Gå til innhold

SuzSuz ønsker en til 💕


SuzsuZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk damer 🥰 jeg håper virkelig her men ser ikke at streken er noe tydeligere i dag, men gir det noen dager til 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo - streken har omtrent ikke blitt noe sterkere på 2 dager så da tar jeg dette som ett dårlig tegn, litt håp igjen.. men det begynner å se dårlig ut

 

3F6AA4CD-4C1A-4AE7-8BB4-2BA14AE589A5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok litt tid før min også økte i sist svangerskap. Krysser fingrene for deg 🤞🏻🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Prøver2021 said:

Det tok litt tid før min også økte i sist svangerskap. Krysser fingrene for deg 🤞🏻🥰

Så godt å høre at det kan ta tid med den økningen i starten og at det kan gå bra 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (7 timer siden):

13 dpo - streken har omtrent ikke blitt noe sterkere på 2 dager så da tar jeg dette som ett dårlig tegn, litt håp igjen.. men det begynner å se dårlig ut

 

3F6AA4CD-4C1A-4AE7-8BB4-2BA14AE589A5.jpeg

Den så jo kjempefin ut! Selv om du hadde eggløsning for så så mange daga siden så e det jo forskjellig kor lenge det tar før egget festa sæ😊 og det e jo forskjellig kor fort hormonan øka😊Ikke gi opp enda❤️
 

 

 

Endret av Sexybby
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo 

Tror nok jeg må forberede meg på enda en kjemisk, har hatt mye murring og vond mage i går så tenker tanta kommer snart

 

BBEEBA41-C0DB-46B9-92B0-337C49CC3DDC.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Sexybby said:

Den så jo kjempefin ut! Selv om du hadde eggløsning for så så mange daga siden så e det jo forskjellig kor lenge det tar før egget festa sæ😊 og det e jo forskjellig kor fort hormonan øka😊Ikke gi opp enda❤️
 

 

 

Takk for oppmuntring ❤️ Jeg håper virkelig men testene ser ut som forrige gang jeg hadde kjemisk dessverre 🥲 men er aldri over til tanta kommer. Jeg er i hvertfall forberedt på det ☺️

Endret av SuzsuZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo - Tok enda en test i morges. Måtte bare se og håpa den ble sterkere. Kjenner jeg er lei meg og trist jo mer jeg innser at dette er enda en kjemisk 🥲

E9043FCD-3C10-4F1E-A5E2-7A2A8D3BF54C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

14 dpo - Tok enda en test i morges. Måtte bare se og håpa den ble sterkere. Kjenner jeg er lei meg og trist jo mer jeg innser at dette er enda en kjemisk 🥲

E9043FCD-3C10-4F1E-A5E2-7A2A8D3BF54C.jpeg

Er du helt sikker på EL-tidspunkt? Jeg må si jeg egentlig synes testen både har økt noe i styrke, og heller ikke er så fryktelig svak. Er dette tidlig eller vanlig tester? Jeg hadde ca samme styrke på min rundt IKM, den ble flest ordentlig sterk den påfølgende uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kassiopeia8 said:

Er du helt sikker på EL-tidspunkt? Jeg må si jeg egentlig synes testen både har økt noe i styrke, og heller ikke er så fryktelig svak. Er dette tidlig eller vanlig tester? Jeg hadde ca samme styrke på min rundt IKM, den ble flest ordentlig sterk den påfølgende uka.

Ganske sikker på EL, jeg testa men kan i verste tilfelle være 1-2 dager senere enn antatt. Begynte å få første svake 11 dpo og det har egentlig ikke kommet seg noe særlig til 14 dpo så derfor jeg antar kjemisk 😫

Det er vanlige 25 mlu Makesure tester. Forrige gang fikk jeg ganske sterk test 13 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 dpo Svakere test i morgen og det kom bittelitt rosa på papiret ved tørk. Så da venter jeg bare på mensen og ser frem mot PP9 🤞  Kose meg med mat og drikke og være glad for at jeg slipper å være kvalm i sommerferien 😂

Har veeeldig lyst på den vår/sommer baby 23

1501DE6D-E261-4D66-AA3F-D270B5568AF1.jpeg

Endret av SuzsuZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dpo Nå kom blødningen, like greit..for da er det i hvertfall ny sjanse om 2 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (16 timer siden):

15 dpo Nå kom blødningen, like greit..for da er det i hvertfall ny sjanse om 2 uker

Så kjipt at det endte i kjemisk! Håper du blir gravid i neste syklus! Virker jo som du blir lett gravid! Kroppen må bare finne den rette spira❤️ Håper den kommer nå i neste syklus🤗

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk dere 🥰 ja må nok bare se det positive i det at jeg lett blir gravid men må vente på gullegget.. kan trøste med med det i hvertfall. Vi har jo prøvd siden september og har hatt litt uhell må jeg si. Etter kjemiske i januar ble jeg gravid igjen i februar men det endte opp i SA i uke 9. 

Tenker å ta kontakt med gyn om det ikke klaffer etter sommeren.

Så håper virkelig på neste pp, EL om 11 dager🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

1 dpo - Da er vi i gang igjen. Ikke mangel på aksjer i hvertfall og kjører nok på i 2 dager til bare sånn i tilfelle 😅

9B2BDBAC-C6D1-461F-BE5E-246D3D0024DF.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo - økende med tykt hvitt/lysegult utflod igjen. Littrbitt murring i magen, øm korsrygg, trøtt, vært mer våken om morgenen og økte sterke drømmer..🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...