Gå til innhold

Vår vei......


tass2406

Anbefalte innlegg

Tok en ny test i dag, bare for å være på den sikre siden.... :sjenert: Og den var knallpositiv tvert! Positivstreken kom fram før kontrollstreken.... Så nå får jeg nok bare innse at det lyktes den her gangen

Ingen kvalme, råømme puppe og litt ømhet i magen av og til. Har forstått på dere mer erfarne gravide at det er strekksmerter i ligamenter. Så det får en slå seg til ro med.

I kveld skal Mannen og jeg ut og spise middag før vi skal se på tenninga av julegrana. Håper det snør "kjærringer" for da blir det kosligere.... Og så er det langåpent i butikkene, så vi går nok og titter litt der også.

Tenkte jeg skulle finne fram vaskefilla nå. Huset har forfalt etter at jeg ble dårlig.... mannen kan jo ikke rekke alt han heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag lyder det: "dunkdunk dunkdunk dunkdunk" i magen din

Det stemmer det! Helt utrolig.... Lurer på hvor stort det hjertet egentlig er?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært moro om du hadde klart å finne det ut. Jeg ser for meg at hjertet må være ganske overdimensjonert i forhold til resten av kroppen. Slik at det er nesten bare hode og hjerte. Men hva vet jeg... :sjenert:. Mine 2vt i fysiologi gikk ikke så dypt.

Riktig moro å lese om mannen din :ler:. Kjempesøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte lite om størrelse på hjerte på et 3 uker gammelt embryo da jeg gikk sykepleien.... Kanskje ikke det viktigste å vektlegge.

Mannen går fortsatt og prater til magen min og lurer på om h*n sparker.... :roll: Skal kjøpe den hakkespettboka i julegave til han tror jeg. Han har 0 peiling :ler: Men det er litt festelig å høre på han og da. Så stolt over hva HAN har fått til... Jeg var visst bare med......................................... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tass! :klem:

Håper snøen kommer som bestilt for dere i kveld! Her er det ikke tegn til snø enda, og det er egentlig greit for meg...jeg har nemlig bare sommersertvikat :ler:

Men snø på julaften MÅ vi ha!!

Kos dere i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lille hjertet slååååååååååår!

:hjerter_rundt:

HURRA!!!

:hoppe:

Lærte ikke mye om hjertestørrelsen til et embryo jeg heller på sykepleien, så kan ikke hjelpe deg der. Men det er i allefall stort nok til å gjøre jobben for den lille kroppen det bor i! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vaska nå, og så ble jeg så kvalm.... Skal vel sikkert ikke så mye til nå når jeg har ligget på sofaen i over 2 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

er innom og hilser på i dagboka di.

Vi har jo termin omtrent samtidig, du har tre dager før meg!

Jeg kikker også på oversikten på Babyverden, og gleder meg til mandag, da skal hjertet begynne å slå . Små gleder :ler:

Håper du slipper å være mere kvalm idag!

murf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hyggelige besøk!!!!

Det kom ikke noe snø i går kveld, men i dag derimot...... Det laver ned!!!!! Kommer i julestemning nå. Og så skal jeg finne stjerne og adventsstake i dag...GLEDER MEG TIL JUL!!!!! :nissevink:

Mannen jobber noen timer på formiddagen, så jeg er hjemme alene. Sitter og lurer på hva vi skal spise i kveld. Har så lyst på fløtegratinerte poteter.... :sikle: Men jeg vet ikke hva jeg har lyst på til potetene.... tenke, tenke :klø:

Laget ønskeliste i går til Mannen på bursdagsgave/julegave. Snek inn helt nederst et ønske om videokamera. Har lyst på det når den lille kommer... Kanskje vi kan kjøpe det sammen til hverandre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke fløtegratinerte poteter, men hasselbackpoteter med indrefile av svin og salat :sikle: Minst like godt....

Holder på å lage mat nå, får middagsgjest. Han som var forlover til Mannen.

Mannen kom hemmlighetsfull hjem i dag med ei pakke under arma..... Bursdagsgave til meg :hoppe: Fyller 27. år den 1.12

Vi hadde forresten tenkt likt når det gjelder videokamera, så det blir nok det i julegave i år. :hoppe: litt for det og jeg....

Tror jeg må spise litt nå, så jeg ikke blir kvalm....... Kjente litt antydninger når jeg kom ut fra dusjen i stad....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*oppdatere meg i dagboken til tass :ler: ...*

Mannen går fortsatt og prater til magen min og lurer på om h*n sparker.... :roll:  Skal kjøpe den hakkespettboka i julegave til han tror jeg. Han har 0 peiling :ler:  Men det er litt festelig å høre på han og da. Så stolt over hva HAN har fått til... Jeg var visst bare med......................................... :hoho:

:grine2: Mannen din er jo søt da! Tror samboeren min vil oppføre seg på samme måte jeg.. :ler: Du var visst bare med du... :ler:

:sikle: hasselbackpoteter er jo bare nam nam da!! :sjenert: Vi skal lage pizza idag vi! Er jo godt det og.. Er glad i mat jeg da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble akutt dødsnyskjerrig :hoppe:.Spesielt da jeg så at du er fra Hedmark, står 2406 for postnr der du bor? Spurte i dagboka mi, men må spørre her også.

Kos deg med middag og gjester :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nope! 2406 står for datoen da jeg ble medlem. Det var noen andre som hat tass fra før, så jeg måtte slenge på noen tall......

Er fra lenger nord i fylket!

Maten i går var knallgod. I dag har jeg laga ei elggryte med viltsaus :sikle: Tok meg 3 forsøk før jeg fikk til brun saus..... Er flinkest på posesauser...... :sjenert: men det ble da etterhvert.

Skal i vei og leie en DVD nå. Noen som har noen forslag?????

I morra skal jeg på jobb :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med lys og stake og det hele!!!

Gleder meg masse til jul jeg også! :)

Også har du bursdag a gitt, 1. desember! :hoppe: Det må vi feire om noen dager! :Nikke:

Ha en kjempefin 1. søndag i advent!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+0 i dag. Og skulle ønske tiden gikk veldig fort de nærmeste 2 mnd..... Er så redd det skal gå galt (tenker på vår kjære Hulderjenta....... :grine: )

Tror det er bra jeg kommer meg på jobb nå og slipper å tenke på alt som kan gå galt hele dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...