Gå til innhold

SuzSuz ønsker en til 💕


SuzsuZ

Anbefalte innlegg

PP8 cd11

El om 4 dager forhåpentligvis. Her skal det legges inn aksjer hver dag denne uka så da håper vi denne pp bringer hell 🥰 jeg er avslappa enn så lenge og skal prøve å holde meg fra å teste til 9 dpo denne gangen! 😅 lettere sagt enn gjort ja.

Koser meg med god mat og drikke og dagene flyr egentlig avgårde med jobb og barn. Snart sommer også! Letter humøret med lyset. 
Oooohhh gleder meg så til fredag, EL 🥳🥳🥳

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til denne runden 💕 høres ikke dumt ut med aksjelegging hver dag, da treffer dere hvertfall godt🙊 ja, er utrolig hva årstiden hjelper på! Sommer, sol, blomster 🥰🌸

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Elise93 said:

Masse lykke til denne runden 💕 høres ikke dumt ut med aksjelegging hver dag, da treffer dere hvertfall godt🙊 ja, er utrolig hva årstiden hjelper på! Sommer, sol, blomster 🥰🌸

Tusen takk @Elise93 ☺️ Det skal ikke stå på innsatsen i hvertfall😂🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD15 

Da endelig tror jeg EL blir sent i dag eller i morgen. Jeg regner med EL for i morgen ☺️🤞 lagt inn ok med aksjer så håper håper. Det kommer til å bli laaang ventetid. En får prøve å kose seg i været ☺️

DA96A825-2093-46D1-8550-1D6CEBF1619B.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 minutt siden):

CD15 

Da endelig tror jeg EL blir sent i dag eller i morgen. Jeg regner med EL for i morgen ☺️🤞 lagt inn ok med aksjer så håper håper. Det kommer til å bli laaang ventetid. En får prøve å kose seg i været ☺️

DA96A825-2093-46D1-8550-1D6CEBF1619B.png

Åå så spennende! Krysser alt❤️❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo 
Føler ikke stort så tidlig selvfølgelig men tar jo megselv i å kjenne ekstra godt etter for det ☺️ Jeg har ikke noe uvanlig mengder med utflod som jeg bruker å ha ved graviditet, men så hadde jeg det forrige syklus og det var heller ikke noe graviditet. Føler meg litt ‘krampete’ og øm i korsrygg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 dpo

Kjenner littebitt murring i magen men også hatt litt dårlig mage så hvem vet. Det har økt litt med utflod, det er litt mer av det og har blitt litt mer hvitt i stedet for gjennomsiktig så jeg håper det er ett bra tegn.. men det lan jo være normalt for meg på dette punktet i syklus 😅 jeg må vente med å teste til 8 dpo som er søndag! Såååå lenge til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo

Jeg har allerede testet negativt 3 ganger, ver jo det er for tidlig men håper jo for det. Tror jeg mulig kan være 7 dpo i dag. Ikke noe nytt å melde. Litt økt utflod og nå er det tykkere og mer hvitt/litt lysegulish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (På 3.6.2022 den 15.19):

6 dpo

Jeg har allerede testet negativt 3 ganger, ver jo det er for tidlig men håper jo for det. Tror jeg mulig kan være 7 dpo i dag. Ikke noe nytt å melde. Litt økt utflod og nå er det tykkere og mer hvitt/litt lysegulish

Sånn utflod hadde jeg 8 dpo da jeg var gravid, just sayin! :alice:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sugar&Spice said:

Sånn utflod hadde jeg 8 dpo da jeg var gravid, just sayin! :alice:

Ja jeg også før☺️ Men nå har det minsket og negativ test 9 dpo 😫 føler ikke det har gått denne gangen men er jo enda ikke over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo kveld.. syns jeg kan se verdens svakeste skygge ellers ser jeg syner, kan godt hende 

7E2B5160-CF88-4320-B282-39572CE9D834.jpeg

6E06EBA8-7F9A-45F1-99B3-9155B84C110A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Sugar&Spice said:

Oi!! Har du fler tester, så du kan ta i morgen tidlig?

Ja tok i morges og det var likt så er nok skygge 🙈 jeg fikk også en liten klump med rosa/brunish utflod. Håper og tror fortsatt men aldri fått positiv så sent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo - test 2 morgen

jeg ser noe mer!! 😍🤞 kan det være? Please please la det være sant🤩

5092588C-7FCF-4B15-8E33-FDC132D7CC59.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser noe! Har fulgt med her inne på sidelinja! Krysser fingrene for deg nå🤞🏻🤞🏻❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk 🥰 jeg prøver å holde meg og ikke teste mer før i kveld 🙈 streken er jo så svak at det neppe være noe synlig stigning på kort tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

11 dpo - test 2 morgen

jeg ser noe mer!! 😍🤞 kan det være? Please please la det være sant🤩

5092588C-7FCF-4B15-8E33-FDC132D7CC59.jpeg

Jaa! Ser den tydelig jeg 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...