Gå til innhold

SuzSuz ønsker en til 💕


SuzsuZ

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har barn fra før og ønsker en til med ny mann ☺️ Ett kjærlighetsbarn som er veldig høyt ønsket! Jeg er 34 år ☺️

Ble gravid på pp3/4?🥴 og endte opp med SA. Begynte å blø 5+3 og endte opp å blø i 5 uker. Tok 6 uker å få negativ graviditets test!

Jeg sluttet å blø ca en uke siden og har testet for EL men ingenting enda tror jeg.

Har fått lagt inn aksjer torsdag og fredag og nå er mannen borte i noen dager så da skulle det passe dårlig med EL i morgen. Jeg har egentlig en veldig regelmessig 28 dagers syklus men etter SA vet jeg ikke helt hvor jeg er nå.

Så beste jeg har nå er å finne ut når EL er, jeg har sååå lyst at det skal klaffe nå!

Har testet for EL de siste dagene men ser ikke ut som noe EL, jeg har håpet på at det var en topp på 2.12 som jeg har gått glipp av med testing..men verdiene er lave før og etter så jeg vet ikke. Ny på denne testingen. 😀

 

72C7936D-E23B-46E0-9F6C-DE27863F97BE.png

Endret av SuzsuZ
Skrivebom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortsatt å teste for EL men får bare svake streker. Jeg hååååper at EL var 3.desember men det er jo veldig lite sannsynlig. Har mye ‘utflod’ som jeg kaller det enda, helt siden 3 da jeg begynte å følge med på det. Jeg husker at det var en av de første tingene jeg merker etter forrige graviditet som endte i SA, at det var mye utflod. Merker det før positive tester ☺️

Så i mitt drømmescenario er jeg 4 DPO i dag.

I det realistiske har jeg enda ikke hatt første EL etter SA. Jeg har bestilt flere EL tester og skal begynne å tempe! O5:00 om morgenen! hurra!😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da tror jeg endelig EL er i dag eller i morgen 🤩 godt man har lagt inn aksjer i noen dager og vi fortsetter med det hele uka 🥳 

Hadde vært herlig å starte nyåret med litt kvalme- mulig jeg tar denne tilbake 😂

Håpefull! Nå må mannen komme hjem fra jobb bare 🤞

D4AFE337-8E62-4A9A-A6CA-B330BF34C2D2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, 89jenta said:

Her vil jeg følge med! 🥰 masse lykke til denne pp

Hei! Så koselig! ☺️ Tusen takk! Håper det skjer noe denne PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL kom en dag tidligere enn beregnet, 28.des utifra positiv EL test 27.des (jeg gikk tom for tester så tenker streken ble enda sterkere senere på kvelden).

Temper ikke så er ikke helt sikker men om jeg skal velge en dag går jeg for den.

Det betyr at jeg er 1 DPO i dag 😍 vi har lagt inn aksjer hver dag 3 dager før EL og på EL dagen på morgenen bare, får håpe det holder og at EL ikke er i dag 😅 da har vi bommet litt, ingen av oss orket noe mer i går kveld hehe. Tror kanskje jeg må ut i lunsjen og kjøpe EL test for å se, at streken er lavere igjen for å berolige megselv at EL er over😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO i dag.

Ikke kjent allverdens til nå, bare litt uggen i går, littebitt i dag. Litt murringer og i korsryggen. Noe mer utflod noen av dagene. Ingen stikkinger. 

Jeg testet i går og i dag og det er selvsagt negativt. Men tester for det 😂 har håpet! Traff jo veldig godt med aksjer! 

Om jeg har strekgal syn så syns jeg jeg kan innbille meg noe, ønsketenkning 😅

69D3D6FB-6C3B-4F1D-BB4C-B0391C2D7339.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne følge med her fremover! Du har noen spennende dager i vente nå, de mest spennende i hele syklusen😄 skimter noe ultra svakt jeg også🧐🧐 men 8 dpo er jo veldig tidlig da😜

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!! Jeg skimter også noe, men som nevnt over, er jo 8 DPO veldig tidlig. Krysser fingrene 🤞🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg og håper det går veien! 🥰 Er selv på 7 dpo og testa idag, og som vanlig vrir jeg og vender på testen helt til streksynet er aktivert.. 🧐🙈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei 🥰 jeg vil gjerne følge deg på veien videre etter å ha snakket med deg i forumet 😍 håper det klaffer for dere neste PP 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skrev litt i dpo tråden og oppdaterte ikke her. Det endte opp med en kjemisk og mensen kom 3 dager IKM siste pp nå i januar.

Så svake tester som har dårlig stigning betyr kjemisk her eller at det blir SA. 

 

AAEB75BB-73E7-434B-9984-14F6F9E891B3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 19 - 3 DPO

Fortsatt økt utflod (siden 2DPO) hvit med litt gul tint. Det har betydd graviditet før så jeg håper!🤞

Ellers kjenner jeg ikke så mye. Det var aksjelegging fom 1 uke før EL og tom 2 dager etter så vi skal ha truffet godt. Nå er jeg litt lei sex så godt med en pause..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 DPO 

Veldig trøtt, Sensitive brystvorter, “øm/litt oppblåst i nedre del av magen, fortsatt hvit/smågult utflod. Noe lett murring.

Nå venter jeg på helga så jeg kan sooove 😴😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager fremover 😍👌 Høres  jo lovende ut 🥳

Endret av Katrin94
Skrivefeil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...