Silva Pluvialis Skrevet 8. oktober 2021 #61 Skrevet 8. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men kjære vene, hvorfor skulle det ikke være det? Skulle de sittet og grått da? Anonymkode: 32832...e47 Latter og god stemning da du fortalte om et menneske som var død? Kjære vene, hvorfor skulle det ikke vært det? Skulle de sittet og grått da?For å sette det på spissen…. Endret 8. oktober 2021 av Gjenferdet 11
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #62 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drukning er tortur. Du burde skamme deg. Anonymkode: 8652e...4e0 Herregud! Har jeg noen gang i denne tråden sagt at det var greit at kattunger ble druknet eller slått i hjel med hammer??? Jeg skrev at det var dette de gjorde PÅ NABOGÅRDENE i gamle dager. Ærlig talt. Hva er galt med leseforståelsen til enkelte her inne??? Jeg har ikke sagt, i en eneste kommentar her inne at det er greit å avlive dyr på den måten. Lær deg leseforståelse og se på anonymkodene her inne. Anonymkode: aaf4b...038 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #63 Skrevet 8. oktober 2021 Ja vi er helt forskrudde som bryr oss om dyr ... Anonymkode: fdb38...d97 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #64 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men kjære vene, hvorfor skulle det ikke være det? Skulle de sittet og grått da? Anonymkode: 32832...e47 Kjære vene, hvorfor skal man ikke smile og le når man hører om dyr som blir brutalt drept? Anonymkode: 67bf9...dda 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #65 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da tier du stille om dette. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Meg over her. Du burde tidd stille om dette. Sa du det fordi du ville være jævlig med henne? Hva ville du oppnå med det? Skape dårlig stemning? Det er du som er den slemme her. Om du synes det er galskap at noen er glad i dyr, er det du som er "gal" her, hvis jeg kan bruke det uttrykket. Det var så forbanna unødvendig å si slike ting til noen som er glade i katter. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettopp. Folk sier bare slike ting for å le over reaksjonene til dyreeierne. Jeg vet at hadde noen sagt noe slikt til meg, hadde jeg aldri snakket til dem igjen. Hadde en kamerat som reiste til Sør-Amerika for å se på tyrefekting. Han er ingen venn av meg den dag i dag. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du syntes sikkert det, men du sa det ikke for å være hyggelig, men for å le av din kollega og få henne til å bli lei seg. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De ble druknet eller ofte slått i hjel med hammer. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje ikke i din omgangskrets, men alle andre hadde syntes det var kvalmende. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke sagt at det var morsomt. Jeg er ikke ts. Se på anonymkoden takk. Jeg skrev bare at måten de avlivet katter på, var grusomt. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk som ikke er glad i dyr, er ikke snille. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kastrerer og steriliserer en kattene. En dreper de ikke. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den "leker" ikke fordi den synes det er gøy. Det er instinkt som den ikke kan kontrollere. https://illvit.no/dyr/hvorfor-leker-kattedyrene-med-byttet Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herregud! Har jeg noen gang i denne tråden sagt at det var greit at kattunger ble druknet eller slått i hjel med hammer??? Jeg skrev at det var dette de gjorde PÅ NABOGÅRDENE i gamle dager. Ærlig talt. Hva er galt med leseforståelsen til enkelte her inne??? Jeg har ikke sagt, i en eneste kommentar her inne at det er greit å avlive dyr på den måten. Lær deg leseforståelse og se på anonymkodene her inne. Anonymkode: aaf4b...038 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror 3 stk er samme pers her, 23,47 og 38. Anonymkode: 8652e...4e0 Her er mine kommentarer i tråden. Lær deg å lese hva jeg skriver. Jeg har ikke sagt i det hele tatt at det er greit. Anonymkode: aaf4b...038 1
SPOCA Skrevet 8. oktober 2021 #66 Skrevet 8. oktober 2021 Latter og god stemning mens man forteller om drap og mishandling av dyr? Herregud. Jeg hadde også gått. 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #67 Skrevet 8. oktober 2021 Gjenferdet skrev (9 minutter siden): Latter og god stemning da du fortalte om et menneske som var død? Kjære vene, hvorfor skulle det ikke vært det? Skulle de sittet og grått da?For å sette det på spissen…. Kommer an på hvilket menneske? TS fortalte ikke at hun selv hadde druknet og slått katter. Hun fortalte at det ble gjort. Hvorfor skal folk ta aldeles på vei for det og hate den som ga opplysningen? Og selv om jeg fortalte at pappa var død på jobb var det ingen som satte seg ned å gråt likevel. Og jeg måtte nesten regne med at andre ikke akkurat sluttet å le og ha det fint på jobb fordi han er død. Anonymkode: 32832...e47 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #68 Skrevet 8. oktober 2021 Ser helt ærlig ikke problemet med å avlive overskudd av katter så lenge avlivingen skjer på en human måte. Det er altfor mange katter og for lite ressurser og folk villige til å ta vare på dem. Anonymkode: b1e1d...925 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #69 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kommer an på hvilket menneske? TS fortalte ikke at hun selv hadde druknet og slått katter. Hun fortalte at det ble gjort. Hvorfor skal folk ta aldeles på vei for det og hate den som ga opplysningen? Og selv om jeg fortalte at pappa var død på jobb var det ingen som satte seg ned å gråt likevel. Og jeg måtte nesten regne med at andre ikke akkurat sluttet å le og ha det fint på jobb fordi han er død. Anonymkode: 32832...e47 JEG ER IKKE TS. Hva ER det med folk her inne i kveld????????????????????? Klarer ikke folk å lese ab-koder lengre? Anonymkode: aaf4b...038
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #70 Skrevet 8. oktober 2021 Det er forskjell på ab 023 som er meg og ab 23b som er ts. Anonymkode: aaf4b...038
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #71 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): JEG ER IKKE TS. Hva ER det med folk her inne i kveld????????????????????? Klarer ikke folk å lese ab-koder lengre? Anonymkode: aaf4b...038 Jeg tror ikke at du er TS heller. Jeg forteller hva TS skriver. Anonymkode: 32832...e47 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #72 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er forskjell på ab 023 som er meg og ab 23b som er ts. Anonymkode: aaf4b...038 Unnskyld. Jeg mente selvsagt ab 038. Det er meg. Går litt fort i svingene når jeg er forbannet. Anonymkode: aaf4b...038
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #73 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har lagt merke til her på KG at katteeiere kan være temmelig sprø, ja. Sammenligner katter med menneskebarn og greier. Ville reddet katten fremfor et menneske i en brann osv er det folk her som har påstått. Skrullinger. Anonymkode: d334b...918 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #74 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har lagt merke til her på KG at katteeiere kan være temmelig sprø, ja. Sammenligner katter med menneskebarn og greier. Ville reddet katten fremfor et menneske i en brann osv er det folk her som har påstått. Skrullinger. Anonymkode: d334b...918 Ja, håper det er troll. Anonymkode: 32832...e47
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #75 Skrevet 8. oktober 2021 Ts og dere som er enig med ts på en eller annen måte. Hva om katt ble byttet ut med hund? For mange er hunden som en baby. Anonymkode: 93d91...8b8 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #76 Skrevet 8. oktober 2021 Mye av diskusjonen her er pga av at TS sier at det var god stemning og mye latter da hun fortalte om hvordan katter ble avlivet i gamle dager. Det var visstnok bare en person som ikke synes det var morsomt. Og denne personen "hater på" TS. Det er dette tråden handler om. Anonymkode: 67bf9...dda 5
Dolce Skrevet 8. oktober 2021 #77 Skrevet 8. oktober 2021 Man trenger vel ikke være "sprø" katteelsker eller "crazy old cat lady" for å mislike at folk forteller om å drepe katter? 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #78 Skrevet 8. oktober 2021 Dolce skrev (1 minutt siden): Man trenger vel ikke være "sprø" katteelsker eller "crazy old cat lady" for å mislike at folk forteller om å drepe katter? En faktaopplysning om hva som har skjedd for år tilbake bør ikke utløse å legge en person for hat! Anonymkode: 32832...e47 3
Gjest TheCatLady Skrevet 8. oktober 2021 #79 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kommer an på hvilket menneske? TS fortalte ikke at hun selv hadde druknet og slått katter. Hun fortalte at det ble gjort. Hvorfor skal folk ta aldeles på vei for det og hate den som ga opplysningen? Og selv om jeg fortalte at pappa var død på jobb var det ingen som satte seg ned å gråt likevel. Og jeg måtte nesten regne med at andre ikke akkurat sluttet å le og ha det fint på jobb fordi han er død. Anonymkode: 32832...e47 Herregud, ts skriver at de lo og at det var god stemning når han fortalte om det. Hvem er det som ikke klarer å forstå at andre kan reagere negativt på det?
Gjest florina Skrevet 8. oktober 2021 #80 Skrevet 8. oktober 2021 Katter er fantastiske dyr, selvstendige og smartere enn folk tror, ofte veldig kjærlige om de føler seg trygge. Tror «eldre enslig dame med katt» har noe mystisk over seg, en styrke, som folk føler for å tulle med å gjøre narr av. En dame med hund er ikke like interessant, for da har hun jo noen til å «passe på seg». Bare en tanke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå