Gå til innhold

Mallisa venter på første 👶❤️


Mallisa

Anbefalte innlegg

Yrno skrev (1 time siden):

Håper så inderlig at det går for deg igjen med det samme 🥰 Sender masse gode tanker og babystøv din veg

Takk, i like måte ❤️ godt å høre at din har det bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med prøvingen, og trist å lese at du allerede har rukket å oppleve å miste :( Det er jo positivt at dere har klart å unnfange, men der og da så føles det jo selvsagt kjipt at spiren ikke holdt. Jeg har mistet to ganger selv på dette tidspunktet, så vet at det er tungt selv om det er tidlig. Forhåpentligvis blir du raskt gravid igjen! Jeg ble gravid på første EL etter begge mine SA'er, så det er absolutt mulig (selv om jeg innser at det var mye flaks involvert også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at du har mistet. Har tenkt på deg 🥰 Har hørt at mange blir fort gravide rett etter de har mistet, håper det gjelder deg 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, så snille dere er ❤️❤️ jeg håper inderlig det går fort, det skal hvertfall ikke stå på innsatsen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen. Som flere av de andre sier, er det en del som blir gravide med en gang igjen. Dere vet hvertfall at dere får det til! Krysser fingrene for deg fremover 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lykkefrø skrev (2 timer siden):

Sender deg de beste ønsker for denne prøverunden. 💕🌷 

Takk ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (31 minutter siden):

Heier på deg! Håper skikkelig det sitter igjen med det samme 🧡

Takk snille du ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (På 1/9/2022 den 0.10):

Heier på deg!! Håper spiren sitter raskt igjen ❤️

Takk ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ❤️ Så trist å høre ang. SA. Mistet selv i desember i slutten av uke 6. Selv om det er tidlig og man vet risikoen er der, rekker man liksom å planlegge og glede seg til baby kommer. 

Håper det går deres vei denne gangen!

Har du testet etter eggløsning etter SA? Er du tilbake til «normal» syklus eller tar det lenger tid før eggløsning nå enn om det hadde vært vanlig menstruasjon og ikke SA? Håper det er greit at jeg spør. Prøver også nå etter SA og forstår ikke helt syklusen min… 
 

sender deg varme tanker ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (8 timer siden):

Hei ❤️ Så trist å høre ang. SA. Mistet selv i desember i slutten av uke 6. Selv om det er tidlig og man vet risikoen er der, rekker man liksom å planlegge og glede seg til baby kommer. 

Håper det går deres vei denne gangen!

Har du testet etter eggløsning etter SA? Er du tilbake til «normal» syklus eller tar det lenger tid før eggløsning nå enn om det hadde vært vanlig menstruasjon og ikke SA? Håper det er greit at jeg spør. Prøver også nå etter SA og forstår ikke helt syklusen min… 
 

sender deg varme tanker ❤️ 

Jeg begynte å teste etter eggløsning så fort blødningen stanset. Blødningen og aborten begynte 21.12 og blødningen stanset 26/27.12. Er vel CD 24/25 ish nå hvis jeg regner abortblødningen som CD1. Har enda ikke fått positiv el-test 😩🙁 Selv om jeg har trodd jeg har hatt el-slim har nivåene vært lave. Så da ligger nok du foran meg, hvis du faktisk har hatt el. 🤗 Har hørt det kan ta litt tid før syklusen normaliserer seg, men for noen kan den jo fortsette som normalt. Vanskelig å skjønne seg på! 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (1 time siden):

Jeg begynte å teste etter eggløsning så fort blødningen stanset. Blødningen og aborten begynte 21.12 og blødningen stanset 26/27.12. Er vel CD 24/25 ish nå hvis jeg regner abortblødningen som CD1. Har enda ikke fått positiv el-test 😩🙁 Selv om jeg har trodd jeg har hatt el-slim har nivåene vært lave. Så da ligger nok du foran meg, hvis du faktisk har hatt el. 🤗 Har hørt det kan ta litt tid før syklusen normaliserer seg, men for noen kan den jo fortsette som normalt. Vanskelig å skjønne seg på! 🤷🏼‍♀️

Det er vel naturlig at kroppen trenger litt tid på å komme seg 💕 Jeg har sikkert ikke hatt EL, aner ikke 🤷‍♀️ Har ikke testet 🤦‍♀️ Såå får bare se hva som skjer 😅 Litt spennende det også 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Katrin94 skrev (8 timer siden):

Det er vel naturlig at kroppen trenger litt tid på å komme seg 💕 Jeg har sikkert ikke hatt EL, aner ikke 🤷‍♀️ Har ikke testet 🤦‍♀️ Såå får bare se hva som skjer 😅 Litt spennende det også 🤪

Ja den gjør nok det 😅 Jeg er bare drittlei allerede 😤 Kan anbefale å bruke el-tester! Eller kanskje du har en vanlig dagjobb og kan bruke temp for å beregne syklus? Har hørt det er veldig greit. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (6 timer siden):

Ja den gjør nok det 😅 Jeg er bare drittlei allerede 😤 Kan anbefale å bruke el-tester! Eller kanskje du har en vanlig dagjobb og kan bruke temp for å beregne syklus? Har hørt det er veldig greit. 🤗

Takk, har tenkt å begynne med EL-testing neste syklus og planen var å bare slappe av frem til mens denne gangen, meeeen angrer litt nå 😅 Kan vurdere å bruke temp! Har vanlig dagjobb ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (9 timer siden):

Takk, har tenkt å begynne med EL-testing neste syklus og planen var å bare slappe av frem til mens denne gangen, meeeen angrer litt nå 😅 Kan vurdere å bruke temp! Har vanlig dagjobb ja!

Ser den! Men da kan dere jo ta det med ro denne mnd og heller kose dere med det 💞 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...