Gå til innhold

Prinsessa vår kom 22.juni


Leanora

Anbefalte innlegg

Hei på deg gravide Leanora! ;)

Håper du koser deg masse med den gryende graviditeten. :)

Jeg hadde også lite symptomer i begynnelsen når jeg gikk gravid. Men ble tidlig plaget av bekkensmerter (uke 16).

Ble også tidlig oppblåst. Fikk spørsmål i uke 7 om jeg var gravid. Hadde egentlig ikke tenkt å fortelle naboene det så tidlig da men..

Kjempeflott seng gutten din får på bursdagen! Den vil han nok ha glede av i mange år fremover.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! :)

For en flott seng supergutt skal få! Tenker han blir glad ja! :hoppe:

Håper det går bra med deg og magen!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte forresten å si at da vi sa at eldstemann måtte betale en del av sengen selv (var snakk om 7000,-) så sa han: "Jammen jeg har jo ikke med meg sparebøssa!!!"  :ler: Da vi sa at vi ikke skulle tømme sparebøssa men ta penger av kontoen hans så ble han kjempeglad  :ler:

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle jentene for koselige hilsner :klem:

Jeg er egentlig bare kjapt innom og ser. Torsdag, fredag og lørdag gikk det i ett fra morgen til kveld og i går og i dag har jeg vært helt :Gjesp::sove::Gjesp: , altså; totalt utladet. Så nå skal jeg bare roe ned i kveld og prøve å få litt energi igjen. Har jo en stooor oppgave å jobbe med ;)

Lurte meg forresten innom en babyutstyrsbutikk torsdagen for å smugtitte på Quinny med den bagen. Valget ble iallefall ikke vanskelig: Den vognen vil ikke jeg ha gjennom en vinter i nordnorge, synes den så altfor stusselig og "mager" ut. Men derimot når nurket er et år eller så... :hoppe:

Jeg skal komme innom på besøk til dere alle i løpet av de nærmeste dagene, nå vil jeg bare :sove: (men jeg har det veldig bra forde altså selv om energien er litt laber om dagene!! :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har klart å samle opp litt energi igjen! :tommel:

Syns folk rundt om er trøtte og slitne for tiden, er vel høstdepresjoner som setter inn...

Så gøy å gå å se på babyutstyr! :hoppe:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg kjenner meg så godt igjen i søvnbehovet ditt! Hvis det er noen trøst, så har jeg det akkurat likedan :sove: Sove er det eneste jeg virkelig har lyst til. Men nå nærmer det seg eksamen og oppgaveinnleveringer, og jeg kan jo ikke bare sove :overrasket:

Vi får heie på hverandre, så kommer vi oss gjennom dette også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg også veldig godt igjen i det der behovet for å sove hele tiden!

Rart det der. Tydelig at det tar på å være rugemaskin :babysmokk:

Skjønner godt at du ikke har ork til å inn her så mye.

Ha en aller tiders helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Påtide at jeg kommer innom nå! Tiden bare flyyyr!

Lette og lette etter boka di,men nå fant jeg deg!! Begynner å bli trøtt og rutete i øynene :overrasket:

Får håpe du får ei god og opplagt helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Melder meg inn i "sove-klubben" jeg også! :Gjesp:

Det hjelper ikke akkurat å brygge på forkjølelse heller... :sur:

Håper du har det bra!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, her inne er det soveklubben gitt :ler:

Hadde en kjempeflott dag i går da med energi som ingen ende ville ta :sjarmor: Men i dag er det litt så som så, men pytt pytt.

Nå har jeg endelig fått slukt dagens lunsj :sikle: Magen begynte å romle allerede i 11 tiden etter mat og det er jo en time tidligere enn vanlig. Om jeg ikke spiser så kommer kvalmen, så prøvde å jenke den med en banan, så jeg skulle klare å vente med lunsjen til i 12-tia. Jeg står enda på 64 kg, som jeg var da jeg ble gravid, men etter mitt matinntak om dagene så er det vel bare rett før pilen går oppover tenker jeg :roll:

Også har jeg fortalt det til mamma. Hun har vært så bekymret på om jeg er frisk etc. og skikkelig masete, så det endte med at jeg fortalte det. Men hun lovet å ikke si noe til pappa da, slik at supergutten vår kan få den gleden på julaften. Jeg tror nok at mamma klarer å holde seg. Tror at det er lettere nå når det er nr.2, det hadde vel vært mye verre for henne om det var første :ler:

Ønsker dere alle ei superflott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare fortelle om de her to testene om kjønn. Både den kinesiske og den blodbyttetesten til Orkidèen sier :babyjente:

Jeg sjekket dem også ut i forhold til da supergutt ble født, og begge sa gutt på han og. Så dette blir spennende gitt :sjenert: , men egentlig så er det uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare fortelle om de her to testene om kjønn. Både den kinesiske og den blodbyttetesten til Orkidèen sier  :babyjente:

Jeg sjekket dem også ut i forhold til da supergutt ble født, og begge sa gutt på han og. Så dette blir spennende gitt :sjenert: , men egentlig så er det uansett :lol:

Hihi...også kan kanskje jeg legge til å blodskiftetesten, kinesisk fødselskart, plumbo OG ringtesten...samt magefølelse da, stemte på meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...