Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk match på tinder rett før nyttår med en jeg har møtt før. Det er noen år siden, og jeg var ikke så flink til håndtere ting på den tida. Så jeg hadde litt piggene ut... Så vi hadde bare en date. Men tenkt masse på han innimellom.

Så når han dukket opp nå så var jeg  i tvil om jeg skulle trykke liker eller ikke, men tenkte: det er jo bare et sveip. Taper ingenting på det. Enten så sveiper han tilbake eller så gjør han ikke det.. Og jammen gjorde han det! Og sendte melding først.. :)  nå vil jeg egentlig at han skal be meg ut, men siden jeg ikke alltid har så stor tålmodighet, så tok jeg skjeen i egen hånd og var litt generell i vendingen, men det lå liksom i kortene at jeg vil møtes snart. Så da får vi se :)

Ellers har jeg i periferien han jeg traff i fjor, men han er så vinglete som bare det, så lar han bare surre med sitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måneskinn skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk match på tinder rett før nyttår med en jeg har møtt før. Det er noen år siden, og jeg var ikke så flink til håndtere ting på den tida. Så jeg hadde litt piggene ut... Så vi hadde bare en date. Men tenkt masse på han innimellom.

Så når han dukket opp nå så var jeg  i tvil om jeg skulle trykke liker eller ikke, men tenkte: det er jo bare et sveip. Taper ingenting på det. Enten så sveiper han tilbake eller så gjør han ikke det.. Og jammen gjorde han det! Og sendte melding først.. :)  nå vil jeg egentlig at han skal be meg ut, men siden jeg ikke alltid har så stor tålmodighet, så tok jeg skjeen i egen hånd og var litt generell i vendingen, men det lå liksom i kortene at jeg vil møtes snart. Så da får vi se :)

Ellers har jeg i periferien han jeg traff i fjor, men han er så vinglete som bare det, så lar han bare surre med sitt. 

Så spennende bare å vente på svar da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med.

Har gått gjennom et kjipt brudd nylig, så om det skulle bli noe så blir det vel mot slutten av året.  Er ikke helt klar enda. 

Tror ihvertfall det er lurt å holde seg langt unna Tinder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (47 minutter siden):

hekta med andre ord... 

på hvem tenkte du nå ?

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenk at jeg skulle dumpe borti en SÅ fin fyr. Etter snart 9 mnd med en som jeg ikke kommer noen vei med utenom sex er det rart å ha en som bryr seg om MEG. Som på eget iniativ kontakter meg, som sier hva han skal, lurer på hvordan dagen min har vært, som ikke peiler samtalen over på sex uansett hva men som bare er søt å hyggelig. Gleder meg sånn til å se han igjen, måtte de nesten to ukene gå fort 🤩

Anonymkode: 6dccf...7af

Mente på hun her som er hekta. Men jeg misforsto så ikke at det var mannen før den nåværende …🙈

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden):

Mente på hun her som er hekta

Ja det er meg men jeg forsto ikke hvem du mente jeg er hekta på ? Jeg vet det selv selvsagt men nyskjerrig på hvordan du tolker det. 

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mæn40 skrev (6 minutter siden):

Jeg er med.

Har gått gjennom et kjipt brudd nylig, så om det skulle bli noe så blir det vel mot slutten av året.  Er ikke helt klar enda. 

Tror ihvertfall det er lurt å holde seg langt unna Tinder.

Enig det Tinder er noe dritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er meg men jeg forsto ikke hvem du mente jeg er hekta på ? Jeg vet det selv selvsagt men nyskjerrig på hvordan du tolker det. 

Anonymkode: 6dccf...7af

Kos deg med den nye flørten du😊 godt å høre noen hyggelige historier her inne 🙂

Anonymkode: e390e...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kos deg med den nye flørten du😊 godt å høre noen hyggelige historier her inne 🙂

Anonymkode: e390e...4c4

Han første som er hekt ja, har jo vært redd for det leeenge men ikke tatt det innover meg skikkelig før i julen. 
 

Men han nye er langt fra sånn, så ydmyk å ordentlig 🥰

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Enig det Tinder er noe dritt. 

Jeg kommer fra et 10 år langt forhold, så jeg jeg har ingen erfaring med Tinder personlig. Men ut ifra hva jeg har hørt fra andre så er det en frustrerende øvelse i korte forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mæn40 skrev (4 minutter siden):

Jeg kommer fra et 10 år langt forhold, så jeg jeg har ingen erfaring med Tinder personlig. Men ut ifra hva jeg har hørt fra andre så er det en frustrerende øvelse i korte forhold.

hvis du i det heletatt får match, får til en normal samtale eller i bestefall ett treff. ha ha ha.. nei er ikke for meg gitt er nok for gammel der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han første som er hekt ja, har jo vært redd for det leeenge men ikke tatt det innover meg skikkelig før i julen. 
 

Men han nye er langt fra sånn, så ydmyk å ordentlig 🥰

Anonymkode: 6dccf...7af

Kos deg med en normal mann. Bra at du har funnet det. Blir da en bra start på 2022 det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (6 timer siden):

 

Godt nytt år! 

Jeg tviler sterkt på at jeg hører noe mer fra han nå, men vet jo aldri så som sagt derfor jeg har blokkert. Det har blitt min måte å avvise alle forsøk på kontakt. :) 

Jeg er veldig enig med deg at du ikke kan vente på han. Hvis dere skulle finne tilbake til hverandre så vil skjebnen det, men enn så lenge så er det bare å kose seg og nyte det! Kanskje du finner kjærligheten et annet sted? ;) Hvem vet? Men viktig å gi det litt tid og ikke kaste seg uti det før man føler at man er klar, før man føler at man orker og kan. Det er litt vondt å komme over noen og man trenger litt tid. 

Skjønner😊 Da håper jeg for din del at du går videre og møter en som virkelig fortjener deg. Bare til å prøve så godt man kan å holde seg unna det som er toksisk for en selv og hvor man vet man blir skuffet. 

Jeg tenker også det. Jeg kan ikke sitte å vente. Dersom det er skjebnen eller ment at vi skal finne sammen igjen på et tidspunkt så får jeg ta det når det eventuelt kommer. Akkurat nå må jeg se videre. Jeg kjenner jeg må jobbe litt for å legge følelsene til eksen til side. At jeg må gi meg selv litt tid må jeg nok regne med. Må finne motivasjon til å gjenoppta dating igjen😳

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i all verden skal man finne noen? Jeg orker ikke datingapper mer og har lagt det på hylla. Men folk snakker jo ikke til hverandre lengre. Kan ikke huske sist en fremmed mann snakket til meg noe sted. Ikke gjør jeg det selv heller, er alt for sjenert 🤷‍♀️

Anonymkode: 4bd4a...381

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor i all verden skal man finne noen? Jeg orker ikke datingapper mer og har lagt det på hylla. Men folk snakker jo ikke til hverandre lengre. Kan ikke huske sist en fremmed mann snakket til meg noe sted. Ikke gjør jeg det selv heller, er alt for sjenert 🤷‍♀️

Anonymkode: 4bd4a...381

Har det litt samme selv. Tinder gjorde meg personlig utrolig deprimert. 

Men jeg tenker at vi manner oss opp og spør en man liker i butikken eller lignende om personen er med på en kopp kaffe en dag. Hvorfor ikke? Man må prøve. Jeg er også sjenert. Men man kan kun få et ja eller nei. 

Det er ikke verdens undergang. Er det vel? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Gøy. Hvor lenge har dere snakket/chattet ? 

Anonymkode: 6dccf...7af

Bare en uke. Haha. Han er derimot veldig enkel å prate med, svarer fort, forteller om seg selv og spør om meg. :) Vi sender rundt 30-40 meldinger om dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner😊 Da håper jeg for din del at du går videre og møter en som virkelig fortjener deg. Bare til å prøve så godt man kan å holde seg unna det som er toksisk for en selv og hvor man vet man blir skuffet. 

Jeg tenker også det. Jeg kan ikke sitte å vente. Dersom det er skjebnen eller ment at vi skal finne sammen igjen på et tidspunkt så får jeg ta det når det eventuelt kommer. Akkurat nå må jeg se videre. Jeg kjenner jeg må jobbe litt for å legge følelsene til eksen til side. At jeg må gi meg selv litt tid må jeg nok regne med. Må finne motivasjon til å gjenoppta dating igjen😳

Anonymkode: fdd4f...93c

Gi deg selv litt tid, til å sørge over det som ikke ble noe av og komme videre. Når det nettopp har blitt slutt.. det er vanskelig å hoppe rett i noe nytt. Man må ta ting litt med ro og etter hvert så kommer det.. følelsene om at det er greit - at det er lov å treffe andre. :) Motivasjonen kommer! Det gjør den, så absolutt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Bare en uke. Haha. Han er derimot veldig enkel å prate med, svarer fort, forteller om seg selv og spør om meg. :) Vi sender rundt 30-40 meldinger om dagen.

🥰

Jeg har snakket med min siden lille julaften så ca det samme da. Vi har møttes to ganger allerede da 😍 men nå er det hverdag å han har reist på jobb 😢 så ser han ikke før i midten av januar igjen. 

Anonymkode: 6dccf...7af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (59 minutter siden):

Gi deg selv litt tid, til å sørge over det som ikke ble noe av og komme videre. Når det nettopp har blitt slutt.. det er vanskelig å hoppe rett i noe nytt. Man må ta ting litt med ro og etter hvert så kommer det.. følelsene om at det er greit - at det er lov å treffe andre. :) Motivasjonen kommer! Det gjør den, så absolutt :) 

Takk for den gode støtten❤

Prioriterer å komme i gang igjen med trening nå først, så kommer det nok litt motivasjon til å date igjen etter hvert - håper jeg. Som du sier så ble det nettopp slutt, jeg trenger nok bare litt tid. Får håpe det kommer litt av seg selv🤞

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder-mannen svarte, men ikke helt som forventet. Jeg spurte hva han kunne tenke seg å gjøre når vi treffes?  "Besøke deg :) " - og ikke noe mer.

Vel, vi har møttes en gang før, for noen år siden. Jeg vet ikke om det kvalifiserer til å komme hjem til meg enda, altså... Hva ville dere svart til noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...