Gå til innhold

Gjorde jeg noe dumt når jeg bare skulle være gjestfri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun vil jo ikke det, derfor skal de ikke møtes. Jeg hadde også blitt sint og forbanna om jeg fant slike meldinger, men TS får slette dem så går det bra. Det hender jeg syns andre er attraktive også og ikke noe jeg trenger informere mannen min om. Dog sender jeg ikke meldinger da.

Anonymkode: a7dee...c4c

Pleier du å informere ANDRE om at du finner dem attraktive og at du regner med at dere ville havnet til sengs sammen dersom dere ble alene en time, da?
Jeg synes iallefall at TS har gått langt over streken med den meldingen, og ville blitt helt knust om jeg var partneren hennes. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snu situasjonen. 
Du skal ut med ungene en helg og mannen får da være alene hjemme den helgen. Han møter ungdomskjæresten og innleder kontakt hvor han inviterer henne med hjem på house tour. Han holder alt dette skjult for deg, frem til sannheten kommer for en dag. Da finner du også ut at han har runket til bilder og minner om henne. 
 Er det greit for deg, eller ser du på det som utroskap/ugreit? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veggdyret skrev (3 minutter siden):

Pleier du å informere ANDRE om at du finner dem attraktive og at du regner med at dere ville havnet til sengs sammen dersom dere ble alene en time, da?
Jeg synes iallefall at TS har gått langt over streken med den meldingen, og ville blitt helt knust om jeg var partneren hennes. 

Absolutt ikke, men hvordan kan du bli såra av noe du ikke vet? Dersom nå TS klarer å holde seg unna i helga har ingenting skjedd. Slett meldingene og ferdig med det 😊

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (Akkurat nå):

Snu situasjonen. 
Du skal ut med ungene en helg og mannen får da være alene hjemme den helgen. Han møter ungdomskjæresten og innleder kontakt hvor han inviterer henne med hjem på house tour. Han holder alt dette skjult for deg, frem til sannheten kommer for en dag. Da finner du også ut at han har runket til bilder og minner om henne. 
 Er det greit for deg, eller ser du på det som utroskap/ugreit? 

Hvordan finner man ut av at noen onanerer til et bilde eller hva man fantaserer om når en onanerer? Uten at personen er så dum at han eller ho informerer om det da ! 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Det her var ikke en brøkdel av så ille før TS begynte å tekste med eksen om at hun ikke tør å treffe han fordi det er for «risiky» og hun er redd hun ikke klarer å motstå fristelsen. Hva i alle dager er galt med: «Hei! Beklager, men det dukket opp noe så jeg kan ikke lenger treffe deg i helga.»? 🤷‍♀️

Da hadde det vært innafor. Men når TS nå driver og sender «hemmelige» tekstmeldinger til eksen om at de ikke kan treffes fordi sjansen er stor for at de da havner til sengs sammen så har hun faktisk tråkket langt over streken.

Anonymkode: 0b79b...a14

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Wow. Det her var ikke en brøkdel av så ille før TS begynte å tekste med eksen om at hun ikke tør å treffe han fordi det er for «risiky» og hun er redd hun ikke klarer å motstå fristelsen. Hva i alle dager er galt med: «Hei! Beklager, men det dukket opp noe så jeg kan ikke lenger treffe deg i helga.»? 🤷‍♀️

Da hadde det vært innafor. Men når TS nå driver og sender «hemmelige» tekstmeldinger til eksen om at de ikke kan treffes fordi sjansen er stor for at de da havner til sengs sammen så har hun faktisk tråkket langt over streken.

Anonymkode: 0b79b...a14

Ts var ærlig? 

Anonymkode: a7dee...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS dette er bare pinlig!! Lurer på om du forteller mannen din akkurat hva som hat skjedd jeg, hadde jeg oppdaget at min mann hadde tekstet med en eks på samme måte som deg hadde det vært et Mega tillitsbrudd! Hvis du ikke han møte eksen din uten å være redd for å være utro har du noen serriøse problemer! Tenke deg om, er det verd å ødelegge det du har men mann og barn for drømmen om en sex opplevelse du hadde mange år tilbake? La nå den fantasien ligge død om du ikke vil bli alene. Slutt å tekst med han, bare slutt! Slett alle meldinger, blokker osv

Anonymkode: abdfe...c67

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvordan finner man ut av at noen onanerer til et bilde eller hva man fantaserer om når en onanerer? Uten at personen er så dum at han eller ho informerer om det da ! 

Anonymkode: a7dee...c4c

Hvis man finner ut av hemmelig kontakt så er det jo ikke så vanskelig å legge sammen kortene. Hvis man allerede er mentalt utro så vil det jo falle seg naturlig å fantasere om den man har en affære med. Og de aller fleste onanerer vel selv om de er i forhold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (16 minutter siden):

Hvis man finner ut av hemmelig kontakt så er det jo ikke så vanskelig å legge sammen kortene. Hvis man allerede er mentalt utro så vil det jo falle seg naturlig å fantasere om den man har en affære med. Og de aller fleste onanerer vel selv om de er i forhold. 

Ja? Jeg tenker da ikke alltid på mannen min når jeg gjør det og jeg kan ikke forestille meg eller kreve at han bare skal tenke på meg. Uansett akkurat det kan man nesten ikke styre over at et annet menneske! 

Anonymkode: a7dee...c4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bare avlyse. 

Si det som det er, at når du tenker deg om, så er det veldig respektløst ovenfor kjæresten din, og at du tror det er best at dere dropper det. 

Du er allerede emosjonell utro. Tro meg, utroskap gjør så fandens vondt. 

Anonymkode: d97f0...5d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Eller - jeg tror jeg VET at jeg gjorde noe dumt. Men nå står jeg der.

Jeg er 36 år. Da jeg var 20 var jeg sammen med en gutt en periode. Vi passet nok ikke helt til hverandre som typer, og forholdet tok slutt etter noen måneder. Men seksuelt var det superdigg. Sexen var fantastisk.

Etter noen år traff jeg han jeg giftet meg meg og vi har nå vært gift i ca ti år. Vi har to barn, på to og fire år. 

Her om dagen støtte jeg på ungdomskjæresten i byen. Jeg har ikke sett ham siden den gangen, men han var lik seg og vi ble stående å skravle. Ingen såre følelser, bare kjempehyggelig. Han hadde ikke så god tid, han bor et annet sted i Norge og var på vei hjem, men skulle komme tilbake på et nytt jobboppdrag et par uker senere. Spontant sa jeg at han måtte ta kontakt, slik at vi kunne ha en skikkelig og lengre catching-up og mimre-prat. 

Nå begynner jeg å lure på hvor god idé det var. Jeg er alene til helgen (mannen er med barna hos hans foreldre, 50 mil unna) og det er nå på torsdag han andre ungdomskjæresten kommer på jobboppdraget som jeg tror skal vare til ut i neste uke. Siden jeg ikke har bilen skulle han komme innom og plukke meg opp, og da er det jo naturlig å vise ham huset og sånn.

Jeg er IKKE typen til å være utro. Jeg har ALDRI vært det, men jeg lurer på om det er galt av meg å bare ha denne kontakten, treffe ham i alenehelgen etc. Og jeg ER litt oppspilt, har allerede fantasert om minnene - ja, dere vet hva jeg sier nå. Jeg har gjort DET også, alene. Men jeg kan ikke plutselig trekke meg nå. Da ser jeg i hvert fall ut som om jeg ikke har kontroll.

Så - seriøst - jeg er voksen dame. Jeg kan si hei, ta imot, vise huset, så dra til en kafé, snakke tre-fire timer og så avslutte før det blir for sent. Uten at noe skjer. Kan jeg ikke det da?

En stemme i meg sier at jeg ikke kan. Fordi jeg har holdt kontakten hemmelig for mannen min. Fordi jeg har onanert til gamle minner og fordi jeg har sommerfugler i magen. Og fordi jeg ikke vet hva jeg gjør hvis han vil gi et kyss. Men kan jeg bare sende melding om at vi avblåser? Uten grunn? Og hva etterpå? Han på hotell her i byen, mens han vet jeg er alene hjemme. Skal jeg fortelle mannen min? Skal jeg finne på en grunn og bli med ham når han drar torsdag (men jeg jobber fredagen!)? VANSKELIG!

Anonymkode: 31d63...a1d

Jeg tok kontakt med en sånn fyr for mange år siden. en jeg huset som helt fantastisk, bra sex osv osv. nå hadde ikke jeg noe forhold, så det var helt innafor med å møtes. men det ble ikke som jeg trodde. den jeg/vi var som tyveåringer var ikke meg som 30.... det ble bare kleint. 

avlys.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wow. Det her var ikke en brøkdel av så ille før TS begynte å tekste med eksen om at hun ikke tør å treffe han fordi det er for «risiky» og hun er redd hun ikke klarer å motstå fristelsen. Hva i alle dager er galt med: «Hei! Beklager, men det dukket opp noe så jeg kan ikke lenger treffe deg i helga.»? 🤷‍♀️

Da hadde det vært innafor. Men når TS nå driver og sender «hemmelige» tekstmeldinger til eksen om at de ikke kan treffes fordi sjansen er stor for at de da havner til sengs sammen så har hun faktisk tråkket langt over streken.

Anonymkode: 0b79b...a14

Helt enig. Dette er et glimrende eksempel på at av og til er det best å ikke være ærlig. Hvis TS virkelig ikke ville ha denne eksen inn i livet sitt igjen, hadde hun bare funnet på en hvit løgn og avsluttet det hele kort og kontant. Ikke noe vanskelig i det hele tatt, faktisk.

 

Anonymkode: dfc43...afe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke noe vanskelig i det hele tatt, faktisk.

Nei, og det VAR jo lett. Han og jeg har ikke hatt kontakt siden vi snap'et i går kveld, slik vi avtalte. Så nå blir helgen rolig og bra. Pakker og gjør klar for dem nå, alt er fint. 

Anonymkode: 31d63...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hele tråden legger opp til et heidundrende treff i helgen som beskrives i detalj her etterpå, kanskje til og med underveis. Vi får se om jeg tar feil 😛 

Anonymkode: 72475...38f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det være med fantasien, ikke gjør noe dust. Been there.. Det ender bare opp med dårlig samvittighet for den dustete tingen du egentlit var litt for gammel til å gjøre-men gjorde det likevel. Fint å ha gode minner å kose seg med iblant:) Ville latt det være med det. 

Anonymkode: c740c...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Synes hele tråden legger opp til et heidundrende treff i helgen som beskrives i detalj her etterpå, kanskje til og med underveis. Vi får se om jeg tar feil 😛 

Anonymkode: 72475...38f

Frem med :popcorn:og 🍾

Anonymkode: ae87d...7ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du er i koronakarantene.

Du leker med ilden,og lurer ektemannen din.

Anonymkode: a563a...52c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden trenger du å vite at han har landet trygt??

Her burde du bare sagt at det ikke passet med et treff. Skikkelig teit å si at det er for risky og at du er redd for hva som kan skje.

Se godt på hva du faktisk har, mann, barn, hus etc før du går hen og ødelegger det med mimresex..

Anonymkode: 961a4...332

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tidspunktet hvor du drar koronakortet. Du og.....mora di er smittet. Må holde karantene sammen.

»Hyggelig å møte deg, god tur til blabla/hjem hvorenn». 

Sånn.

Du har lyst til å ligge med ham, det er åpenbart i innlegget. Og helt OK, alle opplever det fra tid til annen.

Men skilsmisse og bo alene med unger på 2 og 4 er tross alt mer stress enn et enkelt ligg kan bli bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...