Gå til innhold

KLAGETRÅD! Skriv ned absolutt alt som plager deg akkurat nå​ 😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plages også at så mye ikke er blitt gjort fordi tiden har gått så fort. Tenker mye på gode gamle tider som jeg savner...

Anonymkode: 5e964...b5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At min såkalte "bestevenninne" dolket meg i ryggen med to kniver i dag, for å redde sin egen ræv! Jeg ble beskyldt for noe hun har gjort. J.... drittkjerring! Niks mer vennskap...

Ellers har jeg det fint🙂

Anonymkode: f97f6...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At min såkalte "bestevenninne" dolket meg i ryggen med to kniver i dag, for å redde sin egen ræv! Jeg ble beskyldt for noe hun har gjort. J.... drittkjerring! Niks mer vennskap...

Ellers har jeg det fint🙂

Anonymkode: f97f6...961

❤ stakkars deg, håper det går bra.

Anonymkode: 27c5e...fbf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At vi aldri er nok folk på jobb! Barnehage.

- Redd for spontanabort.

- Konstant kvalm og kan ikke si noe på jobb før tidlig ultralyd uke 12.

-Redd for å bli smitta av Covid, spesielt nå som jeg er gravid.

- Redd for å ta 3 dose vaksine nå som jeg er gravid.

- 2 dager til jul, og jeg har så alt for mye jeg burde gjort. Null energi, og hele huset må tas.

Anonymkode: 1dd87...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plager meg å se søsteren min bli ødelagt av psykopaten hu er kjæreste med. Hu ringer meg ca en gang i måneden og forteller hvor vondt hu har det og jeg er redd for hvordan dette skal gå. Det plager så mye at jeg ikke får sove ordentlig om natten. Det plager meg at jeg angrer for at jeg slutta i jobben selv om jeg var redd for å bli utbrent. Satt meg på skolebenken istedet, men gjør det ikke så bra som jeg trodde jeg skulle gjøre det.

Anonymkode: b48e2...882

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av å være så urolig inni meg. 

Jeg er så lei av å ødelegge for meg selv når det er en mann jeg kunne tenkt meg. -Og der er jeg en mester til å ødelegge ved å gå for mye inn altfor fort. 🙃

Så jeg er i konstant «mellomfase» med jevne mellomrom. 🙄

Sy es det skjer for lite på den lange tida vi har fått utdelt. 
Men elles så er jeg fornøyd med livet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

❤ stakkars deg, håper det går bra.

Anonymkode: 27c5e...fbf

Takk❤ Jeg skal klare meg... synd vi jobber sammen. Dette var I jobbsammenheng.  Jeg har andre venner, heldigvis🙂

Anonymkode: f97f6...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt meg, men det er litt kaldt kjenner jeg. Har ovnen på så vidt. 

Ullstilongs og ulltrøye, samt ullsokker innerst. Tykk ullgenser utenpå. Lue på. Ett fleeceteppe rundt skuldrene, samt dyne på toppen 😅😅 

Jeg kan merke at det er blitt kaldere ute! Kjenner at varmen kommer mer snikende i kroppen, så sovner nok godt snart 😇

Anonymkode: 432c9...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker loff, og det er så godt, men alltid skal jeg bli dårlig i magen og fly på do etter jeg har spist det. Ser ut som at jeg må kutte ut hele loffen... KJEDELIG 😥

Anonymkode: 4e545...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hater arbeidsplassen min akkurat nå.  Det er en som lager så mye krøll her og tror han kan bestemme over plassen her jeg jobber. 

Dette er en stor offentlig bedrift, der de ansetter sine venner, søsken, koner, alle de kjenner omtrent. Folk her har fått dom for besittelse av narkotika men jobber her allikevel - beskyttet av "øverste hold". Folk får komme å gå som de vil, det gjøres aldri noe med det. Her en dag måtte en kollega gå hjem pga sykt barn, det ble skrevet fravær hele dagen. fikk ikke for oppmøte en gang... 

INGEN som oppmuntrer oss eller prøver å gjøre noe for oss.  Vi som jobber her gjør så godt vi kan og prøver, men det tærer så innmari på inspirasjonen nå at det finnes nesten ikke ord. I dag satt jeg å gråt på jobb - jeg har vært her i 11 år og ALDRI hatt det så fælt som nå. 

Anonymkode: 66acb...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hater arbeidsplassen min akkurat nå.  Det er en som lager så mye krøll her og tror han kan bestemme over plassen her jeg jobber. 

Dette er en stor offentlig bedrift, der de ansetter sine venner, søsken, koner, alle de kjenner omtrent. Folk her har fått dom for besittelse av narkotika men jobber her allikevel - beskyttet av "øverste hold". Folk får komme å gå som de vil, det gjøres aldri noe med det. Her en dag måtte en kollega gå hjem pga sykt barn, det ble skrevet fravær hele dagen. fikk ikke for oppmøte en gang... 

INGEN som oppmuntrer oss eller prøver å gjøre noe for oss.  Vi som jobber her gjør så godt vi kan og prøver, men det tærer så innmari på inspirasjonen nå at det finnes nesten ikke ord. I dag satt jeg å gråt på jobb - jeg har vært her i 11 år og ALDRI hatt det så fælt som nå. 

Anonymkode: 66acb...fa4

Hva med å søke ny jobb.

Anonymkode: cd970...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva med å søke ny jobb.

Anonymkode: cd970...bd2

hvorfor skal det være svaret på alt hele tida??   Kan man ikke få lov å prøve å endre på en dårlig kultur da.........

 

og har forsåvidt ikke sagt noe om at jeg ikke søker på andre jobber. Men jeg klager over det som er NÅ! det er jo hva denne tråden er til for - så gå å ta deg en bolle.

Anonymkode: 66acb...fa4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Det er faktisk bare tre ting som plager meg akkurat nå: 

  • En venninne jeg ikke greier å bli god på som skaper en del hodebry fordi jeg er fullstendig forvirret med tanke på hvordan jeg skal forholde meg til henne
  • Hodepine og andre koffeinabstinenser, har så lyst på pepsi max!!!
  • At jeg har skikkelig shitty helse sånn at all den kjærligheten og gleden og entusiasmen for fag og kunnskap bare drukner bort i svimmelhet, kvalme og hodepine hver dag

Ellers har jeg det ganske bra! Og sender masse kjærlighet til hver enkelt som leser dette ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plager meg at jeg måtte slutte på studiet og at det har skjedd tidligere også. Det ser jo ikke bra ut på Cven min. Hvem vil ansette noen som ikke klarer å fullføre studier? Bare rot hele greia.

Det plager meg også at jeg alltid gir et så dårlig førsteinntrykk. Jeg har null selvtillit og blir usikker rundt nye mennesker.

Det er liksom så mye usikkerhet og jeg skulle ønske at jeg følte mer trygghet, men ingenting er på stell og jeg føler meg redd og bekymret for alt mulig.

Anonymkode: aa5bb...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortvilet over hvor hysterisk jeg blir av PMS. Jeg går 1,5-2 uker og er ustabil og lager storm i vannglass.

spesielt fortvilende er det når det går ut over de rundt meg😣

Har prøvd både p-piller og antidepressiva etter råd fra legen, uten noe bedring.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg seponerer antidepresssiva akkurat nå, og har 80% av bivirkningene som er mulig få. 

- men jeg har ikke angst og depresjon lengre🥳

Jeg har fryktlig mye luft i magen. 

 - men jeg har gjesterom slik at jeg slipper å gasse mannen🥳

Ellers har jeg det bra. 

Anonymkode: fd726...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plager meg at jeg er så sliten og deprimert at jeg bare ikke KLARER å gå ut med søpla, og rydde når jeg må. Så står det lenger og det blir bare enda mer styr. Jeg er så sliten at jeg må tvinge meg til å gjøre alt. 

Anonymkode: 4e545...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Dritthue! Har vondt i hue så orker ikke gjøre noe av det jeg burde gjøre i dag mens jentungen er på skolen....og kommer meg sikkert ikke avgårde på trening heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...