Gå til innhold

Gjorde jeg noe dumt når jeg bare skulle være gjestfri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Fløff said:

Dette er tidspunktet hvor du drar koronakortet. Du og.....mora di er smittet. Må holde karantene sammen.

 

Man trenger absolutt ikke trekke noe koronakort for å unngå å være utro. Det er bare å la være.

Anonymkode: 72475...38f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han skal gi beskjed om at han har "landet trygt" høres for meg ut som at dere gir hverandre en siste mulighet, dvs at dere ikke er helt fremmed for tanken likevel. 

Ville ikke risikert familien for et ligg. Det er absolutt ikke verdt det. Du skal leve med det etterpå også. Holde utroskapen hemmelig for din mann, kanskje har forelskelsen blusset opp igjen, vanskelig å holde skjult at det har skjedd noe med deg. Disse drømmene vil gå over, og jeg er sikker på at du da vil være glad for at du ikke handlet på det. Går ut fra du har det fint med din mann? 10 år og to små barn kan være at ekteskapet er litt kjedelig for tiden, travelt , tidsklemma og alt det der. Men sånn er det for de fleste småbarnsforeldre.  Ikke gjør det mot din mann og dine barn (og deg selv). 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært min partner, så hadde du vært uto og brutt tilliten med dette. Du viser med smsene dine hvor lite respekt du har for din mann. Var det noen du skulle tatt dette opp med, så  ar det han og ikke noen omstendigheter til exen. At du fremstår som naiv med "at du ville være ærlig og flink pike" taler ikke til din fordel. Tilliten er brutt. 

Anonymkode: 4fc8d...546

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør deg selv «hadde min mann sagt og tilbudt dette for sin eks, hadde jeg syntes det var teit?» Det er en fin egenskap å kunne sette se det fra den andres side.

Anonymkode: a9cec...e20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 8.55):

Neida. Dette kommer til å gå bra. Vi tekstet en del i går og er enige om at det er risky å møtes selv om det er veldig fristende. Han har vært veldig åpen og tenker akkurat det samme som meg.

Anonymkode: 31d63...a1d

Bare det du sier om at det er risky og møtes. Det burde det jo absolutt ikke være om du i første omgang faktisk sa ja til å treffe han. Du var jo da også klar over at det var risky. Er du glad i mannen din, så burde du kunne sovet ved siden av verdens kjekkeste mann og vist med 110% sikkerhet at du aldri ville bli fristet til noe. Avslutt kontakten med ungdomskjæresten din og glem at du traff på han. 

Anonymkode: a9cec...e20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nei, og det VAR jo lett. Han og jeg har ikke hatt kontakt siden vi snap'et i går kveld, slik vi avtalte. Så nå blir helgen rolig og bra. Pakker og gjør klar for dem nå, alt er fint. 

Anonymkode: 31d63...a1d

Dere har addet hverandre på snap, altså? 😨

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare det du sier om at det er risky og møtes. Det burde det jo absolutt ikke være om du i første omgang faktisk sa ja til å treffe han. Du var jo da også klar over at det var risky. Er du glad i mannen din, så burde du kunne sovet ved siden av verdens kjekkeste mann og vist med 110% sikkerhet at du aldri ville bli fristet til noe. Avslutt kontakten med ungdomskjæresten din og glem at du traff på han. 

Anonymkode: a9cec...e20

Dette er jeg uenig i, verden fungerer ikke slik. Verdens kjekkeste mann eller kvinne da hadde man blitt fristet om muligheten var der. 
Hva slags rosenrød bomullverden lever dere i? 

Anonymkode: a7dee...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jeg uenig i, verden fungerer ikke slik. Verdens kjekkeste mann eller kvinne da hadde man blitt fristet om muligheten var der. 
Hva slags rosenrød bomullverden lever dere i? 

Anonymkode: a7dee...c4c

En hvor en setter barn og ektefelle over tilfeldig dårlig mimresex som man har bygget opp siden man var 20. Hadde en mann holdt på som henne så hadde han blitt dømt nord og ned.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonio skrev (1 minutt siden):

En hvor en setter barn og ektefelle over tilfeldig dårlig mimresex som man har bygget opp siden man var 20. Hadde en mann holdt på som henne så hadde han blitt dømt nord og ned.

Jeg er enig i at det TS driver med ikke er greit. Mannen hennes vet ikke om det og stopper TS nå så tenker jeg det mannen ikke vet har han ikke vondt av. 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er enig i at det TS driver med ikke er greit. Mannen hennes vet ikke om det og stopper TS nå så tenker jeg det mannen ikke vet har han ikke vondt av. 

Anonymkode: a7dee...c4c

'Woops, jeg kontaktet ex'n min og sa jeg kom til å ligge med han om han kom på besøk. Så lenge jeg ikke sier noe om det er det greit'. Dette du mener? Jeg har vondt av mannen til TS. Han drar bort en helg for å passe ungene mens mor er hjemme og onanerer til ex'n/sender meldinger og passer på at han kom godt frem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonio skrev (10 minutter siden):

'Woops, jeg kontaktet ex'n min og sa jeg kom til å ligge med han om han kom på besøk. Så lenge jeg ikke sier noe om det er det greit'. Dette du mener? Jeg har vondt av mannen til TS. Han drar bort en helg for å passe ungene mens mor er hjemme og onanerer til ex'n/sender meldinger og passer på at han kom godt frem.

De skulle vel ikke ha kontakt mer så ja hvis TS stopper nå går det bra. 

Anonymkode: a7dee...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

De skulle vel ikke ha kontakt mer så ja hvis TS stopper nå går det bra. 

Anonymkode: a7dee...c4c

Skaden har jo allerede skjedd: 

- Hun fantaserte om sin ex

- Avtalte å møte han 

- Hun fortalte hun var gira og kunne derfor ikke møtes 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får se om det noen gang kommer noen oppdatering på hva som egentlig skjer. Hvis jeg har lest tråden riktig dro familien i formiddag, mens denne ungdomskjæresten også kommer kjørende i dag. Selv har hun ikke skrevet noe på forumet siden i går kveld, så det er ikke godt å si hva som skjer. 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (19 timer siden):

Skaden har jo allerede skjedd: 

- Hun fantaserte om sin ex

- Avtalte å møte han 

- Hun fortalte hun var gira og kunne derfor ikke møtes 

 

Men hun avlyste. Helt normalt 

Anonymkode: 8b5b6...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hun avlyste. Helt normalt 

Anonymkode: 8b5b6...575

Fordi hun visste hun kom til å bli utro. 

Med andre ord er hun allerede emosjonelt utro, lyver for mannen ved å holde hemmeligheter og fortalte eksen at hun kom til å ligge med han om de møttes. 

🚽🧻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 22.9.2021 den 8.55):

Neida. Dette kommer til å gå bra. Vi tekstet en del i går og er enige om at det er risky å møtes selv om det er veldig fristende. Han har vært veldig åpen og tenker akkurat det samme som meg.

Anonymkode: 31d63...a1d

Garantert at du har slettet de meldingene, fordi du veit at det du holder på med ikke er greit. Åpenbar flørting med en eks bak din manns rygg. Gjøre avtaler og trekke deg fordi du ikke er sikker på om du kan kontrollere deg?! WTF... Ikke fordi du har respekt for forholdet eller mannen din. Du har ihvertfall satt døra på gløtt for eksen og gitt ham en skikkelig selvtillit boost. Signalet du har giitt eksen er at du har 0 respekt for mannen din og du og din eks er fortrolige og lojale mot hverandre. Om mannen din finner ut av dette så har du noen år igjen med tillitsbygging.

 

Anonymkode: 6db03...0fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hun avlyste. Helt normalt 

Anonymkode: 8b5b6...575

Tja. Å fantasere om eit minne, kanskje. Men å avtale å møtast sjølv når du veit du mest truleg kjem til å vere utro, for å avlyse med å fortelje denne mannen at du er gira på bedra mannen din med han... ikkje så normalt i min verden i alle fall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (22 timer siden):

Skaden har jo allerede skjedd: 

- Hun fantaserte om sin ex

- Avtalte å møte han 

- Hun fortalte hun var gira og kunne derfor ikke møtes 

 

Hva slags skade egentlig? Hun har ikke hatt sex med noen og avlyst for at ingenting skal skje. Mannen hennes vet det ikke. Tanken er fri , man fantaserer om hvem faen man vil. Selv i et forhold. 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva slags skade egentlig? Hun har ikke hatt sex med noen og avlyst for at ingenting skal skje. Mannen hennes vet det ikke. Tanken er fri , man fantaserer om hvem faen man vil. Selv i et forhold. 

Anonymkode: a7dee...c4c

Skaden som har skjedd er: Tillitsbrudd. 

Hun avlyser fordi hun vet hun kom til å bli utro fordi hun er seksuelt interessert i eksen. 

La oss si mannen din er gira på bestevenninnen din, han har sendt melding til hun om å møtes. Han tenker seg om fordi han vet han blir å dyppe kuken sin i hun og da forteller han til hun «Om jeg møter deg så blir det knullings fordi jeg har en så stor interesse at jeg klarer ikke å kontrollere meg. Havner vi tilfeldigvis i et rom alene så blir det fæst». Du vet mannen din er gira og hadde han fått muligheten så hadde han tatt en rask eller sakte en. 🙄 

Man er emosjonelt utro og kan ikke stoles på, ferdig med den saken. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...