SuzsuZ Skrevet 1. mai 2022 Forfatter #101 Del Skrevet 1. mai 2022 1 DPO Jeg tror i hvertfall at jeg er 1 dpo i dag. Muligens første EL etter SA 6 uker siden. Kjenner litt murring og litt i korsryggen. Men det er sikkert pga mye ståing i går ☺️ Sist gang merker jeg mye utflod etter EL og det fortsatte i noen uker, begynte å våkne tidlig av meg selv, sove dårligere med rare drømmer, fikk superømme brystvorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #102 Del Skrevet 3. mai 2022 3 dpo Mer tykkere hvit/lysegult utflod! Sov litt dårlig i natt. Det begynner å ligne mer og mer sist gang jeg ble gravid. Håper virkelig 🤞 jeg kan ikke huske hvordan utfloden er i en normal syklus når jeg ikke har prøvd å være gravid men jeg tror ikke det har vært så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 4. mai 2022 #103 Del Skrevet 4. mai 2022 Lykke til denne prøveperioden. Leste litt tilbake i dagboken din, håper det går bra med deg etter SA ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 5. mai 2022 Forfatter #104 Del Skrevet 5. mai 2022 23 hours ago, Kassiopeia8 said: Lykke til denne prøveperioden. Leste litt tilbake i dagboken din, håper det går bra med deg etter SA ❤️ Takk for det! Det går bra ☺️ Jeg snek akkurat innom din dagbok og ser du har fått positiv test! Lykke til 🤩 Håper å komme rett etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 5. mai 2022 #105 Del Skrevet 5. mai 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): Takk for det! Det går bra ☺️ Jeg snek akkurat innom din dagbok og ser du har fått positiv test! Lykke til 🤩 Håper å komme rett etter Takk for det! Veldig spennende😍 Har ikke kommet meg forbi IKM enda, så er jo forberedt på at ting kan skje, men krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 7. mai 2022 Forfatter #106 Del Skrevet 7. mai 2022 7 dpo Her er dagens ultrablenda 😅det tykkere utflodet er det ikke mye av fra i går så jeg tar det som dårlig tegn selv om jeg håper veldig. De siste gangene har det økte utflodet vart til fra el positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #107 Del Skrevet 8. mai 2022 (endret) 8 dpo Fikk negativ digital clearblue i morges. Tok en rfsu test tidlig stav i ettermiddag og fikk noe svaaakt, men ikke kjent med disse testene. Kan være skygge greier? Har bare en digital clearblue igjen og vil ikke bruke en til i dag ig få negativ 🙈 Skal kjøpe strimler i morgen Endret 8. mai 2022 av SuzsuZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia8 Skrevet 8. mai 2022 #108 Del Skrevet 8. mai 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): 8 dpo Fikk negativ digital clearblue i morges. Tok en rfsu test tidlig stav i ettermiddag og fikk noe svaaakt, men ikke kjent med disse testene. Kan være skygge greier? Har bare en digital clearblue igjen og vil ikke bruke en til i dag ig få negativ 🙈 Skal kjøpe strimler i morgen Jeg kan også skimte noe! Så spennende! Du får teste på nytt i morgen. CB digital er vel ikke like sensitiv som tidligtester, så det kan jo være derfor den ikke vil slå ut helt ennå! Krysser fingrene for deg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. mai 2022 #109 Del Skrevet 8. mai 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): 8 dpo Fikk negativ digital clearblue i morges. Tok en rfsu test tidlig stav i ettermiddag og fikk noe svaaakt, men ikke kjent med disse testene. Kan være skygge greier? Har bare en digital clearblue igjen og vil ikke bruke en til i dag ig få negativ 🙈 Skal kjøpe strimler i morgen Min så sånn ut da jeg var gravid, 9 DPO! 🙋🏼♀️ Ta en ny i morgen eller overimorgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #110 Del Skrevet 8. mai 2022 16 minutter siden, Sugar&Spice said: Min så sånn ut da jeg var gravid, 9 DPO! 🙋🏼♀️ Ta en ny i morgen eller overimorgen! Ooohhh nå ble jeg ekstra forventningsfull og spent! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #111 Del Skrevet 8. mai 2022 20 minutter siden, Kassiopeia8 said: Jeg kan også skimte noe! Så spennende! Du får teste på nytt i morgen. CB digital er vel ikke like sensitiv som tidligtester, så det kan jo være derfor den ikke vil slå ut helt ennå! Krysser fingrene for deg❤️ Nei den er vel 25 hcg og denne tidlig 10, bra andre ser også. Håper på ordentlig babystrek snart 🤞💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 9. mai 2022 Forfatter #112 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) 9 dpo - negativ make sure test men jeg kjenner meg litt uggen. Sov dårlig i natt. Drømte mye. Vanskelig med å sovne igjen når jeg våkna. Får ta en til på kvelden 😅 Endret 9. mai 2022 av SuzsuZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 9. mai 2022 #113 Del Skrevet 9. mai 2022 ååååå så spennende!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 10. mai 2022 Forfatter #114 Del Skrevet 10. mai 2022 18 hours ago, 89jenta said: ååååå så spennende!! Spennende men tror ikke det gikk denne gangen 🥲 10 dpo negativ test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 10. mai 2022 #115 Del Skrevet 10. mai 2022 SuzsuZ skrev (7 timer siden): Spennende men tror ikke det gikk denne gangen 🥲 10 dpo negativ test åååh nei! 🥺 jeg hadde sånn trua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 11. mai 2022 Forfatter #116 Del Skrevet 11. mai 2022 23 hours ago, 89jenta said: åååh nei! 🥺 jeg hadde sånn trua! ❤️ Jeg også egentlig. Får kose meg med vin og tur nå i hvertfall og prøve igjen neste pp. Det er i hvertfall nærmere en vår baby nå 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #117 Del Skrevet 13. mai 2022 CD1 PP8 Da har tanta kommet, glad for at den har kommet til riktig tid. Begynte å lure på om jeg i det hele tatt hadde eggløsning denne runden men alt ser ok ut ☺️ Jeg håper jeg har litt bedte hell neste gang og gleder meg til neste EL om 2 uker🤩 Men nå skal jeg kose meg og prøve å fokusere på andre ting i 2 uker så tiden går raskere 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 13. mai 2022 #118 Del Skrevet 13. mai 2022 SuzsuZ skrev (1 time siden): CD1 PP8 Da har tanta kommet, glad for at den har kommet til riktig tid. Begynte å lure på om jeg i det hele tatt hadde eggløsning denne runden men alt ser ok ut ☺️ Jeg håper jeg har litt bedte hell neste gang og gleder meg til neste EL om 2 uker🤩 Men nå skal jeg kose meg og prøve å fokusere på andre ting i 2 uker så tiden går raskere 🥳 Så kjedelig, hun kom til meg også i dag. Krysser fingrene for neste runde🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 13. mai 2022 Forfatter #119 Del Skrevet 13. mai 2022 1 hour ago, Ruskemor said: Så kjedelig, hun kom til meg også i dag. Krysser fingrene for neste runde🤞 Takk! Vi får håpe på det beste 😍 da ligger vi kanskje litt likt for neste pp? 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 13. mai 2022 #120 Del Skrevet 13. mai 2022 SuzsuZ skrev (3 minutter siden): Takk! Vi får håpe på det beste 😍 da ligger vi kanskje litt likt for neste pp? 💕 Kan se sånn ut, men jeg har litt ustabile sykluser som har vært alt fra 30-40 dager. Så ikke godt å vite hvor lang denne blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå