skeiv-ostepop Skrevet 4. juli #8181 Skrevet 4. juli Aldri, aldri, ALDRI selg noe til en influenser. Du har absolutt ingen kontroll på hva de gjør eller når de gjør det. Alt kan være ok med handelen. Alle feil og mangler kan være opplyst om. Men så snart influenseren trenger content eller ser en mulighet for å skape engasjement så kan de dra en hvit løgn, overdrive eller fremstille noe med salget som feil og så er man hengt ut for flere tusen følgere uten mulighet for å forsvare seg eller svare på kritikken. 6 3
Tiara07 Skrevet 7. juli #8182 Skrevet 7. juli skeiv-ostepop skrev (På 4.7.2026 den 18.29): Aldri, aldri, ALDRI selg noe til en influenser. Du har absolutt ingen kontroll på hva de gjør eller når de gjør det. Alt kan være ok med handelen. Alle feil og mangler kan være opplyst om. Men så snart influenseren trenger content eller ser en mulighet for å skape engasjement så kan de dra en hvit løgn, overdrive eller fremstille noe med salget som feil og så er man hengt ut for flere tusen følgere uten mulighet for å forsvare seg eller svare på kritikken. Det er sant! Lurer på om de som solgte huset, får med seg alt "dritet" hun legger ut. Det høres jo ut som om de har lurt henne....
Aristokrat1 Skrevet 7. juli #8183 Skrevet 7. juli Tiara07 skrev (10 timer siden): Det er sant! Lurer på om de som solgte huset, får med seg alt "dritet" hun legger ut. Det høres jo ut som om de har lurt henne.... nå har hun ikke fortalte det verste de har oppdaget med huset, det er tatt med advokat. Tenker det er bra at sånt kommer frem i lyset jeg. Mange cowboyer som er hus spekulanter, godt de blir kjent 2
Tiara07 Skrevet 7. juli #8184 Skrevet 7. juli Aristokrat1 skrev (38 minutter siden): nå har hun ikke fortalte det verste de har oppdaget med huset, det er tatt med advokat. Tenker det er bra at sånt kommer frem i lyset jeg. Mange cowboyer som er hus spekulanter, godt de blir kjent Vi vet ikke alt, så å henge ut forrige eiere slik influensere gjør, er overhodet ikke greit synes jeg! En ting er at ting kommer frem, men at det blottlagt ut av influensere og kun deres side, er helt sykt! Dette bør tas med forsikring og advokater, og ikke blottlegges for hele Norge! 2
skeiv-ostepop Skrevet 7. juli #8185 Skrevet 7. juli Aristokrat1 skrev (50 minutter siden): nå har hun ikke fortalte det verste de har oppdaget med huset, det er tatt med advokat. Tenker det er bra at sånt kommer frem i lyset jeg. Mange cowboyer som er hus spekulanter, godt de blir kjent Hvor vidt hun har fortalt alt eller ikke er strengt tatt ikke relevant. Motparten får ikke forsvart seg og influenseren kan si hva de vil. Det er en grunn til at seriøse redaktørstyrte medier må forholde seg vær varsom plakaten. Jeg mener at det burde vært regulert dit at influensere burde gjøre det samme. 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå