Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første helgen jeg har ordentlig fri på leeeenge og hadde planer om å møte ei hyggelig dame jeg ble kjent med for rundt 3 år siden men mistet kontakt med på grunn av diverse livssituasjoner hos oss begge.

Men neida. Fikk positiv koronatest nå.. 🥳

Kan jo ikke være noe annet enn universet selv som kom inn i bildet her 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Det pleier å stå et merke på siden av navnet og alderen din. 

F.eks her. Han fyren her har Platinium. Men jeg er usikker på om det går ann å skjule det. 

3D4F6BFA-1940-40DF-8F6A-7220D5F67224.thumb.jpeg.763b2e70939d67565b5d17c19523dd96.jpeg

Anonymkode: def7b...80f

Du kan skjule det :) Du kan bestemme hva slags merke som vises i profilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt der at jeg føler at jeg spyr av Tinder. :) Får se litt hvor "på" jeg vil være i fremtiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min fine fine på besøk i morrest, herreguuuud han er fiiin altså. Klarer ikke å komme over det hvor bra han er. De tre ukene her har vært lange men jeg tror virkelig det var verdt det. Håper vi kan treffes igjen før han drar, men han har ungene i helgen så ikke så lett… 

Tror ikke jeg er bare småforelska lenger…

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg både her og der.  Snakker med en nå som gjerne vil møtes, men siden jeg jobber kveld denne uka så blir det vanskelig med date. 

Jeg vet ikke om jeg er følsom eller sær, men blir lettere irritert når folk ikke vil møtes annet enn etter kl. 20 på kvelden. Det er noe med første date, den  vil jeg gjerne skal være helst i dagslys (så lenge det går på denne årstida) og i nærheten av folk.  Han foreslo her om kvelden at han kunne møte meg kl. 2230.... altså hæ?  Det avslo jeg glatt.  Har nå spurt han hvorfor han bare kan før kl. 15 og etter kl.20 og venter på svar.

Jeg skal også jobbe helgen, og etter 10 timer på vakt er ikke jeg klar for en date hvert fall, men fikk lite forståelse for det. Jeg sa bare at hei, jeg vil være opplagt når jeg skal treffe folk, jeg.  

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to første gangene jeg møtte min gikk vi tur rundt her sent på kvelden 😅 (22-23 tiden) Dette var i romjulen. 

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måneskinn skrev (3 timer siden):

Jeg prøver meg både her og der.  Snakker med en nå som gjerne vil møtes, men siden jeg jobber kveld denne uka så blir det vanskelig med date. 

Jeg vet ikke om jeg er følsom eller sær, men blir lettere irritert når folk ikke vil møtes annet enn etter kl. 20 på kvelden. Det er noe med første date, den  vil jeg gjerne skal være helst i dagslys (så lenge det går på denne årstida) og i nærheten av folk.  Han foreslo her om kvelden at han kunne møte meg kl. 2230.... altså hæ?  Det avslo jeg glatt.  Har nå spurt han hvorfor han bare kan før kl. 15 og etter kl.20 og venter på svar.

Jeg skal også jobbe helgen, og etter 10 timer på vakt er ikke jeg klar for en date hvert fall, men fikk lite forståelse for det. Jeg sa bare at hei, jeg vil være opplagt når jeg skal treffe folk, jeg.  

 

22.30?? Tror faktisk jeg hadde sletta matchen. Virker sykt useriøst spør du meg. Vet ikke helt hva han er ute etter men?

Anonymkode: 097ad...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

22.30?? Tror faktisk jeg hadde sletta matchen. Virker sykt useriøst spør du meg. Vet ikke helt hva han er ute etter men?

Anonymkode: 097ad...e04

Jeg endte med å slette i kveld, etter han begynte å bli ganske så frekk mot meg.  Jeg har lite til overs for folk som MÅ ha rett hele tida, og når han i tillegg begynte å slenge med leppa og sa at jeg var vanskelig - da fikk jeg nok. Så det var en glede å slette den matchen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere beilere, men mister interessen i dem så fort. Vet ikke helt hvorfor. Det er ingenting galt med noen av dem, hvorfor blir jeg sånn? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (6 minutter siden):

Jeg har flere beilere, men mister interessen i dem så fort. Vet ikke helt hvorfor. Det er ingenting galt med noen av dem, hvorfor blir jeg sånn? 😳

De er bare ikke de som tenner en gnist pluss at du kanskje fortsatt er opphengt i forrige da slipper ikke så mange nye gjennom nåløyet. Blir vel bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (22 minutter siden):

Jeg har flere beilere, men mister interessen i dem så fort. Vet ikke helt hvorfor. Det er ingenting galt med noen av dem, hvorfor blir jeg sånn? 😳

Jeg blir og sånn for tida. Tror det er at de ikke fanger interessen min lenge nok. Ikke har nok å prate om. Sliter spesielt når de i begynnelsen er gøye å prate med for det er liksom det første, men etterhvert går samtalen bare sånn trått for man har ikke nok å si. Når jeg møter noen jeg kan prate mye med så mister jeg ikke interessen på samme måte. Altså noen som virker genuint interessert i å bli kjent med meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (20 minutter siden):

De er bare ikke de som tenner en gnist pluss at du kanskje fortsatt er opphengt i forrige da slipper ikke så mange nye gjennom nåløyet. Blir vel bedre etterhvert.

Nja, mulig. Jeg er muligens ikke helt klar enda. 

stormgaze skrev (2 minutter siden):

Jeg blir og sånn for tida. Tror det er at de ikke fanger interessen min lenge nok. Ikke har nok å prate om. Sliter spesielt når de i begynnelsen er gøye å prate med for det er liksom det første, men etterhvert går samtalen bare sånn trått for man har ikke nok å si. Når jeg møter noen jeg kan prate mye med så mister jeg ikke interessen på samme måte. Altså noen som virker genuint interessert i å bli kjent med meg 

Jeg tolker interessen som at de er desperate og derfor går for meg (aka selvtilliten min er på ytterste bunn), og da tenker jeg litt at de ikke er bra. Ond sirkel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igjen fått høre at jeg skiller meg ut i en hel haug av pripne damer. Jeg aner ikke hva som skjer, eller hva som foregår. Jeg er bare meg selv. Hvordan er man prippen? Forvirret! Haha :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (4 minutter siden):

Jeg har igjen fått høre at jeg skiller meg ut i en hel haug av pripne damer. Jeg aner ikke hva som skjer, eller hva som foregår. Jeg er bare meg selv. Hvordan er man prippen? Forvirret! Haha :P 

ikke liker analsex kanskje? De er sett på som prippen?  At det må brukes kondom for å unngå sædflekker i senga er sett på som prippen? Kan ikke utføre oralsex for det er æsj er prippent osv osv ser for meg at det er det mannfolk mener når de snakker om prippen. Men jeg kan ta feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AprilRyan
Blått skrev (14 minutter siden):

Jeg har igjen fått høre at jeg skiller meg ut i en hel haug av pripne damer. Jeg aner ikke hva som skjer, eller hva som foregår. Jeg er bare meg selv. Hvordan er man prippen? Forvirret! Haha :P 

Prippen kan man visst være uansett så lenge man ikke er med på alt seksuelt og har et åpent syn på absolutt alt. Så det er vanskelig å svare på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, GrønnNellik68 said:

ikke liker analsex kanskje? De er sett på som prippen?  At det må brukes kondom for å unngå sædflekker i senga er sett på som prippen? Kan ikke utføre oralsex for det er æsj er prippent osv osv ser for meg at det er det mannfolk mener når de snakker om prippen. Men jeg kan ta feil. 

Snakker ikke om sex. :) 

56 minutter siden, AprilRyan said:

Prippen kan man visst være uansett så lenge man ikke er med på alt seksuelt og har et åpent syn på absolutt alt. Så det er vanskelig å svare på. 

Som sagt forvirret selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
Blått skrev (1 time siden):

Snakker ikke om sex. :) 

Som sagt forvirret selv. 

Kanskje de mener konservativ og at du virker mer åpen eller noe. Hm, ikke godt å vite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (1 minutt siden):

Kanskje de mener konservativ og at du virker mer åpen eller noe. Hm, ikke godt å vite :P

Tror det beste er å spørre hva han mener med at du er mindre prippen enn andre??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...