AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #81 Skrevet 8. oktober 2021 TheCatLady skrev (4 minutter siden): Herregud, ts skriver at de lo og at det var god stemning når han fortalte om det. Hvem er det som ikke klarer å forstå at andre kan reagere negativt på det? Jeg syns det er rart å ta så på vei som det virker som kollegaen gjorde. Anonymkode: 32832...e47
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #82 Skrevet 8. oktober 2021 florina skrev (Akkurat nå): Katter er fantastiske dyr, selvstendige og smartere enn folk tror, ofte veldig kjærlige om de føler seg trygge. Tror «eldre enslig dame med katt» har noe mystisk over seg, en styrke, som folk føler for å tulle med å gjøre narr av. En dame med hund er ikke like interessant, for da har hun jo noen til å «passe på seg». Bare en tanke. Ikke mine tanker rundt det å være en crazy catlady, men du kan jo tro det 🤣 Anonymkode: 32832...e47
Dolce Skrevet 8. oktober 2021 #83 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En faktaopplysning om hva som har skjedd for år tilbake bør ikke utløse å legge en person for hat! Anonymkode: 32832...e47 Orker ikke gå inn på ordet "hat". Det har tatt helt av de siste årene. Kritikk er ikke hat. Men TS forteller faktisk at det var god stemning og latter da hun fortalte om avlivningsmetodene. Faktaopplysning? Ja. Men jeg synes ikke det er greit at en "faktaopplysning" om brutal avlivning av dyr gir god stemning og latter. 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #84 Skrevet 8. oktober 2021 Dolce skrev (Akkurat nå): Orker ikke gå inn på ordet "hat". Det har tatt helt av de siste årene. Kritikk er ikke hat. Men TS forteller faktisk at det var god stemning og latter da hun fortalte om avlivningsmetodene. Faktaopplysning? Ja. Men jeg synes ikke det er greit at en "faktaopplysning" om brutal avlivning av dyr gir god stemning og latter. Ok, men vedkommende vil ikke en gang være i samme rom som TS. Det er en alt fpr voldsom reaksjon. Og siden du velger å tolke litt hva som har skjedd, tipper jeg at TS mente at de satt og hadde det fint i pausa og at TS kom med en opplysning i en diskusjon. Det skriver TS også. At alle var normale (kunne jo hende noen til og med syntes det var fælt å tenke på) utenom denne personen som altså tar helt av. Anonymkode: 32832...e47
Gjest TheCatLady Skrevet 8. oktober 2021 #85 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg syns det er rart å ta så på vei som det virker som kollegaen gjorde. Anonymkode: 32832...e47 Jeg kan forstå at hun reagerte. Det er forskjell på å snakke om det og det å sitte og le og synes at det er veldig morsomt å snakke om hvordan katter ble drept. Det er noe unormalt i det å holde på sånn. Det kvalifiserer ikke til å være gal i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #86 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kommer an på hvilket menneske? TS fortalte ikke at hun selv hadde druknet og slått katter. Hun fortalte at det ble gjort. Hvorfor skal folk ta aldeles på vei for det og hate den som ga opplysningen? Og selv om jeg fortalte at pappa var død på jobb var det ingen som satte seg ned å gråt likevel. Og jeg måtte nesten regne med at andre ikke akkurat sluttet å le og ha det fint på jobb fordi han er død. Anonymkode: 32832...e47 Det er et stort spenn mellom «latter og god stemning», og «å sette seg ned og gråte». Jeg har aldri satt meg ned og grått om en kollega har fortalt at noen de er glad i har dødd, men jeg har da virkelig ikke ledd og kost meg heller. Det er en totalt unormal og upassende reaksjon, og å tenke at å le eller gråte er eneste alternativene høres helt absurd ut. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ser helt ærlig ikke problemet med å avlive overskudd av katter så lenge avlivingen skjer på en human måte. Det er altfor mange katter og for lite ressurser og folk villige til å ta vare på dem. Anonymkode: b1e1d...925 Nei, men poenget var mest sannsynlig at det ikke var på en spesielt human måte. F.eks. å putte kattungene i en sekk og kaste dem på sjøen etc. Jeg vet ikke hvilken metode ts fortalte om, som fikk folk til å le og kose seg så veldig. Anonymkode: 1b9d4...9fb 4
Gjest florina Skrevet 8. oktober 2021 #87 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke mine tanker rundt det å være en crazy catlady, men du kan jo tro det 🤣 Anonymkode: 32832...e47 Hvorfor heter det ikke «crazy cat man» ? Fordi man har et større behov for å holde enslige kvinner nede ved å sette div. navn på de.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #88 Skrevet 8. oktober 2021 ABM skrev (3 timer siden): Greitt det men vet du hvor fort katter avler opp bestanden om de får tilgang på mat? Og de er rene drapsmaskiner...og det går utover andre smådyr og småfugler.. Og derfor er det ok å drepe dem på en inhuman måte? Det eneste rette å gjøre i slike situasjoner er å kastrere kattene, de folka som tillater at slik skjer, er kjipe mennesker. Anonymkode: 06827...d26 1
tussi680 Skrevet 8. oktober 2021 #89 Skrevet 8. oktober 2021 Hvis vi katteelskere er sprø, hva da med kattene? Kanskje de er mer normale? Må trekke på smilebåndet litt, er så mye rart folk henger seg oppi som ikke trengs å diskutere engang. 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #90 Skrevet 8. oktober 2021 florina skrev (13 minutter siden): Hvorfor heter det ikke «crazy cat man» ? Fordi man har et større behov for å holde enslige kvinner nede ved å sette div. navn på de. Nei vet du hva! Jeg er kvinne selv forresten. Og har ingen grunn til å holde enslige kvinner nede 🤣 Enslige kvinner med 4 katter som hytter med neven med flagrende kjoler ser jeg humoren i 😁 Anonymkode: 32832...e47
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #91 Skrevet 8. oktober 2021 TheCatLady skrev (20 minutter siden): Jeg kan forstå at hun reagerte. Det er forskjell på å snakke om det og det å sitte og le og synes at det er veldig morsomt å snakke om hvordan katter ble drept. Det er noe unormalt i det å holde på sånn. Det kvalifiserer ikke til å være gal i hvert fall. Men TS skriver faktisk ikke at de lo av det hun fortalte! Anonymkode: 32832...e47 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #92 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men TS skriver faktisk ikke at de lo av det hun fortalte! Anonymkode: 32832...e47 Helt riktig, det har jeg aldri sagt. Anonymkode: 86665...23b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #93 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt riktig, det har jeg aldri sagt. Anonymkode: 86665...23b Da er det fryktelig merkelig å ta det opp i det hele tatt. Hva i alle dager tenkte du på? Anonymkode: 0b8ce...446 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #94 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det fryktelig merkelig å ta det opp i det hele tatt. Hva i alle dager tenkte du på? Anonymkode: 0b8ce...446 Hvorfor skal en ikke kunne snakke om hvordan katter ble behandlet før i tida. I en diskusjon om katter? Anonymkode: 32832...e47
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #95 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Helt riktig, det har jeg aldri sagt. Anonymkode: 86665...23b Du skrev at det var latter og god stemning da du fortalte om kattedrapene..... Anonymkode: 67bf9...dda 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #96 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skrev at det var latter og god stemning da du fortalte om kattedrapene..... Anonymkode: 67bf9...dda Sikkert fordi det var i en pause hvor man snakket sammen og at stemningen var god. Ikke at de lo av at kattene ble druknet. Anonymkode: 32832...e47
Gjest TheCatLady Skrevet 8. oktober 2021 #97 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Helt riktig, det har jeg aldri sagt. Anonymkode: 86665...23b Da er det merkelig å skrive dette og la tråden gå uten å oppklare det: Sitat Det kom opp som tema under lunsjen. Latter og god stemning, til dette mennesket bestemte seg for å gå og legge meg for hat.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #98 Skrevet 8. oktober 2021 TheCatLady skrev (1 minutt siden): Da er det merkelig å skrive dette og la tråden gå uten å oppklare det: Syns det er merkelig å tolke setningen der som at de lo av at katter ble druknet jeg. TS bare poengterer at de andre ikke reagerte like sterkt som den ene kollegaen. Dramaqueens. Anonymkode: 32832...e47 1
Gjest TheCatLady Skrevet 8. oktober 2021 #99 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns det er merkelig å tolke setningen der som at de lo av at katter ble druknet jeg. TS bare poengterer at de andre ikke reagerte like sterkt som den ene kollegaen. Dramaqueens. Anonymkode: 32832...e47 Kanskje ts kan svare på det selv? Du var vel tross alt ikke der.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #100 Skrevet 8. oktober 2021 TheCatLady skrev (1 minutt siden): Kanskje ts kan svare på det selv? Du var vel tross alt ikke der. Nei, jeg bare klarer å lese ting på en litt mindre dømmende måte enn visse andre. Anonymkode: 32832...e47 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå