Gå til innhold

Mallisa venter på første 👶❤️


Mallisa

Anbefalte innlegg

Katrin94 skrev (3 timer siden):

Ja, enig! 😂 Kroppen må liksom bare bestemme seg!

Krysser fingrene for deg videre, 12 DPO er jo fremdeles tidlig! 💕

😤😤😤 Takk, men jeg føler håpet er litt ute for denne pp ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mallisa skrev (19 minutter siden):

Der kom tanta på besøk! 😵💫 

Så kjedelig at det ikke gikk 😔 men ny PP, nye muligheter! :nordvesta:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

CD 16 idag. EL-testene tuller noe fryktelig!  De ser jo ut som om det nærmer seg noe, og så blir det ingenting likevel. Sjefen maser om boosterdosen av vaksinen pga en jobbtur utenlands. Vaksinepasset mitt er utløpt nå, men jeg orker ikke ødelegge denne pp på grunn av boosterdosen. Så da ser det ut til at jeg kanskje ikke får bli med på turen pga boosteren. For noe møkk. 😡

Screenshot_20220215-203407_Premom.jpg

Screenshot_20220215-203341_Premom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine EL tester har også hoppet opp og ned, og det har vært fryktelig frustrerende. 

Forstår godt du ikke vil ødelegge syklusen med boosterdosen. Jeg har valgt å avvente booster inntil videre. Er 90% sikker på at vaksinene klusset med syklusen min i høst. Og nå når vi prøver så vil jeg helst ikke ha noen forstyrrelser syklusen. 

Veldig kjedelig hvis du går glipp av en reise da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruskemor skrev (17 timer siden):

Mine EL tester har også hoppet opp og ned, og det har vært fryktelig frustrerende. 

Forstår godt du ikke vil ødelegge syklusen med boosterdosen. Jeg har valgt å avvente booster inntil videre. Er 90% sikker på at vaksinene klusset med syklusen min i høst. Og nå når vi prøver så vil jeg helst ikke ha noen forstyrrelser syklusen. 

Veldig kjedelig hvis du går glipp av en reise da..

 

Ja, veldig irriterende 😡 Huff, går litt frem og tilbake på om jeg bare skal ta den siden jeg ikke får EL uansett og gjerne vil med på turen.... Men har sååå fryktelig lite lyst på enda mer kluss og hvis du har fått kluss blir jeg enda mer usikker 🙄😵💫 Prøver å veie om turen er verdt en eller to mnd ekstra med prøving, og det er den jo egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (2 timer siden):

Ja, veldig irriterende 😡 Huff, går litt frem og tilbake på om jeg bare skal ta den siden jeg ikke får EL uansett og gjerne vil med på turen.... Men har sååå fryktelig lite lyst på enda mer kluss og hvis du har fått kluss blir jeg enda mer usikker 🙄😵💫 Prøver å veie om turen er verdt en eller to mnd ekstra med prøving, og det er den jo egentlig ikke.

Jeg tror du må ta det valget som er rett for deg. 

Jeg kjenner veldig mange som har blitt gravid i høst selvom de tok vaksinene, så det trenger ikke bli et problem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så kjedelig med EL som lar vente på seg!! 
Er det lenge til jobbturen? Kunne du tatt boosterdose etter eventuell mens og rukket å bli med? 
Vil også bare minne om at påvirkning av syklus er en bivirkning. Noe som skjer med NOEN. Altså ikke noe som uansett skjer. Har syklusen din blitt påvirket av de forrige dosene? 

Min syklus har vært helt som før etter de første to dosene og det er for tidlig å si om siste dosen har påvirket. Men jeg tror det. CD17 og ingen tegn til EL, men har også vært ganske dårlig av covid, så det har sikkert noe med saken å gjøre også. 
Jeg husker jeg tenkte før jeg tok booster-vaksinen at ja, syklusen kan bli forsinket, men jeg synes det var fint å få tatt vaksinen før en eventuell graviditet. Hadde ikke hatt så lyst å ta den i første trimester. Og etter den runden jeg har hatt med covid nå kjenner jeg at jeg er glad jeg fikk tatt den. 

Er jobbturen mest for jobb eller gøy? 
Du har vel litt mulighet til å bestemme litt selv her eller? Sier som de andre at du må kjenne på hva som blir best for deg. 🥰 

Endret av Katrin94
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at eggløsningen ikke kommer. Når det gjelder vaksinen, så kan jeg godt forstå at du er i tvil. I starten var jeg også veldig redd for alt som kunne forsinke eller redusere mulighetene. De siste månedene har jeg forstått hvor viktig det er å fortsette og leve som normalt, og ha fokus på gode opplevelser. Jeg tror det er med å redusere stresset rundt prøvingen. Når det er sagt, forstår jeg godt om du lar være turen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (10 timer siden):

Åå så kjedelig med EL som lar vente på seg!! 
Er det lenge til jobbturen? Kunne du tatt boosterdose etter eventuell mens og rukket å bli med? 
Vil også bare minne om at påvirkning av syklus er en bivirkning. Noe som skjer med NOEN. Altså ikke noe som uansett skjer. Har syklusen din blitt påvirket av de forrige dosene? 

Min syklus har vært helt som før etter de første to dosene og det er for tidlig å si om siste dosen har påvirket. Men jeg tror det. CD17 og ingen tegn til EL, men har også vært ganske dårlig av covid, så det har sikkert noe med saken å gjøre også. 
Jeg husker jeg tenkte før jeg tok booster-vaksinen at ja, syklusen kan bli forsinket, men jeg synes det var fint å få tatt vaksinen før en eventuell graviditet. Hadde ikke hatt så lyst å ta den i første trimester. Og etter den runden jeg har hatt med covid nå kjenner jeg at jeg er glad jeg fikk tatt den. 

Er jobbturen mest for jobb eller gøy? 
Du har vel litt mulighet til å bestemme litt selv her eller? Sier som de andre at du må kjenne på hva som blir best for deg. 🥰 

Nei, de har egentlig sagt at de må ha bilde av koronapass innen imorgen, men turen er om en mnd. De var så greie at de gav to dagers frist. Hadde tenkt å ta vaksina når jeg fikk mensen denne pp for da kunne jeg hvertfall gitt de den datoen, men jeg vet jo ikke når den kommer :( Og om jeg plutselig skulle bli gravid vil jeg helst vente noen uker før jeg tar vaksina uansett. Ved de to forrige dosene gikk jeg på p-piller så da merket jeg ikke noe. Sykdom har jo sikkert innvirkning på syklusen din, men jeg føler liksom at jeg heller vil ha korona enn vaksina akkurat nå? 😂 

Jeg jobber i helse, så når vi plutselig får et once in a lifetime tilbud om en jobbtur (selv om det bare er en dagstur 😂) er det jo dritt å ikke få blitt med. 

Prøver2021 skrev (8 timer siden):

Så kjedelig at eggløsningen ikke kommer. Når det gjelder vaksinen, så kan jeg godt forstå at du er i tvil. I starten var jeg også veldig redd for alt som kunne forsinke eller redusere mulighetene. De siste månedene har jeg forstått hvor viktig det er å fortsette og leve som normalt, og ha fokus på gode opplevelser. Jeg tror det er med å redusere stresset rundt prøvingen. Når det er sagt, forstår jeg godt om du lar være turen ❤️

Ja, det er jo noe i det og. Tror jeg avventer siden det bare er en dagstur. Får heller ta den hvis mensen plutselig dukker opp 😤

Takk for svar dere ❤️❤️ Godt å få luftet tankene til noen andre enn mannen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 24 idag. Usikker på om jeg hadde EL 17/2 (CD 18) eller ikke. Fikk bare en score på 0.81 på Premom. ☹️ Tester fremdeles daglig og av og til to ganger daglig for å se om el plutselig kommer. Men scoren på Premom vingler rundt 0.40-0.60 og det er kanskje litt høyt til at EL har vært? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver2021 skrev (7 timer siden):

Så rart!! Det kan jo være eggløsning har vært? Ikke lett å bli klok på testene 🙄

Mja, tror ikke det. Fikk 0,71 idag så kanskje den kommer nå. Jeg synes EL på CD 26/27 er ulovlig seint 😡 drittlei testing og venting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katrin94 skrev (43 minutter siden):

Når på dagen tester du? ☺️

Stort sett på morgenen når jeg er sikker på at urinen er konsentrert nok, men har ofte testet flere ganger i løpet av dagen når jeg får litt høyere score og drukket lite uten at jeg får et  tydelig svar så jeg tror ikke det skal ha noe å si. ☹️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 31 🥲 Charten er fortsatt på bærtur, ingen tegn til verken EL eller mensen. Er skikkelig grinete og sint for tiden, - jeg vil jo ha muligheten til å få et lite frø!😭 Tok boostervaksina for et par dager siden for å prøve å sparke i gang noe som helst i denne syklusen, akkurat nå driter jeg i om det er EL eller mensen så lenge jeg bare får noe bevegelse i syklusen.  Dessverre for meg ser det ikke ut til at det hjelper noe foreløpig 😩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så kjedelig!! Du er sikker på du ikke er gravid da? Kanskje du hadde eggløsning når du hadde en høy måling 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...