Gå til innhold

Vår vei......


tass2406

Anbefalte innlegg

:ler: Disse mennene er nå søte da!!

Skulle vært morsomt å se inni hodene deres og se hva de tenker! Kan hende vi har blitt overrasket.....!

Ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp!!

Ja vi får håpe h*n klenger seg fast med begge hender :ler: Får ikke lov til å slippe taket!! Jeg lo godt da jeg leste om mannen din, de er rare! Men det er vel kanskje vi som sitter på kg og internett og suger til oss all informasjon vi finner..... :sjarmor:

Ha en flott tirsdagskveld!! Og kose deg med nybakt brød! Nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte mannen at litt tass er ca 1-3 mm stor nå...... :overrasket: Ikke større????

Tror jeg må kjøpe en bok til han så han kan lese litt. Mannen er jo totalt uviten.... Står og stryker meg på magen....... i magesekk-høyde.......... Tassen er nok ikke magesekken!!!! Litt anatomiundervisning også kanskje...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte mannen at litt tass er ca 1-3 mm stor nå...... :overrasket: Ikke større????

Tror jeg må kjøpe en bok til han så han kan lese litt. Mannen er jo totalt uviten.... Står og stryker meg på magen....... i magesekk-høyde.......... Tassen er nok ikke magesekken!!!! Litt anatomiundervisning også kanskje...... :ler:

Et ståltips... Kjøp "Verdens beste pappa - en hakkespettbok for førstegangsfedre"! Den har jeg selv kjøpt til mannen til jul, og av de jeg kjenner som har den sies det at den er veldig morsom og underholdende, ikke minst lærerik! :tommel:

Og nei, lille tassen er nok ikke kommet seg opp over skambeinet engang h*n! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Jeg har og en mann som stryker meg over hele magen (alt for høyt oppe) og synger og er strålende fornøyd!

Gleder meg til å ha ham med på kontroll på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en stille og rolig dag. Skulle ha vært på butikken, men de holder på å kappe ned noen trær slik at jeg ikke får ut bilen.... Får bare vente til de blir ferdig.......

Magen er litt mer i vater i dag. Ingen kvalme så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nå 5 uker og 2 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 31. oktober, 2005

Hjertet begynner å slå: 25. november, 2005

Embryoet beveger seg: 19. desember, 2005

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 26. desember, 2005

Alle indre organer er ferdig formet: 26. desember, 2005

Risikoen for spontanabort avtar: 9. januar, 2006

Kvalmen avtar for de fleste: 16. januar, 2006

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 23. januar, 2006

Fosteret svelger og tisser: 6. februar, 2006

Tid for ultralyd: 13. februar, 2006

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 20. februar, 2006

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 6. mars, 2006

Fosteret begynner å høre: 27. mars, 2006

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 24. april, 2006

Mange fostre legger seg med hodet ned: 29. mai, 2006

Svangerskapspermisjonen begynner: 3. juli, 2006

Antatt termindato: 26. juli, 2006

Litt sykt å tenke på at om 2 dager begynner hjert å slå, og kroppen er kanskje ikke mer enn 3 mm stor. Hvor stort er hjertet da da???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså helt utrolig å lese om hva som skjer med den bittelille kroppen vi bærer inni oss, under hjertet... Like rørende å lese hver gang! :grine:

Men akkurat HVOR finner du den oversikten? Jeg har visst glemt det... :sjenert:

Hjertet kan ikke være mye stort nei, så det er igrunnen helt utrolig det også, at noe så lite kan begynne å slå og pumpe blod rundt i noen blodårer som ikke kan være spesielt store de heller! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Det er så villt!!! Bare noe bittelite,nesten usynlig som har et hjerte og greier!!! Jeg fatter det liksom ikke...Kroppen er og blir det mest fantastiske i verden....Blir helt satt ut jeg!

Er sikker på at hvis det hadde vært meg så hadde jeg kommet til å gått rundt og kjent etter om jeg kunne føle a hjertet begynte å slå :ler:

Ha en fantastisk kveld Tass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant oversikten på Babyverden. Utrolig artig å følge med på hva som skjer med den lille.... Den er jo så pitte, pitte liten... Og så sårbar.

Rømte til pc`n. Mannen har fått besøk av en kompis, og de ser på fotball.... Ikke det helt store for meg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet meg ut av dusjen og går bare og venter på at mamman min skal bli ferdig hos frisøren. Vi skal på shopping!!!!!!!!! :hoppe: Det er så lite som skal til for å glede en som har vært hjemme i 3 uker.....

Har en fast, ubetalt jobb som stilkonsulent i familien (uvisst av hvilken grunn :roll: ) men gøy er det!

Ingen kvalme i dag, men jeg sliter fortsatt for å sovne om kvelden... Lurer på om underbevisstheten min jobber overtid på kveld/natt.

Nå er det bare 4 dager til jeg skal på jobb igjen :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Vet du, jeg hadde fryktelig dårlig søvn de første to ukene etter jeg testet positivt jeg også! Tror det var alle tankene, både bevisste og ubevisste, og at jeg var så oppgiret i kroppen, samtidig som jeg var så fryktelig trøtt. Alt er nytt, og tankene svirrer. Og når jeg endelig sovnet, så våknet jeg grytidlig om morgenen og måtte på do, og fikk ikke sove igjen... Sovnet på dagtid, og følte meg trøtt hele tiden. Men også selv om jeg ikk sov om dagen var det sånn. Men det roet seg, og jeg kunne sove en hel natt igjen. Blir nok bedre, min venn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det... Slitsomt å høre på Mannen som sover så søtt.... Får lyst til å riste på han slik at han kan være våken sammen med meg.......... Det er litt slemt det og da, når vekkeklokka ringer kl 6.00.

Har vært med modern på shopping, og ble med "hjem" på middag etterpå. Så fant Mannen ut at han ville kjøpe seg nye sko, så det var bare å hive seg i bilen igjen. Uff! Denne ubetalte jobben tar på.... :ler: Og Mannen fant ingen sko engang. Vi får lete litt i Sverige også. Kanskje jeg kan kjøpe meg et par nye også.... :sjenert:

Nå er det snart Jakten på kjærligheten!!!!!! :hoppe: Blir litt hekta gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...