Gå til innhold

KLAGETRÅD! Skriv ned absolutt alt som plager deg akkurat nå​ 😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg plages av at jeg har sovet lite i natt, er trøtt og må være oppe frem til 23:00 😅 Jeg er også veldig sliten og må tvinge meg til absolutt alt som jeg egentlig ikke har energi til.

Anonymkode: 4e545...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samboeren min som skulle komme tidlig hjem i dag, så jeg har utsatt alle dagens planer til han kom med bilen og jeg slapp å gå eller sykle ut i været. MEN HAN ER ENNÅ IKKE KOMMET HJEM!!!!!!!🤬

Folk som ikke tar hensyn og sprer den forbannede Coronaen, nå fikk jeg beskjed fra sykehuset om at timen min er blitt utsatt. 

Det er vel det som gjør meg mest sint og sur akkurat nå.

 

 

Anonymkode: cf48b...9ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Venter på svar om jeg har fått potensiell drømme jobb eller ikke!

Lei av å være hjemme! Bare sover fordi det er så kjedelig! 

Riktignok frivillig arbeidsløs akkurat nå, fordi jeg sluttet i jobben før ny jobb på plass pga visse omstentigheter, som ekstrem misstrivsel på forrige jobb. Behøvde komme meg til hektene fysisk og psykisk. 

 

åja, lengter til vår! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lyst på en stor pizza med kylling - men jeg prøver så godt jeg kan å redusere inntaket av fastfood. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humøret og følelser. Er irritert, sint, men mest av lei og på gråten i hele dag. Har egentlig bare lyst å legge meg ned å grine som en baby men jeg kan ikke akkurat det. Det har ikke skjedd noe spesielt heller men det er nok på grunn av stress, angst og denne årstiden. Ingenting hjelper å få meg i bedre humør og det plager meg. Ikke trening, ikke sex, ikke en god latterkrampe en gang selv om det hjelper bittelitt akkurat der og da.

Føler meg så mislykka også, ikke minst flau over være så redd for koronaviruset. Tøffe meg redd for et virus. Ikke noe jeg kan si til alle men det er ikke enkelt å skjule redselen og når folk får vite det så føler at de synes det er rart og morsomt.

Hendene mine plager meg. De er såre, de blør og er vonde. 

Ja denne tiden på året plager meg. Mørkt, drittvær, mer virus og sykdommer, snart jul og jeg gruer meg i år også. 

Alt dette plager meg nå. Alltid mye som plager meg. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å være forkjøla! Supertett i nesa, vondt i halsen, hoste og feber. Skikkelig dritt! 
Og så er jeg litt lei for at kulda er kommet tilbake, men jeg overlever😂

Anonymkode: 49ad4...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Musa mi stinker, men orker ikke dusje🤪

Anonymkode: 8cad7...90a

😳😳

Anonymkode: 4e545...3b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å skrive noe artig, men så kjenner jeg at noe virkelig plager meg. En person veldig nær meg har vært ra lenge. Først avfeide vi det med tull og spøk, tidlig senil haha osv. Så vedkommende gikk til legen og etter en del prøver viser det seg at det er demens i tidlig stadier. Det kom som et sjokk, det føltes som den gangen jeg var barn og fallt av husken. Jeg traff bakken så hardt at all luft ble slått ut av meg og jeg fikk ikke puste på en stund igjen. Samme følelsen nå, uansett hvor mye luft jeg dro inn, kom det ikke nok. 

Jeg mister personen litt mer eller mindre for hver uke. Det som var der i går, er borte i dag, eller dukker plutselig opp for så å miste igjen. Som 1000 lys som lyser, noen slokner, lyser igjen, gir håp, før de slutter for godt. Den verste smerte hver gang. 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom det. Det er tortur. 

Anonymkode: fe7e0...2c9

  • Liker 13
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært deprimert dette semesteret og har eksamen i morgen. Ikke forberedt i det hele tatt og har lest lite. Tipper jeg må konte på den. 

Det føles litt kjipt siden jeg ønsker å gjøre det bra :(

Ellers lei av at jeg bekymrer meg for alt mulig hele tiden. 

Jeg misliker også at det er mørketid nå. Får enda mindre energi og føler meg enda mer deprimert og tiltaksløs. 

Irriterter meg også over at det tar sånn tid å få tid hos psykolog. 

Anonymkode: aa5bb...ee1

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstant syk her hjemme som blir tatt med hjem fra barnehagen..

Akkurat nå gjør det såååå vondt å svelge og jeg klikker..

 

I tillegg får jeg diaré av de fem tusen halspastillene jeg må ta for å komme meg gjennom dagen

Anonymkode: 85994...7ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plages att i år har det vært så mye famile trøbbel att jula blir alene i år. Jeg som har elsket jul sitter nå alene. 22 år gammel. 
 

Anonymkode: 5d69c...661

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til og det er ei venninne som ikke har forståelse for at jeg ikke orker å gå på byen akkurat nå. Klager over at hun synes det er så kjedelig hjemme og det føles nesten som det er mitt ansvar at hun ikke skal kjede seg hjemme, men sist jeg prøvde å gå ut så føltes det negativt for meg og jeg måtte gå for det ble for mye for meg. 

Anonymkode: aa5bb...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen har innrømt nå att han er positiv for Hiv, snart 1 år senere. Må ringe faStlegen min straks. Så mye styr

Anonymkode: 5d69c...661

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber hver dag, til og med søndager uten ei eneste pause. Som oftes senvakter på butikk.. det slitet meg ut. Er så lei dettr livet her og att alle går i mot meg uansett hva.

Anonymkode: 5d69c...661

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Plages att i år har det vært så mye famile trøbbel att jula blir alene i år. Jeg som har elsket jul sitter nå alene. 22 år gammel. 
 

Anonymkode: 5d69c...661

Hvor bor du? Du kan komme til oss å feire, om du vil? 💫🎄

Anonymkode: 49ad4...832

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Exen har innrømt nå att han er positiv for Hiv, snart 1 år senere. Må ringe faStlegen min straks. Så mye styr

Anonymkode: 5d69c...661

Bare sånn til info så har han ikke lov å la være å opplyse seksuelle partnere om det. Er selv gift med en som har Hiv. 

Anonymkode: 85994...7ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER eksen til samboeren. Hun er ei drittkjerring som gjør livet jævlig surt for oss, og jeg skulle seriøst ønske hun flytta til Svalbard. Eller nei forresten, stakkars Svalbard. Jeg kan ikke forstå at den snille gode mannen min har vært sammen med et slikt hespetre, og enda verre; fått barn med henne.

Anonymkode: 8c099...b0c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...