Gå til innhold

SuzSuz ønsker en til 💕


SuzsuZ

Anbefalte innlegg

1 DPO

Jeg tror i hvertfall at jeg er 1 dpo i dag. Muligens første EL etter SA 6 uker siden. Kjenner litt murring og litt i korsryggen. Men det er sikkert pga mye ståing i går ☺️

Sist gang merker jeg mye utflod etter EL og det fortsatte i noen uker, begynte å våkne tidlig av meg selv, sove dårligere med rare drømmer, fikk superømme brystvorter 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 dpo 

Mer tykkere hvit/lysegult utflod! Sov litt dårlig i natt. Det begynner å ligne mer og mer sist gang jeg ble gravid. Håper virkelig 🤞 jeg kan ikke huske hvordan utfloden er i en normal syklus når jeg ikke har prøvd å være gravid men jeg tror ikke det har vært så mye

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til denne prøveperioden. Leste litt tilbake i dagboken din, håper det går bra med deg etter SA ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Kassiopeia8 said:

Lykke til denne prøveperioden. Leste litt tilbake i dagboken din, håper det går bra med deg etter SA ❤️

Takk for det! Det går bra ☺️ Jeg snek akkurat innom din dagbok og ser du har fått positiv test! Lykke til 🤩 Håper å komme rett etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

Takk for det! Det går bra ☺️ Jeg snek akkurat innom din dagbok og ser du har fått positiv test! Lykke til 🤩 Håper å komme rett etter

Takk for det! Veldig spennende😍 Har ikke kommet meg forbi IKM enda, så er jo forberedt på at ting kan skje, men krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo

Her er dagens ultrablenda 😅det tykkere utflodet er det ikke mye av fra i går så jeg tar det som dårlig tegn selv om jeg håper veldig. De siste gangene har det økte utflodet vart til fra el positiv test

40AF7983-6529-4C47-B6DC-141085878F4E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo

Fikk negativ digital clearblue i morges. Tok en rfsu test tidlig stav i ettermiddag og fikk noe svaaakt, men ikke kjent med disse testene. Kan være skygge greier? Har bare en digital clearblue igjen og vil ikke bruke en til i dag ig få negativ 🙈 Skal kjøpe strimler i morgen

AB1CFD79-34B2-4E05-A07F-345512BFAD88.jpeg

AE3A5E1A-50C9-4156-B1B6-2BA8EE76975F.jpeg

Endret av SuzsuZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

8 dpo

Fikk negativ digital clearblue i morges. Tok en rfsu test tidlig stav i ettermiddag og fikk noe svaaakt, men ikke kjent med disse testene. Kan være skygge greier? Har bare en digital clearblue igjen og vil ikke bruke en til i dag ig få negativ 🙈 Skal kjøpe strimler i morgen

AB1CFD79-34B2-4E05-A07F-345512BFAD88.jpeg

AE3A5E1A-50C9-4156-B1B6-2BA8EE76975F.jpeg

Jeg kan også skimte noe! Så spennende! Du får teste på nytt i morgen. CB digital er vel ikke like sensitiv som tidligtester, så det kan jo være derfor den ikke vil slå ut helt ennå! Krysser fingrene for deg❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

8 dpo

Fikk negativ digital clearblue i morges. Tok en rfsu test tidlig stav i ettermiddag og fikk noe svaaakt, men ikke kjent med disse testene. Kan være skygge greier? Har bare en digital clearblue igjen og vil ikke bruke en til i dag ig få negativ 🙈 Skal kjøpe strimler i morgen

AB1CFD79-34B2-4E05-A07F-345512BFAD88.jpeg

AE3A5E1A-50C9-4156-B1B6-2BA8EE76975F.jpeg

Min så sånn ut da jeg var gravid, 9 DPO! 🙋🏼‍♀️ Ta en ny i morgen eller overimorgen!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sugar&Spice said:

Min så sånn ut da jeg var gravid, 9 DPO! 🙋🏼‍♀️ Ta en ny i morgen eller overimorgen!

Ooohhh nå ble jeg ekstra forventningsfull og spent! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kassiopeia8 said:

Jeg kan også skimte noe! Så spennende! Du får teste på nytt i morgen. CB digital er vel ikke like sensitiv som tidligtester, så det kan jo være derfor den ikke vil slå ut helt ennå! Krysser fingrene for deg❤️

Nei den er vel 25 hcg og denne tidlig 10, bra andre ser også. Håper på ordentlig babystrek snart 🤞💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo - negativ make sure test men jeg kjenner meg litt uggen. Sov dårlig i natt. Drømte mye. Vanskelig med å sovne igjen når jeg våkna. 

Får ta en til på kvelden 😅

E19BB470-EA43-4116-A7DF-BB79C2E29B45.jpeg

Endret av SuzsuZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, 89jenta said:

ååååå så spennende!! 

Spennende men tror ikke det gikk denne gangen 🥲

10 dpo negativ test

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (7 timer siden):

Spennende men tror ikke det gikk denne gangen 🥲

10 dpo negativ test

 

åååh nei! 🥺 jeg hadde sånn trua! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, 89jenta said:

åååh nei! 🥺 jeg hadde sånn trua! 

❤️ Jeg også egentlig. Får kose meg med vin og tur nå i hvertfall og prøve igjen neste pp. Det er i hvertfall nærmere en vår baby nå 🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD1 PP8

Da har tanta kommet, glad for at den har kommet til riktig tid. Begynte å lure på om jeg i det hele tatt hadde eggløsning denne runden men alt ser ok ut ☺️ 
Jeg håper jeg har litt bedte hell neste gang og gleder meg til neste EL om 2 uker🤩

Men nå skal jeg kose meg og prøve å fokusere på andre ting i 2 uker så tiden går raskere 🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

CD1 PP8

Da har tanta kommet, glad for at den har kommet til riktig tid. Begynte å lure på om jeg i det hele tatt hadde eggløsning denne runden men alt ser ok ut ☺️ 
Jeg håper jeg har litt bedte hell neste gang og gleder meg til neste EL om 2 uker🤩

Men nå skal jeg kose meg og prøve å fokusere på andre ting i 2 uker så tiden går raskere 🥳

Så kjedelig, hun kom til meg også i dag. Krysser fingrene for neste runde🤞

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ruskemor said:

Så kjedelig, hun kom til meg også i dag. Krysser fingrene for neste runde🤞

 

Takk! Vi får håpe på det beste 😍 da ligger vi kanskje litt likt for neste pp? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (3 minutter siden):

Takk! Vi får håpe på det beste 😍 da ligger vi kanskje litt likt for neste pp? 💕

Kan se sånn ut, men jeg har litt ustabile sykluser som har vært alt fra 30-40 dager. Så ikke godt å vite hvor lang denne blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...