Isola2 Skrevet 30. mai #8161 Skrevet 30. mai M.G.E skrev (2 timer siden): Jeg lurte på det samme ang kontakten med Sara Emilie og derfor stakk jeg innom.. TL shopper bikinier på kjedebutikker - hun som sverget til SE sitt merke! Ikke ble mer careless kjoler og promo for hverandre, så noe foregår jo! jeg har venner langt unna jeg holder kontakt med, venner med store barn, små barn, venner uten barn! Så noe er rart.. det «vennskapet» var vel veldig mye for syns skyld, skape engasjement og blest hos hverandre?! 2
Dupers Skrevet 31. mai #8162 Skrevet 31. mai M.G.E skrev (På 30.5.2026 den 17.57): Jeg lurte på det samme ang kontakten med Sara Emilie og derfor stakk jeg innom.. TL shopper bikinier på kjedebutikker - hun som sverget til SE sitt merke! Ikke ble mer careless kjoler og promo for hverandre, så noe foregår jo! jeg har venner langt unna jeg holder kontakt med, venner med store barn, små barn, venner uten barn! Så noe er rart.. Kan være at hun reklamerte mot gratis produkter, men siden huset har blitt dyrere ikke ønsker å ta seg råd til å betale skatt for produktene når hun ikke får betalt for reklamene
No-girl Skrevet 2. juni #8163 Skrevet 2. juni Enormt med reklame hos TL om dagen. Må vel tjene inn litt siden ytterdør skal byttes «og da man like så godt bytte flisene ute samtidig». Og sånn går dagene, og pengene. Og så klage-gnage om alt i huset som har kostet så mye. 8
No-girl Skrevet 8. juni #8164 Skrevet 8. juni Får forresten TL også 200kr for hver person hun klarer å "verve" til Kron? Hun pusher det ihvertfall helt enormt..... 1
Angel75 Skrevet 12. juni #8165 Skrevet 12. juni No-girl skrev (På 8.6.2026 den 11.10): Får forresten TL også 200kr for hver person hun klarer å "verve" til Kron? Hun pusher det ihvertfall helt enormt..... Ja, det gjør hun
Alice Ra Skrevet fredag kl. 17:27 #8166 Skrevet fredag kl. 17:27 Det er mulig jeg blander nå, og tilgi meg i så fall for deg. Jeg følger ikke TL, men tror det er henne jeg får opp som foreslått snapper innimellom, og har derfor fått med meg en og annen overskrift som jeg gjentagende (uten å klikke meg inn på snappene, det er derfor mulig jeg ikke har fått med hele sammenhengen, tar feil, eller jeg blander med en annen influencer). Er TL hun som har kjøpt et nytt(?) hus der det er feil og mangler overalt. Lekkasje i tak og vegger, og feil her og der, og alt må fikses? Nytt bad, nytt ditt og nytt datt pga masse konstruksjonsfeil og lekkasjer? Hvordan løser hun i så fall dette? Går det på forsikring? Eller er det bare en unnskyldning for å pusse opp? eller tar jeg helt feil? Jeg nekter å klikke meg inn på slike influencere og bidra til at verden går i feil retning ved at man får betalt for å brette ut sitt eget liv. Likevel var det noe interessant ved å se at en person har kjøpt nytt hus der alt er feil (ja, jeg skammer meg), om jeg har koblet riktig.
Aristokrat1 Skrevet fredag kl. 18:45 #8167 Skrevet fredag kl. 18:45 Alice Ra skrev (1 time siden): Det er mulig jeg blander nå, og tilgi meg i så fall for deg. Jeg følger ikke TL, men tror det er henne jeg får opp som foreslått snapper innimellom, og har derfor fått med meg en og annen overskrift som jeg gjentagende (uten å klikke meg inn på snappene, det er derfor mulig jeg ikke har fått med hele sammenhengen, tar feil, eller jeg blander med en annen influencer). Er TL hun som har kjøpt et nytt(?) hus der det er feil og mangler overalt. Lekkasje i tak og vegger, og feil her og der, og alt må fikses? Nytt bad, nytt ditt og nytt datt pga masse konstruksjonsfeil og lekkasjer? Hvordan løser hun i så fall dette? Går det på forsikring? Eller er det bare en unnskyldning for å pusse opp? eller tar jeg helt feil? Jeg nekter å klikke meg inn på slike influencere og bidra til at verden går i feil retning ved at man får betalt for å brette ut sitt eget liv. Likevel var det noe interessant ved å se at en person har kjøpt nytt hus der alt er feil (ja, jeg skammer meg), om jeg har koblet riktig. Huset er ikke nytt. Husker ikke hvor mange år. Men hele huset lekker som ei sil. Er tydelig at de som har bygget dette er hobbysnekkere. Alt er meldt inn til forsikring men det kan jo ta år å få svar der. 1
elisabeth30 Skrevet fredag kl. 19:42 #8168 Skrevet fredag kl. 19:42 Aristokrat1 skrev (55 minutter siden): Huset er ikke nytt. Husker ikke hvor mange år. Men hele huset lekker som ei sil. Er tydelig at de som har bygget dette er hobbysnekkere. Alt er meldt inn til forsikring men det kan jo ta år å få svar der. Huset er vel maks 15 år? Men trenger ikke å være bygget av hobbysnekkere. Var artikkel på NRK for noen uker siden om store problemer med lekkasjer på hus med flatt tak. Ganske sikker på at TL har flatt tak på huset sitt
Alice Ra Skrevet fredag kl. 20:43 #8169 Skrevet fredag kl. 20:43 Aristokrat1 skrev (1 time siden): Huset er ikke nytt. Husker ikke hvor mange år. Men hele huset lekker som ei sil. Er tydelig at de som har bygget dette er hobbysnekkere. Alt er meldt inn til forsikring men det kan jo ta år å få svar der. Takk for svar! prosessen rundt utbedring av feil, spesielt den juridiske prosessen er interessant, men TL er vel egentlig en influencer som fyller kanalen med klær, sminke, shopping og tull? Eller er fokuset hennes nettopp renovering av et mangelfullt hus og rettigheter i forhold til nettopp dette?
Aristokrat1 Skrevet fredag kl. 21:00 #8170 Skrevet fredag kl. 21:00 elisabeth30 skrev (1 time siden): Huset er vel maks 15 år? Men trenger ikke å være bygget av hobbysnekkere. Var artikkel på NRK for noen uker siden om store problemer med lekkasjer på hus med flatt tak. Ganske sikker på at TL har flatt tak på huset sitt Det har blitt avklart at det ikke skyldes flatt tak. Når det bygges av amatører som borer og skrur i membraner etc så er ikke huset lenger vanntett. 1
Tapaz Skrevet 3 timer siden #8171 Skrevet 3 timer siden Alice Ra skrev (På 19.6.2026 den 22.43): Takk for svar! prosessen rundt utbedring av feil, spesielt den juridiske prosessen er interessant, men TL er vel egentlig en influencer som fyller kanalen med klær, sminke, shopping og tull? Eller er fokuset hennes nettopp renovering av et mangelfullt hus og rettigheter i forhold til nettopp dette? Jeg har inntrykk av at det er kjoler og oppussing hun brenner for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå