Bibbi_ Skrevet 16. april #8101 Skrevet 16. april Dorisdott skrev (4 timer siden): Veldig unødvendig info. Tenger hvermannsen virkelig å vite hva hun betalte for turen? Lurer på om det er mage som spør siden hun legger det ut? Nå har jeg ikke sett hva hun betalte, men jeg var i Venezia forrige sommer, og det er litt sånn «been there, done that» bare masse trange gater og mange fine smug som man kan kjøre gondol båt. Alt er overpriset, og en skikkelig turistfelle. Har du vært der en formiddag så har du fått med deg det som er (synes jeg). Spesielt dyrt hvis du bor på øya. De fleste jeg har snakket med som har feriert der tar det som en dagstur… det er så mange andre fine områder å bo. Sånn gjør jeg når jeg er på ferie også. Med stor gul skrift legger jeg ut på snap til alle jeg kjenner hvor mye turen koster 😂 not! Greit at noen spør, men man trenger ikke å flashe det. Men slik er kleine-Therese. 9 1
Sharp75! Skrevet 16. april #8102 Skrevet 16. april Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Sånn gjør jeg når jeg er på ferie også. Med stor gul skrift legger jeg ut på snap til alle jeg kjenner hvor mye turen koster 😂 not! Greit at noen spør, men man trenger ikke å flashe det. Men slik er kleine-Therese. Hvorfor skrive kleine-Therese? Hvem gidder ta en debatt seriøst når man gjør slik? Og latterliggjøre mennesker? Hva er poenget? Og slik får KG dårlig rykte. 7 2
Gjest Daniella2026 Skrevet 16. april #8103 Skrevet 16. april Hun må vel gjøre ting for å få flere å se… selv om jeg synes det meste med stor skrift er ikke nok for meg å trykke inn på henne.
Bibbi_ Skrevet 16. april #8104 Skrevet 16. april Sharp75! skrev (18 minutter siden): Hvorfor skrive kleine-Therese? Hvem gidder ta en debatt seriøst når man gjør slik? Og latterliggjøre mennesker? Hva er poenget? Og slik får KG dårlig rykte. Kaste stein i glasshus er så dumt 💜👼 5 7
Nussepus Skrevet 17. april #8105 Skrevet 17. april Sharp75! skrev (14 timer siden): Hvorfor skrive kleine-Therese? Hvem gidder ta en debatt seriøst når man gjør slik? Og latterliggjøre mennesker? Hva er poenget? Og slik får KG dårlig rykte. Men hun er jo utrolig Klein og harry. Lyser nyrik russer lang vei. 11 3
Bibbi_ Skrevet 17. april #8106 Skrevet 17. april Nussepus skrev (25 minutter siden): Men hun er jo utrolig Klein og harry. Lyser nyrik russer lang vei. Helt riktig. 👍 8
Kønn Skrevet 24. april #8107 Skrevet 24. april Legger ut at hun må ha lån da huset har ‘spist’ opp alle sparepengene hennes. Akkurat vært på en svindyr ferie, shopper som en gal ig kjøpte ny BMW i julegave til mannen. Nå takker hun alle som klikker inn på annonsene hun promoterer for det hjelper virkelig i denne situasjonen…. Eier hun ikke skam? 20
skeiv-ostepop Skrevet 24. april #8108 Skrevet 24. april Hun kommer jo til å gå konkurs sånn som hun holder på. 13
Bibbi_ Skrevet 24. april #8109 Skrevet 24. april skeiv-ostepop skrev (2 timer siden): Hun kommer jo til å gå konkurs sånn som hun holder på. 🤞 5 1
Dorisdott Skrevet 26. april #8110 Skrevet 26. april Hvis noen skal influensere meg til å kjøpe noe så bør det i det minste være troverdig og virke oppriktig. Begge tingene synes jeg hun mangler. Når hun åpenbart takker ja til å reklamere for alt fra lego til airfryer,kremer,shampo,mygg plaster ja ALT som kan gi noen kr i kassa, da mister du troverdighet og virker bare desperat og tilgjort. 12 3
Bibbi_ Skrevet 26. april #8111 Skrevet 26. april Dorisdott skrev (2 timer siden): Hvis noen skal influensere meg til å kjøpe noe så bør det i det minste være troverdig og virke oppriktig. Begge tingene synes jeg hun mangler. Når hun åpenbart takker ja til å reklamere for alt fra lego til airfryer,kremer,shampo,mygg plaster ja ALT som kan gi noen kr i kassa, da mister du troverdighet og virker bare desperat og tilgjort. Slik har TL vært lenge. 1 3
Ankebanke Skrevet 28. april #8112 Skrevet 28. april Dorisdott skrev (På 26.4.2026 den 8.20): Hvis noen skal influensere meg til å kjøpe noe så bør det i det minste være troverdig og virke oppriktig. Begge tingene synes jeg hun mangler. Når hun åpenbart takker ja til å reklamere for alt fra lego til airfryer,kremer,shampo,mygg plaster ja ALT som kan gi noen kr i kassa, da mister du troverdighet og virker bare desperat og tilgjort. I tillegg til å fly rundt med egne klær helevtiden og merke dette minimalt.. nå er det nytt lagersalg.. ting selges billig.. glad jeg ikke kjøpte noe fra nettbutikken eller lanseringer når det selges for Max 200 kr nå..ville følt meg litt lurt om jeg hadde gitt 1000 kr for en kjole som nå selges med 90% avslag… 5 5
Lissy456 Skrevet 30. april #8113 Skrevet 30. april Så jo ut som det var ganske mange på lagersalg da😎
Dorisdott Skrevet 1. mai #8114 Skrevet 1. mai Lurer på hvor mye krims krams det er plass til i den campingvogna? Hvert eneste besøk på campingen så shoppes det nips på både dollar store og happy Price… 4 1
Kønn Skrevet 3. mai #8115 Skrevet 3. mai (endret) Dorisdott skrev (På 1.5.2026 den 16.35): Lurer på hvor mye krims krams det er plass til i den campingvogna? Hvert eneste besøk på campingen så shoppes det nips på både dollar store og happy Price… Mye ræl. Ser ut som hun har et slags shoppingproblem. Det handles i hytt og pine. Stakkars hud som blir smurt inn med alt mulig rart. Så er det en sjampo som er helt perfekt, plutselig er det en annen og slik holder hun på. Hva med å ta det litt med ro og puste slik som visstnok skal være hennes råd til andre…. Endret 3. mai av Kønn 10
Jaddah123 Skrevet 7. mai #8116 Skrevet 7. mai Hun selger treningsklær og utstyr(?) og nå får hun ikke på seg bunaden. Trener ikke så mye selv da kanskje… 5 1
Aristokrat1 Skrevet 7. mai #8117 Skrevet 7. mai Jaddah123 skrev (35 minutter siden): Hun selger treningsklær og utstyr(?) og nå får hun ikke på seg bunaden. Trener ikke så mye selv da kanskje… Livet skjer da 2
Dorisdott Skrevet 7. mai #8118 Skrevet 7. mai Jaddah123 skrev (4 timer siden): Hun selger treningsklær og utstyr(?) og nå får hun ikke på seg bunaden. Trener ikke så mye selv da kanskje… Nå for tiden selger jo «alle» treningsutstyr. Uavhengig av om du er trent eller ei… klær kjøper klær av folk de liker, ikke på bakgrunn av om det faktisk er funksjonelt til trening det de kjøper.. blir litt som å kjøpe treningstøy fra Temu eller SHEIN 1
Dorisdott Skrevet 7. mai #8119 Skrevet 7. mai Jaddah123 skrev (5 timer siden): Hun selger treningsklær og utstyr(?) og nå får hun ikke på seg bunaden. Trener ikke så mye selv da kanskje… En annen ting jeg synes er mer teit er at i det ene øyeblikket er det «sunne» kake oppskrifter og sånne ting som frontes, så noen dager etter er det lifesum appen med fokus på riktig mat som gjelder…. Blir lite troverdig 😵💫 3
Jaddah123 Skrevet 7. mai #8120 Skrevet 7. mai Dorisdott skrev (19 minutter siden): En annen ting jeg synes er mer teit er at i det ene øyeblikket er det «sunne» kake oppskrifter og sånne ting som frontes, så noen dager etter er det lifesum appen med fokus på riktig mat som gjelder…. Blir lite troverdig 😵💫 Det funker ikke for henne i hvert fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå