Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dorisdott skrev (4 timer siden):

Veldig unødvendig info. Tenger hvermannsen virkelig å vite hva hun betalte for turen? Lurer på om det er mage som spør siden hun legger det ut?

Nå har jeg ikke sett hva hun betalte, men jeg var i Venezia forrige sommer, og det er litt sånn «been there, done that» bare masse trange gater og mange fine smug som man kan kjøre gondol båt. Alt er overpriset, og en skikkelig turistfelle. Har du vært der en formiddag så har du fått med deg det som er (synes jeg). 

Spesielt dyrt hvis du bor på øya. De fleste jeg har snakket med som har feriert der tar det som en dagstur… det er så mange andre fine områder å bo. 

Sånn gjør jeg når jeg er på ferie også. Med stor gul skrift legger jeg ut på snap til alle jeg kjenner hvor mye turen koster 😂 not! Greit at noen spør, men man trenger ikke å flashe det. Men slik er kleine-Therese. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Sånn gjør jeg når jeg er på ferie også. Med stor gul skrift legger jeg ut på snap til alle jeg kjenner hvor mye turen koster 😂 not! Greit at noen spør, men man trenger ikke å flashe det. Men slik er kleine-Therese. 

Hvorfor skrive kleine-Therese?  

Hvem gidder ta en debatt seriøst når man gjør slik? Og latterliggjøre mennesker? Hva er poenget?

Og slik får KG dårlig rykte.

• Liker 3
Skrevet

Hun må vel gjøre ting for å få flere å se… selv om jeg synes det meste med stor skrift er ikke nok for meg å trykke inn på henne. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (18 minutter siden):

Hvorfor skrive kleine-Therese?  

Hvem gidder ta en debatt seriøst når man gjør slik? Og latterliggjøre mennesker? Hva er poenget?

Og slik får KG dårlig rykte.

Kaste stein i glasshus er så dumt 💜👼

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...