Gå til innhold

KLAGETRÅD! Skriv ned absolutt alt som plager deg akkurat nå​ 😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wednesday Addams skrev (6 minutter siden):

hug-heart.gif

Tusen takk❤️❤️❤️ 

Anonymkode: 1e4ba...bf4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får sykt vondt i ryggen av hjemmekontor, må skaffe en bedre stol 😠

Anonymkode: 95366...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensensmerter fra helvete som kommer i rietak. Det er så jævlig vondt! 

Lurer på om jeg har en begynnende urinveisinfeksjon i tillegg. 🤯

Anonymkode: 5cbd8...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært oppblåst, halveis obstipert og hatt vondt i magen i dagesvis.  Ertesuppe to dager på rad hjalp ikke heller.  Burde tatt laxoberaldråper men er så lenge siden og vet ikke om jeg tør eller orker.   Tok de i april i  preoperativt da jeg ble obstipert etter å ha stått på oksynorm og oksykontin noen dager. Overdrev bruken og hadde diare sikkert 10 ganger på få timer.   Heldigvis er jeg hjemme i morgen så får ha huset for meg selv, er så lydt fra badet. 🙃

Anonymkode: ef4bf...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg KLIKKER av folk som sender meg melding om jeg kan utføre en yrkesrelatert tjenste klokka 22.54 på en fredag kveld. Dette skjer KUN fordi jeg har et såkalt "kreativt yrke" i eget foretak, og en del mennesker ser ut til å tro at jeg derfor er tilgjengelig døgnet rundt, at jeg bare sitter og verker etter å få et oppdrag. Hva TROR sånne folk? At jeg ikke har nok kunder, så jeg blir overlykkelig av å få en henvendelse? At jeg har en så gøy jobb at jeg mer enn gjerne tar i mot kunder på natten? Bare, hva faen?! Jeg har så jævlig lyst til å svare noe frekt tilbake så de forstår hvor ufattelig respektløst det er, men det kan jeg så klart ikke gjøre. 

Anonymkode: 80f0f...06e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig lei av at det skrives så mye om at man må være forberedt på en krise og kollaps av samfunnet. Det er ikke det at jeg mener at det ikke er lurt å være forberedt, men blir utrolig redd av det. 

Er deprimert for tiden og det hjelper ikke akkurat å legge til at nå kommer alt til å forsvinne osv. 

Anonymkode: aa5bb...ee1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk tråd!

Jeg blir bare sykere og sykere, med stadig nye ting. Etter å ha vært utenfor arbeidslivet nå i flere år har jeg prøvd å ta opp igjen å spille instrumentet mitt, da dette kan bli en måte å komme meg ut i jobb igjen. Da fikk jeg senebetennelse i begge armene og nerver i klem. Jeg kan rett og slett ikke spille instrumentet mitt lenger, som jeg har spilt siden barn. Nå føler jeg at jeg ikke har noe igjen i livet som gir meg glede, og alt føles så svart nå som jeg har mistet musikken. 

Anonymkode: a5a7d...1a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i hofta pga medfødt hoftefeil, vondt i hjernen fordi jeg har MS og har vondt i viljen stort sett i hele dag. Men i morgen blir det sikkert bede🤩

Anonymkode: c1aab...a0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fette lei av at dette drittforumet sletter 90 prosent av innleggene mine, bare fordi jeg tenker litt utenfor boksen.

For å tenke selv, det er driiiitfarlig, må for all del ikke spre seg! Gud forby at mennesker skal ha noe som helst de skulle ha sagt om sine egne liv, eller ha lov til å dele sine personlige meninger, her er det virkelig kun right think som er tillatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plager meg at folk er så egoistiske at de drar ut på byen og fester og sånt nå. 

Anonymkode: 4628c...e8f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Plager meg at folk er så egoistiske at de drar ut på byen og fester og sånt nå. 

Anonymkode: 4628c...e8f

Det plager meg at folk irriterer seg over at vaksinerte og oppegående mennesker trenger å ha et liv.   Det har gått snart 2 år. 

Anonymkode: ef4bf...56e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Plager meg at folk er så egoistiske at de drar ut på byen og fester og sånt nå. 

Anonymkode: 4628c...e8f

Skjønner det hvis det er sånn at kommunen deres har restriksjoner igjen, men hvis ikke skal man jo leve vanlig.

Anonymkode: 1e4ba...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei av å snørre/hoste, og å være redusert siste 10 dager. Jeg er dritlei av at samboeren min er på jakt hele tiden utenom jobb.  Jeg er egentlig oppbrukt på jobben min også.. Har en akuttfunksjon, som jeg kanskje har hatt for lenge.

Anonymkode: b45cc...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er lei av å snørre/hoste, og å være redusert siste 10 dager. Jeg er dritlei av at samboeren min er på jakt hele tiden utenom jobb.  Jeg er egentlig oppbrukt på jobben min også.. Har en akuttfunksjon, som jeg kanskje har hatt for lenge.

Anonymkode: b45cc...c3c

God bedring til deg!💛

Anonymkode: 1e4ba...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lei meg akkurat nå fordi at Hank Von Helvete er død 😭

Anonymkode: a4cc1...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At sluket mitt er tett og jeg må styre med å tørke opp alt vannet fra baderums gulvet selv i i 37  varme grader og jeg blir så utrolig svett og sliten av sånt styr som det der. Gleder meg til jeg er ferdig.

Anonymkode: 4e545...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg KLIKKER av folk som sender meg melding om jeg kan utføre en yrkesrelatert tjenste klokka 22.54 på en fredag kveld. Dette skjer KUN fordi jeg har et såkalt "kreativt yrke" i eget foretak, og en del mennesker ser ut til å tro at jeg derfor er tilgjengelig døgnet rundt, at jeg bare sitter og verker etter å få et oppdrag. Hva TROR sånne folk? At jeg ikke har nok kunder, så jeg blir overlykkelig av å få en henvendelse? At jeg har en så gøy jobb at jeg mer enn gjerne tar i mot kunder på natten? Bare, hva faen?! Jeg har så jævlig lyst til å svare noe frekt tilbake så de forstår hvor ufattelig respektløst det er, men det kan jeg så klart ikke gjøre. 

Anonymkode: 80f0f...06e

Hvis det er sms vil jeg anbefale å få en jobbtelefon. Tror du folk venter til klokken 0800 mandag morgen med å sende spørsmål til Telenor feks? Folk vet de ikke får svar før tidligst mandag, men de sender den meldingen med sin forespørsel når det passer dem. Og antar at telenor tar kontakt når det passet telenor.

Anonymkode: aea98...2f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plager meg at det er lagt opp dårlig strategi på skolen jeg går på. At det egentlig er lærermangel i et av fagene jeg tar, slik at læreren i dette faget er fullstendig overarbeidet og må undervise oss digitalt, og hn må ta på seg mer jobb enn hn har kapasitet til. Som igjen går ut over elevene, slik at vi ikke får den hjelpen vi trenger. Som igjen går ut over karakterene. Det plager meg et snittet mitt raser, og at jeg nå har falt fra 5 og 6 i alle fag, til foreløpig 3 i dette faget. Jeg hadde ikke takket ja til denne plassen, om jeg visste det ble slik. :(

 

Anonymkode: 268d2...d3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så dritt lei svigerfamilien min.. de bare klager og kjefter på hvandre, men klarer ikke se seg selv hvis samboeren min påpeker det, blir bare fornærmet. De bare roter og lager vond mat. Jeg blir fort sliten om dagen og føler meg sær. Samboeren min er ikke så god på å rydde.. skal være sosial i kveld men har ikke lyst. 

Anonymkode: da6e7...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...