Angel75 Skrevet søndag kl. 21:32 #8141 Skrevet søndag kl. 21:32 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Hva vil du med innlegget? Rakke ned på kritikere? Jeg gir hverken SET eller TL klikk, fremdeles får jeg tatt skjermbilder og meldt inn. Så de ler ikke hele veien til banken pga meg i hvertfall 😘 Skjermbilder er med på å gi henne engasjement som gir henne mer klikk og penger i banken 🫶 So here you go Theres Lien 🤑 for folk kommer aldri til å lære det 😁 1
Bibbi_ Skrevet mandag kl. 00:08 #8142 Skrevet mandag kl. 00:08 (endret) Angel75 skrev (2 timer siden): Skjermbilder er med på å gi henne engasjement som gir henne mer klikk og penger i banken 🫶 So here you go Theres Lien 🤑 for folk kommer aldri til å lære det 😁 Kan du forklare hvordan et skjermbilde gir engasjement? Ser man på SET så ser det faktisk, forhåpentligvis ut som hun blir straffet for disse skjermbildene folk tar. Samme om det er 5000 kr eller 500.000 i bot. En lærepenge og at hun driter seg ut er mer enn nok for meg 😘💜👼 Endret mandag kl. 00:08 av Bibbi_ 3
Dupers Skrevet mandag kl. 07:13 #8143 Skrevet mandag kl. 07:13 Bibbi_ skrev (7 timer siden): Kan du forklare hvordan et skjermbilde gir engasjement? Ser man på SET så ser det faktisk, forhåpentligvis ut som hun blir straffet for disse skjermbildene folk tar. Samme om det er 5000 kr eller 500.000 i bot. En lærepenge og at hun driter seg ut er mer enn nok for meg 😘💜👼 Hver gang et skjermbilde tas ser man på bildet i feed eller reel eller snap story i minst 2 sekunder. Algoritmene på instagram er sånn at jo flere som ser et bilde i over 1 sekund (altså trykker seg inn på det) jo flere får se bildet. Altså om du ser på et bilde så får flere det opp i sin feed. På snap tjener de enkelt og greit hvert sekund man ser. 2
Bibbi_ Skrevet mandag kl. 08:24 #8144 Skrevet mandag kl. 08:24 (endret) Dupers skrev (1 time siden): Hver gang et skjermbilde tas ser man på bildet i feed eller reel eller snap story i minst 2 sekunder. Algoritmene på instagram er sånn at jo flere som ser et bilde i over 1 sekund (altså trykker seg inn på det) jo flere får se bildet. Altså om du ser på et bilde så får flere det opp i sin feed. På snap tjener de enkelt og greit hvert sekund man ser. Nei absolutt ikke. Er ikke inne på snappen til SET i det hele tatt jeg, ikke TL heller selvfølgelig. Endret mandag kl. 08:25 av Bibbi_
Inga-pinga Skrevet 12 timer siden #8145 Skrevet 12 timer siden Har TL og SE avsluttet all kontakt? Jeg følger ingen av de lenger, får de opp på utforsk på snap i ny og ne. Hender jeg titter raskt men ser aldri noe av de sammen lenger.
Sol Rampelyset Skrevet 9 timer siden #8146 Skrevet 9 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Lissy456 Skrevet 6 timer siden #8147 Skrevet 6 timer siden Bibbi_ skrev (På 25.5.2026 den 10.24): Nei absolutt ikke. Er ikke inne på snappen til SET i det hele tatt jeg, ikke TL heller selvfølgelig. Sikkert ikke🤭
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå