Calla Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #141 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hehe... Vedder på at vi om noen år vil tenke tilbake på den tiden her..."husker du da vi var så babysyke at vi laget egen babysyk-dagbok på KG?" Er jo litt fin tid dette også..når vi dagdrømmer og planlegger og lurer på når alts skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 25. oktober 2005 #142 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er så utålmodig! Vil ha baby nå! Men ikveld blir det kos og kanskje ett frø begynner å spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #143 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har bestilt graviditetstester på nettet jeg nå..... Kjekt å ha vel??! (hvor lang holdbarhet er det på slikt mon tro..?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. oktober 2005 #144 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hmm, heldige dere som har klare menn! Hos oss så ligger det meste til rette (bortsett fra mike). Vel, må ha et annet sted å bo men det tar jo ikke 9 mnd å finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. oktober 2005 #145 Del Skrevet 27. oktober 2005 Fy IdaH, og så er du her? Bør jo flytte til V.S.P boken du nå så vi andre slipper å bli alt for missundelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #146 Del Skrevet 28. oktober 2005 Eg vil ha baaaaaaaaaaaaaaaabyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. oktober 2005 #147 Del Skrevet 28. oktober 2005 ME TOOOOOOOOOOOOOOOO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #148 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er umulig å seie korleis syklusen din vil reagere. Eg har også fått mensen om eg har vore sein med/glømt pilla, men dette er vel strengt tatt berre ei bortfallsblødning, og har ingenting med menstruasjonssyklusen å gjere.. Men du? Kan du ikkje berre slutte på pilla no då? Og bruke annan prevensjon fram til de startar prøvinga? Kan jo vere greit å ha hormonene ute av kroppen i god tid før det skal vere ein baby inni der liksom? (svigerinna mi, som er hjelpepleiar, seier at det er mange som blir fort gravide etter pilleslutt, men at dei mistar oftare enn andre... anar ikkje om det stemmer, men har litt angst for det då...) Her i gården blir det pille-slutt til sommaren, og så skal vi bruke Ladycomp halvanna år før det blir snakk om baby-prøving.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #149 Del Skrevet 29. oktober 2005 Du må ikkje tenke sånn søta!! Det er 2 dagar i mnd ein kan bli gravid, så vi greier nok fint å bruke kondom eller ha anna sex dei aktuelle dagane. Er vel betre det eit nokre mnd, i staden for å kanskje måtte vente leeeenge på at syklusen skal normalisere seg og ein skal få eggløsning tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #150 Del Skrevet 29. oktober 2005 Drit i dei brokk-greiene! Det har sannsynlegvis ikkje hatt noko å seie likevel!! Men når har du tenkt å slutte på pilla då? Når de skal begynne å prøve? Er du ikkje redd for å miste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #151 Del Skrevet 29. oktober 2005 Rar eggløsning, kva meiner du med det? Det går jo an å bruke alternativ prevensjon mellom pilleslutt og prøving då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. oktober 2005 #152 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det med å måe er jo litt risk da, for etter hva jeg har skjønt så øker tempen like ETTER EL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #153 Del Skrevet 30. oktober 2005 Eg gledar meg i alle fall til å begynne med Ladycomp!! Eitt skritt i riktig retning, liksom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. oktober 2005 #154 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har du kjøpt den enda? eller venter du til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. oktober 2005 #155 Del Skrevet 30. oktober 2005 hmmm neste jul sitter jeg kanskje med en liten spire i magen. "drømme" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #156 Del Skrevet 30. oktober 2005 Har du kjøpt den enda? eller venter du til sommeren? ← Vi ventar til våren/sommaren, tenker eg! Må bruke opp plasteret mitt først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 30. oktober 2005 #157 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dette må være dagboken for meg!!! Er så ufattelig babysyk om dagen... Men nå skal vi altså gifte oss - en ting om gangen nå! Men etter det - da er vi ferdig med øvinger og setter i gang med prøvinger Da er det bare å krysse fingra for en fruktbar bryllupsreise :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. oktober 2005 #158 Del Skrevet 30. oktober 2005 ..men egentlig trur jeg boka virker til sin hensikt,, blir bare mer og mer babysyk ved å være her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 30. oktober 2005 #159 Del Skrevet 30. oktober 2005 Tusen takk IdaH! Tør dere virkelig å slutte på pilla før bryllupet. Hva om tanta finner det for godt å være med i selskapet da. Hva gjør du da? Ber forloveren din om å skifte ob på deg? Er ikke akkurat noe man kan gjøre selv i brudekjole da... Nope - her i gården skal tanta kontrolleres til den store dagen er over ja Men så har jo jeg også gnake kraftige smarter og plager uten pilla da, så håper i grunnen jeg blir gravid på første forsøk... Ja, vet at det er litt vel optimistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. oktober 2005 #160 Del Skrevet 30. oktober 2005 ja altså du "forlover" kan du være så snill å dra i denne tråden og putte opp en ny ob i meg? om tanta er der mens vi gifter oss så er jo ikke det ønskelig akkuratt,, men krysser fingrene for at en liten spire har slått rot før den tid selv om jeg tviler på det da... er heldigvis ikke plaget med så sterke smerter.. selv om jeg ikke vet helt hvordan det er uten piller da.. har jo gått på dem i snart 6 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå