Gå til innhold

Therese Lien

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tapaz skrev (På 20.8.2026 den 18.32):

Jeg liker henne jeg. Syns hun for det meste er smilende og blid. Og ikke minst er hun lite selvhøytidelig. jeg vet ikke hvem Aurora Hoff er. 😀

Enig! Syns hun er hyggelig jeg. Min mann begynte å prate med Øyvind og henne helt tilfeldig da vi skulle på danseoppvisning i vår. Fant da ut at vi har barn på samme danseskole/time. Begge er veldig hyggelige. Syns både meg og mannen her. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg er sjokkert over hvor dårlig teknikk hun har på treningen hun viser frem. Til å ha vært i treningsbransjen i så mange år og inneha så mye kunnskap (som hun selv har fortalt om mange ganger). 😳🙃😳

• Liker 4
Skrevet
Dorisdott skrev (10 timer siden):

Må si jeg er sjokkert over hvor dårlig teknikk hun har på treningen hun viser frem. Til å ha vært i treningsbransjen i så mange år og inneha så mye kunnskap (som hun selv har fortalt om mange ganger). 😳🙃😳

Har ikke hun hatt et eget treningssenter før?

• Liker 2
Skrevet

Misforstå meg rett, for jeg synes Therese er fin som hun er. Men det var en periode hun var veldig opptatt av kosthold og trening, brukte/bruker jo blant annet lifesum appen og teller kalorier. Hun delte veldig mye av dette og var ærlig om at hun ønsket å gå ned i vekt, men det er jo åpenbart at hun egentlig ikke har fulgt alle tiltakene hun lagde når hun ikke har gått ned noe. Får håpe hun tar denne 16 ukers reisen litt mer på alvor. Synes bare det blir feil å dele så mye om slanking, når man ikke ser resultater på henne. 

• Liker 4
Skrevet
Flaggermus89 skrev (33 minutter siden):

Misforstå meg rett, for jeg synes Therese er fin som hun er. Men det var en periode hun var veldig opptatt av kosthold og trening, brukte/bruker jo blant annet lifesum appen og teller kalorier. Hun delte veldig mye av dette og var ærlig om at hun ønsket å gå ned i vekt, men det er jo åpenbart at hun egentlig ikke har fulgt alle tiltakene hun lagde når hun ikke har gått ned noe. Får håpe hun tar denne 16 ukers reisen litt mer på alvor. Synes bare det blir feil å dele så mye om slanking, når man ikke ser resultater på henne. 

Tror nok ikke hun har brukt lifesum selv. Hun har reklamert masse for den, men det er ganske åpenbart at hun ikke har fulgt opplegget selv. Får håpe hun klarer å følge dette opplegget, for helsen sin del. 

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Har ikke hun hatt et eget treningssenter før?

Om ikke hatt sitt eget så mener jeg hun har sagt at hun har drevet et senter i fresh kjeden…

• Liker 1
Skrevet
Flaggermus89 skrev (53 minutter siden):

Og dette er på mange måter problemet med influenserdrevet markedsføring. Har de egentlig erfaring med produktet de tjener penger på å anbefale?

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Dorisdott skrev (15 timer siden):

Utfall/knebøy du tenker på?😅 Etter 5 dager med nazitrening og stølhet fra helvette, så syns jeg kanskje ikke det er rart at øvelsene blir litt halvveis😂 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ikke mye respekt og verdighet der i gården når hun snakker om Kongens bortgang. Kunne hun ikke i det minste satt seg rolig ned når hun først skulle snakke om det. Skjerp deg Therese. 

• Nyttig 8
Skrevet
Kønn skrev (40 minutter siden):

Ikke mye respekt og verdighet der i gården når hun snakker om Kongens bortgang. Kunne hun ikke i det minste satt seg rolig ned når hun først skulle snakke om det. Skjerp deg Therese. 

Hun viser bare så godt hvem hun er… Godt flere ser det. Forstår ikke at folk følger slike .

• Nyttig 10
Skrevet

Det er ikke bare Therese som er respektløs. Virker som det er en kollektiv enighet blant influensere om at dette MÅ nevnes, og så varierer det litt når og hvordan de viser manglende respekt.

Enten ta deg tid til å vise respekt, eller ikke si noe tenker jeg.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Selv reklame var borte fra lys skiltene i går og byttet ut med Kongen. Bare respekt for at landets konge er død. Kan være litt mere verdig. 

• Nyttig 4
  • 2 uker senere...
Skrevet
Dorisdott skrev (På 23.8.2026 den 10.01):

Om ikke hatt sitt eget så mener jeg hun har sagt at hun har drevet et senter i fresh kjeden…

Hun drev Fresh i Moss. Tror det ble nesten 10 år hvis jeg ikke husker feil. Alltid blid. Hun var i forsvaret noen år før det, i utenlandstjeneste bl a

Skrevet

Er det bare meg eller hermer Therese mye etter careless? Ser bare på det nye settet nå feks, strikkegenser og strikkeskjørt. Ganske likt det careless har, bare at careless har tilhørende cardigan og ikke genser. Har de fortsatt samme designere? Fint å kunne la seg inspirere av hverandre men synes bare mye av det blir ganske likt.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Flaggermus89 skrev (14 timer siden):

Er det bare meg eller hermer Therese mye etter careless? Ser bare på det nye settet nå feks, strikkegenser og strikkeskjørt. Ganske likt det careless har, bare at careless har tilhørende cardigan og ikke genser. Har de fortsatt samme designere? Fint å kunne la seg inspirere av hverandre men synes bare mye av det blir ganske likt.

Det er vel samme katalog de bruker begge to. 

• Liker 2
Skrevet
Flaggermus89 skrev (16 timer siden):

Hvor ser du dette?

Skrevet

Har vel bare kopiert alle andre hun der.

• Liker 1
Skrevet
Flaggermus89 skrev (19 timer siden):

Jeg vet ikke om de har samme designer fortsatt, men jeg finner det ikke rart om to (tidligere) gode venninner har samme smak og tror like design selger bra. De katalogene de plukker fra er sikkert relativt like selv om de kanskje ikke har samme designer. Da er det ikke så rart at dr lander på ganske like design

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (6 timer siden):

Hvor ser du dette?

Hun har lagt det ut på Snapchat. 

Skrevet
Dupers skrev (På 11.9.2026 den 19.05):

Jeg vet ikke om de har samme designer fortsatt, men jeg finner det ikke rart om to (tidligere) gode venninner har samme smak og tror like design selger bra. De katalogene de plukker fra er sikkert relativt like selv om de kanskje ikke har samme designer. Da er det ikke så rart at dr lander på ganske like design

Kommer klærne fra samme sted?.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...