skeiv-ostepop Skrevet 4. juli #8181 Skrevet 4. juli Aldri, aldri, ALDRI selg noe til en influenser. Du har absolutt ingen kontroll på hva de gjør eller når de gjør det. Alt kan være ok med handelen. Alle feil og mangler kan være opplyst om. Men så snart influenseren trenger content eller ser en mulighet for å skape engasjement så kan de dra en hvit løgn, overdrive eller fremstille noe med salget som feil og så er man hengt ut for flere tusen følgere uten mulighet for å forsvare seg eller svare på kritikken. 7 4
Tiara07 Skrevet 7. juli #8182 Skrevet 7. juli skeiv-ostepop skrev (På 4.7.2026 den 18.29): Aldri, aldri, ALDRI selg noe til en influenser. Du har absolutt ingen kontroll på hva de gjør eller når de gjør det. Alt kan være ok med handelen. Alle feil og mangler kan være opplyst om. Men så snart influenseren trenger content eller ser en mulighet for å skape engasjement så kan de dra en hvit løgn, overdrive eller fremstille noe med salget som feil og så er man hengt ut for flere tusen følgere uten mulighet for å forsvare seg eller svare på kritikken. Det er sant! Lurer på om de som solgte huset, får med seg alt "dritet" hun legger ut. Det høres jo ut som om de har lurt henne.... 1
Aristokrat1 Skrevet 7. juli #8183 Skrevet 7. juli Tiara07 skrev (10 timer siden): Det er sant! Lurer på om de som solgte huset, får med seg alt "dritet" hun legger ut. Det høres jo ut som om de har lurt henne.... nå har hun ikke fortalte det verste de har oppdaget med huset, det er tatt med advokat. Tenker det er bra at sånt kommer frem i lyset jeg. Mange cowboyer som er hus spekulanter, godt de blir kjent 2
Tiara07 Skrevet 7. juli #8184 Skrevet 7. juli Aristokrat1 skrev (38 minutter siden): nå har hun ikke fortalte det verste de har oppdaget med huset, det er tatt med advokat. Tenker det er bra at sånt kommer frem i lyset jeg. Mange cowboyer som er hus spekulanter, godt de blir kjent Vi vet ikke alt, så å henge ut forrige eiere slik influensere gjør, er overhodet ikke greit synes jeg! En ting er at ting kommer frem, men at det blottlagt ut av influensere og kun deres side, er helt sykt! Dette bør tas med forsikring og advokater, og ikke blottlegges for hele Norge! 5 1
skeiv-ostepop Skrevet 7. juli #8185 Skrevet 7. juli Aristokrat1 skrev (50 minutter siden): nå har hun ikke fortalte det verste de har oppdaget med huset, det er tatt med advokat. Tenker det er bra at sånt kommer frem i lyset jeg. Mange cowboyer som er hus spekulanter, godt de blir kjent Hvor vidt hun har fortalt alt eller ikke er strengt tatt ikke relevant. Motparten får ikke forsvart seg og influenseren kan si hva de vil. Det er en grunn til at seriøse redaktørstyrte medier må forholde seg vær varsom plakaten. Jeg mener at det burde vært regulert dit at influensere burde gjøre det samme. 1 4
Melkebart1 Skrevet 31. juli #8186 Skrevet 31. juli Hva skjedde egentlig med vennskapet med SE? Har noen av de sagt noe om det? 2
Dupers Skrevet 31. juli #8187 Skrevet 31. juli Melkebart1 skrev (2 timer siden): Hva skjedde egentlig med vennskapet med SE? Har noen av de sagt noe om det? SE har uttalt at hun ikke har like mye komtakt med TL pg MN lenger fordi de ikke er i samme fase av livet og at hun solgte seg ut av firmaene de eide sammen. Hun sa det ikke var mer drama enn at de andre to bor nært hverandre og har store barn, mens hun har to små barn og er for travel til å vedlikeholde vennskapet på samme måte som de andre to for øyeblikket. 1 1
elskersommer Skrevet 31. juli #8188 Skrevet 31. juli Dupers skrev (18 minutter siden): SE har uttalt at hun ikke har like mye komtakt med TL pg MN lenger fordi de ikke er i samme fase av livet og at hun solgte seg ut av firmaene de eide sammen. Hun sa det ikke var mer drama enn at de andre to bor nært hverandre og har store barn, mens hun har to små barn og er for travel til å vedlikeholde vennskapet på samme måte som de andre to for øyeblikket. ett vennskap kan jo fint vare selv om de ikke er i samme fase av livet. 5
Tiara07 Skrevet 31. juli #8189 Skrevet 31. juli elskersommer skrev (32 minutter siden): ett vennskap kan jo fint vare selv om de ikke er i samme fase av livet. Ja, det er sant, men det er ganske krevende å holde liv i vennskap når en har små barn, bor langt fra hverandre og er på forskjellige stadier av livet. Helt naturlig. 2 1
Orly Skrevet 31. juli #8190 Skrevet 31. juli elskersommer skrev (39 minutter siden): ett vennskap kan jo fint vare selv om de ikke er i samme fase av livet. Nettop og så langt unna er det jo ikke. Vil man beholde de som venner, så får man til å møtes innimellom ogsp 1
elskersommer Skrevet 31. juli #8191 Skrevet 31. juli Tiara07 skrev (52 minutter siden): Ja, det er sant, men det er ganske krevende å holde liv i vennskap når en har små barn, bor langt fra hverandre og er på forskjellige stadier av livet. Helt naturlig. Ser overhode ikke problemet. Om disse var så gode venner som de liksom har gitt utrykk for så er ikke 6 timer biltur langt unna. Ja jeg skjønner at det ikke bare er og ta en kaffekopp men å bare kutte ett vennskap fordi noen får baby er jo bare rart. Da har ikke dette vært noe bra vennskap. Det går fly,tog,buss eller ta bilen.. 2
skeiv-ostepop Skrevet 31. juli #8192 Skrevet 31. juli Altså. Dette er tre venninner med samme arbeid. De har overlappende kundegrupper. I stor grad de samme interessene. Samme management. Og inviteres til mange av de samme arrangementene. Og det flyter av penger. Mennesker med færre kontaktpunkt og dårligere råd klarer å holde liv i vennskapet fordi de vil. Når en da bruker unger i ulik alder som unnskyldning for at vennskapet tok slutt så skjønner vel de fleste det at det ikke er sannheten, og at ingen av de har tenkt å være åpne om hvorfor. Noe som er ironisk siden alle tre lever av engasjement og drama. En slik avsløring ville glatt ha gitt 4-5 sifret nye følgere og en merkbart økning i utbetalingen. 4 7
Sammy! Skrevet 31. juli #8193 Skrevet 31. juli Men vennskapet har vel ikke tatt slutt? De er jo venner enda, bare at vennskapet har endret seg litt. Det er noe jeg absolutt kan kjenne meg igjen i i eget liv. 1 1
Melkebart1 Skrevet 1. august #8194 Skrevet 1. august skeiv-ostepop skrev (11 timer siden): Altså. Dette er tre venninner med samme arbeid. De har overlappende kundegrupper. I stor grad de samme interessene. Samme management. Og inviteres til mange av de samme arrangementene. Og det flyter av penger. Mennesker med færre kontaktpunkt og dårligere råd klarer å holde liv i vennskapet fordi de vil. Når en da bruker unger i ulik alder som unnskyldning for at vennskapet tok slutt så skjønner vel de fleste det at det ikke er sannheten, og at ingen av de har tenkt å være åpne om hvorfor. Noe som er ironisk siden alle tre lever av engasjement og drama. En slik avsløring ville glatt ha gitt 4-5 sifret nye følgere og en merkbart økning i utbetalingen. Ja det tenker jeg og, tenker det ligger noe mer bak enn baby.. Har Therese sett det siste barnet til SE? Ikke veit jeg, men da jeg fulgte disse for flere år siden så snakket de stadig om hverandre, ringte hverandre daglig osv. Jeg kikker ikke så ofte lenger, men de gangene jeg ser så er det aldri noe snakk om den andre. Noe har jo skjedd, annet enn at de er på forskjellige steder i livet. Man finner tid om man vil. 8
Orly Skrevet 1. august #8195 Skrevet 1. august Melkebart1 skrev (2 timer siden): Ja det tenker jeg og, tenker det ligger noe mer bak enn baby.. Har Therese sett det siste barnet til SE? Ikke veit jeg, men da jeg fulgte disse for flere år siden så snakket de stadig om hverandre, ringte hverandre daglig osv. Jeg kikker ikke så ofte lenger, men de gangene jeg ser så er det aldri noe snakk om den andre. Noe har jo skjedd, annet enn at de er på forskjellige steder i livet. Man finner tid om man vil. Enig , de snakket sammen hver morgen tidligere , SE hadde små barn da også. 5
snute Skrevet 1. august #8196 Skrevet 1. august Jeg syns det virket som noe forandret seg etter at Therese brøyt samarbeidet med QKC. Men det kan jo være tilfeldig. 8
Isola2 Skrevet 1. august #8197 Skrevet 1. august Tror ikke man skal være så naiv å tenke at disse tre hadde et inderlig og varmt vennskap. De er influensere som utnytter hverandre for klikk og penger. Tror nok ikke det stikker dypere enn det.. 2 2
FreezeandFawn Skrevet 1. august #8198 Skrevet 1. august Har dere sett VG sin sak om influensere som ikke merker postene sine ordentlig med reklame? Ut i fra bildene brukt i saken, har noen i VG noe utestående med Therese 😅 glansbilder av de andre, mindre flatterende actionshot av henne 😬 3
Love2017juni Skrevet 1. august #8199 Skrevet 1. august (endret) *slettet innlegg* Feil tråd Endret 1. august av Love2017juni
Melkebart1 Skrevet 2. august #8200 Skrevet 2. august FreezeandFawn skrev (17 timer siden): Har dere sett VG sin sak om influensere som ikke merker postene sine ordentlig med reklame? Ut i fra bildene brukt i saken, har noen i VG noe utestående med Therese 😅 glansbilder av de andre, mindre flatterende actionshot av henne 😬 Og det er jo slik hun er. Ufiltrert og avslappet ift slikt! Det er bra. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå