Gå til innhold

SuzSuz ønsker en til 💕


SuzsuZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 2/7/2022 at 7:20 PM, Elise93 said:

Åhh 😍 jeg ser streken!! 😍

 

On 2/7/2022 at 7:25 PM, 89jenta said:

Jeg syns jeg ser noe jeg også!!! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

 

On 2/7/2022 at 8:26 PM, Sexybby said:

Ååå kryssa fingra nu❤️❤️🤞🏽

Takk damer 😍🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO

Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️
 

E25A469A-AEFC-465F-8CA3-9EEFD3044FA5.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (3 minutter siden):

11 DPO

Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️
 

E25A469A-AEFC-465F-8CA3-9EEFD3044FA5.jpeg

Fin økning her da🥰👏🏻👏🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (10 minutter siden):

11 DPO

Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️
 

E25A469A-AEFC-465F-8CA3-9EEFD3044FA5.jpeg

😍🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

11 DPO

Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️
 

E25A469A-AEFC-465F-8CA3-9EEFD3044FA5.jpeg

Veldig bra økning her 👏👏❤️ gratulerer så mye! 💞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

11 DPO

Litt stikking på venstre side av magen, og mye utflod. Våkner fortsatt for tidlig, men ellers ingen kvalme som vanlig. Testene virker til å bli sterkere for hver dag så dette er lovende enn så lenge ❤️
 

E25A469A-AEFC-465F-8CA3-9EEFD3044FA5.jpeg

Wow ser veldig lovende ut😍😍😍 Kvalmen trenger ikke komme i det hele tatt, var dritt dårlig sist svangerskap, og nå er jeg i uke 9 og ikke kjent noe spesielt til det bortsett fra etter dusjen med blodtrykksfall😂❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt svakere test i morges enn i går da begynner tankene å gå med en gang..får se i morgen 🤞

5BE33C00-3A71-4A64-8AD5-6E5B49557E08.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (50 minutter siden):

Litt svakere test i morges enn i går da begynner tankene å gå med en gang..får se i morgen 🤞

5BE33C00-3A71-4A64-8AD5-6E5B49557E08.jpeg

Jeg fikk også litt svakere idag. Prøv med et annet merke, clear blue plus. Tror de babyplan testene er dårlige på å se økning altså!  ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

Litt svakere test i morges enn i går da begynner tankene å gå med en gang..får se i morgen 🤞

5BE33C00-3A71-4A64-8AD5-6E5B49557E08.jpeg

håper du får sterkere steker, skjønner så godt at tankene begynner med en gang.. jeg gikk over fra strimler til CB digital. Ble litt tullete av å måle og sammenligne strimlene.. men man vil jo så fjerne følge med, og at strekene skal bli sterkere! 🥰 synes mine var svake fra til en uke etter IKM egentlig 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Love90 said:

Jeg fikk også litt svakere idag. Prøv med et annet merke, clear blue plus. Tror de babyplan testene er dårlige på å se økning altså!  ❤️

Jeg har bare 2 clearblue digitale så tenker å ta første 15 dpo så en uke etter 💕 jeg ønsker å tro at det bare er varierende pigment i test/forskjellig urin konsentrasjon.

Jeg er også litt mer uggen i dag og testen i kveld virka sterkere enn morgen urinen så det var oppløftende ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, 89jenta said:

håper du får sterkere steker, skjønner så godt at tankene begynner med en gang.. jeg gikk over fra strimler til CB digital. Ble litt tullete av å måle og sammenligne strimlene.. men man vil jo så fjerne følge med, og at strekene skal bli sterkere! 🥰 synes mine var svake fra til en uke etter IKM egentlig 😅

Ja fort å tenke på at det går galt men skal skjerpe meg! Jeg har tenkt å droppe strinmel testingen fra nå av, brukte nettopp siste strimmel og den så bra ut. Begynner med digital fra 15 dpo og stopper når jeg evt får 3+ 💕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 dpo

Litt mer uggen i dag, ‘bobling’ i magen. Siste test er fra nå 12 dpo kveld og tenker jeg kan slappe av litt ❤️

 

 

7966D897-1D83-413E-895F-71F576D714CE.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 DPO

Fant en Make Sure test og den er det sterkeste jeg har sett i tidlig graviditet på disse 3 siste gangene jeg har vært gravid ☺️Følte meg litt mer uggen i går men ikke i nærheten av virkelig kvalme, vet ikke om jeg vil at det skal komme eller ikke. For da vet jeg jeg blir omtrent sengeliggende i ukesvis..men på en måte så er det en påminnelse om at alt er ok. Ett svangerskap uten kvalme hadde vært helt fantastisk!

 

B27872D8-F830-4E32-8183-AE13086CD221.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (9 minutter siden):

13 DPO

Fant en Make Sure test og den er det sterkeste jeg har sett i tidlig graviditet på disse 3 siste gangene jeg har vært gravid ☺️Følte meg litt mer uggen i går men ikke i nærheten av virkelig kvalme, vet ikke om jeg vil at det skal komme eller ikke. For da vet jeg jeg blir omtrent sengeliggende i ukesvis..men på en måte så er det en påminnelse om at alt er ok. Ett svangerskap uten kvalme hadde vært helt fantastisk!

 

B27872D8-F830-4E32-8183-AE13086CD221.jpeg

Ååå se der😍😍😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow! Så sterk og fin test! 
Nå tenke rjeg virkelig det er på tide å gratulere ☺️🥳 Hurra! Gratulerer så mye 💕 Håper du slipper unna kvalmen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Katrin94 said:

Wow! Så sterk og fin test! 
Nå tenke rjeg virkelig det er på tide å gratulere ☺️🥳 Hurra! Gratulerer så mye 💕 Håper du slipper unna kvalmen 🥰

 

6 hours ago, Prøver2021 said:

Åå så gøy!! Gratulerer ❤️

Tusen takk! Håper på denne 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo

Ville teste med digitalt og fikk ‘bare gravid 1-2’ og er jo 4+1 i dag men tar det med en klype salt..tester på nytt med digital om en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...