Gå til innhold

Vår vei......


tass2406

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagbok tass2406!

Jeg har også PCOS og er nå på pergokur nr 2.

Håper vi begge får et lite pergotroll snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dette var koslig! Kommet meg på side 2 allerede.... :klappe:

Hulderjenta: Har sendt PM til deg!

Magolia: Tusen takk! Vi får utveksle Pergo-erfaringer framover. Hadde du noen bivirkninger av kuren? Lykke til videre

Ellers så nyter jeg en fridag før helgejobbing. Har ei pytonhelg!!!!! Senvakt fredag og lørdag, dagvakt søndag. Det var det med litt sosialt liv... men slik er det når en jobber turnus. Men det er bra at ei slik helg kommer nå og ikke under eggløsning... :ler:

Holder nå på å klargjøre meg selv til sydentur. Tar sol, og for ei som ikke har fått utdelt pigmenter så fører det gjerne med seg "litt" rødhet.... Og i og med at Mannen fortsatt er på jakt, så har jeg ingen til å smøre after-sun på ryggen. Er litt sårt der kjenner jeg. Lærer aldri! Men bedre å ta det problemet nå enn i syden.

Får fortsette med det jeg har tenkt å gjøre i dag... INGENTING! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det...

Det skal bli godt, komme litt bort fra virkeligheten. Har planer om kun å ligge rett ut på ei solseng, med en haug med bøker og Sudoku. Om kvelden skal benyttes til en ørliten fest. Kan jo hende at det er 1 år el 2 til neste gang... :) en kan jo håpe....... :sjenert: Og så satses det på en enorm gjennsynsglede sånn ca når eggløsninga er der. Da blir det vel et junibarn.... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet meg hjem fra jobb. Mannen har endelig kommet hjem fra jakt. Trøtt og sliten, sover nå søtt i senga. Mens jeg sitter forran pc`n og fordriver litt tid slik at jon blund kan komme....

Noe kosing ble det IKKE i kveld. Mannen sover og jeg har vond rygg!!! :sur:

Har forøverig kun 1 arbeidsuke igjen før jeg skal ha 2-to-2-to-2, ja du ser riktig -2-to uker fri.............................. :hoppe::hoppe::danse::danse::hoppe::hoppe::danse::danse::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har  kommet meg hjem fra jobb.  Mannen har endelig kommet hjem fra jakt. Trøtt og sliten, sover nå søtt i senga. Mens jeg sitter forran pc`n og fordriver litt tid slik at jon blund kan komme....

Noe kosing ble det IKKE i kveld. Mannen sover og jeg har vond rygg!!!  :sur:

Har forøverig kun 1 arbeidsuke igjen før jeg skal ha 2-to-2-to-2, ja du ser riktig -2-to uker fri..............................  :hoppe:  :hoppe:  :danse:  :danse:  :hoppe:  :hoppe:  :danse:  :danse:  :hoppe:  :hoppe:

Så deilig det skal bli med to ukers ferie da...

Skal du være i syden like lenge? Reiser du med mannen eller venner?

Deilig lell, en uke går jo kjempefort nå som det nærmer seg! :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kommet hjem fra bursdagsfeiring til min svoger. Er nå mett på kaker..... Puh! Søstra mi har virkelig stått på for å imponere svigermor.

Ang. ferieturen: skal ha ei uke hjemme først, må vel begynne med litt husvask tenker jeg.... Drar 15. og kommer hjem 22. okt. Mannen brukte siste ferieuka på jakt så han må være hjemme :ler: Men slik blir det når en prioriterer å fly rundt i skogen som en tulling ( har ikke den helt store forståelsa.... :sjenert: ). Jeg tar derfor med meg lillesøster istedet. Hun sliter med å ikke ha fast jobb, så derfor ble sommern brukt til vikarjobbing istedetfor ferie. Vi har nok godt av dette begge to. Går jeg her tenker jeg bare barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tass2406!

Gratulerer med ny dagbok!

Hørest herlig ut med sydenturen. Det må være godt å kunne lade opp batteriene før vinteren setter inn. :)

Lykke til med pergokuren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en lite kort forklaring Dark Angel.

PCOS (Polycystisk ovariesyndrom.)

Brukes når det i tillegg til polycystiske ovarier foreligger menstuasjonsforstyrrelser, overvekt eller tegn på økt testosteronproduksjon

PCO (Polycystisk ovarier.)

Eggstokkene inneholder mange små randstilte follikler og økt vevsmengde omkring folliklene. Påvises ved ultralydundersøkelse

Ellers er det intet nytt under solen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann du!

Nå nærmer det seg ferie, heldige du!!

Får håpe solen setter igang uante krefter i kroppen din slik at det blir full klaff når du kommer hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun en arbeidsdag før 2 uker fri.... Skal bli så godt! På jobben har det vært et veldig kjør, så ferien er etterlengtet!

Kofferten er ikke pakka, men den pakkes i løpet av 5 min., bare klærene er rene!

Skal nå krype til køys for å bevare skjønnheten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: FRI :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Må bare få smette inn at jeg og Mannen er ikke på bølgelengde fortiden. Det eneste han prater om er egløsning, eggløsning og atter eggløsning. Og jeg har fått NOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kjempesinna:

Jeg mister tålmodigheten når det gjelder å repetere opp igjen og opp igjen, og så blir jeg sur og så blir han sur..... Uff!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tass!

Ups..flere som ikke er helt på nett med sambo sin for tiden...

Hva er det med han og EL da? Skjønner han ikke når det er eller?!

Håper det har ordna seg og at du får en finfin ferie!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mer sånn generellt. Han spør, får svar og glemmer det like fort!!!! Sånn er det med de fleste spørsmålene føler jeg fortiden. Blir så lei! Har bedt han(på tull) om å sende meg en mail, så han kan få svaret skriftelig.

Ja nå har jeg altså fri, og Mannen er syk. Og som dere sikkert vet: når en mann er syk så er han syk!

Holder på med pakkeplanlegging for fullt nå, men det er bare kommet på tenkestadiet enda. Er en racer på å pakke bare alt er rent!

Huskeliste til meg selv:

- Pass

- Bekreftelse på bestilling

- Solkrem

- Visakort

Klarer meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...