Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ABM skrev (2 timer siden):

Kjemi?

Kjemi kommer av seg selv. Altså tiltrekker jeg meg en slik fyr, så er jo kjemien der. (?) 

Jeg ser det på denne måten. Jeg har jo lyst på sex uansett og om jeg og en potensiell mann ser etter det samme, så blir det bra😀

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåleputa skrev (1 time siden):

Kjemi kommer av seg selv. Altså tiltrekker jeg meg en slik fyr, så er jo kjemien der. (?) 

Jeg ser det på denne måten. Jeg har jo lyst på sex uansett og om jeg og en potensiell mann ser etter det samme, så blir det bra😀

Og jeg ser det sånn at jeg trykker på den pila nederst i høyre hjørnet av innlegget ditt 👍🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (5 minutter siden):

Og jeg ser det sånn at jeg trykker på den pila nederst i høyre hjørnet av innlegget ditt 👍🤩

Gir deg: 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har håp for 2022, men tviler på at jeg finner noen som vil ha meg. Syns dating er fælt, er vondt å bli avvist hele tiden. Han ene jeg virkelig likte ville ikke ha meg. Og med ny lockdown så møter jeg jo ingen heller.. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (21 minutter siden):

Jeg har håp for 2022, men tviler på at jeg finner noen som vil ha meg. Syns dating er fælt, er vondt å bli avvist hele tiden. Han ene jeg virkelig likte ville ikke ha meg. Og med ny lockdown så møter jeg jo ingen heller.. 

Sliter med det samme enten blir en avvist eller så er de så langt unna at ting blir vanskelig uansett. Lockdown gjør det absolutt ikke noe bedre for oss enslige jeg fikk helt vondt langt inni sjela da de sa de skulle komme med nye tiltak igjen nå. Det så jeg veldig mørkt på. Kjenner jeg blir så deprimert av tanken av å bli enda mer isolert og ensom enn før. Syns det var ille forrige gang ..så da ser man ikke lyst på en runde til. Det som berger meg er jobben min som gjør at jeg treffer folk hver dag. Uten den hadde jeg nok gått i kjeller'n. Så du er ikke alene med å kjenne på den. Men en får ha mot og håpet oppe om at plutselig kan noe spennende skje.... en får tenke på familien og jula og kose seg så best en kan med dem nå i første omgang. Så får en ta januar når den tiden kommer. Jeg syns det blir digg at det snur nå på mandag og at vi kan gå mot lysere dager igjen. Mister alt av motivasjon jeg når det er så mørkt hele tiden.  Så nei thumbs opp for at 2022 blir ett bedre år for alle som leter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå):

Sliter med det samme enten blir en avvist eller så er de så langt unna at ting blir vanskelig uansett. Lockdown gjør det absolutt ikke noe bedre for oss enslige jeg fikk helt vondt langt inni sjela da de sa de skulle komme med nye tiltak igjen nå. Det så jeg veldig mørkt på. Kjenner jeg blir så deprimert av tanken av å bli enda mer isolert og ensom enn før. Syns det var ille forrige gang ..så da ser man ikke lyst på en runde til. Det som berger meg er jobben min som gjør at jeg treffer folk hver dag. Uten den hadde jeg nok gått i kjeller'n. Så du er ikke alene med å kjenne på den. Men en får ha mot og håpet oppe om at plutselig kan noe spennende skje.... en får tenke på familien og jula og kose seg så best en kan med dem nå i første omgang. Så får en ta januar når den tiden kommer. Jeg syns det blir digg at det snur nå på mandag og at vi kan gå mot lysere dager igjen. Mister alt av motivasjon jeg når det er så mørkt hele tiden.  Så nei thumbs opp for at 2022 blir ett bedre år for alle som leter. 

Det er noe i det, veldig sårt når man blir så mye avvist og da mister man troa litt og! Jeg har meldt på litt forskjellig neste år, dansekurs i Paris blant annet. Spørs om det kan gjennomføres, men hadde vært morsomt! Hjelper litt at det er jul nå, jeg liker egentlig den tida her. En jeg kjenner fikk seg kjæreste nå etter å ha vært singel i 20 år. Og det var via Tinder! Da må det jo være håp? De er så søte sammen, så blir bare glad på hennes vegne :) 

Hjemmekontor er litt tungt men det går fint det og. Har kattene her og masse podcaster å høre på mens jeg jobber. Og heldigvis har jeg både familie og noen venner som jeg kan finne på ting med. Er ikke alle som har det en gang, det må være virkelig tungt. 

