Gå til innhold

KLAGETRÅD! Skriv ned absolutt alt som plager deg akkurat nå​ 😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irritert over at jeg nok en gang har klart det jævla kukstykket å havne i FAU! Hadde bestemt meg for at nå var nok nok, men når alle satt som høns på foreldremøtet, så hadde visstnok mannen min sagt at jeg "sikkert kunne være, om ingen andre ville". Jeg var ikke på møtet en gang! 

 

Anonymkode: 36985...171

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg er for slapp til å rydde. Jeg må rydde kjøkkenet og mye små ting i huset som skal være klart til i morgen, men jeg er bare så utrolig trøtt. Ender med at jeg må tvinge meg til det når jeg står opp i morgen.

Anonymkode: 4e545...3b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Irritert over at jeg nok en gang har klart det jævla kukstykket å havne i FAU! Hadde bestemt meg for at nå var nok nok, men når alle satt som høns på foreldremøtet, så hadde visstnok mannen min sagt at jeg "sikkert kunne være, om ingen andre ville". Jeg var ikke på møtet en gang! 

 

Anonymkode: 36985...171

Ååååhåhåhåh.... høres ut som han skal FAUe fremover..

Anonymkode: fe7e0...2c9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en deilig tråd (i den forstand T man kan få klage fritt) 

Kjæresten min har en skikkelig drittkjerring som eks, hun holder tilbake samvær, lyver og svartmaler kjæresten min til alle hun møter, lyver om meg, følger etter oss, lager masse drama. Jeg fatter ikke at et voksent menneske kan holde på slik, og spesielt da det bare er barnet det i bunn og grunn det går utover.. 

Hater å leve fra hånd til munn, hver måned plusser og minuser jeg i hodet for å klare å få alt til å gå rundt. Jeg jobber så mye jeg kan (tar alle ekstraskift som er mulig), er alene med to barn (er særboer med kjæresten), men likevel går det aldri helt opp, og jeg føler meg dum og uverdig ifht de andre foreldrene i klassen/treningene til barna selvom jeg prøver så godt jeg kan. 

Og det leder meg til neste klage, og det er at faren til barna er så utrolig dust! Vil ha samvær, ordner med familiekontoret, tilrettelegger samvær etter hans ønske, 1 måned går, så vil han plutselig ikke ha samvær likevel. Ikke gidder han svare på noe når det gjelder barna, gidder ikke kommunisere med meg, men alt må gå via en tredje person iflg han. Er bare så jækla tungvindt, og opplegget hans sårer barna gang på gang.. 

Gruer meg til jul, er så mye utgifter at jeg vet jeg kommer til å ligge etter i flere måneder. Men barna får en fin jul iallfall, og det gleder meg.

 

Anonymkode: 6bc82...5da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen mannfolk er så utrolig kjekke at jeg ikke klarer å oppføre meg normalt rundt de..

Anonymkode: 4e545...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur fordi jeg er fattig. I dag kom trygden inn, ut gikk husleie, Sfo regning, mobil og internettregning. Og jeg handlet mat for 500 kr, og veide hver krone i butikken, billigst, best holdbarhet, trenger vi egentlig dette, kan denne ingrediensen brukes i flere retter? Osv. Igjen på konto har jeg 787 kr som skal vare frem til neste utbetaling. I mellomtiden får jeg 1054 kr i barnetrygd. Det blir nok en tøff tid. Det hjelper ikke akkurat på at det er jul og jeg skulle ha vært i godt humør og drevet med juleforberedelser og handlet julegaver. Det blir det ihvertfall veldig lite av. Uff, hater dette livet. 

Anonymkode: b6553...f5b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

At jeg har masse hår på kroppen, og må styre med dette barberings greiene hele tiden. Har en plan om laser, men får liksom aldri gjort det. Må bare ta tak i det snart

Anonymkode: 4e545...3b5

Voks

Anonymkode: 29aa4...252

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli mistrodd av ny nav veileder som bare antar at alle unge sliter med psyken og jeg bare trenger arbeidstrening. Jeg er i avklaring pga fysisk sykdom for faen (sliter ikke psykisk), og helt i slutten av siste avklaring etter 3 år! Denne dama skal liksom hjelpe meg å skrive sluttrapport? 😭 faen jeg savner hun gamle som faktisk gadd å ta kontakt, høre etter og samarbeide med tiltaksbedriftene. 

Anonymkode: c5bdf...d68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At leilighetene jeg vil ha er så dyre. Jeg leier leilighet og trives ikke (grunnet angst). Vil så gjerne kjøpe meg min egen leilighet, og være selveier. Har så lyst til å ha de fine til 3-4 mill, men jeg har ikke råd til mer enn max 2 mill. 

Anonymkode: 4e545...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At leilighetene jeg vil ha er så dyre. Jeg leier leilighet og trives ikke (grunnet angst). Vil så gjerne kjøpe meg min egen leilighet, og være selveier. Har så lyst til å ha de fine til 3-4 mill, men jeg har ikke råd til mer enn max 2 mill. 

Anonymkode: 4e545...3b5

Og vil ikke bare kjøpe en jeg har råd til. 2 mill er fortsatt mye penger, og vil at jeg skal føle at DEN leiligheten er perfekt for meg.

Anonymkode: 4e545...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er sur fordi jeg er fattig. I dag kom trygden inn, ut gikk husleie, Sfo regning, mobil og internettregning. Og jeg handlet mat for 500 kr, og veide hver krone i butikken, billigst, best holdbarhet, trenger vi egentlig dette, kan denne ingrediensen brukes i flere retter? Osv. Igjen på konto har jeg 787 kr som skal vare frem til neste utbetaling. I mellomtiden får jeg 1054 kr i barnetrygd. Det blir nok en tøff tid. Det hjelper ikke akkurat på at det er jul og jeg skulle ha vært i godt humør og drevet med juleforberedelser og handlet julegaver. Det blir det ihvertfall veldig lite av. Uff, hater dette livet. 

Anonymkode: b6553...f5b

Hva med skaffe deg jobb? Ingen blir rik på trygd. Man må nok jobbe du. 

Anonymkode: 85c02...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Exen har innrømt nå att han er positiv for Hiv, snart 1 år senere. Må ringe faStlegen min straks. Så mye styr

Anonymkode: 5d69c...661

Du bør anmelde han.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt til jobben at jeg har ADHD, men de har begynt å merke at jeg er sykt surrete, og seg kan ikke noe for det!!! Jeg er medisinert og går på DPS, men måtte bytte behandler fordi han var ikke psykolog og hadde ikke peiling 🙄 og ville heller ha meg til å gjøre jack ass ting som å slikke på gulvet for å bekjempe tvangstanker mot bakterier. Så Fuck han, men jeg håper jeg ikke fucker opp ting på jobben fordi det er liksom alt jeg lever for. 💔

Anonymkode: e38b6...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri sagt til jobben at jeg har ADHD, men de har begynt å merke at jeg er sykt surrete, og seg kan ikke noe for det!!! Jeg er medisinert og går på DPS, men måtte bytte behandler fordi han var ikke psykolog og hadde ikke peiling 🙄 og ville heller ha meg til å gjøre jack ass ting som å slikke på gulvet for å bekjempe tvangstanker mot bakterier. Så Fuck han, men jeg håper jeg ikke fucker opp ting på jobben fordi det er liksom alt jeg lever for. 💔

Anonymkode: e38b6...e08

Jeg skulle si jeg er IKKE medisinert. Jeg fikk syk angst av Ritalin, og nå er de skeptiske til å gi meg noe annet 😕

Anonymkode: e38b6...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg virkelig ikke får sove, og klokken tikker. Skal på jobb om 4 timer.

Anonymkode: 4e545...3b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal spise, har mye forskjellig mat. Har mye søppel jeg må kaste, men orker ikke. Er mest motivert å kaste ting like før søppelbilen kommer så det ikke ligger i dunken og bare er der. Sikkert bare luksusproblemer, men er irriterende. 

Anonymkode: 5e964...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er på ingen måte plass til å klage over alt 😂

Men:

er så helvetes DRITSVIMMEL hver dag og hvert sekund at jeg ikke holder ut. Men stadig er det en ny dag, og selv i søvne er jeg kjempesvimmel. 

Det irriterer meg ellers at.....tja. Jo! At neglelakken sitter så sykt kort! Hvorfor flaker den av? Føkk asså!

Anonymkode: df566...38e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sliten av lite søvn i det siste så det kjennes ut som jeg har vakuum i huet. Også har jeg tinnitus i tillegg. 

Anonymkode: 1efcf...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...