tass2406 Skrevet 16. november 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 16. november 2005 Dere er herlige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper dere har rett...... Vil så gjerne ha en baby..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2005 #122 Del Skrevet 16. november 2005 Dere er herlige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper dere har rett...... Vil så gjerne ha en baby..... ← ...og jeg håper så inderlig at en liten spire har festet seg i din lune livmor! Er jo IKM´en din i morgen, så det er i allefall fullt mulig å teste positivt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 16. november 2005 Forfatter #123 Del Skrevet 16. november 2005 IKM kunne ha vært i går og den. Satte bare en dato for å ha noe å gå etter. Har ikke hatt noe system på syklusene mine siden jeg sluttet på pillen for over 2 år siden. Så hvis det her stemmer så har jeg termin i slutten av juli. Siste mens var 15.okt(første dag altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2005 #124 Del Skrevet 16. november 2005 Det er jo bare rett og slett vidunderlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 17. november 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 17. november 2005 Går bare og venter på å få prate med legen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. november 2005 #126 Del Skrevet 17. november 2005 Går bare og venter på å få prate med legen........ ← Håper du får snakket med legen straks da, og kommet inn til en kjapp time! Skal til legen selv nå, og håper jeg kan lese en veldig positiv bekreftelse på det hele her når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 17. november 2005 #127 Del Skrevet 17. november 2005 Hei Tass! Når skal du til legen? Krysser ALT jeg har!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 17. november 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 17. november 2005 Venter på at han skal ringe opp igjen.... Venter.... og venter....... og venter......... og venter....................................... BLIR SNART SPRØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 17. november 2005 Forfatter #129 Del Skrevet 17. november 2005 Venter fortsatt.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. november 2005 #130 Del Skrevet 17. november 2005 Venter vi også! Legen må ringe... NÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 17. november 2005 Forfatter #131 Del Skrevet 17. november 2005 Legen har ikke ringt enda, og jeg skal til tannlegen nå halv to..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. november 2005 #132 Del Skrevet 17. november 2005 Å søte herlige Tass!!!!!!!!!!!!! Så gøy!! Åååååååååååååå, så glad jeg ble nå!!!!!!!!!!!!!!! :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: Det tok to og et halvt år for meg, og jammen tok det to og et halvt år for deg også!!!! Og to positive tester burde virkelig si sitt! Du trenger nok ikke bekreftelse fra legen! Graviditetstester slår bare ut på HcG, og HcG produseres bare under graviditet!!! Gratulerer så masse!!! Endelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. november 2005 #133 Del Skrevet 17. november 2005 J Jeg og Mannen har :-D og om hverandre. ← Vet AKKURAT hvordan dere har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 17. november 2005 #134 Del Skrevet 17. november 2005 Noe nytt?? Dette er jo bare såååå gøy!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. november 2005 #135 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Ille nysgjerrig jeg altså.... Hva sa legen??? Endret 18. november 2005 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 18. november 2005 #136 Del Skrevet 18. november 2005 :klø: TASS DA.... jeg er nyskjerrig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 18. november 2005 #137 Del Skrevet 18. november 2005 Så spennende! De medisinene kan ikke gi en falsk positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 18. november 2005 Tusen takk alle sammen for hyggelige hilsener + Hulderjenta for pm!!!!! Har gjort et nytt forsøk i dag med å kontakte legen. Hadde visst hatt ei pasientliste i går som var lang som et vondt år. Så vi får satse på at han ringer om ikke så fryktelig lenge. Kunne godt gå et par timer mente dama i tlf. Lille, rare meg er mer opptatt av at jeg får riktig antibiotika. Bronkitten kjenner jeg av, men ikke en mulig graviditet........ Klarer liksom ikke å ta helt av eller fordi jeg er redd alt bare er tull!!!! Både jeg og Mannen er nok litt realister, alt skal dokumenters før det er sant. Vi satser på at det her blir en god dag, med en hyggelig beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. november 2005 #139 Del Skrevet 18. november 2005 Jaaaa, men det tror jeg helt sikkert at det gjør...blir en herlig god dag altså! Tenker på dere, og den lille spiren som nok gror i magen din! GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 Forfatter #140 Del Skrevet 18. november 2005 Hvis det nå er sant det som stod på de 2 testpinnene fra Clearblue , så vet jeg ikke helt når det kommer til å gå opp for meg... (Har vært inn på BabyOrNot og bestilt meg flere tester..... Trenger visst å få det inn med teskje....) Hvis jeg kjenner godt etter så er kanskje puppene litt mere ømme i dag, men om det er fordi jeg har klemt og klemt og klemt.... Er usikkert.... Men ingen kvalme, svimmelhet eller andre ymse bivirkninger. JEG VIL HA BIVIRKNINGER NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!! Rar jeg! Det sier Mannen også..... (Han går bare rundt med et stort smil fortiden, venter på å få si det til min mor) Er redd vi må fortelle det ganske tidlig til familen. Skal til Sverige om 2 uker og besøke svigerfamilien, og det fører med seg en hel del vindrikking ( jeg kan vel ikke spise antibiotika i 3 uker tilsammen... Det vil de ikke tro på!) Så de får vite det da. Og så er det slik at jeg vil at mamma og pappa skal få vite det først (begge svigerforeldrene er døde), så da er jeg vel bare 11/2 mnd på vei når jeg skal fortelle det. Kunne ha tenkt meg å gitt det til dem i julegave.... Et barnebarn!!!!!!! Det her ble mye rart av ingenting, men jeg går så og venter på at legen skal ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg