Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

skruf skrev (41 minutter siden):

Så folk som har en annen type humor enn deg selv er mindre smarte? Etter hva jeg forsto så var den bamsen en kødde-gave til venninnen Sara. 

Selv om man har en «på-kanten»-humor, barnslig humor så er man ikke mindre intelligent av den grunn. Therese har vært mange år i luftforsvaret, mannen er vel i samme type bransje fortsatt, og Therese har vært senterleder. Sånn type utdanning og yrke får man ikke hvis man er mindre smart i topplokket 

Jeg sier ikke at hun ikke er smart, men måten hun fremstår på snap gir ikke et inntrykk av å være så smart. Og å jobbe i forsvaret er ikke synonymt med å være smart. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (11 timer siden):

Og der kommer det jeg sier om at hun ikke fremstår veldig smart godt frem. 

Det at du baserer IQ’en til andre mennesker på hvordan type humor de har, sier egentlig mer om deg og ditt nivå. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (22 timer siden):

Jeg forstår ikke humoren med denne penisbamsen som det er dedikert to dager og eks antall snaps til. 

Jeg finnes ikke prippen,,men er egentlig enig med deg. Jeg ser ikke ett snev av morro i den bamsen. Den er bare teit og typisk svensk

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (19 minutter siden):

Det at du baserer IQ’en til andre mennesker på hvordan type humor de har, sier egentlig mer om deg og ditt nivå. 

Hvor mange andre nesten 40 år gamle damer går rundt og storfniser av en kukpute i timesvis på en offentlig snap? Nei det ser jeg faktisk ikke humoren i. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kunne jeg også tjent masse penger, styrt min egen hverdag mtp arbeidtider, fridager osv.. så hadde jeg gladelig reklamert litt for airfryere på snap. 

Hilsen ei som har 7 års høyere utdanning og jobber som lærer. 

Endret av Lykkelinn
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (14 timer siden):

Og der kommer det jeg sier om at hun ikke fremstår veldig smart godt frem. 

Dårlig humor betyr ikke automatisk at man er dum.

Offentlig snap eller ei så er jo dette tydelig en intern spøk som seerne blir invitert med på.

Helt innafor å synes det er teit,man at man er dum på grunn av det,blir nettopp for dumt..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (7 timer siden):

Jeg finnes ikke prippen,,men er egentlig enig med deg. Jeg ser ikke ett snev av morro i den bamsen. Den er bare teit og typisk svensk

Den bamsen er morsom type en gang, kanskje to. Men, jeg forstår ikke humoren når den blir dratt over to dager, eks antall snapper og får et innlegg dedikert til seg på Instagram. Så morsomt er det ikke. Ei heller forstår jeg hvorfor det er så morsom køddegave til Sara Emilie, hun har jo mann liksom🤪

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (9 timer siden):

Så folk som har en annen type humor enn deg selv er mindre smarte? Etter hva jeg forsto så var den bamsen en kødde-gave til venninnen Sara. 

Selv om man har en «på-kanten»-humor, barnslig humor så er man ikke mindre intelligent av den grunn. Therese har vært mange år i luftforsvaret, mannen er vel i samme type bransje fortsatt, og Therese har vært senterleder. Sånn type utdanning og yrke får man ikke hvis man er mindre smart i topplokket 

Vi er godt informert om hennes bakgrunn og mannens. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få synes det er gøy om de vil. 
Jeg synes det var gøy ca 1 sekund. Men det som jeg henger meg mer opp i er alt som skal dras hjem - forbruket av unødvendige ting. Hva skal man med en sånn pute? Jeg ville ikke hatt den i stua og ikke på barnerommet, kanskje som ammepute i senga på soverommet. Men altså - det er så mye ræl! 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (5 timer siden):

Dårlig humor betyr ikke automatisk at man er dum.

Offentlig snap eller ei så er jo dette tydelig en intern spøk som seerne blir invitert med på.

Helt innafor å synes det er teit,man at man er dum på grunn av det,blir nettopp for dumt..

Dum er hun nok langt ifra men alikevel skjønner jeg ikke humoren med og kjøpe en penisbamse i Sverige og lage Snapchat på Snapchat på det synes jeg bare er barnslig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, elskersommer said:

Dum er hun nok langt ifra men alikevel skjønner jeg ikke humoren med og kjøpe en penisbamse i Sverige og lage Snapchat på Snapchat på det synes jeg bare er barnslig.

Er så lei den penis-bamsen... Samtlige som har vært i sverige iløpet av sommeren har kjøpt sånn, og den bamsen er nå old freaking news...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (4 timer siden):

Er så lei den penis-bamsen... Samtlige som har vært i sverige iløpet av sommeren har kjøpt sånn, og den bamsen er nå old freaking news...

Har vært i Sverige flere ganger i vår/sommer/høst ikke sett den (kommer vel litt ann på hvilke butikker man går i) , flere familiemedlemmer i ulike aldrer som bor der har ikke hørt om den. En hel side på KG 😂 hun får iallefall engagement, så det klarer hun jo. Er ikke det jobben hennes å påvirke og engasjere? 👏👏 Virker som hun gjør en god jobb 🤭

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LeneAm skrev (52 minutter siden):

Dusje bedre? 😃 Hva mener du?

Siden du må koke håndklærne etter et bruk? Kanskje dusje bedre i stedet, så slipper du😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (44 minutter siden):

Siden du må koke håndklærne etter et bruk? Kanskje dusje bedre i stedet, så slipper du😅

Har alltid vasket håndklær, kluter å truser på 90.grader. Bruker heller ikke håndklær (annet enn til håret) flere ganger. Jada - ‘’kroppen er jo ren så håndkle er rent’’ men tanken på å tørke seg neste gang med den delen jeg gnidde i underlivet frister ikke. 🙃😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (2 timer siden):

Er da helt normalt og koke handukene sine en gang i blant? Handler ikke om å må dusje bedre... Æsj den kommentaren der var stygg...

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneAm skrev (1 time siden):

Har alltid vasket håndklær, kluter å truser på 90.grader. Bruker heller ikke håndklær (annet enn til håret) flere ganger. Jada - ‘’kroppen er jo ren så håndkle er rent’’ men tanken på å tørke seg neste gang med den delen jeg gnidde i underlivet frister ikke. 🙃😂

Amen! Handler også om alt annet en hånduk kan bli brukt til og ja. Nei helt normalt og koke hånduker, kluter, mopper, undertøy osv. Det trengs!😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (8 timer siden):

Amen! Handler også om alt annet en hånduk kan bli brukt til og ja. Nei helt normalt og koke hånduker, kluter, mopper, undertøy osv. Det trengs!😅

Nettopp. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 11.10.2022 den 10.50):

Du har ikke vurdert å dusje bedre?😅

Du har ikkje vurdert å vaske bedre? Ekkelt å ikkje vaske handdukar, undertøy osv på kokvask…trudde alle gjorde det ?!  😅

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...