tørkestativ Skrevet 9. februar 2022 #741 Del Skrevet 9. februar 2022 Kakaoen skrev (2 timer siden): @tørkestativ Hvordan går det i forhold til sjefen? Og har du hørt noe mer om GBS´n du fikk påvist? Sjefen har latt meg være i fred enn så lenge😅 traff faktisk en kollega her om dagen og hun fortalte om krise på jobben. Enheten vår har brukt for mye penger så det er innleiestopp av vikarer. Det fører jo til underbemanning. Hun sa hun løp seg i hjel på hver vakt så det var kanskje ikke noe for meg å komme tilbake til helt enda. Det er jeg glad hun fortalte for da kommer jeg til å snakke med legen om å forlenge sykemeldingen! Jeg er absolutt ikke i form til å løpe rundt i 8 timer. Ang gbsen så leverte jeg ny urinprøve uken etter jeg fikk beskjeden. Fikk melding av legen av det ikke var nok bakterievekst til å påvise infeksjon🎉 så da skjønner jeg egentlig ikke helt om jeg har det eller ikke.. er jeg bare bærer da? Fortalte det til jordmor og hun sa at jeg fortsatt skulle få antibiotika IV under fødsel🧐 så bra at alt va fint på UL! Det er virkelig en lettelse å se at alt er som det skal. Og så koselig med kommende storebror som tydeligvis gleder seg🥰 Lilletrille79 skrev (8 minutter siden): 12 uker i dag og lykkelig for det, men ligger her med influensa. Feber og alle kroppsdeler verker😅føler meg helt pyton. Fortsatt negativ coronatest. Pleier aldri å bli så dårlig😫må ta paracet innimellom for å få sove litt 😆 Huffda, god bedring! 🥰 ——— i dag er jeg 17+0! Går inn i ny uke på onsdager. Sykt å tenke på at jeg nå går inn i uke 18…😱 13 dager til OUL! kvalme og oppkast er fortsatt tilstede. Kastet opp 2 ganger i forrigår, og er ganske uggen i dag. I går derimot hadde jeg en superbra dag. Ikke kvalm, ikke uggen og sliten. MEN så ble jeg med ei venninne på ikea… etter 10 minutter føltes beina som mursteiner og jeg ble skikkelig uggen. Måtte finne en stol på hvert hjørne så jeg kunne sette meg mens venninnen min gikk å kikket…heldigvis er det nok av sitteplasser rundt om kring der😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 9. februar 2022 #742 Del Skrevet 9. februar 2022 Lilletrille79 skrev (35 minutter siden): 12 uker i dag og lykkelig for det, men ligger her med influensa. Feber og alle kroppsdeler verker😅føler meg helt pyton. Fortsatt negativ coronatest. Pleier aldri å bli så dårlig😫må ta paracet innimellom for å få sove litt 😆 Gratulerer med 12 uker Så gøy, du tar meg jo nesten igjen Å så utrolig kjedelig med influensa. Håper du slipper å være dårlig lenge. Føler "alle" er syke for tiden. Enda godt vi går mot våren! Ta litt pollenallergi istedenfor Sommerfuul skrev (27 minutter siden): 15+5 her. Hatt hodepine og følt meg dårlig siden fredag, fortsatt negativ test. 2 av barna har fått korona da, så er bare spm om tid før vi siste 3 får det. Alle har symptomer. Fikk første positive test i går, og ny i dag. Rekker heldigvis å bli ferdig før oul 🤞😅 Trodde kvalmen hadde roet seg, men siste 1-2 ukene har kvalmen vært overveldende igjen, veldig slitsomt og frustrerende. Blir så sliten av det. Kjenner små dult/spark daglig, så er veldig glad for det 😁 Å da er det sikkert ikke lenge til du også får da. Like greit å bli ferdig med det. Det gikk i hvertfall overraskende greit da vi alle hadde det her for et par uker siden. Og spesielt digg å allikevel rekke OUL. Det er jo nesten største skrekken, å måtte avlyse en ultralyd Det var i hvertfall det for meg. tørkestativ skrev (16 minutter siden): Sjefen har latt meg være i fred enn så lenge😅 traff faktisk en kollega her om dagen og hun fortalte om krise på jobben. Enheten vår har brukt for mye penger så det er innleiestopp av vikarer. Det fører jo til underbemanning. Hun sa hun løp seg i hjel på hver vakt så det var kanskje ikke noe for meg å komme tilbake til helt enda. Det er jeg glad hun fortalte for da kommer jeg til å snakke med legen om å forlenge sykemeldingen! Jeg er absolutt ikke i form til å løpe rundt i 8 timer. Ang gbsen så leverte jeg ny urinprøve uken etter jeg fikk beskjeden. Fikk melding av legen av det ikke var nok bakterievekst til å påvise infeksjon🎉 så da skjønner jeg egentlig ikke helt om jeg har det eller ikke.. er jeg bare bærer da? Fortalte det til jordmor og hun sa at jeg fortsatt skulle få antibiotika IV under fødsel🧐 så bra at alt va fint på UL! Det er virkelig en lettelse å se at alt er som det skal. Og så koselig med kommende storebror som tydeligvis gleder seg🥰 Huffda, god bedring! 🥰 ——— i dag er jeg 17+0! Går inn i ny uke på onsdager. Sykt å tenke på at jeg nå går inn i uke 18…😱 13 dager til OUL! kvalme og oppkast er fortsatt tilstede. Kastet opp 2 ganger i forrigår, og er ganske uggen i dag. I går derimot hadde jeg en superbra dag. Ikke kvalm, ikke uggen og sliten. MEN så ble jeg med ei venninne på ikea… etter 10 minutter føltes beina som mursteiner og jeg ble skikkelig uggen. Måtte finne en stol på hvert hjørne så jeg kunne sette meg mens venninnen min gikk å kikket…heldigvis er det nok av sitteplasser rundt om kring der😅 Så bra sjefen har latt deg være. Høres ut som du virkelig må bare stå på ditt og holde deg hjemme til du blir bedre over litt lengre tid. Det er jo typisk at man prøver seg på noe når man først føler seg bedre, og så går det i dass. Flaks det var IKEA du var på da med masse sofaer og senger Og 17 uker.. Nå er det søren ikke lenge igjen til du er halvveis! Tenk det. Så gøy Kan snart begynne å handle inn til lille også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 9. februar 2022 #743 Del Skrevet 9. februar 2022 Kakaoen skrev (1 time siden): Og 17 uker.. Nå er det søren ikke lenge igjen til du er halvveis! Tenk det. Så gøy Kan snart begynne å handle inn til lille også? Nei tenk det.. halvveis blir virkelig en milepæl! Og nå når jeg ikke er SÅ dårlig som jeg var i starten så har jeg begynt å kjenne på at jeg gleder meg skikkelig til hun kommer🥰 tenker å begynne med innkjøp etter oul ja! Har vært veldig heldig og arvet en del klær fra søsteren min. Så har jeg kjøpt et lite brukt babynest av en kollega, hvor jeg også fikk med en stor pose med masse fint brukt jentetøy. Så får vi vogn av mine foreldre og bedside crib av svigers. Føler oss veldig heldig med det. Blir veldig gøy å starte med de større innkjøpene.🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beautyblender Skrevet 9. februar 2022 #744 Del Skrevet 9. februar 2022 11+6/12+0 i dag 🥳 Litt kjedelig å være sist i termingruppa, men endelig nærmer jeg meg også andre trimester! Nå vet veldig mange det, mannen bare ringer folk som han vil 😂 I morgen forteller jeg nok besteforeldrene mine Vet bestemor kommer til å synes det er gøy, litt verre med den negative bestefaren min (mener man ikke skal gratulere gravide før barnet er født omtrent+andre ting)🙃 Vi har også fortalt noen venner, og det sykeste skjedde dagen etterpå da det ene venneparet (det næreste) forteller at de også venter baby bare en måned etter oss 😭Ble altså SÅ glad! Har ingen andre venninner som er gravide. Jeg er forresten også blitt syk, "bare" en kraftig forkjølelse riktignok. Ellers er gravidformen overraskende god. Litt kvalme, litt trøtthet, litt hodepine og strekk i magen. Akkurat nok symptomer til at jeg ikke er så bekymra. Prøvde å lytte etter hjerteslag med stetoskop, men det klarte jeg (selvfølgelig) ikke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 11. februar 2022 #745 Del Skrevet 11. februar 2022 I dag kjente jeg uten tvil bevegelse fra lille! 3 små spark mens jeg satt i sofaen og så på tv 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #746 Del Skrevet 11. februar 2022 tørkestativ skrev (10 minutter siden): I dag kjente jeg uten tvil bevegelse fra lille! 3 små spark mens jeg satt i sofaen og så på tv 😍 Så koselig! 🥰 Jeg kjenner små dult rett som det er nå, og en slags salte kiling fra innsiden. Så utrolig moro å kjenne, og så betryggende å vite at alt er fint der inne. 💕 Så forelsket i den lille babyen der inne! Tenk så store de har blitt nå! 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 11. februar 2022 #747 Del Skrevet 11. februar 2022 Lykkefrø skrev (59 minutter siden): Så koselig! 🥰 Jeg kjenner små dult rett som det er nå, og en slags salte kiling fra innsiden. Så utrolig moro å kjenne, og så betryggende å vite at alt er fint der inne. 💕 Så forelsket i den lille babyen der inne! Tenk så store de har blitt nå! 😱 Ja det er virkelig spesielt🥰 fikk beskjed på TUL i uke 13 at jeg hadde morkaken mot magen så tror det er derfor jeg kjenner relativt lite, så det er koselig når jeg først kjenner noe🎉 enig i at det er betryggende å kjenne liv. Man blir jo i tvil på om alt er ok der inne når man verken kjenner noe, eller magen har blitt stor😅 skal på OUL om 11 dager og gleder meg til å se lille igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 11. februar 2022 #748 Del Skrevet 11. februar 2022 Føler meg så lite gravid nå. Er redd for at babyen er død eller noe 🤯 er første dag uten kvalme og oppkast i dag. Magen har stagnert i å vokse, så føler meg bare… ugravid. Har fått korona da, så litt forskjellig som surrer oppi hodet. Er 16 uker i morgen, så begynner å komme et stykke på veien da. Skal på oul om 10 dager, det blir bra håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 11. februar 2022 #749 Del Skrevet 11. februar 2022 Jeg ringte legen i dag for å bestille time til første svangerskapskontroll siden jeg endelig er i uke 12 og ikke har mistet ennå( ikke som jeg vet da) men der var det umulig å komme frem. Mye sykdom blant legene og jeg fikk beskjed på telefonsvarer om å bestille time på helsenorge😅det er jo så lenge til at jeg da er nesten i uke 15 😂litt sent med første time i uke 15 vel? Jaja jeg får prøve å ringe igjen på mandag😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. februar 2022 #750 Del Skrevet 11. februar 2022 tjolahei skrev (1 time siden): Føler meg så lite gravid nå. Er redd for at babyen er død eller noe 🤯 er første dag uten kvalme og oppkast i dag. Magen har stagnert i å vokse, så føler meg bare… ugravid. Har fått korona da, så litt forskjellig som surrer oppi hodet. Er 16 uker i morgen, så begynner å komme et stykke på veien da. Skal på oul om 10 dager, det blir bra håper jeg. Masse god bedring. Tipper lille har det fint. Godt uti andre trimester er det ikke uvanlig at symptomene blir mindre. Snart kjenner du heller liv fra lille. Håper formen kommer seg fort, ikke lenge til OUL Lilletrille79 skrev (34 minutter siden): Jeg ringte legen i dag for å bestille time til første svangerskapskontroll siden jeg endelig er i uke 12 og ikke har mistet ennå( ikke som jeg vet da) men der var det umulig å komme frem. Mye sykdom blant legene og jeg fikk beskjed på telefonsvarer om å bestille time på helsenorge😅det er jo så lenge til at jeg da er nesten i uke 15 😂litt sent med første time i uke 15 vel? Jaja jeg får prøve å ringe igjen på mandag😅 Er jo typisk at det er lang ventetid. Og spes siden du har ventet såpass lenge. Men er jo egentlig bare disse standar blodprøvene som de vil ha tatt? Du har jo krav på TUL og NIPT om du vil, men er vel for sent om du allerede er i uke 12? Å bestille time på nett synes jeg foreløpig er en dårlig løsning legene bruker. Alltid noe styr.. lov å håpe de bedrer det. Jeg hadde også prøvd å ringe igjen på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 11. februar 2022 #751 Del Skrevet 11. februar 2022 Kakaoen skrev (11 minutter siden): Masse god bedring. Tipper lille har det fint. Godt uti andre trimester er det ikke uvanlig at symptomene blir mindre. Snart kjenner du heller liv fra lille. Håper formen kommer seg fort, ikke lenge til OUL Er jo typisk at det er lang ventetid. Og spes siden du har ventet såpass lenge. Men er jo egentlig bare disse standar blodprøvene som de vil ha tatt? Du har jo krav på TUL og NIPT om du vil, men er vel for sent om du allerede er i uke 12? Å bestille time på nett synes jeg foreløpig er en dårlig løsning legene bruker. Alltid noe styr.. lov å håpe de bedrer det. Jeg hadde også prøvd å ringe igjen på mandag Ja jeg har ikke behov for NIP test, det tror jeg ikke at jeg vil takle. Å komme i en situasjon hvor jeg må velge å ta det bort orker jeg ikke😫tidlig ultralyd rekker jeg vel heller ikke hvis vanlig ultralyd er i uke 18😅jeg er fortsatt ikke helt frisk etter influensa så de vil vel ikke ha meg inn med det første heller. Jaja jeg lever i boblen min om at alt er bra inni der🥰nå gruer jeg meg til UL for da kommer sannheten frem☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 11. februar 2022 #752 Del Skrevet 11. februar 2022 Lilletrille79 skrev (1 time siden): Jeg ringte legen i dag for å bestille time til første svangerskapskontroll siden jeg endelig er i uke 12 og ikke har mistet ennå( ikke som jeg vet da) men der var det umulig å komme frem. Mye sykdom blant legene og jeg fikk beskjed på telefonsvarer om å bestille time på helsenorge😅det er jo så lenge til at jeg da er nesten i uke 15 😂litt sent med første time i uke 15 vel? Jaja jeg får prøve å ringe igjen på mandag😅 Jeg hadde første kontroll i uke 14 og det gikk helt fint😊 skulle egentlig ha i uke 12, men ble innlagt den dagen. Hun på labben sa i hvertfall at man kunne ta blodprøvene mellom uke 12-16 mener jeg😊 men skjønner jo at du syns det er lenge å vente da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. februar 2022 #753 Del Skrevet 11. februar 2022 Lilletrille79 skrev (1 time siden): Ja jeg har ikke behov for NIP test, det tror jeg ikke at jeg vil takle. Å komme i en situasjon hvor jeg må velge å ta det bort orker jeg ikke😫tidlig ultralyd rekker jeg vel heller ikke hvis vanlig ultralyd er i uke 18😅jeg er fortsatt ikke helt frisk etter influensa så de vil vel ikke ha meg inn med det første heller. Jaja jeg lever i boblen min om at alt er bra inni der🥰nå gruer jeg meg til UL for da kommer sannheten frem☺️ Tipper alt er bra inni der. Jeg beundrer at du har klart å holde ut så lenge uten å ta en titt inni der jeg altså! Slik jeg skjønner det tilhører du en av de sjeldne for tiden Jeg tok NIPT fordi jeg pleier si ja til alt som er gratis Men TUL målene var helt perfekte (gyn brukte faktisk de ordene også 😳) så sjansen for at NIPT slår ut er liten sa ho. Så får vi se da 🤷🏼♀️ tørkestativ skrev (52 minutter siden): Jeg hadde første kontroll i uke 14 og det gikk helt fint😊 skulle egentlig ha i uke 12, men ble innlagt den dagen. Hun på labben sa i hvertfall at man kunne ta blodprøvene mellom uke 12-16 mener jeg😊 men skjønner jo at du syns det er lenge å vente da Tipper de vil ha svar på blodprøvene før OUL. For nå på TUL på sykehuset gikk ho gjennom de med meg. Veldig greit å vite at jeg ikke har bytta blodtype siden sist og fortsatt ikke har fått syfilis 😂😂 Men om man er som meg og er rhesus negativ vil de jo følge litt med. Spes om far er rhesus positiv, som min er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 11. februar 2022 #754 Del Skrevet 11. februar 2022 tørkestativ skrev (16 minutter siden): Jeg hadde første kontroll i uke 14 og det gikk helt fint😊 skulle egentlig ha i uke 12, men ble innlagt den dagen. Hun på labben sa i hvertfall at man kunne ta blodprøvene mellom uke 12-16 mener jeg😊 men skjønner jo at du syns det er lenge å vente da Ja det går helt sikkert fint. Jeg skulle gjerne hatt uka før for vi har vinterferie den mandagen jeg har legetime og vi skal på hytta å gå på ski😅hvis jeg orker🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 11. februar 2022 #755 Del Skrevet 11. februar 2022 Beautyblender skrev (På 9.2.2022 den 14.25): 11+6/12+0 i dag 🥳 Litt kjedelig å være sist i termingruppa, men endelig nærmer jeg meg også andre trimester! Nå vet veldig mange det, mannen bare ringer folk som han vil 😂 I morgen forteller jeg nok besteforeldrene mine Vet bestemor kommer til å synes det er gøy, litt verre med den negative bestefaren min (mener man ikke skal gratulere gravide før barnet er født omtrent+andre ting)🙃 Vi har også fortalt noen venner, og det sykeste skjedde dagen etterpå da det ene venneparet (det næreste) forteller at de også venter baby bare en måned etter oss 😭Ble altså SÅ glad! Har ingen andre venninner som er gravide. Jeg er forresten også blitt syk, "bare" en kraftig forkjølelse riktignok. Ellers er gravidformen overraskende god. Litt kvalme, litt trøtthet, litt hodepine og strekk i magen. Akkurat nok symptomer til at jeg ikke er så bekymra. Prøvde å lytte etter hjerteslag med stetoskop, men det klarte jeg (selvfølgelig) ikke 😅 Ja vi to er liksom sist vi da😅men vi har jo kommet oss til uke 12 da🥰jeg driver også med stetoskop her hjemme. Hadde blitt litt sjokkert om jeg hadde hørt noe hjertelyd så tidlig med det, men klarer ikke å la være. Er usikker på hvor jeg skal lytte😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 11. februar 2022 #756 Del Skrevet 11. februar 2022 tjolahei skrev (4 timer siden): Føler meg så lite gravid nå. Er redd for at babyen er død eller noe 🤯 er første dag uten kvalme og oppkast i dag. Magen har stagnert i å vokse, så føler meg bare… ugravid. Har fått korona da, så litt forskjellig som surrer oppi hodet. Er 16 uker i morgen, så begynner å komme et stykke på veien da. Skal på oul om 10 dager, det blir bra håper jeg. Huff ingen god følelse. Men det er vel vanlig at kvalmen gir seg nå? 🥰ønsker deg masse lykke til. Det går sikkert bra med lille spira 🙏❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 13. februar 2022 Forfatter #757 Del Skrevet 13. februar 2022 Spørsmål fra førstegangsgravid her. Når er det man skal kjøpe inn ting til babyen, og når pleier man å sette det opp i huset sitt? Typ: stellebord, seng osv.? Og når begynner man med klær og slikt? Jeg kjenner mer og mer behov for å kjøpe litt babyting her og der, men har liksom ikke noe sted å legge det. Vurderer derfor å kjøpe en kommode til barnerommet og samle små plagg og andre småting der allerede nå. Vugge og slikt føler jeg ikke behov for å ha i stua enda, men føler plutselig at det virker så nære. Tiden går så fort! 😱 17 uker i morgen, og jeg har bare kjøpt én bamse. 😂 Vet vi har god tid, det er ikke det.. Men orker liksom ikke stresse med ALT sånn helt på tampen. Vil nyte og kose meg med innkjøpene og bruke god tid. 🥰 Bare 2 uker til mars, også er det april, mai, juni, også er det TERMINMÅNEDEN juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 13. februar 2022 #758 Del Skrevet 13. februar 2022 Lykkefrø skrev (8 timer siden): Spørsmål fra førstegangsgravid her. Når er det man skal kjøpe inn ting til babyen, og når pleier man å sette det opp i huset sitt? Typ: stellebord, seng osv.? Og når begynner man med klær og slikt? Jeg kjenner mer og mer behov for å kjøpe litt babyting her og der, men har liksom ikke noe sted å legge det. Vurderer derfor å kjøpe en kommode til barnerommet og samle små plagg og andre småting der allerede nå. Vugge og slikt føler jeg ikke behov for å ha i stua enda, men føler plutselig at det virker så nære. Tiden går så fort! 