Gå til innhold

Vår vei......


tass2406

Anbefalte innlegg

God morgen damer!

Klar for en ny dag med nye muligheter???? Det er jeg!

Måtte bare ta en eggløsningstest, selv om fornuften sa meg at det er ALT for tidlig. Og tro det eller ei....... det var det også :)

I går kveld tror jeg hormonene mine jobbet veldig på overtid. Mannen sa noen ting som gjorde at jeg plutselig begynte å hylgrine...... Uten mål og mening.... Og da ble Mannen engstelig. Er det noe rart da???? Jeg som aldri griner. Uff! Disse hormonene.... Men vi fikk prata litt, så ble alt mye bedre. Og glad er jeg for det. Hater å ikke være enige, selv om jeg synes en god krangel må til for å ruske opp litt i maskineriet.

Nå får jeg få meg litt frokost, før jeg skal trene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Kjekt å se deg så positiv og full av nye krefter Tass! Tenker ferien gjorde godt, og å komme hjem til forelsket sambo er nok utrolig herlig!!

Lykek til med Pergo-EL! :tommelsmil:

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. kjenner til dette Tass :klem: !!!

Men ser ut som du takler Pergoen bedre meg :klappe: Men så måtte jeg ta en del andre piller i tillegg da...

Krysser fingerene for positiv EL-test!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og dele ut noen :klem: jeg! Og takker for besøk i boka mi!

Så skal jeg krysse alt for at det blir EL på deg snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det påen igjen på jobb etter 2 1/2 uke fri.... Kunne vært godt med mere fri, men det skal bli hyggelig å treffe igjen gjengen på jobb. Vi har et kjempebra arbeidsmiljø, så da er det bare hyggelig å komme tilbake dit. Også stortrives jeg med jobben i tillegg. Kunne ikke vært bedre............

I går kveld var Mannen virkelig :kline: . Så det førte både til det ene og det andre :sjenert: Er litt lettere å få på gli jeg også fortiden, og det er nok det Mannen har forstått. Han er fryktelig kosete.....

Nei nå får jeg fortsette med det jeg egentlig må gjøre, og det er å legge sammen alt tøyet som jeg vasket her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med Mannen griper sjansen ja :ler::ler:

Så godt du har en jobb du trives i!

Ønsker deg en fin dag på jobb :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva disse hormonene gjør med oss... :roll: Glad, sur, sippete, hyl gråter alt på en gang helst. Er ikke lett å være i nærheten da nei.

Skjønner godt at mannen din griper sjansen på litt ekstra :kline: , må være helst sikker på at det skal klaffe vet du. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Så morsomt å lese at det er flere sine menner som er temmelig :kline: for tiden! Sambo er sikker på at det er omega3 som har gjort han slik, og igår satt han og funderte på hvordan han vill bli hvis han doblet dosen :ler::ler::ler:

Kan hende omega3 ikke lengre er hva det engang var! Gjør ikke meg noe i allefall!

Bra at du trives så godt på jobb! Da er det ikke farlig å begynne pån igjen!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det er litt ekstra kosete i heimen... Her er det tørke - jeg har nær sagt gått i sølibat, til mannens store fortvilelse! :sjenert: :grine2:

Fint å lese at du trives så godt i jobben din og med arbeidsmiljøet - slikt er jo absolutt med på å gjøre hverdagen litt enklere og lysere! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har helgefreden lagt seg over huset.... Har spist taco og sett på Beat for Beat. DA er det helg.

I går gikk dagen i ett. Jobb, en time overtid. Middag. Og så skjære en haug med elg og hjortkjøtt. en av abrene med at Mannen jakter..... Og jeg er dårlig på rått kjøtt!!!!!!!!!! Bare lukta er nok!!!!!!!!!! Men, men jeg kom igjennom det også. I morra er det påen igjen med kverning av alt dette kjøttet, slik at det blir kjøttdeig. Hater det! Og Mannen drar på jakt! Tror jeg må legge ned Veto...................

I morgenkveld blir det liv! Har bedt inn til rakfisklag ( en av fordelene med å IKKE være gravid!). I fjor ble jeg så dårlig som jeg aldri har blitt :sjenert: Drakk akevitt for 6 jeg og ei til.... Uff..... Satser IKKE på gjenntagelse.... Skal blir koselig. Disse laga er et tegn på at jula snart nærmer seg.....

Ha en riktig god helg!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.... denne akevitten.......!!!!!!!!!!!!!!!

At en aldri lærer.... Men det ble ikke like ille som i fjor, og det er bra! Men formen er ikke akkurat helt på topp!

Og denne akevitten gjør noe med en..... Tok helt av i sengehalmen i natt! :sjenert::hoppe:

I kveld skal vi bare ta det med ro. Ligge på sofaen med DVD og potetgull. Liker slike søndager.....

Endret av tass2406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt fint Magolia. Bruker dagene til å kjenne etter om jeg har eggløsning.................... Kan ikke si jeg har kjent stort. Har tatt et par EL-tester, men de var negative, så...... Det er nok ikke sikkert Pergo-kur nr 1 funka. Er på syklusdag nr 16 nå. Men i alle tilfelle fall så tror jeg vi må :humpe: litt i kveld også. Etter senvakt. En vet aldri når disse eggene vil dukke opp!

Ha en fin dag :klem:

Endret av tass2406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du!

:vinke:

Kan jo være at pillene gjør jobben sin, men at EL ikke kommer heeelt etter skjema!? Tror du ikke det!??? Jeg ville i allefall ikke gitt opp håpet... Skjønner at det er tungt å smøre seg med tålemod når man allerede har prøvd en stund, men gullegget dukker nok opp skal du se! :Nikke:

Ha en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at eggløsningen snart kommer så dere virkelig får begynt :humpe: for fullt. :blunke: Er ikke umulig at den bare er litt forsinket nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Hohoi!! Flere som har vært på en snurr ja! Bra å høre! Artig med fest!!

Satser på at det kommer snikende et lite egg som tar imot en sprell fra mannen :sjarmor: Kos dere ikveld og ha ei riktig koselig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri dag, og prøver å være litt effektiv.............. Holder på å bake brød, boller og muffins, samtidig som jeg vasker klær og tar ned nyvaska klær fra tørkestativet. Jeg er vanligvis ikke så effektiv på fridagene mine. Mener de er hellige...... :Hehe: Klapper meg derfor selv på skuldra!

De siste dagene har gått med til jobbing, og i går var jeg på bursdag til mamman min.... Derfor er det noen dager siden siste oppdattering.

Har tatt en haug med eggløsningstester, og alle har vært negative. Så jeg har ikke den helt store troen på at det lyktes med første Pergokur. Men en kan jo håpe.....

I helga her jeg igrunn ikke noe planer. Lurer på å be noen venner på reker i morrakveld, men det er kun på tenkestadiet..... Og det begynner vel å haste littt med å be hit folket .......

Men jeg tar det ikke så tungt om det ikke blir noe av. Godt med en hjemme-alene-kveld med Mannen også. Neste helg her jeg nattvaktshelg så.....

Ha en fin helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...