Gå til innhold

SuzSuz ønsker en til 💕


SuzsuZ

Anbefalte innlegg

SuzsuZ skrev (9 minutter siden):

Takk dere 😍 jeg tror virkelig på det! Selv om mine tester ikke er like sterke som mange andre sine på lignende dpo men de øker ☺️  Tok en på 13 dpo i morges

29D24B59-5CF5-4EB3-8B5E-746EC44DB9EC.jpeg

😍😍 hvisker gratulerer ! og krysser for at spiren sitter nå! ser veldig lovende ut😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SuzsuZ skrev (14 timer siden):

Takk dere 😍 jeg tror virkelig på det! Selv om mine tester ikke er like sterke som mange andre sine på lignende dpo men de øker ☺️  Tok en på 13 dpo i morges

29D24B59-5CF5-4EB3-8B5E-746EC44DB9EC.jpeg

Å joda! Ser helt lik ut som mine gjorde 11, 12 og 13 dpo! Så dette er kjempe lovende 😻😻 Denne gangen MÅ den bare sitte! 🤞🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere ❤️ 14 dpo og IKM i dag☺️ Hadde noe bittelite lyserosa ved tørk i går og ble redd men var så lite og ikke sett mer så skal prøve å slappe av!

4+0 da kan jeg si 😃

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 dpo - forsatt gravid ☺️ Ikke turt å ta digital enda for redd for å bare få 2-3 uker og tolke det som negativt. Ser ikke at testen i dag er noe sterkere men tar det med en klype salt..forskjellige mengde pigmenter i tester osv. Men vet fra forrige gang at det var mye sterkere strek på dette tidspunktet.

 

4A788F8B-3FAF-4D17-A942-C3C1094BFA09.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (13 timer siden):

15 dpo - forsatt gravid ☺️ Ikke turt å ta digital enda for redd for å bare få 2-3 uker og tolke det som negativt. Ser ikke at testen i dag er noe sterkere men tar det med en klype salt..forskjellige mengde pigmenter i tester osv. Men vet fra forrige gang at det var mye sterkere strek på dette tidspunktet.

 

4A788F8B-3FAF-4D17-A942-C3C1094BFA09.jpeg

Hæ? Hvordan kan du tolke det som negativt? 😯Jeg fikk første 2-3 nå jeg var 15dpo og fikk 3+ når jeg var 21 dpo! Jeg syns dette ser bra ut og kan se testen er sterkere! ❤️ Er jo også annenhver dag man helst skal måle med, altså 13 dpo og 15 dpo og da er det jo tydelig 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Tessiekd said:

Hæ? Hvordan kan du tolke det som negativt? 😯Jeg fikk første 2-3 nå jeg var 15dpo og fikk 3+ når jeg var 21 dpo! Jeg syns dette ser bra ut og kan se testen er sterkere! ❤️ Er jo også annenhver dag man helst skal måle med, altså 13 dpo og 15 dpo og da er det jo tydelig 🥰

Ahh skrev feil ser jeg… mente 1-2 uker. ❤️
Jeg hadde ikke flere make sure tester i morges så tok digital men den viste fortsatt 1-2 uker 16 dpo. Så det øker ikke noe kjempebra syns jeg. Jeg fikk 2-3 17 dpo forrige gang og da var strimmel strekene litt sterkere også. Kan bare håpe videre 🥰

8D23ABFB-ADC0-4F13-A493-E870DACC92C0.jpeg

Endret av SuzsuZ
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

Ahh skrev feil ser jeg… mente 1-2 uker. ❤️
Jeg hadde ikke flere make sure tester i morges så tok digital men den viste fortsatt 1-2 uker 16 dpo. Så det øker ikke noe kjempebra syns jeg. Jeg fikk 2-3 17 dpo forrige gang og da var strimmel strekene litt sterkere også. Kan bare håpe videre 🥰

8D23ABFB-ADC0-4F13-A493-E870DACC92C0.jpeg

Ahhh. Da skjønner jeg ❤️ 
 

Denne linken hjalp meg mye: https://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/

der kan du også se det hun skriver ang CB digital og da er ganske normalt og få 1-2 16dpo 🥰❤️ Krysser så fingrene for deg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Tessiekd said:

Ahhh. Da skjønner jeg ❤️ 
 

Denne linken hjalp meg mye: https://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/

der kan du også se det hun skriver ang CB digital og da er ganske normalt og få 1-2 16dpo 🥰❤️ Krysser så fingrene for deg!

Tusen takk! 🥰 Det hjelper å lese, jeg håper virkelig! Takk for finger kryssing ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Test 17 dpo - 4+3

Nå er det heldigvis sterkere test igjen 🥰 krysser fingre og håper! Jeg skal ta blodprøve i dag og torsdag for å sjekke hcg og håper virkelig den dobler seg. Da kan jeg slappe litt mer av ☺️

DD7F6AD5-6E67-4090-B015-096B30C6F604.jpeg

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Prøver2021 said:

Åå, så bra med stigning! Lurt å ta HCG 🥰 Gratulerer så mye

Takk! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 dpo - da fikk jeg endelig 2-3 på clearblue i dag! I går var hcg på 181 så muligens den ville ha slått ut i går? Uansett.. jeg kjenner jeg gruer meg til test nr 2 i morgen, i frykt om at det ikke dobler seg. Men det vil roe meg ned, uansett, å vite. Da føler jeg jeg har noe å forholde meg til. Akkurat nå føler jeg meg i gravid..men ikke så lenge.. og at det kan gå dårlig når som helst. Dersom hcg dobler kan jeg juble litt og ha mer troa på at dette går veien 🥰

AB77C032-C3E5-40B5-AC8E-A40DFDDEF97B.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5 - 19 dpo - Nå er jeg veldig nervøs! Jeg tok blodprøve på tirsdag (181) og i dag.. får sikkert svar på den fra i dag i kveld. Håper virkelig den har i hvertfall dobla seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...