😱 17 uker i morgen, og jeg har bare kjøpt én bamse. 😂 Vet vi har god tid, det er ikke det.. Men orker liksom ikke stresse med ALT sånn helt på tampen. Vil nyte og kose meg med innkjøpene og bruke god tid. 🥰 Bare 2 uker til mars, også er det april, mai, juni, også er det TERMINMÅNEDEN juli! Med førstemann så begynte vi (eller jeg ) litt handling etter OUL. Da fikk vi vite kjønn og at han var frisk. Gjorde som du foreslår, satte en kommode inn på det som skulle bli rommet hans og begynte å fylle den. Tror vi kjøpte vogn, bilstol og seng rundt uke 28. Følte ting var nokså sikkert da og jeg var ikke å dårlig fysisk form enda. Vugga kom i stua noen uker før. Samme med klærne som måtte vaskes og gjøres klart. Er jo økonomisk lurt å kjøpe litt hver måned om ikke man har oppspart masse baby-midler. Nå har jeg tenkt til å kjøpe vogn etter OUL en gang. Har kvitta meg med det meste etter barna, så må kjøpe inn ting på nytt. Men skal kjøpe masse brukt, så blir å følge mye med på Finn etter OUL. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 14. februar 2022 #759 Del Skrevet 14. februar 2022 Lykkefrø skrev (På 13.2.2022 den 12.51): Spørsmål fra førstegangsgravid her. Når er det man skal kjøpe inn ting til babyen, og når pleier man å sette det opp i huset sitt? Typ: stellebord, seng osv.? Og når begynner man med klær og slikt? Jeg kjenner mer og mer behov for å kjøpe litt babyting her og der, men har liksom ikke noe sted å legge det. Vurderer derfor å kjøpe en kommode til barnerommet og samle små plagg og andre småting der allerede nå. Vugge og slikt føler jeg ikke behov for å ha i stua enda, men føler plutselig at det virker så nære. Tiden går så fort! 😱 17 uker i morgen, og jeg har bare kjøpt én bamse. 😂 Vet vi har god tid, det er ikke det.. Men orker liksom ikke stresse med ALT sånn helt på tampen. Vil nyte og kose meg med innkjøpene og bruke god tid. 🥰 Bare 2 uker til mars, også er det april, mai, juni, også er det TERMINMÅNEDEN juli! Jeg har allerede flere sekker med klær, reisevogn og vippestol på loftet, men det er fordi vi har arvet! Har ikke kjøpt så mye enda. Et par klesplagg og et babynest. Så bestilte jeg bæresjal og svøpeteppe forrige uke som ikke har kommet enda. Tenker å handle mer etter OUL😊 her er det bare å finne fram gravidklærne! Magen har virkelig poppet de siste dagene så det passet bra at jeg fikk klærne jeg bestilte fra h&m i dag. Er ikke noe glad i å bestille klær på nett, men er ikke helt i form til å gå på shopping heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 14. februar 2022 #760 Del Skrevet 14. februar 2022 Alt for lenge mellom hver gang jeg er her inne. Lever i min egen sofaboble og klarer ikke holde styr på noe😂 15+3 i dag. Har en rompeball som har tatt totalt kveld pga bekkenproblemer, og så lavt blodtrykk at legen vil jeg skal få meg krakk i dusjen. Ellers føler jeg meg ung og sprek😅 magen vokser, og jeg kjenner bittesmå dult nå fra den lille❤️ Skulle ikke handle inn før oul, men nå er faktisk det meste i hus. Mangler å bestille vogna, men den blir etter ultralyden i mars. Er så gira, og både jeg og storebror syns det er artig å ordne til minien. Gleder meg enormt til å ta frem kassene med klær etter han for å se hva vi skal bruke til lille. Ser jo ut som dere har det bra her inne, gledelig å komme inn å lese❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå