Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Hva vil du med innlegget? Rakke ned på kritikere? Jeg gir hverken SET eller TL klikk, fremdeles får jeg tatt skjermbilder og meldt inn. Så de ler ikke hele veien til banken pga meg i hvertfall 😘

Skjermbilder er med på å gi henne engasjement som gir henne mer klikk og penger i banken 🫶 

So here you go Theres Lien 🤑 for folk kommer aldri til å lære det 😁

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Angel75 skrev (2 timer siden):

Skjermbilder er med på å gi henne engasjement som gir henne mer klikk og penger i banken 🫶 

So here you go Theres Lien 🤑 for folk kommer aldri til å lære det 😁

Kan du forklare hvordan et skjermbilde gir engasjement?

Ser man på SET så ser det faktisk,  forhåpentligvis ut som hun blir straffet for disse skjermbildene folk tar. Samme om det er 5000 kr eller 500.000 i bot. En lærepenge og at hun driter seg ut er mer enn nok for meg 😘💜👼

Endret av Bibbi_
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (7 timer siden):

Kan du forklare hvordan et skjermbilde gir engasjement?

Ser man på SET så ser det faktisk,  forhåpentligvis ut som hun blir straffet for disse skjermbildene folk tar. Samme om det er 5000 kr eller 500.000 i bot. En lærepenge og at hun driter seg ut er mer enn nok for meg 😘💜👼

Hver gang et skjermbilde tas ser man på bildet i feed eller reel eller snap story i minst 2 sekunder. Algoritmene på instagram er sånn at jo flere som ser et bilde i over 1 sekund (altså trykker seg inn på det) jo flere får se bildet. Altså om du ser på et bilde så får flere det opp i sin feed. På snap tjener de enkelt og greit hvert sekund man ser.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Dupers skrev (1 time siden):

Hver gang et skjermbilde tas ser man på bildet i feed eller reel eller snap story i minst 2 sekunder. Algoritmene på instagram er sånn at jo flere som ser et bilde i over 1 sekund (altså trykker seg inn på det) jo flere får se bildet. Altså om du ser på et bilde så får flere det opp i sin feed. På snap tjener de enkelt og greit hvert sekund man ser.

Nei absolutt ikke. Er ikke inne på snappen til SET i det hele tatt jeg, ikke TL heller selvfølgelig. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har TL og SE avsluttet all kontakt? Jeg følger ingen av de lenger, får de opp på utforsk på snap i ny og ne. Hender jeg titter raskt men ser aldri noe av de sammen lenger.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

Skrevet
Bibbi_ skrev (På 25.5.2026 den 10.24):

Nei absolutt ikke. Er ikke inne på snappen til SET i det hele tatt jeg, ikke TL heller selvfølgelig. 

Sikkert ikke🤭

• Nyttig 2
Skrevet
Inga-pinga skrev (På 26.5.2026 den 18.19):

Har TL og SE avsluttet all kontakt? Jeg følger ingen av de lenger, får de opp på utforsk på snap i ny og ne. Hender jeg titter raskt men ser aldri noe av de sammen lenger.

Har heller ikke sett dem sammen eller mye prat om hverandre. Men SE tok det opp for et par uker siden og hun sa at "livet skjedde" der hun hadde småbarnsperiode og mye på gang, mens TL bodde nært MN og de hadde mer kontakt...

• Hjerte 1
Skrevet
Lissy456 skrev (På 26.5.2026 den 23.44):

Sikkert ikke🤭

Hehe, tro hva du vil. Men jeg gir selvfølgelig ikke klikk og penger til de uspiselig jentene der. 

• Liker 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hehe, tro hva du vil. Men jeg gir selvfølgelig ikke klikk og penger til de uspiselig jentene der. 

Det er så mange steder en kan se hva som foregår i disse jentene sine liv

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Var en som spurte Sara om det og hun sa at hun, Therese og Monica henger ikke noe særlig sammen lenger og har ikke så mye kontakt. Hun har små barn og Therese og Monica har større barn så de er på litt forskjellige steder i livet, og at det var ingen dramatikk bak det… baret at livet skjer…..

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Dorisdott skrev (1 time siden):

Var en som spurte Sara om det og hun sa at hun, Therese og Monica henger ikke noe særlig sammen lenger og har ikke så mye kontakt. Hun har små barn og Therese og Monica har større barn så de er på litt forskjellige steder i livet, og at det var ingen dramatikk bak det… baret at livet skjer…..

Nå er vel ikke Sara en del av reme leieren lenger heller så

• Liker 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (52 minutter siden):

Nå er vel ikke Sara en del av reme leieren lenger heller så

Hun er det 

• Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (12 timer siden):

Hun er det 

Ikke på samme måte. SE har jo fått inn en ny medeier som tar over den rollen Reme har hatt, og Reme har gått inn i ek mer passiv rolle hvor han eier mindre, og ikke trenger å legge ned like mye jobb for å få høsta penger

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er vel 

Har vel sikkert litt å si at de bor 4-5 timer unna hverandre også. Og har hvert sitt liv, hver sine familier og prosjekter. Henger du ofte med evtuelle venninner som bor 40 mil unna deg? 🤷‍♀️ 

Skrevet
T. S skrev (1 time siden):

Er vel 

Har vel sikkert litt å si at de bor 4-5 timer unna hverandre også. Og har hvert sitt liv, hver sine familier og prosjekter. Henger du ofte med evtuelle venninner som bor 40 mil unna deg? 🤷‍♀️ 

Det gjør jeg ikke. Men Monica har alltid bodd langt unna. Og før delte de mye av hverandres kolleksjoner og «heiet» på hverandre. Så var bare ett spørsmål 😊

• Liker 4
Skrevet

Jeg lurte på det samme ang kontakten med Sara Emilie  og derfor stakk jeg innom.. 

TL shopper bikinier på kjedebutikker - hun som sverget til SE sitt merke! Ikke ble mer careless kjoler og promo for hverandre, så noe foregår jo!

jeg har venner langt unna jeg holder kontakt med, venner med store barn, små barn, venner uten barn! 
Så noe er rart.. 

• Liker 2
Skrevet
T. S skrev (10 timer siden):

Er vel 

Har SE flyttet så langt? De bodde jo ikke mer enn 2 ish timer fra hverandre før?

Skrevet
Rosa Sitron skrev (25 minutter siden):

Har SE flyttet så langt? De bodde jo ikke mer enn 2 ish timer fra hverandre før?

Therese har flyttet til Kristiansand 

Skrevet
Aristokrat1 skrev (8 minutter siden):

Therese har flyttet til Kristiansand 

Ah, det har ikke jeg fått med meg. Alt for lenge siden jeg har vært på snap skjønner jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...