Gå til innhold

Katteelskere er ofte sprø.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes ikke drap på dyr er noe å snakke om i lunsjen uansett dyr,

Men TS har rett i at damer som har katter i flertall er litt mer skrullete enn de uten

Anonymkode: 31bd5...a6a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte katteiere er smårare, enkelte hundeeiere er smårare, enkelte med undulat er smårare, enkelte uten dyr er smårare...

Anonymkode: d2c0b...1b3

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker at jeg som barn var på besøk hos en venninne. De hadde kattunger. Faren hennes drepte kattungene mens jeg var der på besøk.  Det er det verste jeg har vært borti. Jeg syns det er forferdelig at noen slår i hjel små kattunger. Også i tillegg gjøre det når det er besøk der. Traume fra barndommen.  Jeg skjønner ikke at noen kan le av noe sånt. 

Anonymkode: c4432...463

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg husker at jeg som barn var på besøk hos en venninne. De hadde kattunger. Faren hennes drepte kattungene mens jeg var der på besøk.  Det er det verste jeg har vært borti. Jeg syns det er forferdelig at noen slår i hjel små kattunger. Også i tillegg gjøre det når det er besøk der. Traume fra barndommen.  Jeg skjønner ikke at noen kan le av noe sånt. 

Anonymkode: c4432...463

Men står det noe sted at det var det de lo av? 

Anonymkode: 32832...e47

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men står det noe sted at det var det de lo av? 

Anonymkode: 32832...e47

Nei, men man sliter litt sosialt om man tar opp gammeldags måte å knerte kattunger på når folk sitter å ler og har det koselig. 

Anonymkode: 0b8ce...446

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...