Gå til innhold

Gjorde jeg noe dumt når jeg bare skulle være gjestfri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kenelz skrev (1 time siden):

Skaden som har skjedd er: Tillitsbrudd. 

Hun avlyser fordi hun vet hun kom til å bli utro fordi hun er seksuelt interessert i eksen. 

La oss si mannen din er gira på bestevenninnen din, han har sendt melding til hun om å møtes. Han tenker seg om fordi han vet han blir å dyppe kuken sin i hun og da forteller han til hun «Om jeg møter deg så blir det knullings fordi jeg har en så stor interesse at jeg klarer ikke å kontrollere meg. Havner vi tilfeldigvis i et rom alene så blir det fæst». Du vet mannen din er gira og hadde han fått muligheten så hadde han tatt en rask eller sakte en. 🙄 

Man er emosjonelt utro og kan ikke stoles på, ferdig med den saken. 

Mannen hennes vet ingenting og hvis de lar være å ha mer kontakt er ingen skade skjedd mener jeg. 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde slitt veldig med dette om det hadde vært min partner. Det er et stort tillitsbrudd selv om jeg ikke vil kalle det utroskap. 

Anonymkode: 55aef...f10

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde slitt veldig med dette om det hadde vært min partner. Det er et stort tillitsbrudd selv om jeg ikke vil kalle det utroskap. 

Anonymkode: 55aef...f10

Igjen, mannen hennes vet det ikke. Og skjer det ingenting mer nå så trenger han ikke få vite det. 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Igjen, mannen hennes vet det ikke. Og skjer det ingenting mer nå så trenger han ikke få vite det. 

Anonymkode: a7dee...c4c

Nei, enig der. Hvis de har det bra ellers er det kanskje greit om han aldri får vite. Men håper TS har lært noe her, og verdsetter den mannen hun har.

Anonymkode: 55aef...f10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Igjen, mannen hennes vet det ikke. Og skjer det ingenting mer nå så trenger han ikke få vite det. 

Anonymkode: a7dee...c4c

Med den logikken så treng ikkje mannen få vete noko dersom ho er utro og. Likevel er det eit tillitsbrot.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RockyRose skrev (25 minutter siden):

Med den logikken så treng ikkje mannen få vete noko dersom ho er utro og. Likevel er det eit tillitsbrot.

Da har det gått for langt tenker jeg nå har ingenting egentlig skjedd. 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da har det gått for langt tenker jeg nå har ingenting egentlig skjedd. 

Anonymkode: a7dee...c4c

Betyr eigentleg lite i kva du eller eg meiner om dette :) Det er jo mannen til ts som avgjer om dette er eit tillitsbrot, eller ikkje. Men han får jo aldri vete det, fordi ts sjølv ser på dette som det å gå for langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RockyRose skrev (1 minutt siden):

Betyr eigentleg lite i kva du eller eg meiner om dette :) Det er jo mannen til ts som avgjer om dette er eit tillitsbrot, eller ikkje. Men han får jo aldri vete det, fordi ts sjølv ser på dette som det å gå for langt.

Men mannen til TS vet ikke noenting om det og om forholdet ellers er bra hvorfor skal han få vite det? 

Anonymkode: a7dee...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har svaret på dette selv. Når du ikke kan fortelle mannen din om dette, du har fantasert om han, og selv lurer på om dette blir galt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xanadu skrev (2 minutter siden):

Du har svaret på dette selv. Når du ikke kan fortelle mannen din om dette, du har fantasert om han, og selv lurer på om dette blir galt.

Galt er det, men man fantaserer vel noen ganger om andre enn kjæresten? 

Endret av Safirblå
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men mannen til TS vet ikke noenting om det og om forholdet ellers er bra hvorfor skal han få vite det? 

Anonymkode: a7dee...c4c

Ærlighet i eit forhold skapar tillit?
Ein kan halde mykje skjult for partner, ein har gått for langt likevel. Når ts ikkje vil fortelje dette til mannen så veit ho jo sjølv at dette var feil og at ho har gjort noko som bryt tilliten til mannen, men lar mannen leve i tru om at kona er tru mot han. Men ikkje poeng at vi diskutera dette når vi er ueinige om dette er eit tillitsbrot eller ikkje :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det har kommet mange nye innlegg her. Etter å ha startet dette synes jeg at jeg burde fortelle hvordan alt dette har endt.

Det startet ikke så bra. Jeg jobbet fredag, men vi Facetimet fredag kveld og lørdag morgen dukket han opp på døren, på vei til de jobboppgavene han har her. Det var tidlig, jeg var i morgenkåpe og det ble litt hett. Han kom tilbake senere noen timer senere, sa han, måtte rekke dette andre nå. Så vi klinte, han så meg naken, jeg tok på ham og han fingret meg. Jeg mistet kontrollen helt.

Da han gikk fikk jeg nesten panikk. Dette skulle ikke skje. Jeg sjekket busstider, pakket en bag og tok sykkelen inn til byen. Og så satt jeg meg på ekspressbuss til familien og kom hjem til dem. Og så fortalte jeg mannen min hele historien - absolutt alt, at jeg ikke ville være utro mot ham og at jeg elsket ham. Jeg gråt, han smilte av meg, og alt ordnet seg. Vi lå med hverandre, det samme gjorde vi i dag tidlig, og så sa han at man kan ikke gå gjennom et liv uten å oppleve noe sånt som dette, men at jeg sto til eksamen. Jeg er så glad. Fy fader...

Han andre sa at han skal til byen får en gang eller to til, men da skal jeg ikke være alene hjemme og jeg har slettet ham fra alle apper.

Anonymkode: 31d63...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser at det har kommet mange nye innlegg her. Etter å ha startet dette synes jeg at jeg burde fortelle hvordan alt dette har endt.

Det startet ikke så bra. Jeg jobbet fredag, men vi Facetimet fredag kveld og lørdag morgen dukket han opp på døren, på vei til de jobboppgavene han har her. Det var tidlig, jeg var i morgenkåpe og det ble litt hett. Han kom tilbake senere noen timer senere, sa han, måtte rekke dette andre nå. Så vi klinte, han så meg naken, jeg tok på ham og han fingret meg. Jeg mistet kontrollen helt.

Da han gikk fikk jeg nesten panikk. Dette skulle ikke skje. Jeg sjekket busstider, pakket en bag og tok sykkelen inn til byen. Og så satt jeg meg på ekspressbuss til familien og kom hjem til dem. Og så fortalte jeg mannen min hele historien - absolutt alt, at jeg ikke ville være utro mot ham og at jeg elsket ham. Jeg gråt, han smilte av meg, og alt ordnet seg. Vi lå med hverandre, det samme gjorde vi i dag tidlig, og så sa han at man kan ikke gå gjennom et liv uten å oppleve noe sånt som dette, men at jeg sto til eksamen. Jeg er så glad. Fy fader...

Han andre sa at han skal til byen får en gang eller to til, men da skal jeg ikke være alene hjemme og jeg har slettet ham fra alle apper.

Anonymkode: 31d63...a1d

WTF??

Anonymkode: 2a95f...b87

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 16.05):

Eller - jeg tror jeg VET at jeg gjorde noe dumt. Men nå står jeg der.

Jeg er 36 år. Da jeg var 20 var jeg sammen med en gutt en periode. Vi passet nok ikke helt til hverandre som typer, og forholdet tok slutt etter noen måneder. Men seksuelt var det superdigg. Sexen var fantastisk.

Etter noen år traff jeg han jeg giftet meg meg og vi har nå vært gift i ca ti år. Vi har to barn, på to og fire år. 

Her om dagen støtte jeg på ungdomskjæresten i byen. Jeg har ikke sett ham siden den gangen, men han var lik seg og vi ble stående å skravle. Ingen såre følelser, bare kjempehyggelig. Han hadde ikke så god tid, han bor et annet sted i Norge og var på vei hjem, men skulle komme tilbake på et nytt jobboppdrag et par uker senere. Spontant sa jeg at han måtte ta kontakt, slik at vi kunne ha en skikkelig og lengre catching-up og mimre-prat. 

Nå begynner jeg å lure på hvor god idé det var. Jeg er alene til helgen (mannen er med barna hos hans foreldre, 50 mil unna) og det er nå på torsdag han andre ungdomskjæresten kommer på jobboppdraget som jeg tror skal vare til ut i neste uke. Siden jeg ikke har bilen skulle han komme innom og plukke meg opp, og da er det jo naturlig å vise ham huset og sånn.

Jeg er IKKE typen til å være utro. Jeg har ALDRI vært det, men jeg lurer på om det er galt av meg å bare ha denne kontakten, treffe ham i alenehelgen etc. Og jeg ER litt oppspilt, har allerede fantasert om minnene - ja, dere vet hva jeg sier nå. Jeg har gjort DET også, alene. Men jeg kan ikke plutselig trekke meg nå. Da ser jeg i hvert fall ut som om jeg ikke har kontroll.

Så - seriøst - jeg er voksen dame. Jeg kan si hei, ta imot, vise huset, så dra til en kafé, snakke tre-fire timer og så avslutte før det blir for sent. Uten at noe skjer. Kan jeg ikke det da?

En stemme i meg sier at jeg ikke kan. Fordi jeg har holdt kontakten hemmelig for mannen min. Fordi jeg har onanert til gamle minner og fordi jeg har sommerfugler i magen. Og fordi jeg ikke vet hva jeg gjør hvis han vil gi et kyss. Men kan jeg bare sende melding om at vi avblåser? Uten grunn? Og hva etterpå? Han på hotell her i byen, mens han vet jeg er alene hjemme. Skal jeg fortelle mannen min? Skal jeg finne på en grunn og bli med ham når han drar torsdag (men jeg jobber fredagen!)? VANSKELIG!

Anonymkode: 31d63...a1d

Fortell mannen din det så det ikke blir hemmelig. Jeg synes ikke det nødvendigvis er naturlig å vise huset når han plukker deg opp. Og du sier selvsagt nei om han prøver å kysse deg. Så lenge du ikke holder dette hemmelig kan du gjøre det du vil, men det er fint å ta hensyn til mannen din også ved å ikke gjøre noe som føles sårende for ham, siden dere faktisk er i et forhold.

Anonymkode: 19886...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 16.05):

Eller - jeg tror jeg VET at jeg gjorde noe dumt. Men nå står jeg der.

Jeg er 36 år. Da jeg var 20 var jeg sammen med en gutt en periode. Vi passet nok ikke helt til hverandre som typer, og forholdet tok slutt etter noen måneder. Men seksuelt var det superdigg. Sexen var fantastisk.

Etter noen år traff jeg han jeg giftet meg meg og vi har nå vært gift i ca ti år. Vi har to barn, på to og fire år. 

Her om dagen støtte jeg på ungdomskjæresten i byen. Jeg har ikke sett ham siden den gangen, men han var lik seg og vi ble stående å skravle. Ingen såre følelser, bare kjempehyggelig. Han hadde ikke så god tid, han bor et annet sted i Norge og var på vei hjem, men skulle komme tilbake på et nytt jobboppdrag et par uker senere. Spontant sa jeg at han måtte ta kontakt, slik at vi kunne ha en skikkelig og lengre catching-up og mimre-prat. 

Nå begynner jeg å lure på hvor god idé det var. Jeg er alene til helgen (mannen er med barna hos hans foreldre, 50 mil unna) og det er nå på torsdag han andre ungdomskjæresten kommer på jobboppdraget som jeg tror skal vare til ut i neste uke. Siden jeg ikke har bilen skulle han komme innom og plukke meg opp, og da er det jo naturlig å vise ham huset og sånn.

Jeg er IKKE typen til å være utro. Jeg har ALDRI vært det, men jeg lurer på om det er galt av meg å bare ha denne kontakten, treffe ham i alenehelgen etc. Og jeg ER litt oppspilt, har allerede fantasert om minnene - ja, dere vet hva jeg sier nå. Jeg har gjort DET også, alene. Men jeg kan ikke plutselig trekke meg nå. Da ser jeg i hvert fall ut som om jeg ikke har kontroll.

Så - seriøst - jeg er voksen dame. Jeg kan si hei, ta imot, vise huset, så dra til en kafé, snakke tre-fire timer og så avslutte før det blir for sent. Uten at noe skjer. Kan jeg ikke det da?

En stemme i meg sier at jeg ikke kan. Fordi jeg har holdt kontakten hemmelig for mannen min. Fordi jeg har onanert til gamle minner og fordi jeg har sommerfugler i magen. Og fordi jeg ikke vet hva jeg gjør hvis han vil gi et kyss. Men kan jeg bare sende melding om at vi avblåser? Uten grunn? Og hva etterpå? Han på hotell her i byen, mens han vet jeg er alene hjemme. Skal jeg fortelle mannen min? Skal jeg finne på en grunn og bli med ham når han drar torsdag (men jeg jobber fredagen!)? VANSKELIG!

Anonymkode: 31d63...a1d

Avblås det. 

Er lett man handler i affekt når man møter noen som det er lenge siden man har møtt, man blir overhyggelig og inviterer og står i. Han kommer ikke til å bli en nær familievenn uansett. Han er en på et hotell den helga.

Nå har du fått tenkt deg om og inser dette var en dårlig ide. 

Avlys og bruk en løgn om det gjør det lettere. Er han en normal person begynner han ikke å oppsøke deg selv om han er i byen. Gjør han det er det bare en bekreftelse på at du gjorde det riktige. 

 

Anonymkode: 816a6...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Og så fortalte jeg mannen min hele historien - absolutt alt, at jeg ikke ville være utro mot ham og at jeg elsket ham. Jeg gråt, han smilte av meg, og alt ordnet seg. Vi lå med hverandre, det samme gjorde vi i dag tidlig, og så sa han at man kan ikke gå gjennom et liv uten å oppleve noe sånt som dette, men at jeg sto til eksamen. Jeg er så glad. Fy fader...

Du gjorde noe veldig riktig til slutt. Bra. Men så skal du være ekstremt glad for at du har en veldig forståelsesfull mann. Klok også, men mest av alt tilgivende og forståelsesfull. For du gikk ganske langt over streken og ikke alle hadde tatt det som ham. Jeg synes du skal være verdens beste kjæreste for ham ganske lenge nå, og så passe deg i fremtiden. Du har lært litt om deg selv av dette - og det er at du er litt for lett å friste. La heller mannen din få glede av det erotiske i deg og hold deg unna sånt som kan friste deg på vidvanke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg ser at det har kommet mange nye innlegg her. Etter å ha startet dette synes jeg at jeg burde fortelle hvordan alt dette har endt.

Det startet ikke så bra. Jeg jobbet fredag, men vi Facetimet fredag kveld og lørdag morgen dukket han opp på døren, på vei til de jobboppgavene han har her. Det var tidlig, jeg var i morgenkåpe og det ble litt hett. Han kom tilbake senere noen timer senere, sa han, måtte rekke dette andre nå. Så vi klinte, han så meg naken, jeg tok på ham og han fingret meg. Jeg mistet kontrollen helt.

Da han gikk fikk jeg nesten panikk. Dette skulle ikke skje. Jeg sjekket busstider, pakket en bag og tok sykkelen inn til byen. Og så satt jeg meg på ekspressbuss til familien og kom hjem til dem. Og så fortalte jeg mannen min hele historien - absolutt alt, at jeg ikke ville være utro mot ham og at jeg elsket ham. Jeg gråt, han smilte av meg, og alt ordnet seg. Vi lå med hverandre, det samme gjorde vi i dag tidlig, og så sa han at man kan ikke gå gjennom et liv uten å oppleve noe sånt som dette, men at jeg sto til eksamen. Jeg er så glad. Fy fader...

Han andre sa at han skal til byen får en gang eller to til, men da skal jeg ikke være alene hjemme og jeg har slettet ham fra alle apper.

Anonymkode: 31d63...a1d

Du har en for snill mann,hadde dette skjedd med meg hadde du fått en time til å pakke sakene dine og kommet deg ut av huset, barna har du fått en helg i måneden.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2021 den 16.05):

Så - seriøst - jeg er voksen dame. Jeg kan si hei, ta imot, vise huset, så dra til en kafé, snakke tre-fire timer og så avslutte før det blir for sent. Uten at noe skjer. Kan jeg ikke det da?

Selvsagt kan du det. Som du sier er du en voksen dame og du bestemmer selv at det bare er et møte med en gammel ungdomsflamme uten noen videre baktanker. Det du også kan gjøre er å fortelle om visitten til mannen din så du slipper gå rundt med følelsen av å ha skjult noe for ham etterpå. Og han slipper å få stygge (ubegrunnede) mistanker. 

Edit: Ser møtet ble avlyst ja. 

Edit 2: Og så ble det "treff" likevel. Note to self - lese hele tråden før man svarer på noe som helst. 

Endret av Cata
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske at det var slik at man kunne være venn med alle og være lykkelig, men nå er det slik at misunnelse er omtrent den største drivkraften til mennesker, så ville latt det være. Du står der bare som en idiot hvis du må forklare deg en eller annen gang. 
 

Det har skjedd meg mye. Det er KLIN UMULIG å ha kontakt med mennesker man har hatt et seksuelt forhold til tidligere. 🤮 Enten ser personen man møter på det som en gyllen mulighet til noe mer, og hvis man i god tro tenker at personen kun vil prate med deg kan den andre tenke at HVIS DU ER SÅ DUM, nei da har du fortjent både det ene og det andre. ‘Du er ikke så kul at jeg vil snakke med deg, men musa di vil jeg gjerne ha’. Er det noe visse menn har for mye av er det kompiser med veldig god tid så prategreier er liksom bare noe de gjør for å slå i hjel tid, ikke for å kose seg i andres samvær. 

Anonymkode: 1afc0...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får snu på det og spørre deg selv: Hva hvis mannen din gjorde dette mor deg. Ville det vært ok? Husk at det ene ofte fører til det andre, spesielt når du allerede er så tent på ham. Før du vet ordet av det, har du blitt en utro kvinne.

Anonymkode: a9ee7...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...