Gå til innhold

SuzSuz ønsker en til 💕


SuzsuZ

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Katrin94 said:

Spennende dager fremover 😍👌 Høres  jo lovende ut 🥳

Ja jeg syns også det er lovende med økt utflod, men har jo hatt det før og det har ikke gått bra uansett så føler jeg lurer megselv litt. Men er lov å håpe at det sitter denne gangen. ☺️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 DPO - måtte til legen av andre grunner i dag og vi tok en urinprøve, hadde nok ikke troen på at den skulle være positiv nå 😅negativ selvfølgelig 😂

Endret av SuzsuZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (11 timer siden):

5 DPO 

Veldig trøtt, Sensitive brystvorter, “øm/litt oppblåst i nedre del av magen, fortsatt hvit/smågult utflod. Noe lett murring.

Nå venter jeg på helga så jeg kan sooove 😴😅

Så spennende 😄 alltid gøy med symptomjakt! Spesielt når du har hatt noen av disse symptomene når du har blitt gravid tidligere 🙈🤞💗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO 

Tatt noen tester i dag og de er blenda. Men det er å forvente. Har fortsatt endel slim og har våkna opp tidlig 2 dager nå som er uvanlig for meg. Håper det betyr noe er på gang 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (7 minutter siden):

8 DPO 

Tatt noen tester i dag og de er blenda. Men det er å forvente. Har fortsatt endel slim og har våkna opp tidlig 2 dager nå som er uvanlig for meg. Håper det betyr noe er på gang 🤞

Krysser alt jeg har om at du får positiv i løpet av dagene som kommer😍😍😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Sexybby said:

Krysser alt jeg har om at du får positiv i løpet av dagene som kommer😍😍😍

Takk for det ❤️ Vil bare gå og legge meg nå for å teste i morgen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt jeg har av fingre og tær! 🤞🏼 hadde vært så gøy å være i samme termingruppe 😄🙊 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, 89jenta said:

Krysser alt jeg har av fingre og tær! 🤞🏼 hadde vært så gøy å være i samme termingruppe 😄🙊 

Takk takk jeg tror det har hjulpet! 😍 det hadde vært artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo - ultrasvak strek i morges, håper den blir sterkere. Siste 2 gangene var det svake streker og SA og kjemisk så er nesten forberedt på at det skjer igjen og klarer ikke helt å glede meg og tro jeg er gravid før streken blir ordentlig.

Jeg tok akkurat en ny test og den var på ganske utvanna test og ikke noe sterkere kanskje til og med svakere så da går tankene med en gang. Disse neste dagene viser om det er noe liv laga eller kjemisk igjen.

 

4DA19D40-FCB0-4D2F-9B88-C290B168D49C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nå på utvannet urin er omtrent usynlig men jeg ser den i virkeligheten..jeg håper den er svakere pga utvannet urin…håper 💕

90CE4BB3-32F9-42B1-8A61-9CB07159AEED.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (11 minutter siden):

Denne nå på utvannet urin er omtrent usynlig men jeg ser den i virkeligheten..jeg håper den er svakere pga utvannet urin…håper 💕

90CE4BB3-32F9-42B1-8A61-9CB07159AEED.jpeg

Åhh 😍 jeg ser streken!! 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (15 minutter siden):

Denne nå på utvannet urin er omtrent usynlig men jeg ser den i virkeligheten..jeg håper den er svakere pga utvannet urin…håper 💕

90CE4BB3-32F9-42B1-8A61-9CB07159AEED.jpeg

Tok en test igår etter jeg så en strek på utvannen urin og da var min også mindre synlig! Men hadde økt fint idag🤩 jeg ser også på denne tross utvannet urin😄 krysser fingrene! Og vi er jo nesten helt likt👏🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuzsuZ skrev (1 time siden):

9 dpo - ultrasvak strek i morges, håper den blir sterkere. Siste 2 gangene var det svake streker og SA og kjemisk så er nesten forberedt på at det skjer igjen og klarer ikke helt å glede meg og tro jeg er gravid før streken blir ordentlig.

Jeg tok akkurat en ny test og den var på ganske utvanna test og ikke noe sterkere kanskje til og med svakere så da går tankene med en gang. Disse neste dagene viser om det er noe liv laga eller kjemisk igjen.

 

4DA19D40-FCB0-4D2F-9B88-C290B168D49C.jpeg

Ååå kryssa fingra nu❤️❤️🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Love90 said:

Tok en test igår etter jeg så en strek på utvannen urin og da var min også mindre synlig! Men hadde økt fint idag🤩 jeg ser også på denne tross utvannet urin😄 krysser fingrene! Og vi er jo nesten helt likt👏🏻

Så bra det øker! Jeg ser litt øking i dag på morgenurin 🤩 vi er omtrent helt likt! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Elise93 said:

Åhh 😍 jeg ser streken!! 😍

 

13 hours ago, 89jenta said:

Jeg syns jeg ser noe jeg også!!! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

 

12 hours ago, Sexybby said:

Ååå kryssa fingra nu❤️❤️🤞🏽

Takk damer 😍🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 dpo morgenurin er litt sterkere strek enn i går og det bobler masse i magen, mye slim, murringer💕

F7098200-231C-40D4-B45E-91D269AAC781.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (38 minutter siden):

10 dpo morgenurin er litt sterkere strek enn i går og det bobler masse i magen, mye slim, murringer💕

F7098200-231C-40D4-B45E-91D269AAC781.jpeg

Ååå😍så spennende!❤️Håpa det fortsett å øk sånn😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (45 minutter siden):

10 dpo morgenurin er litt sterkere strek enn i går og det bobler masse i magen, mye slim, murringer💕

F7098200-231C-40D4-B45E-91D269AAC781.jpeg

Hurra👏🏻👏🏻👏🏻 Tenk det er bare en dag mellom åss nå! Så gøy! Gratulerer så mye! Må den klore seg godt fast🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

10 dpo morgenurin er litt sterkere strek enn i går og det bobler masse i magen, mye slim, murringer💕

F7098200-231C-40D4-B45E-91D269AAC781.jpeg

HURRA! 🥳🤩🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...