Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

exictence skrev (13 minutter siden):

Høres riktig ut av deg. Lykke til 🍀 ❤️

Jeg har nylig snakket med ham om valgte å gjøre en avslutning. Jeg føler at hjerte mitt revner. 

Tenker på at "sol kommer etter regn"

Var det fordi han ikke ønsket å ha degsom kjæreste ? Eller hva skjedde?

Endret av GrønnNellik68
glemte noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GrønnNellik68 skrev (9 minutter siden):

Var det fordi han ikke ønsket å ha degsom kjæreste ? Eller hva skjedde?

Ja, det var det som var grunnen; han ville ikke ha meg som kjæreste. Så tok han avstand.

Jeg snakket med ham. Jeg fortalte at jeg forstod ham. Og jeg sa at jeg innså at det var det beste for meg også. Jeg sa også at jeg var veldig glad i ham, at jeg kjente på savnet når han ikke var med meg og at det var vondt.

Han synes det var fint av meg å ta dette opp. At han følte på at jeg hadde rett, og det var godt å snakke om. At det ble for vondt å fortsette, fordi han følte det ble for nært .......?.. Derfor ville han avslutte det romantiske forholdet mellom oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (2 timer siden):

Ja, det var det som var grunnen; han ville ikke ha meg som kjæreste. Så tok han avstand.

Jeg snakket med ham. Jeg fortalte at jeg forstod ham. Og jeg sa at jeg innså at det var det beste for meg også. Jeg sa også at jeg var veldig glad i ham, at jeg kjente på savnet når han ikke var med meg og at det var vondt.

Han synes det var fint av meg å ta dette opp. At han følte på at jeg hadde rett, og det var godt å snakke om. At det ble for vondt å fortsette, fordi han følte det ble for nært .......?.. Derfor ville han avslutte det romantiske forholdet mellom oss. 

OK da har dere jo snakket om det og blitt enig på ett vis. Da får en bare prøve å holde seg unna. Det håper jeg også han gjør da når han vet at han ikke kan gi deg hva du ønsker. Men vet jo hvordan mannfolk kan være så om en mnd tid så dukker han sikkert opp igjen som ingenting har skjedd. Men håper han tenker litt på deg også at du trenger tid til å komme over slike ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en hyggelig mann på tinder. Han kom for å hilse på meg når jeg var ute på byen sist lørdag. Vi satt oss ned og pratet og smilte masse, han hadde positivt kroppsspråk (lente seg veldig tett inntil meg, øyekontakt, armen hvilende "rundt" meg over sofaen bak meg). 
Jeg takket for for meg da klokken nærmet seg 3, vi ga hverandre en klem og både han og jeg sa det var hyggelig. 
Jeg sendte en snap litt senere den natten, at jeg var på vei hjem. Ingen ting i retur.

Har ikke hørt noe siden.. 😪

Anonymkode: c87fb...797

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møtte en hyggelig mann på tinder. Han kom for å hilse på meg når jeg var ute på byen sist lørdag. Vi satt oss ned og pratet og smilte masse, han hadde positivt kroppsspråk (lente seg veldig tett inntil meg, øyekontakt, armen hvilende "rundt" meg over sofaen bak meg). 
Jeg takket for for meg da klokken nærmet seg 3, vi ga hverandre en klem og både han og jeg sa det var hyggelig. 
Jeg sendte en snap litt senere den natten, at jeg var på vei hjem. Ingen ting i retur.

Har ikke hørt noe siden.. 😪

Spill for galleriet. Han var vel ute etter ett ligg da det ikke kom lettvindt er det neste værsegod. Var nok ikke interessert i utgangspunktet .. sånt er kjipe opplevelser. Men bra du ikke lå med han det hadde kjentes hakket verre hadde jeg syntes da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden):

Spill for galleriet. Han var vel ute etter ett ligg da det ikke kom lettvindt er det neste værsegod. Var nok ikke interessert i utgangspunktet .. sånt er kjipe opplevelser. Men bra du ikke lå med han det hadde kjentes hakket verre hadde jeg syntes da

Jeg er interessert i noe seriøst. Derfor er det uaktuelt å ligge sammen før vi har en stabil relasjon.
Jeg satt faktisk pris på at han ikke kom med "kan jeg bli med deg?" eller lignende når jeg sa jeg drar hjemover. Han ga meg en klem og sa det var hyggelig. Trodde det betydde at han kom til å be meg på en date på dagtid etter helgen, men der jeg tok jeg nok feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke så mye tro på å finne kjærligheten, men...

Jeg har en kollega som alltid har hatt en godt øye til meg. Vi har fantastisk kjemi, på det nivået at det jevnlig har gått rykter om oss på arbeidsplassen, uten at det har vært noe i dem. Nå er han på vei ut av et langt forhold, og det har vel også kommet frem at han har følelser for meg.

Så er spørsmålet: skal jeg vurdere å date han når han blir singel? Jeg vet jo at han vil, og jeg vet også at vi har potensialet til å få det skikkelig fint sammen. Det er bare et par men:

1: Vi jobber sammen (sidestilte kolleger), men har stillinger det kan bli litt støy rundt om vi blir et par

2: Ungene og eksen hans blir neppe veldig happy, selv om det skulle gå et par år før vi blir et par

3: Aldersforskjellen er stor, drøyt 15 år. Uproblematisk nå, men....

Men kan det være verdt det likevel?

K35 

Anonymkode: 2f76a...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har en kollega som alltid har hatt en godt øye til meg. Vi har fantastisk kjemi, på det nivået at det jevnlig har gått rykter om oss på arbeidsplassen, uten at det har vært noe i dem. Nå er han på vei ut av et langt forhold, og det har vel også kommet frem at han har følelser for meg.

Så er spørsmålet: skal jeg vurdere å date han når han blir singel? Jeg vet jo at han vil, og jeg vet også at vi har potensialet til å få det skikkelig fint sammen. Det er bare et par men:

1: Vi jobber sammen (sidestilte kolleger), men har stillinger det kan bli litt støy rundt om vi blir et par

2: Ungene og eksen hans blir neppe veldig happy, selv om det skulle gå et par år før vi blir et par

K35 

Den som intet våger, intet vinner....

Anonymkode: 32e23...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

K35 

Er du så sikker på han er på vek ut av forholdet ? Mye er bare klisje og elskerinne taler for å få kommer i trusa di veitdu… gå heller for noen som er hundre prosent singel, enn noen som er opptatt… 

Anonymkode: 26e31...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er du så sikker på han er på vek ut av forholdet ? Mye er bare klisje og elskerinne taler for å få kommer i trusa di veitdu… gå heller for noen som er hundre prosent singel, enn noen som er opptatt… 

Det er jeg rimelig sikker på, ja, men nettopp på grunn av det er litt klassisk å si, er det uaktuelt å i det hele tatt vurdere noe mer før han har flyttet ut.

K35

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 28.9.2022 den 17.39):

OK da har dere jo snakket om det og blitt enig på ett vis. Da får en bare prøve å holde seg unna. Det håper jeg også han gjør da når han vet at han ikke kan gi deg hva du ønsker. Men vet jo hvordan mannfolk kan være så om en mnd tid så dukker han sikkert opp igjen som ingenting har skjedd. Men håper han tenker litt på deg også at du trenger tid til å komme over slike ting. 

Takk for svar.

Jeg er sønderknust, men innimellom føler jeg en slags lettelse.

Han lar meg nok være i fred. 

Men vi treffes 1 gang i uken på en aktivitet. Jeg vet ikke om det gjør noe til og fra. Tiden vil vise. Det er uansett bare 6 ganger igjen. Hvis det er for vondt, så slutter jeg på aktiviteten.

Ofte når det er slutt, så sier erfaringen meg at det går noen hyggelige meldinger dann og vann før det er helt over. Kanskje det hører med i kjærlighetssorgprosessen? En slags myk overgang?

Når to mennesker har tilbrakt mye tid sammen, er det ikke da alltid litt vondt for den andre også, han som valgte å avslutte? Jeg tror det må være sånn. I hvert fall er jeg sånn.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før matcha jeg bare med stygge damer. I det siste har flere pene damer sveipa meg til høyre. Er det da slik at jeg havner oppover i bunken sammen med kjekke og vellykka typene og dermed sniker til meg flere lekre matcher? Om man havner mellom Brad Pit og Julio Iglesias er det jo fort mulig at noen damer tenker at jeg også er en Julio, enn om jeg ligger nederst i haugen sammen med Svein Ølmage og Kent Rène Konebanker Olsen.

Anonymkode: 3d176...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så lei av ...Hva skal jeg kalle det ..."2-dagers chatten". 

Match,  og ivrig intens chatting i to dager. Kjempehyggelig og gode sasamtaler natt og dag. Før stillheten oppstår.

3 dagers stillhet nå, det var han som brått slutta svare.  Er vel bare å slette...igjen... 

Tenk om jeg skulle summert all tiden jeg har brukt på disse 2-dagers greiene....uten at det har kommet noe ut av det. ....Så kjedelig.

Anonymkode: 35dac...602

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blir så lei av ...Hva skal jeg kalle det ..."2-dagers chatten". 

Match,  og ivrig intens chatting i to dager. Kjempehyggelig og gode sasamtaler natt og dag. Før stillheten oppstår.

