Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er med🙋🏻‍♀️. Men har litt lite sosialt nettverk her jeg bor, så mye må vel skje digitalt😱. Gruer meg til den karusellen, da jeg fant min x på en datingside og det endte ikke bra. Men nå skal jeg hoppe ut i det! Trenger ikke en ridder, men vil gjerne oppleve litt hverdagskjærlighet🥰

Anonymkode: 5b062...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir faktisk en liten tyvstart på meg, da er date til mandag på plass med noe som virker som en smart og interessant dame.

 

Anonymkode: aa6a2...535

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Blir faktisk en liten tyvstart på meg, da er date til mandag på plass med noe som virker som en smart og interessant dame.

 

Anonymkode: aa6a2...535

Masse lykke til!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei litt inspirasjon fra meg. En amrikaner fra fetlife skrev til meg. Hyggelig og høflig mann og spurte om vi skulle spille et spill som heter nummer. Jeg sa selvsagt ja .. elsker lek. 
Den var jo genial til å ha spørsmål for å bli litt kjent med den du prater med. Tatt skjermfoto. Litt på kanten kanskje til mange men også mye innafor kanten. Dette likte jeg da. 
1EA178D6-6BDB-40BB-AFE1-5C88E78BC18A.thumb.jpeg.a02f05df859332c856cc6e64604d49ae.jpegda er det bare å sende denne og så skrive bare et nummer så må man finne spørsmålet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (47 minutter siden):

Hei litt inspirasjon fra meg. En amrikaner fra fetlife skrev til meg. Hyggelig og høflig mann og spurte om vi skulle spille et spill som heter nummer. Jeg sa selvsagt ja .. elsker lek. 
Den var jo genial til å ha spørsmål for å bli litt kjent med den du prater med. Tatt skjermfoto. Litt på kanten kanskje til mange men også mye innafor kanten. Dette likte jeg da. 
1EA178D6-6BDB-40BB-AFE1-5C88E78BC18A.thumb.jpeg.a02f05df859332c856cc6e64604d49ae.jpegda er det bare å sende denne og så skrive bare et nummer så må man finne spørsmålet. 

Og når første spørsmål de velger er nr 44? Hm, hva hadde de spurt om tro? 🤔 Hadde ikke brukt denne før langt uti datinga nei...

Anonymkode: dcd97...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og når første spørsmål de velger er nr 44? Hm, hva hadde de spurt om tro? 🤔 Hadde ikke brukt denne før langt uti datinga nei...

Anonymkode: dcd97...af4

Da hadde du silt han ut som useriøs. Jeg har så langt ikke blitt spurt om den. Den er uaktuell med ukjente folk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lest gjennom hele tråden så gjerne dette er blitt drøftet tidligere. 

Hvordan klarer dere å holde motivasjonen oppe for å date? 

Det ble slutt med kjæresten tidligere i uken. Jeg orker ikke tanken på dating akkurat nå, men vet jo at på et eller annet tidspunkt må jeg ut i det igjen.

Anonymkode: fdd4f...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke lest gjennom hele tråden så gjerne dette er blitt drøftet tidligere. 

Hvordan klarer dere å holde motivasjonen oppe for å date? 

Det ble slutt med kjæresten tidligere i uken. Jeg orker ikke tanken på dating akkurat nå, men vet jo at på et eller annet tidspunkt må jeg ut i det igjen.

Anonymkode: fdd4f...93c

Det går i bølgedaler. Noen ganger så er jeg motivert og andre ganger så kjenner jeg at det bare er et ork. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (8 minutter siden):

Det går i bølgedaler. Noen ganger så er jeg motivert og andre ganger så kjenner jeg at det bare er et ork. 

Takk for svar. 

Like før jeg traff eksen var jeg så lei av dating at jeg bestemte meg for å gi dating en siste sjans. Jeg traff eksen og vi begge følte det var klaff fra dag 1. Jeg husker jeg tenkte jeg var så glad for at jeg valgte å gi dating en siste sjanse. Samtidig hadde jeg dating så langt opp i halsen at jeg var fast bestemt på at det var siste sjans. Enten ble det han (altså eksen) eller ingen. Jeg orket ikke mer.

Jeg kjenner jeg kommer til å streve med å finne motivasjon til å date. Særlig vanskelig blir det når jeg vet at eksen og jeg er veldig glad i hverandre. 

