Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måneskinn skrev (16 minutter siden):

Tinder-mannen svarte, men ikke helt som forventet. Jeg spurte hva han kunne tenke seg å gjøre når vi treffes?  "Besøke deg :) " - og ikke noe mer.

Vel, vi har møttes en gang før, for noen år siden. Jeg vet ikke om det kvalifiserer til å komme hjem til meg enda, altså... Hva ville dere svart til noe sånn?

Hva har du lyst til da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, DeLorean said:

Men jeg tenker at vi manner oss opp og spør en man liker i butikken eller lignende om personen er med på en kopp kaffe en dag. Hvorfor ikke? Man må prøve. Jeg er også sjenert. Men man kan kun få et ja eller nei. 

I fare for å trigge raseri her inne - går ikke dette under #villebarepratelitt da? Å gjøre fremstøt mot fremmede på butikken / bussen?

Anonymkode: 697e7...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (25 minutter siden):

Hva har du lyst til da? 

Jeg vil treffe han, men på nøytral grunn. Så kommer nok til å foreslå kafé, selv om mange syns det er kjedelig 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (42 minutter siden):

Tinder-mannen svarte, men ikke helt som forventet. Jeg spurte hva han kunne tenke seg å gjøre når vi treffes?  "Besøke deg :) " - og ikke noe mer.

Vel, vi har møttes en gang før, for noen år siden. Jeg vet ikke om det kvalifiserer til å komme hjem til meg enda, altså... Hva ville dere svart til noe sånn?

Jeg ville svart at jeg ville treffes ute og gjøre noe hyggelig første gangen, om så bare gå en tur. Selv om du har møtt han før for noen år siden, kjenner du han ikke. Med mindre du vil ha sex på "første" date, så kan det være lurt å foreslå noe annet. En skitur med appelsinpause? 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (2 minutter siden):

Jeg vil treffe han, men på nøytral grunn. Så kommer nok til å foreslå kafé, selv om mange syns det er kjedelig 😋

Det er mulig å møtes hjemme uten sex da, og dette er en du kjenner fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å skrive med en i romjula som er utrolig hyggelig og interessant! :) Begge liker å skrive lange meldinger, kommentere den andres tekst, komme med en liten historie en kommer på osv. Jeg koser meg veldig med å lese de lange og innholdsrike meldingene. Han bor et lite stykke unna, og har et barn som er yngre enn mine, så da jeg så profilen tenkte jeg at det der går vel ikke men jeg bare må si hei.. Det er første gang siden bruddet jeg faktisk finner en mann så attraktiv (pga hvordan han er) at jeg kjenner det er litt spennende. Han har skrevet at han liker meg og vil bli mer kjent, men han skrev ikke noe om å treffes. Så jeg skrev at det ville vært hyggelig og så får jeg se hva han svarer. Det er så pussig, for frem til nå har jeg avvist den ene etter den andre og hatt helt hetta med tanke på menns forventninger til følelser fra meg. Nå er det plutselig jeg som har forventninger. 

Edit: Altså, avvist i chat / ikke vil treffes (igjen), det er ikke slik at menn løper etter meg på gata eller faller som fluer. Heldigvis. Men jeg kan ikke si jeg er plaget av denne "lave markedsverdien" heller. 

Endret av McMary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (7 timer siden):

Enig det Tinder er noe dritt. 

Det passer ikke for 90 prosent av menn og ikke for damer over 35..

Anonymkode: 711b5...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (11 minutter siden):

Det er mulig å møtes hjemme uten sex da, og dette er en du kjenner fra før? 

Kjenner ikke. Vi har bare møttes en gang før, det var på kafé en halvannen time eller så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (4 timer siden):

Kjenner ikke. Vi har bare møttes en gang før, det var på kafé en halvannen time eller så. 

Jeg hadde takket nei til noe hjemme date. Ja man kan si nei til sex men det blir fort kjip stemning. Man blir satt I ett mentalt press. Er han seriøst lyst til å bli kjent med deg så hadde jeg møtt han ute på nøytral grunn. Blir jo som å starte på nytt etter så lang tid. Men som noen skrev er sex noe en ønsker så kjør på med hjemme date. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (9 timer siden):

Tinder-mannen svarte, men ikke helt som forventet. Jeg spurte hva han kunne tenke seg å gjøre når vi treffes?  "Besøke deg :) " - og ikke noe mer.

Vel, vi har møttes en gang før, for noen år siden. Jeg vet ikke om det kvalifiserer til å komme hjem til meg enda, altså... Hva ville dere svart til noe sånn?

Æsj... Jeg hadde tolket det svaret som at han er ute etter sex... Så hadde definitivt valgt å ikke møte han hjemme nei, om jeg hadde giddet å møte han i det heletatt. Cafe må da være helt fint tenker jeg, eller å gå en tur om det er vær og føre til det. Eller øl og shuffleboard, når sånt blir lov igjen.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

I fare for å trigge raseri her inne - går ikke dette under #villebarepratelitt da? Å gjøre fremstøt mot fremmede på butikken / bussen?

Anonymkode: 697e7...7be

Det kommer jo an på hva man sier og om man pusher på eller er respektfull. Det er stor forskjell på "Hei, må bare si at jeg liker smilet ditt! Kunne du tenke deg å ta en kopp kaffe med meg en dag?" Og så ta et evt avslag med et smil og bare gå videre. Og "Halla sexy, kan ikke du bli med meg hjem a?" mens de slenger armen rundt skuldrene dine, og ikke gir seg selv om man sier nei.🤮 Har opplevd begge deler selv. Om noen reagerer negativt på den første der så har de et personlig problem tenker jeg. men dessverre er det en del menn som ikke skjønner forskjellen på de to.

Jeg har droppet Tinder, men aktiverte FB-dating for et par dager siden. Og fikk match der og chatter nå igjen med en mann som jeg egentlig anser som "for kjekk" for meg.🙄 Dør nok ut ganske snart regner jeg med. Er litt avstand mellom oss også, en time hver vei. Men oppegående og interessant mann med mye felles interesser, så det er jo hyggelig bare å chatte litt også. Har vært så mye dårlige matcher i høst at det er en fryd når det endelig er en mann som svarer med flere setninger, spør spørsmål og virkelig viser interesse. Jeg er også møkk lei disse appene, så det er gjerne uker mellom hver gang jeg aktiverer brukeren min og sveiper litt før jeg deaktiverer igjen fordi jeg blir lei og sur. Jeg ønsker virkelig å møte en mann i en annen setting enn via app, men de jeg møter er jo aldri single.🙄 Eller de jeg møter som er single er ikke aktuelle, de er gjerne både for gamle og har helt feil personlighet. Så hva skal man gjøre da? Jeg har klart å møte noen få menn via disse appene på de årene jeg har vært singel som var kjæresteemner, så selv om det ikke har klaffet 100% ennå så tror jeg nok de appene er mitt beste håp uansett. Deprimerende nok. Ei venninne som er et par år eldre fikk seg akkurat kjæreste via Tinder, så det er jo mulig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/2/2022 at 10:39 PM, AnonymBruker said:

Takk for den gode støtten❤

Prioriterer å komme i gang igjen med trening nå først, så kommer det nok litt motivasjon til å date igjen etter hvert - håper jeg. Som du sier så ble det nettopp slutt, jeg trenger nok bare litt tid. Får håpe det kommer litt av seg selv🤞

Anonymkode: fdd4f...93c

Det gjør det garantert!! Lover ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/2/2022 at 9:37 PM, AnonymBruker said:

🥰

Jeg har snakket med min siden lille julaften så ca det samme da. Vi har møttes to ganger allerede da 😍 men nå er det hverdag å han har reist på jobb 😢 så ser han ikke før i midten av januar igjen. 

Anonymkode: 6dccf...7af

Han som foreslo at dere skulle treffes eller du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Populær om dagen jeg... 

Min eks fra 8 år siden vil treffes. Får masse oppmerksomhet fra han nå om dagen, og han sier blant annet at jeg er så forståelsesfull og at det er veldig fint å snakke med meg, også dukker det opp meldinger som viser at han har tenkt på meg . Andre gangen han nå spør meg om vi skal møtes. Litt usikker ennå jeg.  

Også er det en jeg har hatt kontakt med før. Har kriblet skikkelig i magen av han til tider, men jeg ga det opp for han ville ikke møtes. Han gikk ut av et langvarig forhold seks måneder før og har hatt behov for litt tid. Greit, jeg respekterer det, så vi mistet kontakt. Nå holdt jeg å falle av stolen i stad. Han sendte melding og VIL møtes! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blått skrev (8 timer siden):

Populær om dagen jeg... 

Min eks fra 8 år siden vil treffes. Får masse oppmerksomhet fra han nå om dagen, og han sier blant annet at jeg er så forståelsesfull og at det er veldig fint å snakke med meg, også dukker det opp meldinger som viser at han har tenkt på meg . Andre gangen han nå spør meg om vi skal møtes. Litt usikker ennå jeg.  

Også er det en jeg har hatt kontakt med før. Har kriblet skikkelig i magen av han til tider, men jeg ga det opp for han ville ikke møtes. Han gikk ut av et langvarig forhold seks måneder før og har hatt behov for litt tid. Greit, jeg respekterer det, så vi mistet kontakt. Nå holdt jeg å falle av stolen i stad. Han sendte melding og VIL møtes! 

Så spennende! Altså han siste. Ekser er ekser av en grunn, og bør forbli ekser. Men muligheter som ikke ble utforsket ferdig er en annen sak.🙂👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (15 timer siden):

Han som foreslo at dere skulle treffes eller du?

Vi ble vel i grunn enige om å gå en kveldstur sammen 🥰 det funka så fint at vi gjorde det samme dagen etter også med like godt resultat. Han er sporty å vi har masse til felles 🤩 Akkurat nå er vi 70 mil fra hverandre desverre. 

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (15 timer siden):

Populær om dagen jeg... 

Min eks fra 8 år siden vil treffes. Får masse oppmerksomhet fra han nå om dagen, og han sier blant annet at jeg er så forståelsesfull og at det er veldig fint å snakke med meg, også dukker det opp meldinger som viser at han har tenkt på meg . Andre gangen han nå spør meg om vi skal møtes. Litt usikker ennå jeg.  

Også er det en jeg har hatt kontakt med før. Har kriblet skikkelig i magen av han til tider, men jeg ga det opp for han ville ikke møtes. Han gikk ut av et langvarig forhold seks måneder før og har hatt behov for litt tid. Greit, jeg respekterer det, så vi mistet kontakt. Nå holdt jeg å falle av stolen i stad. Han sendte melding og VIL møtes! 

Litt enig med Engel ang exer. Men stas med oppmerksomhet da 🥰

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (19 timer siden):

Det gjør det garantert!! Lover ❤️ 

Takk❤

Sitter å lurer på om jeg skal opprette en dating profil et sted nå. Starte forsiktig og bare begynne å snakke med noen. Vet ikke helt om jeg føler meg klar for det allikevel🙈 Tror nok egentlig ikke jeg er det om jeg er helt ærlig, da jeg innerst inne enda håper eksen skal komme tilbake. Men, jeg har ingen garanti for at det skjer. Han har ikke lovet noe. Så da må jeg nesten bare 'tvinge' meg selv til å hoppe i det(?). 

Anonymkode: fdd4f...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Engel said:

Så spennende! Altså han siste. Ekser er ekser av en grunn, og bør forbli ekser. Men muligheter som ikke ble utforsket ferdig er en annen sak.🙂👏

Det er litt det jeg tenker også, så derfor jeg er litt usikker på om jeg vil se han eller om vi skal fortsette med denne pratingen. Føler han prøver å ta det litt i feil retning, men det kan godt være jeg bare overtenker dette. 

Veldig spent på siste. Har banket inn i datoen nå. :) 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Vi ble vel i grunn enige om å gå en kveldstur sammen 🥰 det funka så fint at vi gjorde det samme dagen etter også med like godt resultat. Han er sporty å vi har masse til felles 🤩 Akkurat nå er vi 70 mil fra hverandre desverre. 

Anonymkode: 6dccf...7af

Hvorfor er dere så langt fra hverandre? 😮 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Litt enig med Engel ang exer. Men stas med oppmerksomhet da 🥰

Anonymkode: 6dccf...7af

Er det teit å si at jeg syns det er litt hyggelig etter den smellen i desember? Er helt andre menn som virker oppriktig talt interessert i å bli kjent. 

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk❤

Sitter å lurer på om jeg skal opprette en dating profil et sted nå. Starte forsiktig og bare begynne å snakke med noen. Vet ikke helt om jeg føler meg klar for det allikevel🙈 Tror nok egentlig ikke jeg er det om jeg er helt ærlig, da jeg innerst inne enda håper eksen skal komme tilbake. Men, jeg har ingen garanti for at det skjer. Han har ikke lovet noe. Så da må jeg nesten bare 'tvinge' meg selv til å hoppe i det(?). 

Anonymkode: fdd4f...93c

Sa du ikke at det bare var en uke siden det ble slutt? 😮 Gi deg selv litt tid, oppriktig talt. Ikke stress det :) Hvis du går og håper på at eksen skal komme tilbake så er det fortsatt mye følelser sikkert som jobber i kroppen din og du er nok ikke klar for å gå videre. Min nydelige venninne sa at det ofte tar 60-90 dager før sorgen gir seg og at man er klar for noe nytt - virkelig å videre. Hun sendte meg en haug med artikler om temaet som jeg leste forrige måned. 

Jeg hadde ikke datet på 7 år (og før det så hadde jeg ikke truffet noen siden faren til guttungen), før jeg kastet meg uti det i fjor. Dvs også null fysisk kontakt med noen. Ikke en gang et lite kyss. Det er jo en prosess som tar litt tid. Learning by doing. :) Ikke press deg til noe før du føler deg klar. Det falle seg naturlig etter hvert og hodet blir fylt opp litt med: "Nå kunne jeg tenke meg..." 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (4 minutter siden):

 

Sa du ikke at det bare var en uke siden det ble slutt? 😮 Gi deg selv litt tid, oppriktig talt. Ikke stress det :) Hvis du går og håper på at eksen skal komme tilbake så er det fortsatt mye følelser sikkert som jobber i kroppen din og du er nok ikke klar for å gå videre. Min nydelige venninne sa at det ofte tar 60-90 dager før sorgen gir seg og at man er klar for noe nytt - virkelig å videre. Hun sendte meg en haug med artikler om temaet som jeg leste forrige måned. 

Jeg hadde ikke datet på 7 år (og før det så hadde jeg ikke truffet noen siden faren til guttungen), før jeg kastet meg uti det i fjor. Dvs også null fysisk kontakt med noen. Ikke en gang et lite kyss. Det er jo en prosess som tar litt tid. Learning by doing. :) Ikke press deg til noe før du føler deg klar. Det falle seg naturlig etter hvert og hodet blir fylt opp litt med: "Nå kunne jeg tenke meg..." 

Takk for svar❤

Jo, det ble slutt like før julaften så nærmer seg to uker. Det er jo ingenting, der er jeg helt enig. Dersom jeg ønsker familie så kan jeg desverre ikke vente så veldig lenge heller, jeg er ikke i 20 årene. Da må man gjerne bare prøve å legge følelsene til side og hive seg i det. Savnet er jeg redd vil sitte i en stund. Jeg vet ikke, tror bare jeg har mye tanker i hodet i dag😔

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Hvorfor er dere så langt fra hverandre?  

😮

Han er på jobb 😭 så det er litt kjipt, men det er noe jeg evt må venne meg til så prøver å gjøre det beste ut av det. Vi har god kontakt igjennom dagen noe som er veldig godt. 

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...