3 dagers stillhet nå, det var han som brått slutta svare.  Er vel bare å slette...igjen... 

Tenk om jeg skulle summert all tiden jeg har brukt på disse 2-dagers greiene....uten at det har kommet noe ut av det. ....Så kjedelig.

Anonymkode: 35dac...602

Så av og til, en sjelden gang kan en 2-dagers chatting bli til 1-månders chatting og date og og og....tiden vil vise 🤞🏻🤞🏻 

Anonymkode: 32e23...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er jeg rimelig sikker på, ja, men nettopp på grunn av det er litt klassisk å si, er det uaktuelt å i det hele tatt vurdere noe mer før han har flyttet ut.

K35

Akkurat. For din egen del, vær sikker på hva du gjør enn å sår deg selv… og han har barn og eks på «slep» gjør deg til siste prioritet. Og ikke sikkert eks vil bli happy og vil skape kaos og leven. Og hva gjør du da ? Ber han velge ? Da vet du jo hva som skjer…. Er du klar for å være en god nr to i rekka ? Og ta ansvar ? 

er du klar for det som barn fører med seg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Akkurat. For din egen del, vær sikker på hva du gjør enn å sår deg selv… og han har barn og eks på «slep» gjør deg til siste prioritet. Og ikke sikkert eks vil bli happy og vil skape kaos og leven. Og hva gjør du da ? Ber han velge ? Da vet du jo hva som skjer…. Er du klar for å være en god nr to i rekka ? Og ta ansvar ? 

er du klar for det som barn fører med seg ?

Hans barn er voksne og har flyttet hjemmefra, det er mer det at det kan bli dårlig stemning hvis far finner seg en ny. Samtidig har barna hans sett at forholdet mellom foreldrene ikke er bra, og faktisk kommentert det også, så det er ikke sikkert det blir katastrofe. Men det er klart, jeg er nærmere barna hans i alder, enn han, og det er sjelden ideelt 😬

Jeg har egne (ganske store) barn, så jeg er ganske klar over hva det innebærer å være forelder 😅

K35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hans barn er voksne og har flyttet hjemmefra, det er mer det at det kan bli dårlig stemning hvis far finner seg en ny. Samtidig har barna hans sett at forholdet mellom foreldrene ikke er bra, og faktisk kommentert det også, så det er ikke sikkert det blir katastrofe. Men det er klart, jeg er nærmere barna hans i alder, enn han, og det er sjelden ideelt 😬

Jeg har egne (ganske store) barn, så jeg er ganske klar over hva det innebærer å være forelder 😅

K35

Ja, jo. Men ville nok backet unna uansett. Å bli sammen med kollega er også veldig ikke ideelt. Hva hvis d ikke fungerer osv . Ser på mannen og kollega og vennskapet der nå - det er ikke bra lenger - Verken kollegialt eller vennskapelig. Men store barn eller ikke. De kommer foran uansett og vil alltid ha første stemme rett og spesielt hvis du er nærmere barna hans i alder 😎. Det vil bli litt kleint egentlig…. men er det kommentarer han har fortalt deg ? Kan du stole på det ?? Menn i forhold sier hva som helst og bruker hva som helst for å få det de vil ha.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg fortsetter å date litt forskjellig jeg 😄i år skulle jeg være mere åpen og det har jeg virkelig vært så har holdt det jeg lovet meg selv i starten av året.Stort sett en date som venter vær gang jeg har barnefri. Men jeg har lagt mindre og mindre innsats i det da😆

Hadde en bra date sist uke som var utypisk meg dro veldig spontan på en drink ute på en pub på en ukedag. Det var faktisk en skikkelig morsom date. Såpass morsom at jeg takket ja til en date nr 2. Men nå har jeg avsluttet likevel fordi han ble ekstremt klengete på melding etter date nr 1. God morgen og god natt melding. Meldinger om at han tenkte på øynene mine osv.

Ble alt for mye🤣så da skjedde det som alltid skjer jeg får noia og avslutter. Hvorfor kan ikke folk bare være litt rolig? 

Nå har jeg akkurat renska opp på happen også sletta alle samtaler med folk som var blitt innholdsløse og lite givende.

Arg vil bare møte et menneske jeg faktisk har lyst til å tilbringe tid med og som ikke vil sluke meg med hud og hår fra første sekund! Hvorfor må alt skje med lynets hastighet?

Føler jeg er typ snegle fart alltid mens alle er typ i rakett fart. Hvor er min felles snegle buddy 🤔🤣

Har også møtt to som løy om alderen sin. En som sa han var 40, men viste seg han var 50😆  En annen som sa han var 35 men egentlig var han 25😆

Altså jeg skjønner virkelig ikke poenget! 😂😂 hvorfor ikke bare være seg selv og eie hvem du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...