Gå til innhold

Mallisa venter på første 👶❤️


Mallisa

Anbefalte innlegg

Gjest Bullabu

For å forberede deg, kan du se instagramkontoen til Ida Wulff...eller søke opp "people with no kids" på YouTube med Michael McIntyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4+5 ish, beregnet etter mens men er nok en eller maks to dager i minus. 

Har fått vonde pupper, må holde på de når jeg går i trapper for det er vondt når de rister 😂 Har også små murringer i korsryggen omtrent hele tiden. Det er fascinerende at hvilepulsen min har gått opp fra 63 til 73, så det forklarer nok hvorfor jeg har hodepine litt for ofte ved bevegelse. Aldri hatt så høy puls før!

Jeg jobber jo natt, og jeg har begynt å bli trøtt på natta. Sliter med å holde meg våken når det er rolig. Bedriftslegen har gitt anbefaling om å bli flyttet til dag/kveld grunnet økt abortfare blant nattarbeidere, og fordi jeg allerede har hatt en abort. Jeg orker ikke tanken på å jobbe dag/kveld. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Når jeg jobbet kveld fikk jeg ikke til å sove på nettene når jeg kom hjem, og jeg tenker jo at det er verre for kroppen enn å jobbe natt og få sove rett etter jeg kommer hjem? Hmm, jeg får tenke litt på det. Er fortsatt ingen optimist, og har lite lyst til å omrokkere på hele turnusen bare for at dette skal ende i en abort uansett.

Tar fortsatt gtester, ikke hver dag men av og til. Heldigvis ser det ut til at det er progresjon! Tar en digital rundt 5+1/2 😶😶😶 Hvis jeg da ikke får 3+ er jeg ganske sikker på at jeg mister motet. 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med oppdatering! 💗 
wææ, de første ukene er fæle. Føles så skummelt. Men husk at sannsynligheten er jo høyest for at dette går helt fint ❤️
Jeg har lite erfaring med nattevakter og slikt. En side av meg tenker at du blir høre på legen og at du sikkert blir vant til dag/kveld etterhvert. På en annen side er det vel best at du gjør noe du trives med? Om du alltid jobber natt er vel du vant til det og da er det kanskje ikke så stor påkjenning å jobbe natt som det er for de som bare gjør det innimellom? Jeg vet ikke jeg dessverre 🤷‍♀️🤷‍♀️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (1 time siden):

Kjekt med oppdatering! 💗 
wææ, de første ukene er fæle. Føles så skummelt. Men husk at sannsynligheten er jo høyest for at dette går helt fint ❤️
Jeg har lite erfaring med nattevakter og slikt. En side av meg tenker at du blir høre på legen og at du sikkert blir vant til dag/kveld etterhvert. På en annen side er det vel best at du gjør noe du trives med? Om du alltid jobber natt er vel du vant til det og da er det kanskje ikke så stor påkjenning å jobbe natt som det er for de som bare gjør det innimellom? Jeg vet ikke jeg dessverre 🤷‍♀️🤷‍♀️

❤️❤️ Ja, og så ufattelig treigt det går! Jeg jobber kun natt til vanlig og trives veldig godt med det for da får jeg alltid sove etter jobb. Da jeg jobbet dag/kveld før lå jeg gjerne våken hele natten og så gikk jeg på tidligvakt uten søvn dagen etterpå 😵💫 jeg følte meg helt ødelagt. Tror nok jeg fortsetter på natt en stund til, muligens frem til TUL uke 8 hvis jeg kommer så langt. 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette føles ut som en skikkelig milepæl. 😭😭 Er 5+0 ish idag, og klarte ikke å holde meg! Jammen kom det 3+ 😱😍 vææær så snill og klamre deg fast nå bittelille venn!! 👶

20220408_121433.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så fantastisk! 🥰 Håper spiren sitter ordentlig denne gangen! Heier så veldig på deg :duskedame: Nå må det jo være din tur, og det har jeg skikkelig troa på! Har fulgt deg siden sist da vi lå likt i løypa, men er nok dessverre ikke den beste til å kommentere, men jeg følger med og heier altså så! Gleder meg til å følge deg videre også - dette må jo bare gå bra 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yrno skrev (3 minutter siden):

Ååå så fantastisk! 🥰 Håper spiren sitter ordentlig denne gangen! Heier så veldig på deg :duskedame: Nå må det jo være din tur, og det har jeg skikkelig troa på! Har fulgt deg siden sist da vi lå likt i løypa, men er nok dessverre ikke den beste til å kommentere, men jeg følger med og heier altså så! Gleder meg til å følge deg videre også - dette må jo bare gå bra 😄

Tusen takk ❤️❤️ jeg har ikke våget å lese på graviditetsdagbøkene i det hele tatt, så jeg har ikke fulgt med på deg 😶, men så utrolig godt at det har gått bra for dere 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (Akkurat nå):

Tusen takk ❤️❤️ jeg har ikke våget å lese på graviditetsdagbøkene i det hele tatt, så jeg har ikke fulgt med på deg 😶, men så utrolig godt at det har gått bra for dere 😍

Det skjønner jeg veldig godt at du ikke har gjort 🥰 Ja, tør nesten ikke tro på det selv innimellom 😅 Og tenk! Om noen uker er du der sannsynligvis selv! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (6 timer siden):

Det skjønner jeg veldig godt at du ikke har gjort 🥰 Ja, tør nesten ikke tro på det selv innimellom 😅 Og tenk! Om noen uker er du der sannsynligvis selv! 😄

Ja, det skjønner jeg! Skummelt å glede seg for mye 😬 håper virkelig det! 

Katrin94 skrev (6 timer siden):

Hurra for 3+! Det er en milepæl! ❤️💗🥳🤞 Lover godt dette 😊

Tusen takk! ❤️ Håper virkelig at den kan holde! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

En stund siden sist!😶 Er 6+6 ish idag. Føler jeg kan trekke pusten nå og bare vente på TUL neste uke (7+5). 🤞For et par dager siden kom middagen rett opp igjen, men da hadde jeg gått kvalm hele dagen. Ellers er det fortsatt svake symptomer å melde om. Svak kvalme som kommer og går noen dager, puppene er alltid litt ømme og jeg har periodevis litt mensmurringer i korsryggen. Prøver å betrygge meg selv med at ikke alle ligger langflate og spyr gjennom graviditeten, men det er vanskelig 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (1 time siden):

En stund siden sist!😶 Er 6+6 ish idag. Føler jeg kan trekke pusten nå og bare vente på TUL neste uke (7+5). 🤞For et par dager siden kom middagen rett opp igjen, men da hadde jeg gått kvalm hele dagen. Ellers er det fortsatt svake symptomer å melde om. Svak kvalme som kommer og går noen dager, puppene er alltid litt ømme og jeg har periodevis litt mensmurringer i korsryggen. Prøver å betrygge meg selv med at ikke alle ligger langflate og spyr gjennom graviditeten, men det er vanskelig 😅 

Kan trøste deg med at jeg ikke har hatt ømme pupper eller mensmurringer i det hele tatt denne gangen! Begynte å bli litt småkvalm i midten av uke 7 (7+3 ca). Men har ikke kastet opp, og klarer fint alle vanlige gjøremål. Var på ultralyd i går i uke 9+0, og lille har det helt supert! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (7 timer siden):

Kan trøste deg med at jeg ikke har hatt ømme pupper eller mensmurringer i det hele tatt denne gangen! Begynte å bli litt småkvalm i midten av uke 7 (7+3 ca). Men har ikke kastet opp, og klarer fint alle vanlige gjøremål. Var på ultralyd i går i uke 9+0, og lille har det helt supert! 🤩

Det hjelper faktisk å høre ❤️ Så herlig, det lover jo utrolig godt!😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7+5 

Ultralyd gjennomført og vi fikk se en helt perfekt, men bitteliten reke! Hjertet slo som det skulle og alt annet så helt fint ut! 😍 Reka hadde en puls på 160, men gynekologen lot oss ikke høre den for at vi skulle slippe å bekymre oss når pulsen kanskje hørtes rar og uregelmessig ut. Ble satt frem til 8+2 men jeg forholder meg heller til 7+5. Er bare så sykt glad og føler at jeg tør glede meg nå! 😭❤️

 

 

20220427_173645.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (1 time siden):

Å hurra! Såå deilig ❤️❤️❤️🙏

❤️❤️❤️

Yrno skrev (2 minutter siden):

Hurra!! Så fantastisk bra!! Nå ble jeg ordentlig glad 🥳

❤️❤️❤️

Gode dere er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...