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har ikke lest gjennom hele tråden så gjerne dette er blitt drøftet tidligere. 

Hvordan klarer dere å holde motivasjonen oppe for å date? 

Det ble slutt med kjæresten tidligere i uken. Jeg orker ikke tanken på dating akkurat nå, men vet jo at på et eller annet tidspunkt må jeg ut i det igjen.

Anonymkode: fdd4f...93c

Du blir nok mer motivert om et halvt års tid eller noe. Eller mer når det fortsatt er så mye følelser. Eksen og jeg holdt daglig kontakt i flere måneder siden vi fortsatt var så glad i hverandre, det var jo umulig å date da. Jeg er vel ikke supergira enda heller. Jeg husker jeg var lei dating da jeg møtte eksen, var omtrent som du beskriver; jeg møter han her og hvis ikke det klaffer så tar jeg en pause over sommeren tenkte jeg.. Nuvel. En dag blir vi vel forelsket igjen, i en annen.. Det bare virker så veldig rart..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødt som på en kirkegård her i hvertfall. Aner ikke hvor jeg skulle ha møtt en nå?? Syns jeg har prøvd alle muligheter allerede, men samtidig vet jeg jo at er vel når en minst venter det at det dukker opp noe. Så får vel bare vente og se..er fryktelig lei dating apper da. Orker jo ikke møte dem for alt jeg har møtt stort sett har bare vært tull og fjas. Noe som sikkert igjen bunner i at jeg ikke har satt klare grenser og krav da sikkert... er vel bare å jobbe på med seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McMary skrev (1 time siden):

Du blir nok mer motivert om et halvt års tid eller noe. Eller mer når det fortsatt er så mye følelser. Eksen og jeg holdt daglig kontakt i flere måneder siden vi fortsatt var så glad i hverandre, det var jo umulig å date da. Jeg er vel ikke supergira enda heller. Jeg husker jeg var lei dating da jeg møtte eksen, var omtrent som du beskriver; jeg møter han her og hvis ikke det klaffer så tar jeg en pause over sommeren tenkte jeg.. Nuvel. En dag blir vi vel forelsket igjen, i en annen.. Det bare virker så veldig rart..

Takk for gode råd❤

Som du sier; jeg må nok bare ta tiden til hjelp. Akkurat nå orker jeg ikke å ha en eneste tanke i hodet om å skulle finne en annen.

Eksen og jeg er veldig glad i hverandre. Ingen av oss utelukker at vi finner sammen igjen - egentlig er det det vi ønsker begge to. Han strever med en del mentalt for tiden og et forhold i tillegg til alt annet ansvar ble for mye. Det ble for mange forventninger fra for mange mennesker, blant annet. Han føler ikke han er en god kjæreste for meg akkurat nå. Ingen har dermed gjort noe galt, såret hverandre eller mangel på følelser. Vi skal være venner nå en stund parallell med at han jobber med det mentale. 

Av den grunn sliter jeg enda mer med motivasjonen til å tenke på dating på sikt😔

Anonymkode: fdd4f...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må finne kjærligheten til meg selv først, før jeg kan gjøre det med noen andre. Men det er en knallhard kamp.

Som etter hvert 36-åring i 2022 begynner jeg jo å innse at det blir vanskelig. Markedet i 2021 er knallhardt og blir neppe bedre i 2022, og tenker at det er få attributter jeg har av de som kvinner helst ser etter i en mann.

En annen ting er at jeg blir ekstremt sjeldent forelska. Det har skjedd to ganger i løpet av livet, en gang på videregående og for 4 år siden. Begge endte med avvisning. Og jeg sikter ikke bevisst etter de pene, men begge disse var pene jenter og hun forrige var i tillegg 10 år yngre enn meg. Trist at det skal være slik, men det skal rett og slett mye til for at jeg blir interessert og betatt.

I kombinasjon med et i beste fall ordinært ytre, og med hårtap og spinkel fysikk, samt lavere utdannelse, ser det rett og slett vanskelig ut for meg.

Kjærlighet er ikke for alle.

Endret av Anonymburker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror jeg må finne kjærligheten til meg selv først, før jeg kan gjøre det med noen andre. Men det er en knallhard kamp.

Som etter hvert 36-åring i 2022 begynner jeg jo å innse at det blir vanskelig. Markedet i 2021 er knallhardt og blir neppe bedre i 2022, og tenker at det er få attributter jeg har av de som kvinner helst ser etter i en mann.

En annen ting er at jeg blir ekstremt sjeldent forelska. Det har skjedd to ganger i løpet av livet, en gang på videregående og for 4 år siden. Begge endte med avvisning. Og jeg sikter ikke bevisst etter de pene, men begge disse var pene jenter og hun forrige var i tillegg 10 år yngre enn meg. Trist at det skal være slik, men det skal rett og slett mye til for at jeg blir interessert og betatt.

I kombinasjon med et i beste fall ordinært ytre, og med hårtap og spinkel fysikk, samt lavere utdannelse, ser det rett og slett vanskelig ut for meg.

Kjærlighet er ikke for alle.

Eg ynskjer deg lukke til. Håpar og trur det ordnar seg for deg i 2022 eg. Jobb med deg sjøl, finn glede i dagleglivet og ver glad i deg sjølve. Er masse kjekke damer der ute som nok vil bli glad for å kalle deg kjærasten deira.

Helsing frå singel kar på 45 som ikkje har gitt opp og satsar på at 2022 blir året for meg og kjærleiken :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde noe veldig koselig idag. Fikk blomster på døra fra en jeg ikke har møtt. Bor i samme by og har en lik interesse. Begynte å prate med han for noen måneder siden. 
 

Det som er litt rart er at det er umulig å holde en samtale gående med han. Ting dør liksom ut for han stiller aldri noen spørsmål. Eneste er når han drikker - da tør han på en måte. 
 

etter jeg fikk blomstene idag har jeg takket og prøvd å holde en samtale gående men det er jo umulig. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få dette til. Vanligvis kan jeg omtrentlig prate med en stein - men dette er mer som et svart hull. Ingenting kommer ut. 
 

fra det lille jeg har hatt kontakt med han virker han utrolig grei - tips til hvordan ta dette videre? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/27/2021 at 1:59 AM, AnonymBruker said:

Takk for svar. 

Like før jeg traff eksen var jeg så lei av dating at jeg bestemte meg for å gi dating en siste sjans. Jeg traff eksen og vi begge følte det var klaff fra dag 1. Jeg husker jeg tenkte jeg var så glad for at jeg valgte å gi dating en siste sjanse. Samtidig hadde jeg dating så langt opp i halsen at jeg var fast bestemt på at det var siste sjans. Enten ble det han (altså eksen) eller ingen. Jeg orket ikke mer.

Jeg kjenner jeg kommer til å streve med å finne motivasjon til å date. Særlig vanskelig blir det når jeg vet at eksen og jeg er veldig glad i hverandre. 

Anonymkode: fdd4f...93c

Du har nok kjærlighetssorg ennå. Du trenger nok bare en pause for å få samlet tankene og slappet av før du kaster deg ut på det :) Jeg er litt der selv. Gikk på en skikkelig smell nå i desember og har virkelig ingen motivasjon om dagen. 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (2 timer siden):

Du har nok kjærlighetssorg ennå. Du trenger nok bare en pause for å få samlet tankene og slappet av før du kaster deg ut på det :) Jeg er litt der selv. Gikk på en skikkelig smell nå i desember og har virkelig ingen motivasjon om dagen. 

Takk for omtanken🤗 

Leit å høre at du også nylig har vært uheldig. Håper det går greit med deg så langt. 

Som du sier så føler jeg nok på kjærlighetssorg enda og trenger nok tid og en pause. Gjerne jeg orker å ta fatt på noe når det er gått litt tid - jeg får se. Akkurat nå orker jeg ikke å tenke tanken engang. 

Har du kontakt med din eks enda eller har dere kuttet kontakten helt?

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Takk for gode råd❤

Som du sier; jeg må nok bare ta tiden til hjelp. Akkurat nå orker jeg ikke å ha en eneste tanke i hodet om å skulle finne en annen.

Eksen og jeg er veldig glad i hverandre. Ingen av oss utelukker at vi finner sammen igjen - egentlig er det det vi ønsker begge to. Han strever med en del mentalt for tiden og et forhold i tillegg til alt annet ansvar ble for mye. Det ble for mange forventninger fra for mange mennesker, blant annet. Han føler ikke han er en god kjæreste for meg akkurat nå. Ingen har dermed gjort noe galt, såret hverandre eller mangel på følelser. Vi skal være venner nå en stund parallell med at han jobber med det mentale. 

Av den grunn sliter jeg enda mer med motivasjonen til å tenke på dating på sikt😔

Anonymkode: fdd4f...93c

Det er jo ingen grunn til å stresse med å date om du ikke er motivert, og ikke på død og liv føler at du trenger en ny mann. Det er alltid lurt å ta seg litt tid til seg selv etter et brudd. Kanskje jobbe med å trives der man er før man vurderer noe nytt.

Har lite motivasjon til dating selv om dagen. Men samtidig holder jeg på å bli smågal av mangel på kroppskontakt og sex.🤪

stormgaze skrev (12 timer siden):

Jeg opplevde noe veldig koselig idag. Fikk blomster på døra fra en jeg ikke har møtt. Bor i samme by og har en lik interesse. Begynte å prate med han for noen måneder siden. 
 

Det som er litt rart er at det er umulig å holde en samtale gående med han. Ting dør liksom ut for han stiller aldri noen spørsmål. Eneste er når han drikker - da tør han på en måte. 
 

etter jeg fikk blomstene idag har jeg takket og prøvd å holde en samtale gående men det er jo umulig. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få dette til. Vanligvis kan jeg omtrentlig prate med en stein - men dette er mer som et svart hull. Ingenting kommer ut. 
 

fra det lille jeg har hatt kontakt med han virker han utrolig grei - tips til hvordan ta dette videre? 

Spørre om han vil ta en kaffe en dag? Kanskje han er bedre muntlig? Om de samtalene du sliter med er på meldinger? Veldig mange menn er elendig på meldinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tafta skrev (15 timer siden):

Eg ynskjer deg lukke til. Håpar og trur det ordnar seg for deg i 2022 eg. Jobb med deg sjøl, finn glede i dagleglivet og ver glad i deg sjølve. Er masse kjekke damer der ute som nok vil bli glad for å kalle deg kjærasten deira.

Helsing frå singel kar på 45 som ikkje har gitt opp og satsar på at 2022 blir året for meg og kjærleiken :)

Takk i like måte.

Problemet er nok at selvfølelsen er så lav pga utseende (nesten skallet, spinkel, guttete kropp) og jobb/utdannelse samt livssituasjonen generelt.

Jeg kan jobbe med meg selv, men begrensningene skallethet og lav utdannelse gir i datingmarkedet forandrer seg ikke uansett hvordan jeg føler meg inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (18 minutter siden):

Takk i like måte.

Problemet er nok at selvfølelsen er så lav pga utseende (nesten skallet, spinkel, guttete kropp) og jobb/utdannelse samt livssituasjonen generelt.

Jeg kan jobbe med meg selv, men begrensningene skallethet og lav utdannelse gir i datingmarkedet forandrer seg ikke uansett hvordan jeg føler meg inni meg.

Du vet vi finnes vi damene som faktisk ikke er så opptatt av utseende! Selv har jeg datet skraltynne og ganske tykke. Spinkle og muskuløse. Helt skallet og stritt hår til alle kanter. 2 meter høye og lavere enn meg (167) En med kun ungdomsskole og en med doktorgrad, og alt i mellom. Når alt kommer til alt er samtalen, humoren og kjemien viktigst for mange, i alle fall for meg!

Om du skal ut i rl eller på nett er det viktigeste å være nyskjerrig og interessert. Ha en god bio med mye informasjon og bilder og lite skrivefeil på nett. Kle deg normalt fint og vær høflig i rl. Tenk gjerne gjennom ting du kan spørre daten om dersom samtalen skulle gå i stå, det kan være helt banale ting: hvor gikk du på barmeskole? Hadde du kjæledyr da du vokste opp? Snakker du med naboene dine? Hvor mange barndomsvenner har du fortsatt kontakt med? Hva var det siste du kjøpte? Så er det viktig å lytte til svaret og respondere på det. 
Ha fokus på dine gode sider når du snakker til deg selv. Om det er noe du er misfornøyd med, ikke tenk på det! Har du lite hår? Bareber av deg resten og vær stolt av den glatte skallen din! Utdannelse er ikke så viktig, les deg litt opp på dagens tema og få med deg litt nyheter og gjør deg opp en mening om tiden og samfunnet. Tenk på alt du er og kan! Bygg opp selvbildet ditt, så skal du se det smitter til folk rundt deg!

Jeg ønsker deg (og meg!) lykke til i 2022!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...