Gå til innhold

SuzSuz ønsker en til 💕


SuzsuZ

Anbefalte innlegg

SuzsuZ skrev (1 minutt siden):

Jeg var kjempedårlig. Så trøtt og kvalm. Mistet i uke 9. Så jeg tar en liten pause nå og må komme tilbake ❤️
Hvordan går det med deg?

Fryktelig trist å høre❤️❤️ Klem❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SuzsuZ skrev (59 minutter siden):

Jeg var kjempedårlig. Så trøtt og kvalm. Mistet i uke 9. Så jeg tar en liten pause nå og må komme tilbake ❤️
Hvordan går det med deg?

Neij, så trist å høre😞 så du mistet nå nettopp da? 😞 

Håper det går bra med deg! Er virkelig tøft å miste, hvertfall når man snart når uke 12…. Gode klemmer til deg❤️ 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Love90 said:

Neij, så trist å høre😞 så du mistet nå nettopp da? 😞 

Håper det går bra med deg! Er virkelig tøft å miste, hvertfall når man snart når uke 12…. Gode klemmer til deg❤️ 
 

 

Ja mistet forrige uke 💔 Men gir ikke opp, må bare prøve igjen når jeg har samla styrken igjen 🥰

Takk for klemmer begge❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så trist å lese 😔❤️ håper alt går bra med dere ❤️ stor klem! 💗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå nei.. så utrolig trist å lese. Så deg på IKM April nå og kunne jo huske du var gravid sist jeg var her inne. Huff, masse klemmer til deg! ❤ Krysser fingrene for spire som sitter godt fast neste gang! 🤞🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/28/2022 at 11:32 AM, s0la said:

Åå nei.. så utrolig trist å lese. Så deg på IKM April nå og kunne jo huske du var gravid sist jeg var her inne. Huff, masse klemmer til deg! ❤ Krysser fingrene for spire som sitter godt fast neste gang! 🤞🤞

Takk ❤️ Håper å kunne forvente en IKM i April 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 uker siden SA og jeg har fortsatt litt spotting så må holde meg unna aksjelegging til det er stoppet opp. Graviditetstest er fortsatt positiv men svakere og svakere for hver dag nå. Ønsker å se en negativ graviditetstest så kan jeg teste for eggløsning. Tror EL kommer ganske raskt etter test blir veeeeldig svak eller blenda. Jeg fikk EL 3 dager etter forrige SA men da tidligere i uke 6. Da blødde jeg i over 6 uker. Denne gangen er det heldigvis gått litt raskere.

Kjenner jeg blir både psykisk og fysisk sliten av dette. 

Jeg leser at flere opplever å bli raskt gravide igjen etter å ha mista så jeg håper ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SuzsuZ said:

Det er 2 uker siden SA og jeg har fortsatt litt spotting så må holde meg unna aksjelegging til det er stoppet opp. Graviditetstest er fortsatt positiv men svakere og svakere for hver dag nå. Ønsker å se en negativ graviditetstest så kan jeg teste for eggløsning. Tror EL kommer ganske raskt etter test blir veeeeldig svak eller blenda. Jeg fikk EL 3 dager etter forrige SA men da tidligere i uke 6. Da blødde jeg i over 6 uker. Denne gangen er det heldigvis gått litt raskere.

Kjenner jeg blir både psykisk og fysisk sliten av dette. 

Jeg leser at flere opplever å bli raskt gravide igjen etter å ha mista så jeg håper ❤️

❤ Huff, det er forståelig... Det er så sårt. Ja, jeg opplevde også å bli raskt gravid igjen etter jeg mistet. Men man kan ikke noe for å undre på hvem det ville blitt. 😥 Masse klemmer og lykke til 🥰  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare lysebrunt  ved dobesøk i morges og følte muligens eggløsning stikking, men ikke sikker. Så for å ikke gå glipp av en eventuell eggløsning nå så la vi inn aksjer i morges. Med grundig dusjing først, så da håper jeg at jeg ikke pådrar meg noe. Nå blir det en pause på noen dager, har fortsatt svak pos graviditetstest.

 

0D53BA26-17B5-41C2-9356-8210AD560EA0.jpeg

Endret av SuzsuZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sterkere EL test i dag, kan det være EL allerede mon tro? Eller er det bare utslag på hcg?  Nederste er graviditets testen.

graviditets testen har blitt svakere mens eggløsning sterkere

FD021303-8778-48C4-8C9B-767E57AB0887.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært litt blanding av rosa utflod og brunlig igjen så nå må jeg bare vente til negativ graviditets test, forhåpentligvis snart. Tror det er best for kroppen å vente til 1 mens så prøve igjen, men spørs om tålmodigheten er der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper testen snart blir negativ 🥰🤞 kjedelig å vente.. Men man må bare vente til kroppen har stabilisert seg og smøre seg med tålmodighet 😴 selv fikk jeg EL ca 1 måned etter SA. 

Endret av Elise93
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Endelig kommer EL tror jeg - estimerer at det er i morgen 30.04.22 🤩🤞

 

66A7FEC4-288C-408E-B062-0E6F2FF5D44F.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2022 at 2:42 PM, 89jenta said:

Masse lykke til denne pp

Takk! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...