Gå til innhold

Mallisa venter på første 👶❤️


Mallisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yrno skrev (2 timer siden):

Hurra for EL 🥳🥳 Krysser alt jeg har, håper så inderlig at det går igjen med det samme 🧡

 

Lykkefrø skrev (1 time siden):

Hurra!! 🥳 Krysser fingrene for dere! 🤞

 

Prøver2021 skrev (1 time siden):

Ååå så bra!! Krysser fingrene for at dette er gullegget 💫❤️

Så glad jeg ble når jeg kikket innom her igjen. 🤗 Tusen takk dere 💞💞💞 håper håper håper det kan sitte fort igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du titta innom min dagbok måtte jeg innom din også! Vil gjerne følge med her 😍 

Så trist å høre at du mistet 😔 det er så vondt når man får opp forhåpninger, har planlagt hva man skal si til familien osv.. 😔

Det så ut som du ble gravid fort, så forhåpentligvis blir du det fort igjen! 🤞❤️ 

Lykke til med de neste 2 ukene, håper du får positiv test! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere ❤️ 

Idag er det 8 DPO, negativ test og null symptomer. Ikke engang om jeg legger godvilja til. Tenker egget enten ikke har festet seg, eller at det ikke gikk denne gang. Sist hadde jeg jo masse symptomer og supersvak positiv test 8 DPO 🤷🏼‍♀️ Mannen fôres på multivitaminer, dårlig sædcellekvalitet skal ikke være grunnen til at vi ikke får det til! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8DPO er veldig tidlig da ☺️ Det er jo en god sjanse for at egget ikke har fester seg enda - synes å huske at jeg har lest at 9DPO er den vanligste dagen å ha festeblødning for de som får det ☺️ Jeg krysser fingrene for denne syklusen her 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (1 time siden):

Tusen takk for svar dere ❤️ 

Idag er det 8 DPO, negativ test og null symptomer. Ikke engang om jeg legger godvilja til. Tenker egget enten ikke har festet seg, eller at det ikke gikk denne gang. Sist hadde jeg jo masse symptomer og supersvak positiv test 8 DPO 🤷🏼‍♀️ Mannen fôres på multivitaminer, dårlig sædcellekvalitet skal ikke være grunnen til at vi ikke får det til! 😅

Fremdeles tidlig! Spennende dager fremover! Leste et sted at symptomer man kjenner før uke 6 trolig er placebo/andre årsaker. 

Jeg mener vel at jeg hadde en del symptomer i uke 5 da jeg var gravid (før jeg mistet) men dagen uke 6 startet ble symptomene voldsomme!

Vet ikke hva som er riktig! Poenget mitt er vel bare at uteblivelse av symptomer er ikke nødvendigvis et tegn i seg selv på at det ikke har gått veien denne gangen når det er så tidlig. 
🥰🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (2 timer siden):

8DPO er veldig tidlig da ☺️ Det er jo en god sjanse for at egget ikke har fester seg enda - synes å huske at jeg har lest at 9DPO er den vanligste dagen å ha festeblødning for de som får det ☺️ Jeg krysser fingrene for denne syklusen her 😄

 

Katrin94 skrev (56 minutter siden):

Fremdeles tidlig! Spennende dager fremover! Leste et sted at symptomer man kjenner før uke 6 trolig er placebo/andre årsaker. 

Jeg mener vel at jeg hadde en del symptomer i uke 5 da jeg var gravid (før jeg mistet) men dagen uke 6 startet ble symptomene voldsomme!

Vet ikke hva som er riktig! Poenget mitt er vel bare at uteblivelse av symptomer er ikke nødvendigvis et tegn i seg selv på at det ikke har gått veien denne gangen når det er så tidlig. 
🥰🤞

Takk for beroligende ord! ❤️❤️ Jeg vet jo det fortsatt er tidlig, men siden det gikk fort sist håpte jeg på positiv nå og 😂 Men, men! Det kan jo for all del bare være bra at det ikke er likt som sist, for det endte jo ikke så bra ☹️🌚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (5 timer siden):

Tusen takk for svar dere ❤️ 

Idag er det 8 DPO, negativ test og null symptomer. Ikke engang om jeg legger godvilja til. Tenker egget enten ikke har festet seg, eller at det ikke gikk denne gang. Sist hadde jeg jo masse symptomer og supersvak positiv test 8 DPO 🤷🏼‍♀️ Mannen fôres på multivitaminer, dårlig sædcellekvalitet skal ikke være grunnen til at vi ikke får det til! 😅

Spennende tid framover! Ikke tenk at håpet er ute selvom du får negativ test 8 dpo - tror de fleste får negativ da, selv om det finnes unntak 😅 sist jeg var gravid fikk jeg positiv test 11 dpo. Masse lykke til i dagene fremover 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katrin94 skrev (8 timer siden):

Hvordan går det med deg, Mallisa? Dypt inne i DPO-land? 😅❤️

Takk som spør! Jeg er 12 DPO nå. Det går greit,men testene er negative. Jeg vrir og vender til jeg mener de blir positive og så innser jeg at det bare er ønsketenkning. 😂 Så da sa ser det ut til at jeg venter på tanta og ny pp! Har ikke sett noe fra din dagbok heller på en stund, hvordan går det med deg? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (54 minutter siden):

Takk som spør! Jeg er 12 DPO nå. Det går greit,men testene er negative. Jeg vrir og vender til jeg mener de blir positive og så innser jeg at det bare er ønsketenkning. 😂 Så da sa ser det ut til at jeg venter på tanta og ny pp! Har ikke sett noe fra din dagbok heller på en stund, hvordan går det med deg? ❤️

Hehe, kjenner meg igjen 🤪 Jeg har det som virker som PMS. Forventet mensen på onsdag. Ikke kommet enda. Kramper og litt brun utflod i flere dager. Negative tester. Så regner med det bare er tanta som trenger litt tid på å komme i gang 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katrin94 skrev (Akkurat nå):

Hehe, kjenner meg igjen 🤪 Jeg har det som virker som PMS. Forventet mensen på onsdag. Ikke kommet enda. Kramper og litt brun utflod i flere dager. Negative tester. Så regner med det bare er tanta som trenger litt tid på å komme i gang 😅 

Ah, for noe gørr! At hun ikke bare kan komme og bli ferdig! 🤬 Er veldig spent på når hun kommer her, det kan jo være både som forventa eller leenge til, alt ettersom hvordan syklusen min er 😵💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (19 minutter siden):

Ah, for noe gørr! At hun ikke bare kan komme og bli ferdig! 🤬 Er veldig spent på når hun kommer her, det kan jo være både som forventa eller leenge til, alt ettersom hvordan syklusen min er 😵💫

Ja, samme her! Men kjenner virkelig at det er noe på gang! Enten kommer hun i løpet av en uke eller så er det noe annet rart 😋 Blir litt forvirret av at jeg har vært en del kvalm den siste uken, men mulig innbilning eller noe annet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (52 minutter siden):

Ja, samme her! Men kjenner virkelig at det er noe på gang! Enten kommer hun i løpet av en uke eller så er det noe annet rart 😋 Blir litt forvirret av at jeg har vært en del kvalm den siste uken, men mulig innbilning eller noe annet 😅

Så irriterende. Enten får du få en positiv test eller så får kroppen din slutte å tulle med deg 😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (4 minutter siden):

Så irriterende. Enten får du få en positiv test eller så får kroppen din slutte å tulle med deg 😂😅

Ja, enig! 😂 Kroppen må liksom bare bestemme seg!

Krysser fingrene for deg videre, 12 DPO er jo fremdeles tidlig! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...