Gå til innhold

KLAGETRÅD! Skriv ned absolutt alt som plager deg akkurat nå​ 😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faens jævla dårlige Internett, kan ikke se mer enn 30 sekunder sammenhengende på chromecasten uten at det begynner å lagge!! Får lyst å knuse den jævla TV-en!!!!!! (Og jeg bor på et sted hvor fiber osv ikke er mulig… klikker!!!)

Anonymkode: 15f80...42d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg på 3 dag er så tett og sliten fordi jeg ikke klarer å puste ordentlig, og den forbanna nysinga. Har ikke tid til å være syk. Nei ikke korona, den var heldigvis negativ, dog en ting positivt 

Anonymkode: ae900...125

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg tapte 1000 kr på norsk tipping og at jeg i det hele tatt spilte der i stad. Kunne brukt de pengene til en julegave i stedet.

Anonymkode: 4e545...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappa messi skrev (11 minutter siden):

Jeg har utrolig vondt i halsen! 🤧😖

God bedring, har du tatt koronatest?

Endret av Hulderen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (1 time siden):

God bedring, har du tatt koronatest?

Tusen takk. 😊

Jeg har tenkt til å ta koronatest, men tviler sterkt på at det er det. Sønnen min har vært forkjølet i en uke nå og har tatt koronatest (ble negativ), så jeg er nok mest sannsynlig smittet av han. :pasha:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ringer inn til radiostasjoner med problemene sine, de jævla Coop Extra reklamene som er på både TV og radio om dagen, jenter som har kjøpt sin 3. julebord kjole og som blir sinna siden de ikke får oppmerksomheten de vil ha når vi andre bare vil skravle siden det er to år siden vi så hver andre sist.

Anonymkode: 96f9f...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter som ikke skjønner pilene som fortsatt viser hvilken retning du skal gå på et kjøpesenter, folk som ikke klarer å holde en meters avstand, folk som parkerer for nærme, folk som sitter ved siden av deg på buss eller tog selv om det er mange andre ledige plasser. 

Anonymkode: 96f9f...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Idioter som ikke skjønner pilene som fortsatt viser hvilken retning du skal gå på et kjøpesenter, folk som ikke klarer å holde en meters avstand, folk som parkerer for nærme, folk som sitter ved siden av deg på buss eller tog selv om det er mange andre ledige plasser. 

Anonymkode: 96f9f...894

Haha, jeg har vært på en kino i en helt tom sal foruten meg og en annen, gjett hvem han setter seg ved siden av ....... pedo

Hvis jeg går på fortauet irriterer det meg med de som skal passere meg på min høyre side og ikke min venstre side. Men de har sikkert ikke lappen og synes sikkert at de er så kule at det går greit. Verste er vel vinglete hundegåere, grøss. Tar så sykt stor space og de trekker bare til seg hunden i aller siste liten, hvis de gjør det engang. Jeg vet jo ikke om hunden har rabies. 

Anonymkode: d1fc3...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er forkjølt, og klør i halsen og har vond hoste. Og nei, har ikke korona. Ganske lei av denne hosten som aldri gir seg😅

Anonymkode: 4e545...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 22.13):

Bare sånn til info så har han ikke lov å la være å opplyse seksuelle partnere om det. Er selv gift med en som har Hiv. 

Anonymkode: 85994...7ec

Har du en kilde på dette? Jeg finner ingenting om det og det stemmer ikke med det jeg vet. 

Anonymkode: 0891f...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det kulda som plager meg mest. Hver eneste vinter lurer jeg på hvorfor i alle dager jeg bor på et sted hvor det gjør vondt å oppholde seg utendørs. Så tiner jeg opp om sommeren og glemmer hele greia, blir like overrasket hver vinter. Må da finnes en eller annen kur for denne typen dårlig hukommelse, eller?

Anonymkode: bf505...e00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor 5 timers eksamen i morgen og jeg gruer meg sånn 😭😂

Har en eksamen neste uke også, så jeg må si at jeg virkelig gleder meg til juleferie nå 😂🎅🏻

Anonymkode: da5b9...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hulderen skrev (På 30.11.2021 den 11.15):

God bedring, har du tatt koronatest?

 

pappa messi skrev (På 30.11.2021 den 12.50):

Tusen takk. 😊

Jeg har tenkt til å ta koronatest, men tviler sterkt på at det er det. Sønnen min har vært forkjølet i en uke nå og har tatt koronatest (ble negativ), så jeg er nok mest sannsynlig smittet av han. :pasha:

Oppdatering! 😜

Tok koronatest🤒 i går, og den ble negativ. :rulle:🥳Jeg må si jeg er fornøyd. 😎

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappa messi skrev (3 timer siden):

 

Oppdatering! 😜

Tok koronatest🤒 i går, og den ble negativ. :rulle:🥳Jeg må si jeg er fornøyd. 😎

Godt å høre! 👍🏻😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angst, angst og mere angst. Alt jeg har lyst er å

legge meg inn, få hjelpen jeg trenger. Men jeg tørr ikke pga jeg har barn.. Det irriterer meg så grundig, for jeg kunne blitt så mye bedre for barnet jeg har om jeg bare hadde blitt bedre også. 

Anonymkode: 82e06...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Angst, angst og mere angst. Alt jeg har lyst er å

legge meg inn, få hjelpen jeg trenger. Men jeg tørr ikke pga jeg har barn.. Det irriterer meg så grundig, for jeg kunne blitt så mye bedre for barnet jeg har om jeg bare hadde blitt bedre også. 

Anonymkode: 82e06...f41

Er det noe vi her på forumet kan hjelpe deg med? 

Anonymkode: 96f9f...894

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...