Gå til innhold

Vår vei......


tass2406

Anbefalte innlegg

Hei!

Her kommer min lille historie om den lange veien til å bli foreldre.

Vi har nå vært gift i 2 år og prøvere like lenge. Og til tross for mange, mange, mange iherdige forsøk har det ikke lyktes å bli gravid. Dette er noe som begynner å gå på helsa løs, begynner å bli smådeprimert.... Mannen prøver å forstå, men det er ikke så lett. Begynner å bli lei at alle ander blir gravide ved et "uhell". Har 4 venninner og 3 arbeidskollegaer som skal ha eller akkurat har fått barn.

Mannen har tatt en sædprøve som var helt fin, mens jeg har fått påvist PCOS!!!!!!!! :sur:

Skal i gang med min første Pergokur nå så snart tante rød dukker opp. Er vel første gangen jeg gleder meg til akkurat det.... :sjenert: Vi er rar vi mennesker...

Dette her blir nå mitt lille fristed for å få ut frustrasjoner og forhåpentligvis etterhvert fortelle om tiden som lykkelig gravid.

Endret av tass2406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tass! :vinke:

Velkommen til oss, og gratulerer med dagbok!

Dette er et kjempefint nabolag, med mye støtte, oppmuntring og motivering! :)

Leit å lese at dere sliter med å få barn! Men det er jo flott at mannen har friske krigere da, og jeg kjenner gledelig til flere med PCOS som har fått det til på 1. eller 2. pergokur - så kanskje er det bare det som skal til!?? ;)

Skal bli spennende å følge deg videre nå, inn i en ny etappe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Orkidèen.

Trengs litt støtte her ja. Har bevisst holdt resten av familien, venner og arbeidskollegaer utenfor vårt lille prosjekt. Det siste en trenger er medlidenhet!!!! vet det ville ha blitt en del av det hvis de hadde visst. Men nå satser vi på bedre tider, og at mine foreldre snart får sitt første barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten....

Noen som kan forklare meg enkelt hvordan jeg får til en link til dagboka mi nederst sammen med signaturen???????

Er på lærehumør i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kopierer adresselinje-teksten når du er inne i dagboken din. Så går du på "Kontrollpanel", der du jo velger "Endre signatur"! ;)

Nå du kommer inn på signaturen, velger du ruten med "http://" over vinduet med tekst, der du også kan velge skriftfarge, størrelse mm.

Så limer du inn linken du kopierte, og når du trykker ok kan du velge hva du vil kalle linken, før du trykker ok en gang til og lagrer signaturen til slutt!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Velkommen Tass! :klem:

Jeg er også langtidsprøver, men med omvent problem; jeg er helt fin, han har oligospermi. Vi har prøvd i ca 2 1/2 år, og venter nå på ICSI.

Lykke til med Pergokur!! Skal bli spennede å bli mer kjent med deg ehr, og følge med deg fremover!

Velkommen i gjengen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! :klem1:

Jeg er også langtidsprøver med PCOS, er igang med prøverørsprosessen. Håper det er pergotime som skal til for dere. Blir spennende å følge deg fremover.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuelerer med dagbok Tass!!

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har selv PCOS, og er nettopp ferdig med min første pergokur. Er i min 11 pp.

Håper alt ordner seg for deg!!

(om du som jeg har uregelmessige blødninger, kan du be gyn om progesteron for å få satt i gang en mens, så slipper du å vente så lenge på mensen!!)

:klem: fra Umulia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit med dagbok. :klem:

Du vil raskt oppdage at her er en haug med snille jenter som oppmuntrer, trøster, backer up og ellers hva det måtte være.

Håper du kommer til å trives her inne, og at veien frem mot de magiske 2 blå ikke blir så mye lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og velkommen i nabolaget!!

Måtte bare innom en kjapp tur da jeg så det var noen nye her, er bare bitte litt nysgjerrig!!

Skal besøke deg mer imorgen tenker jeg!

Gooood natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Her var det mange hyggelige mennesker som kan dele noen erfaringer med meg... Takk for det!!!

Er inne i en periode der visstnok alle i nærheten av meg blir gravid, bortsett fra meg........ :sur: Blir trist og lei. Men jeg vil ikke vise omverdenen dette. Er man perfekt, så er man perfekt..... :ler:

Gleder meg til å følge flere av dere framover. Vi skal nok klare dette sammen!

Til ~umulia~ : gynokologen min sa at fikk jeg ingen blødning ca 1 mnd etter siste mens, kunne jeg bare starte med første Pergokur etter ca 35 dager. Har hatt opptil 6 mnd uten mens, så med den her kroppen ved man aldri.

Kommer til å oppdattere dere jevnlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Nå kan jeg komme litt ordentlig på besøk til deg!

Alltid koselig med nye folk her inne! Får virkelig håpe at pergoen kan hjelpe dere...

Vi er i PP13 er det vel nå ja...Skal til gyn for samtale og undersøkelse i november...Så får vi se om han kan trylle!!

Håper det ikke blir lenge før vi kan vagge rundt og plages med å få skrevet på pcn pga magen blir i veien :ler:

Sender deg mange positive tanker og håper du kommer til å trives her inne sammen med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle meg hva jeg gjør feil.....

Skal lage en link til dagboka mi i signaturen.

Jeg gjør slik:

- kopierer navnet på dagboka

- går inn der hvor vi lager signatur

- trykker på http://

- lim inn( navn på dagboka)

- skriver inn navn på link

- ok

Og da bli det slik det er nederst på signaturen min nå... :frustrert:

Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter her alene. Mannen er på elgjakt. Hele uka.... Men han må vel få lov til det. Jeg kompenserer med å dra ei uke til Gran Canaria om 2 uker, sammen med min lillesøster. Det skal bli godt! Etter en dårlig sommer (jobba de dagene det var fint vær gitt....) :sur:

IKM er ca 11-15.oktober, sånn ca når vi er borte. Så jeg får vel ta med meg Pergoen i alle tilfelle fall! Kan jo hende jeg kan begynne med kuren 5 dager før hjemreise, så er det enda større grunn til gjensynsglede når jeg kommer hjem til Mannen :kline::danse:

Må vel si at seksuallivet har dabbet litt av etter som forsøk på forsøk er mislykket... tror jeg må gjøre noe med hodet mitt!!!! Disse kanintendense vi hadde som nyforelsket har iallefall blitt borte......, og takk og gud for det! :sjenert: Ble ikke mye søvn første tiden... Får vel komme meg i seng, i morgen er det en ny dag med nye muligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Syden hørtes ikke vondt ut nei...Var det to uker i august, men kunne glatt vært der båre 2 og 4 uker til!

Sexlivet blir ikke akkurat et utdrag fra aktuell rapport nei :ler:

Det er forferdelig slitsomt til tider...Og det blir man ikke akkurat i perlehumør av...Og det er ikke greit å vite hva man skal gjøre..

Får bare håpe at det blir klaff snart sånn at man kan komme tilbake til verden(akkurat som det hadde skjedd om jeg hadde fått to blå :ler: )

Lykke til med ikm forresten! Får håpe pergoen gir full score!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...