Gå til innhold

Vår vei......


tass2406

Anbefalte innlegg

Formen har ikke blitt bedre, så jeg ringte legen i dag. Og han konkluderte med at jeg har enten bronkitt eller lungebetennelse. Ikke rart jeg ikke har blitt bedre.... Så jeg har startet på en kur på Appocillin. Håper det gjør susen. Følte mog skikkelig råtten når jeg ruslet på jobb med sykmeldinga. Har 4 nattvakter nå, skulle ha gått på i morra kveld. Er sykmeldt til og med den 17. :tristbla::syk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen begynner å bli bedre nå. Antibiotikaen har nok begynt å virke. Føler meg bedre i kroppen, men sliter fortsatt med en grusom hoste. Den blir verre så snart jeg blir varm! Hoster så nesten alt kommer opp da.... Men hva har en å klage for.... :sjenert: En blir jo frisk! En har fått et litt annet perspektiv på livet når en bl.a jobber med kreftsyke og kronsik syke....

Nå skal jeg ha en hjemme-alene-kveld sammen med Mannen. Spise god mat, og slappe av på sofaen(som om jeg ikke har gjort anna den her uka :roll:)......

Ha en fin helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tass!

Ikke bra å høre at du er syk...Håper du snart blir bedre og slipper hoste. Hoste er noe av det værste jeg vet...Man blir jo helt gåen i hele kroppen av å gjø hele tiden...Skal sende deg gode,friske tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi da...lungebetennelse er jo ikke noe særlig, men fint å lese at formen er på vei oppover! Og selv om det er kjedelig å levere sykemelding på jobb, så er det jo aller viktigst at du får slappet av og blir heeeelt frisk!!! ;)

Fortsatt god bedring!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsener Felixa, Skytte, Orkideèn og Magolia.

Føler meg litt bedre i kroppen, men luftveiene er like tette + denne plagsomme hosta.... Må ringe legen igjen i dag og få byttet antibiotika, tror ikke Appocillinen tar knekken på dette her. Har spist de i 6 dager nå, og det eneste som har blitt borte er febern (og det er nå bra....)

VIL BLI BRA IGJEN NÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!

Hater å gå hjemme. Vil på jobb! Trives så godt med jobben......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kan være gravid.............

Var til legen i dag for å bytte antibiotika. Ble satt på Ery-max. Men fikk streng beskjed om å ta en graviditetstest før jeg begynte på kuren. Og det har jeg gjort nå.... 2 stk.... Og begge er positive..... Ingen er gladere enn meg nå, men jeg tror bare ikke at det er sant! Kan Apocillinen eller Pergotime ha gjort at testen ble positiv????? Er så redd at det bare er hormonene mine som tuller med meg.... Hadde jo ingen positiv eggløsningstest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

OI OI OI!!!!! Grattis!!!!!!!!!

Har ALDRI hørt at de medisinene kan slå ut på graviditetstest :riste:

Nei, du er nok GRAVID du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endret av Geri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Mannen kan ikke tro det..... 2 og 1/2 års "slit" har kanskje endelig lykkes... Håper bare så inderlig!!!!!!!!!!!! Må ta en tur til legen igjen i morra og få de til å sjekke urinprøven min. Er så spent!

Jeg og Mannen har :-D og :grine: om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har problemer med å forstå det fordi jeg ikke har andre "symptomer". Ingen kvalme, ømme pupper, tretthet etc. Nesten så jeg håper alt kommer "kasta" over meg slik at jeg kan få en bekreftelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med å forstå det fordi jeg ikke har andre "symptomer". Ingen kvalme, ømme pupper, tretthet etc. Nesten så jeg håper alt kommer "kasta" over meg slik at jeg kan få en bekreftelse!

Dette er jo heeeelt fantastisk!!!

:hoppe:

Ring til legen din og spør om ikke du kan få komme inn igjen i morgen, for en ekstra sjekk!!! Mener, h*n vet vel om deres prøveplaner, siden du nå går på pergo......og da må du jo evt. behandles med et annet medikament for pneumonien din!

Så utrolig herlig da - tror nok du er gravid nemlig...for ingenting annet enn hCg skal kunne virke inn på en slik test, og hCg produseres jo bare når man er gravid. Og når du i tillegg har tatt to stykker! :danse:

Krysser og :hoppe: for at dette virkelig er sant!

...symptomene trenger dessuten ikke komme før om noen uker. Bare vent du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...