Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #461 Del Skrevet 21. januar 2022 Eloise12345 skrev (6 timer siden): Blir spennende med kampen på søndag. Jeg er uenig med valg av førstekjempe, men jeg håper på at hun klarer seg. Hvis hun rykker ut så tenker jeg at det blir Kjersti Grini som blir storbonde . Liker at mini klarte seg på Torpet . Likte Mia. Men likte ikke at jentene rottet seg sånn sammen mot Mini. Derfor glad for at Mini fikk bli Morsomt når de skulle lete etter kuene, minnet meg om høstens torpet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #462 Del Skrevet 21. januar 2022 Angående Torpet, så legger det i en spoiler: Spoiler Jeg er overrasket over Mini hittil. Synes han var i overkant melankolsk og skarp fra første sekund. Han unnskylder at han er vant med fotballmiljø som gir hverandre "stikkere" i ny og ned, og at det er en form for humor, men han burde vite at han ikke er i et fotballmiljø inne på Farmen/Torpet. Det snakkes om konkurranseinnstinkt, men et konkurranseinnstinkt gir ingen tillatelse til å oppføre seg dårlig. Og alle disse RBK-referansene hans er bare tøvete. Satt egentlig bare å håpte på at han trakk seg. Eller at Mia vant. Men så skjedde ikke. Synd at Mia tapte. Synes hun gjorde en god figur sammen med de andre to. Etter at Mini vant og kom videre, så synes jeg av det lille vi fikk se at Mini fant mer seg "selv" og kom til rette. Så på tross av en dårlig inngang på Torpet, så tror jeg det kan bli bra å ha med Mini videre. Såfremt han slår seg til ro og fortsetter å være sammenflettet med de andre to, og da legger fra seg spydigheter/stikkere og stabiliserer humøret. Han er jo egentlig en artigkar, så det har vært rart å se Mini til nå. Anonymkode: 223c3...6cd 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. januar 2022 #463 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Angående Torpet, så legger det i en spoiler: Vis skjult innhold Jeg er overrasket over Mini hittil. Synes han var i overkant melankolsk og skarp fra første sekund. Han unnskylder at han er vant med fotballmiljø som gir hverandre "stikkere" i ny og ned, og at det er en form for humor, men han burde vite at han ikke er i et fotballmiljø inne på Farmen/Torpet. Det snakkes om konkurranseinnstinkt, men et konkurranseinnstinkt gir ingen tillatelse til å oppføre seg dårlig. Og alle disse RBK-referansene hans er bare tøvete. Satt egentlig bare å håpte på at han trakk seg. Eller at Mia vant. Men så skjedde ikke. Synd at Mia tapte. Synes hun gjorde en god figur sammen med de andre to. Etter at Mini vant og kom videre, så synes jeg av det lille vi fikk se at Mini fant mer seg "selv" og kom til rette. Så på tross av en dårlig inngang på Torpet, så tror jeg det kan bli bra å ha med Mini videre. Såfremt han slår seg til ro og fortsetter å være sammenflettet med de andre to, og da legger fra seg spydigheter/stikkere og stabiliserer humøret. Han er jo egentlig en artigkar, så det har vært rart å se Mini til nå. Anonymkode: 223c3...6cd I guds navn. Denne ble publisert som AB. Det var jeg som skrev dette. Mye rot med Farmen-tråden i dag! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 21. januar 2022 #464 Del Skrevet 21. januar 2022 Smålei av Mini´s fotballreferanser 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #465 Del Skrevet 21. januar 2022 A4. skrev (Akkurat nå): Smålei av Mini´s fotballreferanser 😂 Tenk hvor lei familien må bli 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 21. januar 2022 #466 Del Skrevet 21. januar 2022 A4. skrev (17 minutter siden): Smålei av Mini´s fotballreferanser 😂 Det var ikke synd at Mia tapte, det ga glede hos meg, ble dritsur. Flott innsats av Mini. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #467 Del Skrevet 21. januar 2022 Håper hun velger Dorthe som andrekjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 21. januar 2022 #468 Del Skrevet 21. januar 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Håper hun velger Dorthe som andrekjempe Hvorfor det? Liker du ikke damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #469 Del Skrevet 21. januar 2022 jaeols skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? Liker du ikke damer? Med den stemningen mellom hun og Dorthe de siste ukene så hadde deg vært artig å se de i tvekamp sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. januar 2022 #470 Del Skrevet 21. januar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Med den stemningen mellom hun og Dorthe de siste ukene så hadde deg vært artig å se de i tvekamp sammen Hadde blitt en skikkelig hatkamp, hehe 😂 men håper hun velger Sofie Elise og at Sofie Elise taper. Lei av henne nå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #471 Del Skrevet 21. januar 2022 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hadde blitt en skikkelig hatkamp, hehe 😂 men håper hun velger Sofie Elise og at Sofie Elise taper. Lei av henne nå. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 21. januar 2022 #472 Del Skrevet 21. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. - Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 21. januar 2022 #473 Del Skrevet 21. januar 2022 SE må ikke ryke enda, nå har jo hun og Isak nettopp havnet i samme seng, må jo få litt action her 😂😂👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 21. januar 2022 #474 Del Skrevet 21. januar 2022 jukkapalme skrev (1 time siden): Hadde blitt en skikkelig hatkamp, hehe 😂 men håper hun velger Sofie Elise og at Sofie Elise taper. Lei av henne nå. Tviler på SE ryker så tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. januar 2022 #475 Del Skrevet 21. januar 2022 Maydis8 skrev (12 minutter siden): Tviler på SE ryker så tidlig. Tviler selv, men lov å håpe, haha 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #476 Del Skrevet 21. januar 2022 Maydis8 skrev (21 minutter siden): Tviler på SE ryker så tidlig. Er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 21. januar 2022 #477 Del Skrevet 21. januar 2022 jaeols skrev (3 timer siden): Det var ikke synd at Mia tapte, det ga glede hos meg, ble dritsur. Flott innsats av Mini. Tror du må ha quotet feil 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 21. januar 2022 #478 Del Skrevet 21. januar 2022 jukkapalme skrev (4 timer siden): Hadde blitt en skikkelig hatkamp, hehe 😂 men håper hun velger Sofie Elise og at Sofie Elise taper. Lei av henne nå. Enig i det, håper Sofie Elise ryker, bidrar ikke med noe på gården. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 21. januar 2022 #479 Del Skrevet 21. januar 2022 A4. skrev (59 minutter siden): Tror du må ha quotet feil 😂 ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. januar 2022 #480 Del Skrevet 21. januar 2022 jaeols skrev (9 minutter siden): Enig i det, håper Sofie Elise ryker, bidrar ikke med noe på gården. Hun har tatt godt vare på dyrene i det minste, det skal hun ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå