supermamz Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #101 Del Skrevet 19. mars 2022 Maydis8 skrev (Akkurat nå): Familiebursdag - ikke barnebursdag Så det på instagram, men i går var det barnebursdag hun styret med. Men har vell bare gått i surr for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 22. mars 2022 #102 Del Skrevet 22. mars 2022 To innlegg og omtale på Snapchat og Instagram om Soulcake, men sier hun har betalt fullpris av egen lomme. Det gir bare ikke mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 22. mars 2022 Forfatter #103 Del Skrevet 22. mars 2022 LinnKatrine skrev (29 minutter siden): To innlegg og omtale på Snapchat og Instagram om Soulcake, men sier hun har betalt fullpris av egen lomme. Det gir bare ikke mening. Nå er det kommet bevis på snap at hun har betalt for det selv. Over 3000 kr for kaker til bursdag😳 Selv har jeg aldri kjøpt kaker til den summen så de må jo være magiske. 🤣 Aner ikke om hun er begynt å lese veldig mye her inne eller om hun får mye meldinger. Men syns hun har begynt å forsvare seg veldig den siste tiden etter mer aktivitet her inne. Er jo hele tiden forsvars snapper for det ene og det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hockeypulver Skrevet 22. mars 2022 #104 Del Skrevet 22. mars 2022 Det var dyre kaker. 3000 kroner 😳 jada folk får bruke pengene sine på hva de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 22. mars 2022 #105 Del Skrevet 22. mars 2022 (endret) Å det er jo faktisk muffins og kjørte moss-oslo ens ærend for å hente de. uten for min fatteevne. Men vi prioriterer jo alle forskjellig. Å har man mye cash bruker man ofte mye cash.. Endret 22. mars 2022 av mariie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 22. mars 2022 Forfatter #106 Del Skrevet 22. mars 2022 morsomt at hun sier det er hobbyen hennes og feire bursdag og sammenligner kakekjøpet med hva andre bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 22. mars 2022 #107 Del Skrevet 22. mars 2022 supermamz skrev (27 minutter siden): morsomt at hun sier det er hobbyen hennes og feire bursdag og sammenligner kakekjøpet med hva andre bruker. 😂😂😂 ja- litt av en hobby …… «Jeg pleier å trene» «jeg er glad i å strikke og annet håndarbeid» TL: «jeg feirer bursdager jeg da» 😂😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 23. mars 2022 #108 Del Skrevet 23. mars 2022 Vintermåne skrev (7 timer siden): 😂😂😂 ja- litt av en hobby …… «Jeg pleier å trene» «jeg er glad i å strikke og annet håndarbeid» TL: «jeg feirer bursdager jeg da» 😂😂😂 Influensere har for mye tid…helt vilt å betale og kjøre så langt for ei kake som vises i typ 10 sek på snap…helt insane! Folk må selvfølgelig gjøre hva de vil,men hele den bursdagsgreia var kvalmende for min del,et voldsomt plast og kast-forbruk, mye ræl og styr. Underholdende å følge med på til man innser hvor døvt det faktisk er😆 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 23. mars 2022 #109 Del Skrevet 23. mars 2022 Smart markedsføring da. Neste år/feiring blir sikkert sponset av Soulkake, eller andre som vil inn på markedet. Har null tro på at hun gjør så mye kun for gøy. Hun reklamerer ikke gratis for noe, tipper det er en baktanke bak det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. mars 2022 #110 Del Skrevet 23. mars 2022 (endret) supermamz skrev (12 timer siden): Nå er det kommet bevis på snap at hun har betalt for det selv. Over 3000 kr for kaker til bursdag😳 Selv har jeg aldri kjøpt kaker til den summen så de må jo være magiske. 🤣 Aner ikke om hun er begynt å lese veldig mye her inne eller om hun får mye meldinger. Men syns hun har begynt å forsvare seg veldig den siste tiden etter mer aktivitet her inne. Er jo hele tiden forsvars snapper for det ene og det andre. Er det rart hun forsvarer seg? Er jo ikke lenge siden hun og Sara Emilie ble beskyldt og anmeldt for at de var på ferie og ikke skrev reklame på snap for hun som anmeldte var sikker på at det var reklame? Det går over stokk og stein for flere seere 🤷♀️ hadde vi blitt beskyldt for at vi gjorde noe feil i vår jobb hadde vi også bevist at vi ikke gjorde noe galt etter at vi hadde blitt anmeldt. Det er sykt at det har gått så langt! Endret 23. mars 2022 av Sharp75! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. mars 2022 #111 Del Skrevet 23. mars 2022 (endret) Hockeypulver skrev (12 timer siden): Det var dyre kaker. 3000 kroner 😳 jada folk får bruke pengene sine på hva de vil. Ikke dyrt med tanke på hvor mange muffins det var og str på kaken. Det er langt fra gratis å lage, tid tar det også. Skal man bestille slike ting bør man være klar over at det ikke er som å bestille en vanlig marsipankake hos den lokale bakeren. Tror det var ca 30 muffins og den kaken er 3 etasjer/3 kaker oppå hverandre om jeg ikke tar helt feil. Endret 23. mars 2022 av Flettfrid La til tekst. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi40 Skrevet 23. mars 2022 #112 Del Skrevet 23. mars 2022 Oki folkens. er det noen av dere som kjenner henne personlige,eller vet hva motivasjonen hennes er? Nei det var det jeg tengte gitt. Her sitter dere,en gjeng mer eller mindre voksne damer og regelrett mobber ei dere kun har sett på snap og ingstagram. Dere burde virkeligt skjemmes over den barnslige oppførselen deres. og husk at sånt dere holder på med sårer. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 23. mars 2022 #113 Del Skrevet 23. mars 2022 Melange til baking😵💫😵💫😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. mars 2022 #114 Del Skrevet 23. mars 2022 Nussepus skrev (49 minutter siden): Melange til baking😵💫😵💫😵💫 Ikke alle som liker smaken av meierismør 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. mars 2022 #115 Del Skrevet 23. mars 2022 Nussepus skrev (59 minutter siden): Melange til baking😵💫😵💫😵💫 Mange bruker det, godt alternativ til Meierismør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 23. mars 2022 #116 Del Skrevet 23. mars 2022 25 minutter siden, Sharp75! said: Ikke alle som liker smaken av meierismør 🤷♀️ Enig. Det blir for kvalmende til smørkrem for min del😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. mars 2022 #117 Del Skrevet 23. mars 2022 Nussepus skrev (2 timer siden): Melange til baking😵💫😵💫😵💫 Min erfaring er at Melange holder baksten lengre saftig enn meierismør. Alt jeg baker med Melange er saftig i flere dager, aldri fått det resultatet av meieri.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. mars 2022 #118 Del Skrevet 23. mars 2022 Hva gjør en dskusjon om melange vs meirismør her? Så snappen altså,men det kan man vel heller lage en tråd om i riktig underforum.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 23. mars 2022 Forfatter #119 Del Skrevet 23. mars 2022 Nussepus skrev (7 timer siden): Melange til baking😵💫😵💫😵💫 Kan bruke det jeg også! Aldri fått hørt noe negativt🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 23. mars 2022 #120 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg er sjokkert! Jeg har nå lest igjennom hele tråden og kan ikke skjønne at det er voksne mennesker som er så ufine mot folk de ikke kjenner! Jeg vet godt hvem Therese er fra videregående, og har fulgt henne fra før hun ble influenser. Hun har holdt på med bursdags styling i mange år. Sara Emile la ut en veldig fin snap i dag, hvis hun irriterer dere så sinnsykt, slutt å følge henne da. Mister dere folkeskikken bare fordi dere ikke kjenner henne, og sitter bak en skjerm? Hadde dere snakket sånn til henne face to face også? Må også tilføye at den Therese jeg kjente er ei morsom og positiv dame, så jeg synes hå får unødvendig mye dritt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå