Gå til innhold

Gjorde jeg noe dumt når jeg bare skulle være gjestfri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du får snu på det og spørre deg selv: Hva hvis mannen din gjorde dette mor deg. Ville det vært ok? Husk at det ene ofte fører til det andre, spesielt når du allerede er så tent på ham. Før du vet ordet av det, har du blitt en utro kvinne.

Anonymkode: a9ee7...62b

Hun  er allerede en utro kvinne! 

Anonymkode: 4f717...d75

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 9/22/2021 at 10:14 PM, AnonymBruker said:

Synes hele tråden legger opp til et heidundrende treff i helgen som beskrives i detalj her etterpå, kanskje til og med underveis. Vi får se om jeg tar feil 😛 

Anonymkode: 72475...38f

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det startet ikke så bra. Jeg jobbet fredag, men vi Facetimet fredag kveld og lørdag morgen dukket han opp på døren, på vei til de jobboppgavene han har her. Det var tidlig, jeg var i morgenkåpe og det ble litt hett. Han kom tilbake senere noen timer senere, sa han, måtte rekke dette andre nå. Så vi klinte, han så meg naken, jeg tok på ham og han fingret meg. Jeg mistet kontrollen helt.

Anonymkode: 31d63...a1d

Jeg tok altså ikke feil. Noen prøver litt for hardt, det blir bare forutsigbart. Regner med neste tråd allerede er under planlegging.

Anonymkode: 72475...38f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolletråd. Ingen vanlig ts hadde turt å skrive det ts nettopp skrev etter all kritikken til nå

Anonymkode: 82683...4b8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ser at det har kommet mange nye innlegg her. Etter å ha startet dette synes jeg at jeg burde fortelle hvordan alt dette har endt.

Det startet ikke så bra. Jeg jobbet fredag, men vi Facetimet fredag kveld og lørdag morgen dukket han opp på døren, på vei til de jobboppgavene han har her. Det var tidlig, jeg var i morgenkåpe og det ble litt hett. Han kom tilbake senere noen timer senere, sa han, måtte rekke dette andre nå. Så vi klinte, han så meg naken, jeg tok på ham og han fingret meg. Jeg mistet kontrollen helt.

Da han gikk fikk jeg nesten panikk. Dette skulle ikke skje. Jeg sjekket busstider, pakket en bag og tok sykkelen inn til byen. Og så satt jeg meg på ekspressbuss til familien og kom hjem til dem. Og så fortalte jeg mannen min hele historien - absolutt alt, at jeg ikke ville være utro mot ham og at jeg elsket ham. Jeg gråt, han smilte av meg, og alt ordnet seg. Vi lå med hverandre, det samme gjorde vi i dag tidlig, og så sa han at man kan ikke gå gjennom et liv uten å oppleve noe sånt som dette, men at jeg sto til eksamen. Jeg er så glad. Fy fader...

Han andre sa at han skal til byen får en gang eller to til, men da skal jeg ikke være alene hjemme og jeg har slettet ham fra alle apper.

Anonymkode: 31d63...a1d

Tror ikke på at mannen din godtok det. Og så tok jeg visst feil. Du klarte ikke motstå. Utrolig dårlig gjort. 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tror ikke på at mannen din godtok det. Og så tok jeg visst feil. Du klarte ikke motstå. Utrolig dårlig gjort. 

Anonymkode: a7dee...c4c

Det er bare tøys fra ende til annen her. Det ser man på oppdateringen fra ts. Ingen mann vil bare godta ett slikt tillitsbrudd med "pyttsan, bare vi kan ha  sex så samme for meg hva du har gjort" shit happends liksom

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (3 timer siden):

Ingen mann vil bare godta ett slikt tillitsbrudd

Vel, vel. Jeg kjenner par som har opplevd verre utroskap enn dette - og så har du likevel gått videre i livet sammen, rett og slett fordi de ikke kan tenke seg å ikke være sammen. Av disse parene tilhører jeg/vi ett av dem. Det er faktisk verre ting som ramme et par enn noe slikt og det er mange eksempler på at feiltrinn tilgis. I dette tilfellet var det ikke av det verste. Ikke noe langvarig forhold, aldri noe fullbyrdet sex, ikke gjentatt sex, tvertimot avbrøt hun da det ble alvor og stakk avgårde til mannen sin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunmedham skrev (8 minutter siden):

Vel, vel. Jeg kjenner par som har opplevd verre utroskap enn dette - og så har du likevel gått videre i livet sammen, rett og slett fordi de ikke kan tenke seg å ikke være sammen. Av disse parene tilhører jeg/vi ett av dem. Det er faktisk verre ting som ramme et par enn noe slikt og det er mange eksempler på at feiltrinn tilgis. I dette tilfellet var det ikke av det verste. Ikke noe langvarig forhold, aldri noe fullbyrdet sex, ikke gjentatt sex, tvertimot avbrøt hun da det ble alvor og stakk avgårde til mannen sin. 

I så fall bruker en vel litt mer tid enn et døgn (?) på å løse floken eller? 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

I så fall bruker en vel litt mer tid enn et døgn (?) på å løse floken eller? 

Nja. Kommer an på hvordan man er som menneske og hva som egentlig har skjedd. Dette tilfellet kan oppsummeres sånn:

Kona blir innhentet av ungdomsminner og fristes.

Litt skjer, men hun stopper før det skjer noe veldig ille.

Hun avbryter alt og drar der familien er.

Hun forteller mannen alt.

Hvorfor skal man bruke tid på det. Dama var fristet (menneskelig), men hun reagerte riktig og forsto hvor kjærligheten hennes var. Da kan man egentlig legge saken død raskt. Den skader mindre jo mindre oppmerksomhet den får. Hun hadde alle muligheter, men brukte dem ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (22 minutter siden):

Nja. Kommer an på hvordan man er som menneske og hva som egentlig har skjedd. Dette tilfellet kan oppsummeres sånn:

Kona blir innhentet av ungdomsminner og fristes.

Litt skjer, men hun stopper før det skjer noe veldig ille.

Hun avbryter alt og drar der familien er.

Hun forteller mannen alt.

Hvorfor skal man bruke tid på det. Dama var fristet (menneskelig), men hun reagerte riktig og forsto hvor kjærligheten hennes var. Da kan man egentlig legge saken død raskt. Den skader mindre jo mindre oppmerksomhet den får. Hun hadde alle muligheter, men brukte dem ikke.

Nei ho har ikke reagert riktig når det ender opp med at han kommer, de kliner og så videre. Denne historien tror jeg ikke lenger på. 
Jeg syns det hadde vært «greit» om de avsluttet det med meldinger og at mannen aldri kom til å vite noe, men når det ender med at han kommer på besøk og det går over til fysisk da skjønner jeg ikke hvordan mannen kan godta det. 
Troll, eller så har ikke TS fortalt mannen sannheten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (23 minutter siden):

Nei ho har ikke reagert riktig når det ender opp med at han kommer, de kliner og så videre. Denne historien tror jeg ikke lenger på. 
Jeg syns det hadde vært «greit» om de avsluttet det med meldinger og at mannen aldri kom til å vite noe, men når det ender med at han kommer på besøk og det går over til fysisk da skjønner jeg ikke hvordan mannen kan godta det. 
Troll, eller så har ikke TS fortalt mannen sannheten. 

Just det. Tillitsbrudd kan vi alle oppleve og mange har klart å stå I det og reparere forholdet men det tar for 99% av oss mere enn en halvtime. Å gjenopprette tillit etter fysisk utroskap krever tid.

Anonymkode: ae87d...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (1 time siden):

det ender opp med at han kommer

Nei.

Poenget er jo at det ikke ender slik.

Det ender med at hun avbryter før det går altfor langt, og hun reiser til mannen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (1 minutt siden):

Nei.

Poenget er jo at det ikke ender slik.

Det ender med at hun avbryter før det går altfor langt, og hun reiser til mannen sin.

Ts skriver jo at han kom på besøk til henne og at de klina og klådde på hverandre. Da har det gått milevis for langt. 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts skriver jo at han kom på besøk til henne og at de klina og klådde på hverandre. Da har det gått milevis for langt. 

Det gikk langt, ja. Men det stoppet før det gikk lengre. Det KUNNE ha endt med at de lå med hverandre, og de kunne ha ligget med hverandre gjennom hele helgen. Mannen hennes kunne ha måttet ta inn over seg at en annen mann hadde knullet henne, kommet i munnen hennes ... alt sånt, og flere ganger. Men det skjedde ikke. Da hun skjønte hva hun drev med, avbrøt hun, dro til ham, fortalte ham og - ingen av de verste utilgivelige tingene skjedde. Jeg hadde tilgitt det. Det vet jeg mannen min også hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunmedham skrev (1 minutt siden):

Det gikk langt, ja. Men det stoppet før det gikk lengre. Det KUNNE ha endt med at de lå med hverandre, og de kunne ha ligget med hverandre gjennom hele helgen. Mannen hennes kunne ha måttet ta inn over seg at en annen mann hadde knullet henne, kommet i munnen hennes ... alt sånt, og flere ganger. Men det skjedde ikke. Da hun skjønte hva hun drev med, avbrøt hun, dro til ham, fortalte ham og - ingen av de verste utilgivelige tingene skjedde. Jeg hadde tilgitt det. Det vet jeg mannen min også hadde.

Man er forskjellige 😊 Antar de fleste ville syns at dette er et stort tillitsbrudd. 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Antar de fleste ville syns at dette er et stort tillitsbrudd.

Ja, men alle er jo enig i det. 

Spørsmålet vi diskuterer nå er om det er så stort at det må innebære brudd. Jeg mener at det er så mange sider av dette at det går ganske lett å tilgi, tross alt. Mye av det som skjedde var menneskelig, utfallet var riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (10 minutter siden):

Ja, men alle er jo enig i det. 

Spørsmålet vi diskuterer nå er om det er så stort at det må innebære brudd. Jeg mener at det er så mange sider av dette at det går ganske lett å tilgi, tross alt. Mye av det som skjedde var menneskelig, utfallet var riktig. 

Så stort at det burde medført utfordringer i forholdet over litt lengre tid enn et døgn. 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hunmedham skrev (4 timer siden):

Vel, vel. Jeg kjenner par som har opplevd verre utroskap enn dette - og så har du likevel gått videre i livet sammen, rett og slett fordi de ikke kan tenke seg å ikke være sammen. Av disse parene tilhører jeg/vi ett av dem. Det er faktisk verre ting som ramme et par enn noe slikt og det er mange eksempler på at feiltrinn tilgis. I dette tilfellet var det ikke av det verste. Ikke noe langvarig forhold, aldri noe fullbyrdet sex, ikke gjentatt sex, tvertimot avbrøt hun da det ble alvor og stakk avgårde til mannen sin. 

Er ikke fingring sex? Oralsex da?

Tror ingenting på denne historien. 

Anonymkode: 92ba4...b6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt blir dette feil å gjøre. Du tar jo kontakt med en tidligere kjærste og ikke minst bak ryggen på mannen. En hygger seg ikke med andre menn enn mannen og ev familie medlemmer, hvis du skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: db818...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er ikke fingring sex? Oralsex da?

Tror ingenting på denne historien. 

Anonymkode: 92ba4...b6b

Selvfølgelig er fingring sex. 

Anonymkode: d7d12...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mer på hvorfor du har behov for å mimre og «catche up» med en ungdomskjæreste du var sammen med i noen måneder? Jeg kan gjerne stoppe opp og prate litt med ungdomskjærester om jeg tilfeldigvis møter dem, men jeg har ikke behov for å avtale videre møter med dem.

Anonymkode: 5845d...9f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...