Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Engel skrev (58 minutter siden):

Det er jo ingen grunn til å stresse med å date om du ikke er motivert, og ikke på død og liv føler at du trenger en ny mann. Det er alltid lurt å ta seg litt tid til seg selv etter et brudd. Kanskje jobbe med å trives der man er før man vurderer noe nytt.

Har lite motivasjon til dating selv om dagen. Men samtidig holder jeg på å bli smågal av mangel på kroppskontakt og sex.🤪

 

Det er helt sant. Man må jo ikke gjøre noe før man selv er klar for det. Jeg er bare så lei av å være alene og ikke ha noen å dele hverdagen med😢 Nå fant jeg endelig en bra mann og dele hverdagen med, og så kommer dette. Nei, det er ikke underlig jeg bare har lyst å gi opp. 

Er gjerne lurest å gi seg selv litt tid før man begynner på noe igjen. 

Skjønner veldig godt at du savner nærhet i hverdagen. Savner fort det jeg også😔

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var så ferdig med menn da jeg ble separert i sommer at da jeg bygde meg soverom ble det plass til kun en seng på 120cm. Jeg tenkte ikke engang tanken på at jeg kanskje ville ha med meg en mann oppi der 🙈

Nå er jeg derimot klar for dating igjen og tenker at det kan jo bli ganske intimt og koselig om noen kommer på overnatting. -Evt blir det trangt og klamt og noen ender opp i en gjesteseng eller sofaen 😅

Har i alle fall laget meg en konto på facebook dating og skriver med to stk som begge virker veldig hyggelige. Så får vi se hva året bringer. Når ting åpner opp igjen blir det nok en bytur på meg om ingen av disse viser seg å være noe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillpia skrev (1 time siden):

Jeg var så ferdig med menn da jeg ble separert i sommer at da jeg bygde meg soverom ble det plass til kun en seng på 120cm. Jeg tenkte ikke engang tanken på at jeg kanskje ville ha med meg en mann oppi der 🙈

Nå er jeg derimot klar for dating igjen og tenker at det kan jo bli ganske intimt og koselig om noen kommer på overnatting. -Evt blir det trangt og klamt og noen ender opp i en gjesteseng eller sofaen 😅

Har i alle fall laget meg en konto på facebook dating og skriver med to stk som begge virker veldig hyggelige. Så får vi se hva året bringer. Når ting åpner opp igjen blir det nok en bytur på meg om ingen av disse viser seg å være noe.

Haha, jeg skjønner jo tankegangen 😅 I starten er det så stas å være nær uansett at 120 går bra, så får du slå ut veggen om det blir noe langsiktig. Da er dere i så fall to om det 😉 Tenkte jeg skulle prøve FB dating etter hvert jeg også, når betal-abonnementene går ut der jeg er nå. Har sett fler som nevner det og har gode erfaringer. Lykke til! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

McMary skrev (1 time siden):

Haha, jeg skjønner jo tankegangen 😅 I starten er det så stas å være nær uansett at 120 går bra, så får du slå ut veggen om det blir noe langsiktig. Da er dere i så fall to om det 😉 Tenkte jeg skulle prøve FB dating etter hvert jeg også, når betal-abonnementene går ut der jeg er nå. Har sett fler som nevner det og har gode erfaringer. Lykke til! :)

Jeg har fb dating..fryktelig mye scammere... og mye rart der som andre steder. Men det er i hvertfall gratis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (20 timer siden):

Takk i like måte.

Problemet er nok at selvfølelsen er så lav pga utseende (nesten skallet, spinkel, guttete kropp) og jobb/utdannelse samt livssituasjonen generelt.

Jeg kan jobbe med meg selv, men begrensningene skallethet og lav utdannelse gir i datingmarkedet forandrer seg ikke uansett hvordan jeg føler meg inni meg.

Dette med at du er skallet er bare tull at hindrer deg fra å finne noen. Herregud, noen av de kjekkeste mannfolka er jo skallet! Lav utdannelse har heller ingenting å si, så lenge du ønsker å jobbe og helst har en jobb da. Du bør jo ha egen inntekt, men den trenger jo ikke være skyhøy! Jeg kjenner da mange menn som er både lave, skallet og som jobber i butikk og er 40+ som har dame. Her handler det om innstilling. Det virker som du kanskje har bestemt deg for å være usikker og at du ikke skal få det til, og da skinner nok dette gjennom når du møter damer. Og DA går det galt. 
 

Du har rett i at du bør jobbe med deg selv- og du må virkelig slutte å tenke på helt urelevante ting som at du er skallet og ikke har utdanning. Det er FLUST av folk i samme båt som har dame/kone og barn. 

❤️

Anonymkode: 097ad...e04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å forsøke meg på dating igjen, men vet ikke om jeg tør. Har datet en del ulike jenter de siste årene, nesten havnet i forhold med et par, men hver gang så skjærer det seg når jeg begynner å like de. Tror seriøst jenter har et instinkt som sier de må finne seg noe nytt så snart en fyr virker gira. Kan jo hende jeg går etter for bra jenter da. De er stort sett intelligente, selvsikre og pene jenter jeg faller for. Jeg er ikke så verst selv heller, med både god utdanning, sunne hobbyer og godt trent kropp, men kanskje ikke fullt så pen. Møter jo de stort sett via Tinder også. Det er kanskje en del av problemet. Tinder-jentene er kanskje mer useriøse enn de jentene man møter i det virkelige liv. Men med COVID og nedstenginger, hvordan skal man ellers møte folk?

Anonymkode: edad1...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er oppriktig livredd, men tror jeg er klar til å prøve meg på markedet igjen ❤️

(Veldig frivillig singel siden 2017, kvinne i 30-årene)

- T

Anonymkode: aed43...056

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dele noe som hendte i høst:

Jeg datet en fyr og vi hadde det i grunn koselig. Husker ikke helt settingen, men ganske ut av det blå sier han:

«Før deg har jeg alltid bare vært med pene jenter»

Har aldri før sett en mann ro så hardt! 🤣 (Jeg er ikke noe modell-pen, men er ikke stygg heller, ser vel helt normal ut!)

Krysser fingre og tær for mer oppegående dater i 2022, ikke at lista ble lagt så høyt da 🤦‍♀️😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillpia skrev (1 time siden):

Må bare dele noe som hendte i høst:

Jeg datet en fyr og vi hadde det i grunn koselig. Husker ikke helt settingen, men ganske ut av det blå sier han:

«Før deg har jeg alltid bare vært med pene jenter»

Har aldri før sett en mann ro så hardt! 🤣 (Jeg er ikke noe modell-pen, men er ikke stygg heller, ser vel helt normal ut!)

Krysser fingre og tær for mer oppegående dater i 2022, ikke at lista ble lagt så høyt da 🤦‍♀️😅

hahaha, ikke spesielt veltalende i hvert fall. Det skal sies at noen ganger bruker jeg helt feil ord, jeg har en tanke men så kommer det noe annet ut, så det kan absolutt hende han mente noe annet da. For eksempel mer "bertete" jenter eller noe. Men ja, håper du treffer noen som gjør deg sikker på at han liker deg for den du er og ikke sier rare ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på konseptet kjærlighet, men håper alle som søker det finner det de ser etter ❤️ 

Anonymkode: 6199d...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bryr seg ikke om kjærlighet.

Kvinner bryr seg bare om å ha sex med Chad!

Kjærlighet er for oss menn å finne.

Anonymkode: 20c17...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke på konseptet kjærlighet, men håper alle som søker det finner det de ser etter ❤️ 

Anonymkode: 6199d...243

Kvinner bruker bare reptilhjernen. Du har rett der. Men menn har menneskelige fakulteter.

Anonymkode: 20c17...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner bryr seg ikke om kjærlighet.

Kvinner bryr seg bare om å ha sex med Chad!

Kjærlighet er for oss menn å finne.

Anonymkode: 20c17...f40

Du virker hjerteløs, kald og kynisk. Du må se etter noen på ditt eget nivå. Du har ikke sjans på de damene du krever at du skal få. 

Anonymkode: a118c...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vurderer å forsøke meg på dating igjen, men vet ikke om jeg tør. Har datet en del ulike jenter de siste årene, nesten havnet i forhold med et par, men hver gang så skjærer det seg når jeg begynner å like de. Tror seriøst jenter har et instinkt som sier de må finne seg noe nytt så snart en fyr virker gira. Kan jo hende jeg går etter for bra jenter da. De er stort sett intelligente, selvsikre og pene jenter jeg faller for. Jeg er ikke så verst selv heller, med både god utdanning, sunne hobbyer og godt trent kropp, men kanskje ikke fullt så pen. Møter jo de stort sett via Tinder også. Det er kanskje en del av problemet. Tinder-jentene er kanskje mer useriøse enn de jentene man møter i det virkelige liv. Men med COVID og nedstenginger, hvordan skal man ellers møte folk?

Anonymkode: edad1...cde

Gud som jeg hadde ønsket det skulle ha skjedd meg at en jeg liker hadde likt meg og blitt skikkelig gira... det må jo være drømme scenario. Men bestandig er det jeg som liker de og ikke tilbake. Og omvendt selvsagt. lol 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vurderer å forsøke meg på dating igjen, men vet ikke om jeg tør. Har datet en del ulike jenter de siste årene, nesten havnet i forhold med et par, men hver gang så skjærer det seg når jeg begynner å like de. Tror seriøst jenter har et instinkt som sier de må finne seg noe nytt så snart en fyr virker gira. Kan jo hende jeg går etter for bra jenter da. De er stort sett intelligente, selvsikre og pene jenter jeg faller for. Jeg er ikke så verst selv heller, med både god utdanning, sunne hobbyer og godt trent kropp, men kanskje ikke fullt så pen. Møter jo de stort sett via Tinder også. Det er kanskje en del av problemet. Tinder-jentene er kanskje mer useriøse enn de jentene man møter i det virkelige liv. Men med COVID og nedstenginger, hvordan skal man ellers møte folk?

Anonymkode: edad1...cde

Hva med å ha en klemmekompis?? En klem gjør en dag så mye lysere enn ingen klemmer. Det var det jeg savnet mest ved nedstengingen i fjor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, klemmer syns jeg er bare kleint. Er en ikke-klemmer, helt definitivt. Greit med den man dater da, ellers vil jeg helst være foruten.

Anonymkode: edad1...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du virker hjerteløs, kald og kynisk. Du må se etter noen på ditt eget nivå. Du har ikke sjans på de damene du krever at du skal få. 

Anonymkode: a118c...5eb

Hva er mitt nivå?

Anonymkode: 20c17...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om det hører hjemme her eller i 2021 tråden, men det begynner å bli hyggelig å møte daten hver andre/tredje dag litt avhengig av jobbene våre.

Interessant og spennende person så får vi som det blir med vinger inn i 2022 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er mitt nivå?

Anonymkode: 20c17...f40

Å please, Du avslører hva du er med det "pule chads" tullet. 

Anonymkode: a118c...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt det der med nivå og sin egen liga. Hva er sin egen liga lissom? Hva er over og hva er under??? Hvordan vet folk det eksakt hvor de grensene går???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...