Hvor skal man møte folk i 2022 da? Jeg har vært litt på pub men er jo ikke akkurat så mye utvalg der heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariannah skrev (4 minutter siden):

Det er noe i det, veldig sårt når man blir så mye avvist og da mister man troa litt og! Jeg har meldt på litt forskjellig neste år, dansekurs i Paris blant annet. Spørs om det kan gjennomføres, men hadde vært morsomt! Hjelper litt at det er jul nå, jeg liker egentlig den tida her. En jeg kjenner fikk seg kjæreste nå etter å ha vært singel i 20 år. Og det var via Tinder! Da må det jo være håp? De er så søte sammen, så blir bare glad på hennes vegne :) 

Hjemmekontor er litt tungt men det går fint det og. Har kattene her og masse podcaster å høre på mens jeg jobber. Og heldigvis har jeg både familie og noen venner som jeg kan finne på ting med. Er ikke alle som har det en gang, det må være virkelig tungt. 

Hvor skal man møte folk i 2022 da? Jeg har vært litt på pub men er jo ikke akkurat så mye utvalg der heller. 

Jeg tror på at man må være åpen for å møte noen nye på alle arenaer. Via jobb, hobbyer, fester, online, ferie. 

Jeg har veldig liten lyst til å gå på date for jeg syns ingen er noe spennende og da gidder jeg ikke for jeg har jo sett at når jeg har gått på date med de jeg ikke har likt så mye så er det døfødt. Det endrer seg som regel ikke når du møter dem face to face. Blir heller verre og jeg får bare lyst til å stikke av etter 5 min og tenker at dette var et feilsteg. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang på snart ti år er jeg nå faktisk klar for å begynne å date igjen. 2022 here we go🤩

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkes i 2019 dumpet i 2020  " det er ikke deg det er meg" grunn  :) 

Lykkes igjen høsten 2020 dumpet igjen 2021 "det er ikke deg det er meg" grunn :) 

Tilbake i hamsterhjulet og  vil nok date igjen med noen solide erfaringer, og en sunn skepsis ovenfor kvinner med "issues" psykisk. Så 2022 blir det mer dating, og det er skuffelser og overraskelser før man lykkes garantert. Slik har det alltid vært. Gå forsiktigere frem er noe jeg i alle fall skal gjøre. Mange der ute som ikke er slik som de fremstiller seg som. Slikt tar tid å oppdage.

Anonymkode: e74f7...b0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med i denne tråden. :) Jeg kastet meg ut på datingsmarkdet i 2021 etter 7 års pause. Depresjon er en av grunnene til at jeg har måtte ha en pause og selvfølelsen er nok ikke helt der den burde være. Man blir dessverre litt ødelagt av å gå hjemme veldig lenge. Har gått på noen smeller og fått noen harde lærepenger. Jeg har måtte jobbe med meg selv og tenkt veldig på hva jeg kan gjøre for litt selvpleie. Det er nok en prosess som jeg fortsatt må jobbe med. Takk og lov for fantastiske venner som er der uansett hva, og som har støtte meg gjennom dette. ❤️ Dessuten som en gamer så virkelig setter jeg pris på miljøet som kommer rundt en. På en av de vanskeligste dagene jeg har hatt, så fikk jeg støtte fra ukjente mennesker på nettet, som virkelig omfavnet meg og gjorde slutten på dagen fantastisk. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Lykkes i 2019 dumpet i 2020  " det er ikke deg det er meg" grunn  :) 

Lykkes igjen høsten 2020 dumpet igjen 2021 "det er ikke deg det er meg" grunn :) 

Tilbake i hamsterhjulet og  vil nok date igjen med noen solide erfaringer, og en sunn skepsis ovenfor kvinner med "issues" psykisk. Så 2022 blir det mer dating, og det er skuffelser og overraskelser før man lykkes garantert. Slik har det alltid vært. Gå forsiktigere frem er noe jeg i alle fall skal gjøre. Mange der ute som ikke er slik som de fremstiller seg som. Slikt tar tid å oppdage.

Anonymkode: e74f7...b0f

Det er også en av de lærepengene jeg har fått. Mange er virkelig ikke sånn som de fremstiller seg og man må rett og slett være skikkelig forsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er forelsket.... 😍😍 Han er altså bare en så fin mann, 3 år eldre enn meg og alt på stell... veldig snill og omsorgsfull, men veldig tydelig og maskulin. Vi har virkelig funnet tonen, har aldri opplevd det samme før. Håper det utvikler seg like bra i 2022 ❤❤ (og etter å ha opplevd mye dritt synes jeg at dette var på høy tid). 

Anonymkode: 41b87...2bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber midlertidig i en bedrift, og der jobber det en kvinne som er noen få år eldre enn meg. Ikke noen jeg tenker at jeg er interessert i. En dag sitter jeg på pauserommet og aner fred og ingen fare. Hun er der og prater med noen andre. Det går opp for meg at jeg liker å høre stemmen hennes, og det kan bare bety en ting... Jeg er fucked.
Jeg er egentlig ikke på leting etter noen kjæreste, så jeg lar det være. Tiden går og det er nå desember. Bedriften har julemiddag der vi drar et sted og spiser. Folk har på seg pent antrekk. Hun har på seg stramme bukser og en topp som ikke dekker baken. Jeg er jo en mann så selvfølgelig tar jeg en titt på den baken, og bortsett fra at jeg tenkte at baken var fin. Tenkte jeg også at jeg er så fucked.
I disse tider så er jo det å holde distansen viktig, så sitteplassene der vi skulle spise var spredt sånn at det ikke er for mange på et bord. Jeg satt meg ved et bord og der skjedde det en misforståelse så jeg sa at jeg kunne flytte meg sånn at noen fikk plass. Flyttet meg da til nærmeste ledige plass og det ble bordet hun satt ved.
Vi spiste og pratet, og det ble bare mer og mer klart for meg at jeg er så inn i helvete fucked.

Hvis jeg ikke er ute etter å finne kjærligheten, hvorfor skriver jeg dette innlegget? Jo, fordi kjærlighetsgudene er i denne tråden og snoker. Jeg vil vennligst be dem om å fjerne kjærligheten som bygges opp inn i meg. Send den kjærligheten til en av mannfolka som blir å møte noen i denne tråden sånn at noen finner lykken. Takk.

Anonymkode: 26e94...4ec

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jobber midlertidig i en bedrift, og der jobber det en kvinne som er noen få år eldre enn meg. Ikke noen jeg tenker at jeg er interessert i. En dag sitter jeg på pauserommet og aner fred og ingen fare. Hun er der og prater med noen andre. Det går opp for meg at jeg liker å høre stemmen hennes, og det kan bare bety en ting... Jeg er fucked.
Jeg er egentlig ikke på leting etter noen kjæreste, så jeg lar det være. Tiden går og det er nå desember. Bedriften har julemiddag der vi drar et sted og spiser. Folk har på seg pent antrekk. Hun har på seg stramme bukser og en topp som ikke dekker baken. Jeg er jo en mann så selvfølgelig tar jeg en titt på den baken, og bortsett fra at jeg tenkte at baken var fin. Tenkte jeg også at jeg er så fucked.
I disse tider så er jo det å holde distansen viktig, så sitteplassene der vi skulle spise var spredt sånn at det ikke er for mange på et bord. Jeg satt meg ved et bord og der skjedde det en misforståelse så jeg sa at jeg kunne flytte meg sånn at noen fikk plass. Flyttet meg da til nærmeste ledige plass og det ble bordet hun satt ved.
Vi spiste og pratet, og det ble bare mer og mer klart for meg at jeg er så inn i helvete fucked.

Hvis jeg ikke er ute etter å finne kjærligheten, hvorfor skriver jeg dette innlegget? Jo, fordi kjærlighetsgudene er i denne tråden og snoker. Jeg vil vennligst be dem om å fjerne kjærligheten som bygges opp inn i meg. Send den kjærligheten til en av mannfolka som blir å møte noen i denne tråden sånn at noen finner lykken. Takk.

Anonymkode: 26e94...4ec

Lev litt! 🥰 

Tenk 20 år fem i tid. Du vil angre på at du ikke tok sjangsen! 
Lykket til. 🎶

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jobber midlertidig i en bedrift, og der jobber det en kvinne som er noen få år eldre enn meg. Ikke noen jeg tenker at jeg er interessert i. En dag sitter jeg på pauserommet og aner fred og ingen fare. Hun er der og prater med noen andre. Det går opp for meg at jeg liker å høre stemmen hennes, og det kan bare bety en ting... Jeg er fucked.
Jeg er egentlig ikke på leting etter noen kjæreste, så jeg lar det være. Tiden går og det er nå desember. Bedriften har julemiddag der vi drar et sted og spiser. Folk har på seg pent antrekk. Hun har på seg stramme bukser og en topp som ikke dekker baken. Jeg er jo en mann så selvfølgelig tar jeg en titt på den baken, og bortsett fra at jeg tenkte at baken var fin. Tenkte jeg også at jeg er så fucked.
I disse tider så er jo det å holde distansen viktig, så sitteplassene der vi skulle spise var spredt sånn at det ikke er for mange på et bord. Jeg satt meg ved et bord og der skjedde det en misforståelse så jeg sa at jeg kunne flytte meg sånn at noen fikk plass. Flyttet meg da til nærmeste ledige plass og det ble bordet hun satt ved.
Vi spiste og pratet, og det ble bare mer og mer klart for meg at jeg er så inn i helvete fucked.

Hvis jeg ikke er ute etter å finne kjærligheten, hvorfor skriver jeg dette innlegget? Jo, fordi kjærlighetsgudene er i denne tråden og snoker. Jeg vil vennligst be dem om å fjerne kjærligheten som bygges opp inn i meg. Send den kjærligheten til en av mannfolka som blir å møte noen i denne tråden sånn at noen finner lykken. Takk.

Anonymkode: 26e94...4ec

digg å høre at en mann kan få følelser for en litt eldre kvinne. ha ha ha. Det har lissom vært sånt ett tabu i hvertfall på kg. Men selv har jeg bare rotet meg borti litt yngre menn. Enig med nåleputa..lev litt. Vi blir ikke yngre og ingen forhold har noe garanti for å vare det har vi jo lest nok om på kg selv om de er jevngamle så er det mye dritt ute å går i begge leire. Jeg tror du vil angre på det at du ikke tok sjansen.  Lykke til unge mann. kniis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å date igjen etter et brudd tidligere i høst, men føler vel ikke jeg har møtt noen jeg har stor tro på. Skal på 3.date med en fyr imorgen, men jeg er litt usikker på hvor godt jeg liker ham og om vi er kompatible. 

Håper uansett 2022 blir bedre. 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Engelbertine skrev (På 17.12.2021 den 20.51):

For første gang på snart ti år er jeg nå faktisk klar for å begynne å date igjen. 2022 here we go🤩

Jeg er med i samme eksklusive klubb 🤩😂

Anonymkode: 41b87...2bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/19/2021 at 9:46 AM, Nåleputa said:

Lev litt! 🥰 

Tenk 20 år fem i tid. Du vil angre på at du ikke tok sjangsen! 
Lykket til. 🎶

Å leve litt er jo en idé, men jeg har allerede så godt som fått bekreftet at hun ikke er interessert.

Anonymkode: 26e94...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :) Har vært singel et drøyt halvår og begynner å bli klar for en ny mann. Jeg har et veldig langt og et kortere forhold bak meg, har knapt vært singel som voksen. Nå er jeg i 40-åra så det blir kanskje vanskeligere denne gangen, men foreløpig har jeg trua. På den annen side merker jeg at etter sorgen slapp taket er det egentlig ganske deilig og dramafritt å være singel, så det er litt godt med en pause også.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en date i går med en superhyggelig mann. Vi har avtalt potensielle dater nr. 2, 3, 4 og 5 allerede😄er jo ikke sikkert det går rette veien. Men vi har mye til felles og praten går veldig lett. Får ta det litt rolig uansett til å begynne med. Ikke rushe. Må innrømme at jeg liker ham skikkelig godt da🙄

Anonymkode: 7ed25...5f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...